|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-12-20 Bana: Åby Spelform: V75, omg. 66 Avd Ordinarie hästar 1 2, 6 2 1 Westline 3 2 Knows Nothing* 4 1, 3, 9, 10, 11 5 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 14 6 2, 4, 9 7 3, 7 Vadet gäller startnummer 660 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 330,00 kr Kvittonummer: A706 E87A 4581 9545 |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Ser fram emot V75 tävlingarna på Gävle. Idag känns det som preparé för mig eftersom jag inte känner till många hästar och expeterna ska man ju aldrig lita på. mitt bolagssystem blir så här. Obs det räcker om EN u häst går in.
avd 1 1-2-3-5-6 (U häst 2) avd 2 1-4-6-7-8-9-10-12 (u häst 1 och 4) avd 3 2 spik avd 4 1 spik avd 5 1-4-9-10-12-13 (u häst 10) avd 6 1 2 4 9 avd 7 1 3 4 7 På mitt eget lilla spikas Dream Euro, Il Sånna och Angel France. Luktar stortorsk?!? |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Kommer det några skurar över åby idag tro?
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Kanske barfot på Bearhawaii säger Reijo på Atg. Nån som har kontakt med Varulv och vet vad som gäller? Uppenbarligen rätt väsentligt för loppets utgång!
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
Nej! Sa doob.....
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
I torsdags var det rena grova sandpappret och skorna åkte på i rask takt, många sena ändringar, även efter spelstop (Goop/Flemming med favoriter, samt Ålands Vikingen ströks sent) "27st skoändringar. 4 hästar ändrade två gånger. 2 vinnande hästar hade bytt skor" Sällan man fick jobba så hårt som då med systemet in i det sista, hoppet tändes om favoritfall och så slutade allt med en favoritrad iaf. Känner mig som en bränd mandel fortfarande efter det, Åby gillas inte! Gillar Jönsson krönika på Travnet ;
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) Senast redigerad av Helge den 2014-12-20 klockan 11:22. |
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Luktar favoritbetonat idag, några snabba tankar;
V75-1: October Kronos gör första starten i regi Untersteiner och i en otroligt billig silverdivision där värsta utmanaren Aristocat Boko fått dåligt spår kan jag inte göra annat än att spika! Han ligger raklång Unter Sr när han enkelt kliver förbi Pellegrino. V75-2: Photoboy till ledningen, Westline hakar på i ryggen. Ludde bränner på och kör upp i dödens om han kan undvika galopp. Dessa tre gör sedan upp och bäst chans lär väl Westline ha som får fin rygg och kan ta dem på OS. Neptunus bästa hästen men inte alltid de vinner. V75-3: Knows Nothing tar hand om ledningen enkelt och pissvinner. V75-4: Priamo Caf tar hand om ledningen enkelt och pissvinner. (Om den går bfro) V75-5: Ganska öppet. Alvena Take it spår 5 på tilläggsvolten, kan lätt bli problem därifrån. Ride The Lightning tror ju Stig H mycket på. Min Finish kan skrälla. Flemmings måste med. Angel France är bra! Strecka på lite här. V75-6: Dagens mest öppna lopp. Falsig på en 43%-are på V75 mot Sveriges bästa kuskar? Aldrig i livet. Alfa Giacomo och Snabba Cash spelvärda, folk glömmer att Untersteiners regerar i södra Sverige. Och vafan skickar Båth ner Dream In Euro för om han inte tror på god vinstchans? Givet streck. Veijos är onormalt stark och måste med, anmäld bfro. V75-7: West Wing rätt favorit med Listas Rafiki är intressant! Riktigt bra häst. Tristan Toro är en bra häst, 0,64 % är ett skämt. Vinner troligtvis inte men 1/25 chans åtminstone. Dante Boko kan skrälla men 3-4 känns som ett säkert lås. Bearhawaii går med skor runt om och vinner inte. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Någon som vet tjänstens spik och A-hästar??
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Man kan ju tro att betalsajterna läser på Sharps först sen lägger ut tipsen.
|
|
|
|
#131 |
|
Nån som har travtjänst tips att lägga upp på servicebpla
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
*Omgångens bästa spik*
1 Westline (V75-2) *Omgångens bästa utgångshästar* 1 Priamo Caf (V75-4) 9 Dencos Nemo Kilab (V75-6) *Omgångens bästa skrällbud* 3 Navigator Sib (V75-1) 3 Arazi Boko (V75-3) 10 Angel France (V75-5) 5 Dante Boko (V75-7) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+5) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Lokal väderinformation, bor 4km från banan, här är 5 grader varmt och riktigt fint väder, t o M lite solglimtar just nu och inget regn i i sikte.
Banan kommer vara mkt mjukare än i torsdags...sen upp till varje tränare att bestämma of course! Spante på Travtjänsten har gjort massor M intervjuer i veckan, bäst låter det på Journey i lärlingsloppet, jag anser det vara kuskplus ... |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
Klart att de läser på Sharps först! Menar - det är ju inte stor idé att tippa först och sedan läsa på Sharps....
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
Vad ska jag säga? Kul att se att Voltstart har förespråkare kvar här på forumet. Det finns många belackare av startmetoden här. Det går att utläsa av kommentarerna emellanåt. För mig är metoden mer levande än vad det innebär att endast gasa på rakt fram. Det sätter krav på att tömföraren tänker till och visar prov på att han/hon/hen behärskar utmaningen till fullo. En omöjlighet förstås då det är djur, alltså andra levande varelser, vi har att göra med...![]() Nu vet jag inte om jag trots allt ska ta och låta mig inspireras utav ditt inlägg såpass att jag spikar Bo? Jag om någon här på forumet gillar ju hästen, men svek ekipaget senast genom att gardera upp. Det kostade mig V86:an och flera signaturer med mig ventilerade sitt eget missnöje den kvällen över hur otillräcklig tippare man är, som inte följer sina egna tankar och idéer fullt ut. Vi var många travtippare här som uppvisade brister i vårt sätt att spela den kvällen. Det handlar ju om att göra systemen efter egna tankar och inte följa den stora massan helt och hållet. Vägen för att håva in stora mängder nytt spelkapital ju! ![]() Jetset ska ju gå med skor och därför ska jag ha nån annan kuse att spika, därav tankarna runt Odin Töll. Vi får se hur systemet tar sin utformning senare...
|
||
|
|
|
|
|
|