Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-10, 20:59   #1

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3595
Standard

Jackpott v64 Kalmar

Vilken eller vilka blir den bästa spikarna samt dragen? Vad tror ni bra utdelning imorgon?
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 21:37   #2

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

oj nej monte...HJÄLP... vilka ska man ta där? hur bra är favoriten i lopp5 ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 22:18   #3

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

1 Kemas Magic borde ha toppchans att vinna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lars (+1)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 22:22   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
hoppas din form håller sig ...snyggt spelat idag och GRATTIS nån bra drag eller spik i monte???
Gammal 2015-01-10, 22:51   #5

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
hoppas din form håller sig ...snyggt spelat idag och GRATTIS nån bra drag eller spik i monte???
Tack....Åsa Svensson är bästa ryttarrinna med 1 Ali Baba ....men 6 Harpos Hitsville är intressant

Senast redigerad av spalato den 2015-01-10 klockan 22:55.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 23:40   #6

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

Lite tankar och ideer efter arkiv koll....

avd1. I dessa typer av lopp är svårbemästrade Här blandas klass 2 med klass3 vilket gör det lite tuffare att fundera ut en bra vinnare. Hade vi varit i klass2 hade jag valt att spika eftersom objekt då ofta infriat i 40% av fallen. Diva Sund gillar jag och hon håller knallform för dagen, hon plockar många till slut, står på tur. Under Sund kommer jag ihåg att Helge varnade för och den hästen har faktiskt agerat klart förbättrat på slutet, tog sig förbi knappt men säkert senast och såg fin ut över mål. Verkar tåla en del och ska inte räknas bort. Cosmos L blir nog favorit med Johan U, ekipaget tog en välförtjänt seger senast, passande läge igen. 43% tycker jag dock är tok för mycket och ser inget spelvärde i denne även om den kan vinna. Underpaid Guest har galopperat i nästan varje start på slutet men höll sig i rätt gångart i kvalet, detta är en häst som har hyggliga fartresurser och kan öppna, sköter man sig kan man vara med i den främmre träffen. Loke Revenue har visat bra form en längre tid och kan trilla igenom bra men det kan också bli vingel. Inte helt borta.. Sound of match town agerade förbättrat som 3a senast, söker ryggar i det längsta och gör de bättre bort sig så är man skrällduglig. (står dock lite jobbigt till) Ska man nämna fler skrällar så varför inte M.T Imeasyoung som kan en del i grunden, levererar inte alltid. körs troligen på chans.

avd2. Detta ser ut som ett klass 1 lopp blandat med bronshästar, monte här brukar det skrälla men så bra som Yankee Flair var senast som tvåa så måste den med, Alibabba J trivs i monte och har en toppjockey. ++. Skrällarna kan vara Hat trick Kemp som har bättre form än vad raden ger sken av, tror det blir farligt att utesluta honom här (Drag) passa även Harpos Hitsville som såg förbättrad ut som 3a senast, kan vara proppen ur? värt att ha med. Philipe Bi har nu fått två lopp innanför västen och bör vara nära storformen, kanske plats? OjOj del salado trivs under sadel men också i vagn, körs av amatören Sanna som bl.a är min handledare att köra häst på jägersro håller en tumme för henne.

avd3. I detta klena klass 2 lopp kan man välja att spika, favoriten vinner i 40% av fallen och en sådan som Westline som gör sin fjärde start i Johans regi. Aldrig helt enkelt från bakspår men känslan säger att man står helrätt inne. Blåser ner dem i tid!? Jag spikar! motbud: Navigator Face har fin kapacitet men frågan är vart man hamnar? normalt bland de tre. Amour du C kommer till start med 2 raka segrar, kanske är det som så att man släpper till på alla cylindrar nu? finns fler växlar att ta?

avd4. I dessa lopp brukar segraren stå på tillägg och de som står bäst inne i loppet har ofta med utgången att göra. Promise me är draget hon äger en vass avslutning och blir inte lätt att stå emot om hon bjuds på rätta ryggar. Mademoiselle belle håller knallform hon visade 1.15 i två varv efter sin galopp senast, 4% är sjukt bra.. Replay Kronos vann knappt efter ett offensivt upplägg senast, tuffare att nå dit nu? Mikeal Pilbertg är en frisk fläkt inom travet hans Mastrix W.G blandar och ger men ger ett härligt klipp i steget, har visat att han kan öppna, risk för körning men inte helt borta.. Stay Free har stabiliserats för varje start och blir bättre med det. Bara skräll.. Son of Gun har jag ingen koll på men ska väl kanske ha vissa möjligheter då spåret blev bra. Hekate Sund kanske borde rankas högre upp men om jag känner Mikeal rätt så lär han ladda järnet med sin adept, Johan får därför försöka hitta position annars tycker jag hästen har gjort bra lopp på slutet och närmar sig en seger hela tiden.

