|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 |
|
Ja, det syntes klart på upploppet, hade varit 30 före utan galoppen!
|
|
|
|
#242 |
|
Tror mycket på Kicki i avd 4! Raffinos får nog svårt att hinna fram idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+5) Senast redigerad av Manprinsen den 2015-01-10 klockan 15:05. |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Av någon anledning så tror jag fan att Nahar vinner såhär i sista sekund. Bergh är ju överjävlig på taktik och Nahar från ledningen med värsta motbudet i dödens kanske?
Senaste gången de möttes var spåren de omvända (2 vs 8) och då vann Inken från spets. Inken barfota fram, Nahar skor runt om. Gången innan det var gulddivisionsfinal där Nahar vann med 4 längder på 10,5 full väg från spår 10. Inken var tvåa från spår 9. Bägge gick med skor runt om.
|
|
|
|
#244 |
|
i avd 4 rub it out start snabb tål mycket o göra
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Spik på allt!
|
|
|
|
#246 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Självklart, men känns som en sådan omgång, då alla favoriter bara vinner. Blir ju ingen "match" hästarna emellan.
Senast redigerad av Chiron den 2015-01-10 klockan 15:11. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Hoppas Örjan kör inte som .....
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Per står o ljuger i intervjun. "Ingen är gladare än jag att han är tillbaka". Jag tror det finns några personer som är gladare än Per att Inken är tillbaka
|
|
|
|
#253 |
|
Hade Piraten vunnit med annan kusk?
|
|
|
|
|