|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Racebets
Finns det någon som har spelat fasta vinnare/plats odds hos detta bolag. Enligt dom gäller inte ”Tattersalls regel 4”. Oddsen justeradas också nedåt efter strykningen av min häst, vilket jag även nämnde. Även att regeln finns i regelverket och då började de babbla om något som hette fixed odds och svenskt trav. Kan sägas att jag spelade vinnare och plats. Det går inte att spela platsodds separat där.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
|
Fasta odds vet jag dom har på V75
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fast frågan kvarstår. Gäller inte den s.k. tattersalls regel 4. Om du spelar vinnare och plats hos Unibet, Expekt eller Bet365 får man pengarna ju tillbaks om din häst stryks. Vore ju märkligt om inte Racebets har samma regel trots att regeln finns på deras sida.
Borde ju vara någon som spelat där och vet om så är fallet? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jag har spelat där men aldrig spelat en häst som blivit struken. Låter otroligt konstigt om man inte får tillbaka pengarna på struken häst.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Otroligt dålig sida. Vann lite pengar, sen blev jag spärrad för gott. Kan inte spela en enda krona.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja, det betyder det, och jo man får tillbaka sina insatser vid strykningar där.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
|
klart att du ska få pengar tillbaka vid strykning.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banned
|
Lobo fungerade bonuskoden?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Unibet kör med båda varianterna.
När #4 gäller så får man tillbaka pengarna. När #4 inte gäller så får man inte tillbaka pengarna. Men å andra sidan så sänks inte oddsen för redan lagda spel på kvarvarande hästar!
|
|
|
|
#13 |
|
Fick detta när jag mailade dom.
"Hej! Jag har nu tagit del av ditt mail till våran kundsupport och kan berätta att våran regel gäller endast att man får tillbaka pengarna på hästar som är spelade till Atg:s odds och alltså inte våra fasta odds. Dom enda länderna man får tillbaka pengarna på fasta odds är England och Irland. Det gäller alltså inte i Franrkike,Tyskland och Sverige. Jag bifogar här under länken till denna regel. http://support.racebets.com/customer.../780077-rule-4 " Även om jag inte gillade vad jag läste, så tycker jag ändå att supporten skött det hyfsat. End för min del i denna sak. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senaste 10 gångerna jag har fått strykning på spelad häst hos unibet har pengarna betalats tillbaka.
Minns dock att det inte alltid varit så, för ett år sen typ hade vi väl en riktig holmgång med Unibet gällande detta? Minns att vi var flera som klagade och fick rätt. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Undantagen är långtidsspel som till exempel inför Elitloppet. Innan startlistorna är definitiva så är det långtidsspel som gäller. När startlistorna är definitiva så brukar det vara #4 för i stort sett alla lopp.
|
|
|
|
#16 |
|
Såg ett odds hos Racebet som säkerligen var felsatt på Boden i fredags. Det var ett spel till 55 ggr. Rätt odds skulle vara 5,50. De hade missat att sätta ut kommatecknet, alltså inget tvivel om den saken. När jag ser ett sådant uppenbart fel spelar jag normalt aldrig. Men denna gång tänkte jag faktiskt spela eftersom vad vi tidigare har läst i tråden med bl.a. konstiga regler om strykningar och dylikt. Fick liksom en känsla att Racebets kunde vara ett sådant bolag som skulle tänkas betala ut vid vinst.
Hästen vann och Racebet betalade ut till 55 gånger. Det roliga varade till dagen efter då de kom på att det var ett sådant uppenbart fel att de voidade och återbetalade insatsen. Det schyssta i fallet var att jag fick en goodwill-bonus på 9 x insatsen. Att deras slutodds på hästen hamnade på 6 gånger pengarna har jag dock som helst ingen aning om. ![]() Vad som hänt om hästen hade förlorat förtäljer inte historien även om jag har mina aningar.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Var inga problem att spela en bra bit efter bilen släppt hästarna idag heller..va håller hatten putte och robfri på med..ligger ni alla på och fuskar nu eller. Trodde ni hade lite heder i er
Snart anmäler jag skiten till atg själv!!Skitbolag!! Spela på sidan alla som vill fuska men klaga fan inte på utlands affe efter det
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Men jag har fortfarande inte fixat konto där.
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Fast jag är osäker om spelen man gör på deras rörliga v/p åker in i ATG pool, känns som de "bokar" till banodds. Lirade 500 vinnare på en 8-oddsare i fredags lopp 11 på Boden. Oddset ändrades inget hos ATG. Senast redigerad av Ante30 den 2015-03-01 klockan 21:32. |
||
|
|
|
|
|
|