avd5 Detta är ett typiskt brons lopp där favoriten har 70%ig chans att infria eftersom det är en stark sådan enligt kollektivet. Men hästen har varit borta ett tag samt att man vet inte hur banan blir kanske skoförbud igen? sårbar isåfall och den fäller jag i hopp om bra utdelning. Draget: What Love can do som jag inte tycker är så tokig kan desutom kliva iväg rätt så bra från start. Får loppet? O´malles tös blev fast med allt senast, går snart till avel och gör sin sista start man vill nog hedra denna tös med att vinna loppet, kan öppna! Loppets dammsugare är Montana Hangover som kommer från en mersmakande seger, agerade klart plusbetonat och verkar vara på rätt väg. Peter Ingves upp ser jag bara som en stor fördel och klart intressant på knappa 1% av spelet.

avd6. Här bör man också gardera på om man vill överleva. Kemas M blir troligen favorit men faktum är att hästen har blivit över tidigare från spåret vilket ger mig mer funderingar över loppet. Storm Forever var Kim super nöjd med senast men då galopperade hästen efter 100 när man laddade järnet. Hästen såg fin ut i både provstart och värmning då och får slå ur underläge idag. Jag tror på vettig chans. Jackie Bowler fick en välförtjänt utdelning senast. Bra form! Shoemaker har inte varit som bäst på slutet men Lövgren har pratat varmt om denne ett tag och den har startat bl.a V75 på slutet, den dagen det lossnar för denne så lär han också kliva upp i klasserna. Dontelmeanymore har läget men det var ett tag sedan han visade sitt rätta jag, står jag över. Penalty fair verkar ha tappat formen helt får svårt att runda samtliga trots Johan. Överspelad.

Spiken: Westline

Chanslåset: 5-8 i avd1

Dragen;

Hat trick Kemp avd2.

Promise Me avd4

Storm Forever avd6

Bedövaren:

Montana Hangover avd5

God tur!
Gyllaren (+15), scunnert (+5), jesusJL (+10), dado (+5), asgaya3141 (+10), lars (+1), znipstern (+5)

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-10 klockan 23:42.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 06:38   #7

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Dagens Spik: Arn Hammering i V64-5. Vann 13 lopp förra året, och var tvåa på V75 senast. Borde ha en bra chans i den här omgivningen.

Dagens lås: Cosmos Limburgia och Diva Sound i V64-1. Två hästar med läge och form.

Dagens avslag: Kemas Magic i V64-6. Kämpar på för att hitta formen efter skadeuppehåll, men verkar ha svårt att hitta den. Stall Persson har lite uppförsbacke nu.

Dagens miljondrag: Swansea Zet i V64-3. Jämn och säker, ständigt i form och med bra spår. Kan bli en obehaglig överraskning för favoriterna.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 07:55   #8

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13403
Standard

Dagens bästa westline

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 08:30   #9

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/554180878469832704

Senast redigerad av putte64 den 2015-01-11 klockan 08:43.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 09:27   #10

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13403
Standard

vad säger dom om skor eller barfotakörning idag

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 09:49   #11

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
vad säger dom om skor eller barfotakörning idag
I Kalmar bör det inte vara nåt problem med barfotalöpning. Alltid fin banan där o det har inte varit nån kyla heller så det blir valfri balans
capone (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 09:51   #12

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Dagens Spik: Arn Hammering i V64-5. Vann 13 lopp förra året, och var tvåa på V75 senast. Borde ha en bra chans i den här omgivningen.

Dagens lås: Cosmos Limburgia och Diva Sound i V64-1. Två hästar med läge och form.

Dagens avslag: Kemas Magic i V64-6. Kämpar på för att hitta formen efter skadeuppehåll, men verkar ha svårt att hitta den. Stall Persson har lite uppförsbacke nu.

