|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
nån som vet ev. utdelning på V75 på de olika hästarna i V75-7?
|
|
|
|
#212 |
|
Missar 7an på democraten idag.. Surt!
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Bethel Hanover... min underbara lilla tvillinghäst gör mig aldrig besviken!
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
grattis alla som vann, vi börjar plugga till jackpot v64 imor
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ett litet tröstpris:
Registrerat spel Datum: Söndag 2014-12-28 Bana: Örebro, omg. 32 Lopp: 11 Spelform: Tvilling Hästar: 7, 12 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: 8B40 0060 56C5 9541 Utbetalt: 445,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Skön låt
|
|
|
|
#217 |
|
Vilken tänkte du på
|
|
|
|
#218 |
|
Kan man räkna med barfotaförbud på Kalmar i morgon?
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Favven Zelda Zonk.
Var tvungen att sätta en A-häst till efter 5 lopp. Hade A på favoriterna och när Tenzing torskade så, så hade jag bara Zelda Zonk kvar. Men det räckte ju idag ![]() Jag tippar åt jobbet. Kör reducerat med joker. (14 pers som delar). ca 100 kr var tippar vi för.
|
|
|
|
|
#220 |
|
Måste visa upp en förlust bong, är sinnessjukt bitter!
http://imgur.com/qeeu4r2 Kraven är 2 st 1p och 3 st 1-2p Målfoto ifrån i sista! Vem ska jag drömma mardrömmar om, Peter Untersteiner som störde på upploppet eller Jorma som segade sig framför ute i tredjespår? ![]()
Senast redigerad av alle den 2014-12-28 klockan 17:30. |
|
|
|
|
|
|
#221 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+50) |
||
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Citat:
________________________ Max fick gå med skor. Starten saknar värde för mig. Lucky ville inte tävla. Spelas varje gång under 5% även fortsatt! Ringo räckte inte till i V75. Bra, då vet jag det! Heart satte Jorma invändigt och där satt han kvar fast, troligen obrukad? Nytt test nästa start, bjudodds på plats då kanske? Bethel får toppbetyg! _________________________ Jägersro nästa anhalt för V75!
|
||
|
|
|
|
|
#224 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Jo, den är tung! Framförallt med tanke på vad Micke avslöjar i intervjun efteråt!
På Joker sysslar jag bara med ABC. Du har ju kört med poäng. De krav du angav fattar jag inte riktigt. Du hade 7 rätt? Förstår jag rätt då? |
|
|
|
|
|
|
|