|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Inte många timmar kvar till start och mycket att läsa på!
Funderade på en sak och alla här inne delar ett travintresse. Skulle det inte vara roligt och skapa ett lag tillsammans och göra ett större system med våra vildaste ideér? Känns ofta som vi ligger och nosar på 7 rätt, men tyvärr tar man inte med sista hästarna pga att kuppongen drar iväg i pengar? Skulle vara roligt i mitt tycke och spela med alla människor som man delar sina tankar och funderingar med på detta forum
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Citat:
https://www.sharps.se/forums/spela-an...l-tillsammans/
|
|
|
|
#169 |
|
Jag måste bara få nämna Challe Berglunds krönika. Den mannen är fan sämst på att analysera lopp. Så här skriver han angående 7:e avdelningen :
"Spetsstriden: 1 Star Advisor Joli blir utmanad av 4 Pedro Bi, men jag tror att båda de hästarna gärna körs i rygg och då finns det en möjlighet för 6 Montdore eller kanske 7 Diego M.Boko att få överta." Varför i hela h***ete skulle man köra Star Advisor Joli i rygg när den gått som allra bäst i ledningen? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
peozz (+5) |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
Så här blev mitt bolagssystem 1) 2 res 4-1 2) 1,2,5,12 res 9-3 3) 7 res 2-9 4) 2,3,5,8 res 4-12 5) 1,2,3,10,12,13 res 5-6 6) 1,3,8,10 res 11-9 7) 1,2,4,5,6,7,8,10 res 11-12 Kostar 1536:-. Sitter på tåget under tävlingarna och möts på västkusten av en storm samt folkets hyllning till V75-vinsten hoppas jag! Vågar inte flyga idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+10) |
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
KUL. Nu är "min" Raske Rutger med Jessica FAVORIT (5.20). Jonsson själv tror på vinst och Jessica brukar ju köra som en "hel karl" !!!! Väldigt viktigt att hästen får en bra start från spåret långt bak. Spurten är det aldrig nåt fel på. 4% smakar MUMMA
Major (+20) |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Barfotaförbud idag!
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Rocky Reach känns stenklar från bricka 6!
oggeb (+5) |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#175 |
|
Romme är iofs en jävla skitbana och dom har väl nått slags rekord i segrar från bakspår då banan kan knäcka även den mest tappra ledaren?
|
|
|
|
|
|
|
#176 | ||
|
Citat:
Citat:
|
|||
|
|
|
|
|
#177 |
|
just nu är det 41 % på en Montdore som måste gå med dojor
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
#179 |
|
Nu pratar meteorologerna om 35 cm snö på Romme det närmaste dygnet. Det kan bli rejält snöfall mot slutet av tävlingarna. Känns bra att jag har med 4 %-arna 8 Rocket Zet och pappa Goop med 10 OTP i sista.
Om dagen går bra sticker jag till Putte i Indien. Vi avundas dig. Njut! ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
|