Dagens miljondrag: Swansea Zet i V64-3. Jämn och säker, ständigt i form och med bra spår. Kan bli en obehaglig överraskning för favoriterna.
Formen på kemas magic är bra. Riktigt fin i förra starten. Hittar den ut o Fredrik kör i tid så vinner den loppet. Klar förstahäst i min bok
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 10:38   #13

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någom som lägger sitt fokus på Frankrikes vassa V4 som jag? Ser ju riktigt kul ut.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 10:45   #14

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Felfri replays kronors vinner väl bara!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 10:58   #15

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/554214955411460097
Gammal 2015-01-11, 11:03   #16
Banned

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 96

Standard

Citat:

RayBan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 11:13   #17

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1929
Standard

Storm Forever i sista...? Visst brukar Kim vara överoptimistisk - och sist var den ju i princip "klar". Såg riktigt fin ut innan detta och jag tror på spets och slut nu! Tänkte först helgardera i montéloppet, men gör nu tvärtemot och spikar favoriten! Arn Hammering tror jag är huvudet högre än sina motståndare idag - mötte Silver Annie, Mellby Brunello, Certification mm sist...lite enklare nu.

1 2 4 5 7 8
3
1 2 3 4 9 10
7 8 9
3
5
Major (+10)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 11:18   #18

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/554219066089435136
Gammal 2015-01-11, 11:21   #19

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Storm Forever i sista...? Visst brukar Kim vara överoptimistisk - och sist var den ju i princip "klar". Såg riktigt fin ut innan detta och jag tror på spets och slut nu! Tänkte först helgardera i montéloppet, men gör nu tvärtemot och spikar favoriten! Arn Hammering tror jag är huvudet högre än sina motståndare idag - mötte Silver Annie, Mellby Brunello, Certification mm sist...lite enklare nu.

1 2 4 5 7 8
3
1 2 3 4 9 10
7 8 9
3
5
Kim har bra självförtroende för dagen, med ett par bra prestationer i veckan. Jag tror också på bra segerchans för SOS. Är svårslagen i spets!
mijo14 (+5)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:41   #20

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Trevliga tweetar Putte64!
Twitter...Dit har jag inte nått än. Helt klart sitter du på ett övertag inför omgången, bara där!

Omgången:

Naturligtvis vinner 3 Yankee Flair montén(Avd II). Dagens bästa spik för min del.
Jamen, hästen har inte alltid övertygat i disciplinen säger du? Nä, men endast två starter i tränarregi Aho säger jag...
Senaste gången var intrycket såpass övertygande att jag måste spika. Tiden överlägsen gänget dessutom, till synes med mycket kvar.

Avdelning I: Vi är två som är skeptiska till Cosmos. 7 Loke Revenue verkade gilla Kim vid rodret någonting alldeles xtra näst senast. Vilket spring!
Glöm inte 1 Zlatan C.K. ifrån innern. Den springer lika med dessa, har läget och vinnarskalle.

Avdelning III: Jag väljer att tro på de båda favoriterna. Ett lås.

Avdelning IV: 8 Promise Me och 9 Falk Nalan gillar jag senaste intrycken på. För Falken gäller det ju att vilja trava. 10 Mademoisselle Belle är verkligen en trevlig krabat, som kan vara streckvärd. 12 Replay Kronos gillar jag inte riktigt, fast den vann senast. Den har viss utstrålning, men känns som om att någonting inte stämmer. Hästen ska med vid stort garderingslopp tillsammans med 7 & 6 på framvolten, alternativt spikar jag Lövgren. Om 3 säger jag: Schas!

Avdelning V: 3 Arn Hammering är för stor helt enkelt. Jag försöker få upp värdet med hjälp av 6,2,7,8.

Avdelning VI: Min förstahäst är 6 Jackie Bowler. På form naturligtvis. Streck på 1 Kemas Magic för att grundkapaciteten räcker långt. Det samma gäller för 2 Donttellmeanymore, fast form och distans är stora frågetecken. 5 Storm Forever och 7 Shoemaker är hästar jag aldrig lyckats ta till mig. Givna streck i lurigt lopp dock. Jag avslutar med 4 Romeo Amok, som jag har ett gott öga till efter några framgångsrika tvillingspel på Gotlandsbanan. Kan bli en helgardering här om spiken plitas ned i fjärde.
11 Tjurkhults Gidde är en gammal favorithäst och Carl-Otto hävdar ju bestämt att resultaten ligger och lurar i vassen...

