|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Intervjuer med Reijo Liljendahl.
http://www.travtipset.se/v75-intervj...ce=twitterfeed |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Efter att ha kollat lite i lopparkivet så tycker jag att 10 Preston Savage och 11 The Shadow är riktigt intressanta i lärlingsloppet/avd 4. Just nu bara 2 % på dessa!
The Shadow är ett givet streck tycker jag då hon verkar ha en riktigt bra slutspurt att ta till, bara hoppas att hon får möjlighet att utnyttja den på lördag. 1, 4, 9, 10, 11 känns relativt heltäckt i avd 4? Eller bör man ta med även 3 Journey? 7 Kamanda? Senast redigerad av AMHC den 2014-12-17 klockan 00:19. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Undrar även om något vet var man kan få tag på videor med Knows Nothings tidigare starter (utöver senaste starten på V86)? Dessa finns ju inte i ATG:s lopparkiv, men skulle behövas för att bättre bedöma honom.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Har en av de bästa kuskarna i loppet imo och han har vunnit båda 2 starter han gjort med hästen. Funderar även på att strecka 5 Occasione Font som näst senast var 2:a bakom Windy ways och slog ett par skapliga hästar. Bra spår och kusken är dessutom en av få som kört regelbundet med sin häst i avdelningen med hyfsat resultat dessutom Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
www.youtube.com/watch?v=ey5wZKQkets www.youtube.com/watch?v=aDRe6E3JJdg www.youtube.com/watch?v=mtV0Akq7OIw Senast redigerad av NicklasJ den 2014-12-17 klockan 02:19. |
||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Tack! Det loppet som han vann av de där tre var han ju helt strålande i! Riktigt bra i de två andra loppen också, även om man kanske hade hoppats att han skulle vara något starkare över upploppet. Det märks dock att han är startsnabb - och borde kunna svara ut Arazi Boko i spetsstriden på lördag? |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
På V75 spelar jag väldigt små system 9ggr av 10(Försöker täcka upp "med fler hästar" på andra streckspel istället. Mer rimligt med egen börs, då färre antal lopp förekommer, vilket reducerar kostnader...) och går därmed inte in på djupet vad gäller motstånd och faror för hästen samtliga ggr på V75. Ej på samma vis som inom vardagstravet iallafall. Därmed inte sagt att jag är oseriös vad gäller V75-loppen, ibland gräver jag ner mig nördigt mycket även runt dessa. Vissa ggr på V75 tar jag mig an omgången omedelbart, så blev det denna gång. När jag skummade igenom startlistorna fick jag snabbt känsla för upplägget. Spik 1: Avd IV, nr 1 Priamo Caf. Startsnabb herre som har bästa tiderna i kroppen på sistone, har varit okörd och med (bästa?) rätt sorts kusk i vagnen. Bra spets och slutchans...färdiganalyserat! Spik 2: Avd V, nr 9 Jetset. Fin häst som bär lika bra kapacitet i loppet som värsta motståndarna. Bättre än tex 1:an i min värld, 12 skrämmer ganska mycket. Blir inte favorit och försöker mig på att fånga den vid tillfälle då spelvärdet känns kul. (Vad jag grubblar på just nu är vilket mitt 2-hästarslås ska bli...) Putte64: Kommentar om spikarna? Ris och ros runt dessa enligt dig? |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Har försökt lägga ner mer energi på V75 denna vecka. Börjar med V75:1.
Denna Silverdivision håller ruskigt ojämn klass. Började med att stryka hästar jag anser vara chanslösa. 8-11 gick bort direkt. 3 Navigator Sib med 20 Starter på V75 utan seger känns också tveksam. 1 Aga Khan Boko Årsdebuterar & 7 Aristocat Boko ute över fel distans. Kvar på pappret har jag 2,4,5,6. 2 Mr Pellegrino är min givna spetsfavorit & även förstahäst i loppet. Stor chans att 6 October Kronos är som en ny häst hos Unter, men jag tror han riskerar dödens. Kan naturligtvis vinna ändå men vill höra mer av Unter där. 5 Remee La Marc kan få loppet bakom dessa och har en bra finsih. Erik är en mästare på att placera hästar så jag blir inte förvånad om han hittar ryggen på Mr Pellegrino. 4e-rankad på mitt system just nu är 4 Ja El Tomcat. Möter dock tuffare hästar än vanligt. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Beroende på hur tidigt October Kronos sänker ledaren så finns nog chansen :-) Remee med Erik i vagnen blir farlig i andra ytter tror jag. Men som du säger, att invänta nån intervju med PU för att få en aning om upplägget är nog bra Senast redigerad av Tirich den 2014-12-17 klockan 09:38. |
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=a34L...yer_detailpage
|
|
|
|
#56 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
PC har jag också tänkt spika.
Jetset kan absolut vinna, men det är bra motstånd. Citat:
|
|
|
|
#57 |
|
V75 har tre stenklara spikar!
Avd.2) 1 Westline spurtar till vinst från stretchen och dubbel Untersteiner! Lika klar tvilling! Avd.3) 2 Knows Nothing bollar med dom från spets! Avd.7) 3 West Wing släpps till spets och vinner med 100 alternativt pissar på dom från dödens och vinner med 50! Har aldrig varit så säker på TRE spikar förut! Enkelt!
Trinity (+1) Senast redigerad av doob den 2014-12-17 klockan 22:39. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Varför är du så säker på att ungunter slår pappa i andra avd? Är Westline startsnabb? |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Barfota runt om och jänkarvagn ffg! Påställt!
|
|
|
|
#60 |
|
I V75:2 har jag ruskig feeling för att 1 Westline vinner med Unter JR. bfro ffg och jänk? låter mumma. Mycket trolig spik. Vid gardering ser jag bara 2 utmanare. Troliga spetshästen 4 Photoboy som kanske får styra där framme samt 9 New Revolution som förhoppningsvis väljer ryggen på Johan och kan nyttja det innersta snikspåret på upploppet.
I mina ögon är övriga hästar chanslösa här... V75:3 måste väl vara en av de sämsta guldloppen som körts? Inte många hästar med form här inte... Efter vad REijos nya "stjärna" visade senast har jag svårt att se någon slå denne. Luktar spik lång väg. Vid ev gardering så är det väl alla utom 1 & 4 som kan ses med "chans". Men det blir minst Utgång på 2 Knows Nothing. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) Senast redigerad av sheriffen78 den 2014-12-18 klockan 11:19. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|