|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#167 |
|
Io Eld är värd ett litet spel ifall den når ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banned
|
Ingen flyt idag..
Bye Senast redigerad av trance_error den 2014-12-17 klockan 21:54. |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Bahhhhhh!!!!!
Fick in en liten med 20 kr iaf....
|
|
|
|
#170 |
|
Trav är kul. Senast redigerad av softpojk den 2014-12-17 klockan 22:49. |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Grattis alla som vann.. bara börja plugga v64 åby imor och hoppas på julpengar imor..
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Jävlar vad skönt!!!!!!!!!! Så jävla jävla skönt, åh åh va det e skönt o va naken
|
|
|
|
#175 |
|
Konsten att strö salt i såren!
![]() ![]() RED: En sudd på V86 trots allt... Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-17 klockan 22:09. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Tyvärr inte..
Dock en kombo med withma och caramella till 56ggr på bet888. Fick dock bara igenom 165 av 500 som jag ville satsa. Misären är fullständig. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ML2 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Citat:
Fast efter en tid på sharps lär man sig rätt fort vilka som lägger ut en efterhandare och verkligen har vunnit. Softpojk skulle jag inte tvivla på då jag sett denne haft rader ute redan innan spelstopp och varit framgångsrik förut.
|
||
|
|
|
|
|
#180 |
|
Vad är det för trams du, dado och andra håller på med? Är inte Jorma förstekusk hos Nurmos. Jorma har kört Gigant Proud i fyra av hästens fem senaste starter. Han valde Whitma, som vann loppet. Vad är det för trams ni kommer med om stallkörning. Det finns duktiga spelare här, som t o m spikade Whitma. Jag vill minnas att chrisso gjorde så.
Jag skrev detta som kommentar i min V86 rad före kl 19. Jorma är ett fullblodsproffs - även kallblods. Titta i kuskligan. Senast redigerad av mackpeter den 2014-12-17 klockan 22:48. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|