(Skrämmande lika tankar som SS...känns inte bra!)

Red: En korrigering om Yankee Flair: 3 montéstarter i nya tränarregin. Näst senast gick hästen undan på bästa tiden enligt ovan. Senast endast tvåa, men mot en kanon i sammanhanget: Palermo Tårs!
chrisso84 (+5), Gyllaren (+5), znipstern (+5), Chiron (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-11 klockan 12:56.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:44   #21

Gyllarens avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1
Standard

Ryggar Klanke! med olika valörer.

3-5 * 200

2-6-8 - 5-6 * 20
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:48   #22

Voltstarts avatar

Standard

Jag tänker ta flera hästar i avdelning I!

Tysken, alltså Conrads, i fjärde:
Tänk på att sedan nya vagnen införskaffades och huvudlagen korrigerats, så har flera av hans galoppbenägna pållar börjat ägna sig åt trav mer konsekvent...
Chiron (+1), hoola (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-11 klockan 12:49.
Gammal 2015-01-11, 13:03   #23

Klankes avatar

Sharp$: 938
Standard

Hästar kollektiver rankar upp och betalar extra för är bl.a (måste vara utfyllnad?) vad har jag annars missat?

Zlatan ck har varit Klen på slutet och har normalt inte med loppets utgång att göra. Jag förstår inte varför man rankar upp denne, har hästen käkat anabola? (ler)

Alfa Star S agerar ojämnt och är sällan svår att lita på, kapacitet finns dock...

Indian Nalan som inte har vunnit på ett bra tag, har fart men sticker sällan nosen först.

Romeo Amok har inte vunnit på länge och jag ser inget som ser ljusare ut just idag (utfyllnad)

Tjurhultens Gidde har svårt att övertyga och desutom bortlottad.. Peng vore en framgång.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 13:20   #24

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Hästar kollektiver rankar upp och betalar extra för är bl.a (måste vara utfyllnad?) vad har jag annars missat?

Zlatan ck har varit Klen på slutet och har normalt inte med loppets utgång att göra. Jag förstår inte varför man rankar upp denne, har hästen käkat anabola? (ler)

Alfa Star S agerar ojämnt och är sällan svår att lita på, kapacitet finns dock...

Indian Nalan som inte har vunnit på ett bra tag, har fart men sticker sällan nosen först.

Romeo Amok har inte vunnit på länge och jag ser inget som ser ljusare ut just idag (utfyllnad)

Tjurhultens Gidde har svårt att övertyga och desutom bortlottad.. Peng vore en framgång.
Kalmar 31/10 för Zlatan. Går jämnstarkt med Bonito Hornline över upploppet. Bonito hade varit lampa här? Två vinster innan dess på bra vis. Innerspår å 5% känns väl som ett bra spel på relativt grundkapabel häst mot ytterst tveksam favorit?

Indian Nalan springer låga 13 vid form på medel och bra spurt följer med på köpet. Vilka sorts hästar gillar du att testa vid 4% spelade?

De övriga har jag mindre vettiga åsikter om. Lycka till!
Gammal 2015-01-11, 13:24   #25

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Någom som lägger sitt fokus på Frankrikes vassa V4 som jag? Ser ju riktigt kul ut.
Nä ,men delge gärna några tankar. Då har jag att följa när jag tittar på fintrav!
Gammal 2015-01-11, 13:34   #26

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1291
Standard

Visst känns Indian Nalan understreckad sett till kapacitet.
Tycker även Alfas Star S anmäld barfota fram är intressant till 8%. "är sällan svår att lita på"??? Pålitligheten själv således?
Romeo Amok barfota runt om till knappa 4 % känns också aptitligt. Gjorde riktigt bra prestationer för 5-6 starter sedan mot tufft motstånd.

Väljer nog att gå mest på Westline, Yankee Flair och What Love Can Do.

Donttellmeanymore har faktiskt gjort bra insatser även på medeldistans och en felfri Unexpected Guest är intressant i avd 1.
Wingswept är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 13:38   #27

Sharp$: 1291
Standard

Promise Me har gått bra med bike. Någon som vet hur det blir nu när det är voltstart?
Wingswept är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 13:43   #28

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nä ,men delge gärna några tankar. Då har jag att följa när jag tittar på fintrav!
Spikar 11 Couleur Citron i tredje V4;an. Ser ut att vara en klasshäst i arkivet och tål tunga resor, allt handlar om att han inte ska köra för sent bara, men så tror jag inte blir fallet. Har tidigare bevisat att den är bättre än dagens motstånd och tror att den gör det igen. Toppchans utan strul och i en omgång utan många spikförslag får denna bli den jag lutar systemet mot.

