|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2) |
||
|
|
|
|
|
#182 |
|
fel tråd... Missade bongtråd fanns!
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Ja, men ligger efter i tipsen!
![]() Moe Blixten är av kategori "vilja komma 2:a". Myrsloken e ju både hjärta och hjärna i tipsen runt. 5,10,13,15 blev det för mig. Jag spikar "Inken" och Raffinos, kommentar?(Förutom Raffinos dåliga utgångsläge, så har hästen en ruskig avslutning. tänker jag)
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
10 Greby Anna i avdelning 4 är tyvärr inte med på min kupong då jag totalt "missade" den! Ångrar mig för den är kraftigt understreckad idag!!
Toppform är bara förnamnet och sist spikade jag på DD och då klättrade den i ryggar över mål! Om favoriterna kommer bort av någon anledning är den mycket rolig och vinstchansen är betydligt större än 1%! VARNING utfärdad till er som ännu inte lämnat in! Vill också förorda den som ett bra platslir och/eller tvillingvirke!
|
|
|
|
|
#185 |
|
I avd I känns 5 Air Gunner lite intressant om 2 Art On Line och 4 Highspeed Call skulle ha en långdragen spetsduell. Pakkanens stallform verkar på uppgång. Samtidigt har hästen en stark kortspeed. Kontio från bästa spåret dessutom!
Synpunkter? |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Jag ska nog avvakta med mitt system tills efter V4. Brukar ge en bra indikation på hur banan påverkar fram respektive bakspårshästarna.
Känns som det finns flera heta motbud från bakspår idag, och om det är tungsprunget där framme så vill jag inte åka på dom. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Ska vi börja med en v4?
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-01-10 Bana: Romme, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 8 Rock Me 2 2 Simb Hacienda 3 6, 8 4 11 Kiss Pride Vadet gäller startnummer 2 rader x 10 x 2,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 4502 |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Citat:
Torbjörn lär dessutom behöva ladda ordentligt då spets är enda möjligheten till seger för den pållen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
||
|
|
|
|
|
#190 |
|
Finns det någonstans på siten där man kan länka till sina synpunkter på min egna blog?
Har skrivit en ganska utförlig text och det är för mycket för att klippa och klistra in i flera inlägg här. Det blev gnäll sist jag länkade till tipset här i forumet, men det är ganska utförligt jobb gjort och även med viss input från "Indeed" som påpekade för mig att jag supit angående HSC balans. |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Keke, jag har smystartat i Norra Indien. Här är det inte varmt ännu, jacka på förutom ett par timmar om dagen.
|
|
|
#192 |
|
Nu ska jag specialstudera Josefine Ivehags ändalykt.
Tror jag har funnit charmen i det här med monté...
|
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
#194 |
|
I HPT finns en lite småskojjig trendfunktion där man kan se hur strecken sätts nu på slutet när alla faktorer börjar komma på plats.
I V75-1 kan man se att Fredrik Laday och Aloe Vera ökar sin insatsprocent, medan Up Up and Away minskar. V75-2 Höwings Star ökar, Kulani minskar V75-3 De flesta minskar, i synnerhet On Track Piraten. Digital Ink suger upp och ökar. V75-4 Greby Anna ökar, Debra Boko minskar. V75-5 Heffalompen, Mitt Hjärtas Lilja och Raske Rutger ökar, Mino minskar V75-6 Obi Degato, Baron d'Inverne och Croque ökar när de två stryknas andel fördelas. V75-7 Star Advisor Joli, On Track Piraya, Pave the Way och Screen Height ökar, Twitter minskar.
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling. Senast redigerad av Viroid den 2015-01-10 klockan 12:51. |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
AOL V75:1Citat:
Första posten på detta forum.. Håller inte med. AOL är väl den häst som är mest gynnad med brodd i hela omgången. Vunnit på 3180 på 15.0 . Har minnesbilder hur kusen tagit spets och sen bara lämnat övriga i sista sväng.Även vunnit från dödens.Stark och speedig , behöver absolut ingen smörresa. ![]() Mvh , L Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) |
||
|
|
|
|
|
|