Tror Texas Charm vinner andra men då jag är lite rädd för att det inte blir körning för vinst på det hållet garderar jag upp med 2 Vabellino som kan leda hela vägen, 6 Uhlan Du Val som duger bra i sällskapet och 10 Up And Quick som har toppform just nu och ska köras ordentligt. 25 meter efter men hästen kommer att bli en av favoriterna i PDA och kan vinna trots tillägget.

Första är mycket öppet, streckar en hel del hästar här. Mest tror jag dock på 8;an Urasi De La Vallee.

Fjärde är också öppet. Solvato (kommer nog inte köras fullt ut) och Maven mina förstahästar men Viking De Val och Voltigeur De Myrt måste med också då de kan sänka rubb och stubb över ett upplopp. Mosaiquen åker också med, för första gången ska den köras offensivt!

Registrerat spel

Datum: Söndag 2015-01-11
Bana: Vincennes, omg. 6
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 16
2 2, 6, 9, 10
3 11 COULEUR CITRON*
4 7, 8, 9, 10, 11

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 360,00 kr
Voltstart (+25)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 14:09   #29

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5689

Winter - VS
Stats: 74 - 53 - 7
ROI: 117.69%
Vinstprocent: 58.27%

Standard

Vad talar emot Hekate Sund? Är det inte spets och slut som gäller? Värsta motståndet på sämre spår bakom?

"- I träningen biter hon ifrån sig bättre när hon är först och det är ju enklaste vägen. Hekate Sund har gjort två lopp för mig och varit bra. I dag kommer jag att låta henne gå barfota runt om, bara banan tillåter, och det är jag säker på passar bra och ger en extra kick. Jag måste vara optimist."
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 14:13   #30

Voltstarts avatar

Standard

Lugauer kapar benen på Chrebas häst och vinner lopp 1. Ska bli intressant se hur de dömer?
Är det okej att kapa ben, är den stora frågan?
Gammal 2015-01-11, 14:20   #31

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 522
Standard

- 2 Cosmos Limburgia (V64-1) behöver loppet men är säkert bra nog för att segerstrida här ändå, bara det inte blir tokkörning. Inga ändringar

Hur fan kan den bli Favorit?
Klanke (+1)
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 14:54   #32

Shooters avatar

Sharp$: 39742
Standard

1) Spik 2 - Jag tror Johan tar ledningen och då är det toppchans. Hästen är inte på topp men det ser inte motbuden ut att vara heller.
2) 1,3,6,8,10
3) Spik 10 - Lindgrens känns värst emot om den håller upp spets, men Westline är nog en bättre häst.
4) 7,8,9,12
5) Spik 3 - Dagens säkraste spik på förhand.
6) 1,2,4,5,6,7,11
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 14:57   #33

Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
- 2 Cosmos Limburgia (V64-1) behöver loppet men är säkert bra nog för att segerstrida här ändå, bara det inte blir tokkörning. Inga ändringar

Hur fan kan den bli Favorit?
Tycker den är överstreckad, kommer spika emot nr. 8 Under Sund, krossar allt, fin sist, visst allt serverat men bra spurt.
Nej Tommy, kör fram till dödens och krossa. 14% spelvärd spik i mina ögon
AMHC (+1), Ante30 (+10), Fulsprit (+3), hoola (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 15:13   #34

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Under Sund! Vilken förvandling!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 15:13   #35

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 132
Standard

oj oj . Tack Dahle ! u-häst inne
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 15:14   #36

Sharp$: 4815
Standard

Kim Eriksson

forstod bare ikke den defansiv kørsel af den kusk...heller ikke mærkligt at han ikke vinder fler løb
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 15:14   #37

Sharp$: 52871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
1) Spik 2 - Jag tror Johan tar ledningen och då är det toppchans. Hästen är inte på topp men det ser inte motbuden ut att vara heller.
2) 1,3,6,8,10
3) Spik 10 - Lindgrens känns värst emot om den håller upp spets, men Westline är nog en bättre häst.
4) 7,8,9,12
5) Spik 3 - Dagens säkraste spik på förhand.
6) 1,2,4,5,6,7,11
Motbudet var på topp!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 15:14   #38

Voltstarts avatar

Standard

Under Sund!
Racet, vilket ös!
Effekten av vilken vagn som väljs överdrivs.
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-11, 15:15   #39

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Motbudet var på topp!
Det är tydligt. Stark prestation från ett åttonde.
Gammal 2015-01-11, 15:20   #40

Standard

Citat:
Under Sund!
Racet, vilket ös!
Effekten av vilken vagn som väljs överdrivs.
ja visst var det andra gången med bike ? och andra segern
Voltstart (+1)
Gammal 2015-01-11, 15:25   #41

Sharp$: 522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Tycker den är överstreckad, kommer spika emot nr. 8 Under Sund, krossar allt, fin sist, visst allt serverat men bra spurt.
Nej Tommy, kör fram till dödens och krossa. 14% spelvärd spik i mina ögon
Spikade Under Sund, men kanske sent och lägga upp kupongen?
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 15:31   #42

Standard

vem vann monte?
Gammal 2015-01-11, 15:31   #43

Shooters avatar

Standard

Citat:
vem vann monte?
Det loppet ska strax gå.
Gammal 2015-01-11, 15:38   #44

Standard

Citat:
vem vann monte?
3. fan oxå,
Gammal 2015-01-11, 15:40   #45

Standard

kollade lacio-roma, brukar inte kolla monte, är 3 som vann eller?
Gammal 2015-01-11, 15:47   #46

Standard

Citat:
kollade lacio-roma, brukar inte kolla monte, är 3 som vann eller?
yes. orne kom 2a som jag hade u på
dado (+2)
Gammal 2015-01-11, 15:51   #47

Shooters avatar

Standard

Får komplettera upp V64:an med en V4:a med samma spikar på Westline och Arn Hamering.
Gammal 2015-01-11, 15:58   #48

Standard

Vad är det för sorts jänkarvagn Lugauer har införskaffat?!
Gammal 2015-01-11, 15:59   #49

Sharp$: 52871
Standard

Citat:
Jag tänker ta flera hästar i avdelning I!

Tysken, alltså Conrads, i fjärde:
Tänk på att sedan nya vagnen införskaffades och huvudlagen korrigerats, så har flera av hans galoppbenägna pållar börjat ägna sig åt trav mer konsekvent...
T.o.m i tredje avd!!!
Observant Voltstart!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 15:59   #50

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Tack conny!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:00   #51

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5689

Winter - VS
Stats: 74 - 53 - 7
ROI: 117.69%
Vinstprocent: 58.27%

Standard

Nu var det någon som dundrade in rejält med pengar på Replay Kronos. Oddset droppade rejält.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:02   #52

Standard

Lugauer låg väl lite lågt efter värmningen på denna?
Gammal 2015-01-11, 16:04   #53

Manprinsens avatar

Sharp$: 2373
Standard

Aftonbladet spikade den http://bloggar.aftonbladet.se/travsp...-jackpottspik/

Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:04   #54

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
T.o.m i tredje avd!!!
Observant Voltstart!
Ja, tog med på V4 endast, där spiken föll på Jocke i nästa.

Conrad har "tränat upp" kusen också.
Lopparkivetkoll på kusen där den inte kunde följa Navigator Face alls ifrån rygg...
Form spelar roll.

Trist Lindgren kör så förbenat defensivt, såg fulltankad ut. Kanske kunnat utmana? Han säger ju själv att detta är hästen som aldrig blir trött.

Johans kuse är överreklamerad, det står nu klart.
Gammal 2015-01-11, 16:07   #55

chrisso84s avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 2191

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Är det många som sitter bra på det?
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:07   #56

Standard

Citat:

Conrad har "tränat upp" kusen också.
Lopparkivetkoll på kusen där den inte kunde följa Navigator Face alls ifrån rygg...
Form spelar roll.

Trist Lindgren kör så förbenat defensivt, såg fulltankad ut. Kanske kunnat utmana? Han säger ju själv att detta är hästen som aldrig blir trött.

Är det inte hans körstil? När han vill gå för vinst så är det väl en "elitkusk" som kör hans hästar?
Gammal 2015-01-11, 16:11   #57

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Är det inte hans körstil? När han vill gå för vinst så är det väl en "elitkusk" som kör hans hästar?
Du har en poäng, men denna kör han gärna själv såsom jag tolkat intervjuerna vid vinster tidigare. Känslan är att han brukar ha ett par djur i stallet han gärna kör lite oftare än övriga. Vad vet jag, ingen aning egentligen!
Gammal 2015-01-11, 16:12   #58

Standard

en af fler system spil

Citat:

11-JAN-2015
Løb 4 KALMAR
1,00 Kr. V64
AFD 1 1,2,4,8
AFD 2 3
AFD 3 2
AFD 4 8
AFD 5 3
AFD 6 5
4,00 Kr.
4 SPIL TOTAL 4,00 Kr.
11-JAN-2015 14:58:53
0C10010C5CE9
AMHC (+1)
Gammal 2015-01-11, 16:12   #59

Standard

Citat:
Du har en poäng, men denna kör han gärna själv såsom jag tolkat intervjuerna vid vinster tidigare. Känslan är att han brukar ha ett par djur i stallet han gärna kör lite oftare än övriga. Vad vet jag, ingen aning egentligen!

Sant, men han lär väl skylla på långresan kanske?
Gammal 2015-01-11, 16:12   #60

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4328
Standard

Citat:
Vad är det för sorts jänkarvagn Lugauer har införskaffat?!
Ghostvagn!!
Chiron (+1), Klanke (+3)
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:13   #61

Standard

TVILLING LØB 7

8
9
x 100 kr.--
Gammal 2015-01-11, 16:15   #62

Voltstarts avatar

Standard

Skor på Lövgrens!

RED: Där ser man, vissa djur bryr sig inte.
Chiron (+1)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-11 klockan 16:20.
Gammal 2015-01-11, 16:15   #63

Sharp$: 22694
Standard

Citat:

Jag testar Hekate som etta på trio. Bfr+rycktussar ffg
7
6,8,9,10,12
2,3,6,8,9,10,12
×5
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:19   #64

Standard

Untersteiner har ingen bra dag...
Gammal 2015-01-11, 16:21   #65

Standard

Citat:
Skor på Lövgrens!

RED: Där ser man, vissa djur bryr sig inte.
Mmm... Men värmde ju också bra.
Gammal 2015-01-11, 16:21   #66

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Älskar kommentatorns sätt att uttala "greppet".
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:28   #67

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

dd tips?
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:28   #68

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1298
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Älskar kommentatorns sätt att uttala "greppet".
Haha
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:29   #69

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

6,5*200
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:30   #70

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Untersteiner har ingen bra dag...
Det är på tiden...
Chiron (+1)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:33   #71

Shooters avatar

Standard

Fyra lopp har vunnits från spår 8 och samtliga sju så har åttan kommit bland de tre!
Gammal 2015-01-11, 16:34   #72

Shooters avatar

Standard

DD: 6-1.
Gammal 2015-01-11, 16:36   #73

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2077
Standard

2 O'Malley's Tös
7 Shoemaker
x 25 kr
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 16:41   #74

Standard

Snark. Sömnpiller...

Varför försökte inte Persson ta över ledningen med Indian Nalan istället för att stanna kvar i dödens? Var det givet att 2:an inte skulle släppa till honom?

Senast redigerad av Chiron den 2015-01-11 klockan 16:42.
Gammal 2015-01-11, 16:41   #75

chrisso84s avatar

Chrisso

Standard

Piss va tråkigt.. Hade garderat Arn.. Sitter kvar med alla nu så tar gärna någon form av skräll.
Gammal 2015-01-11, 16:46   #76

Standard

Hur ofta är utdelningen under 5000 när Kalmar har V64/65?
Gammal 2015-01-11, 16:55   #77

AMHCs avatar

Standard

Citat:
Hur ofta är utdelningen under 5000 när Kalmar har V64/65?
Untersteiner fixar till det med Penalty Fare i sista
Gammal 2015-01-11, 16:56   #78

chrisso84s avatar

Chrisso

Standard

Citat:
Tack....Åsa Svensson är bästa ryttarrinna med 1 Ali Baba ....men 6 Harpos Hitsville är intressant
Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Då blir jag jäääätte glad.
Gammal 2015-01-11, 16:56   #79

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Skulle inte förvåna mig, "förr i tiden" var ju Untersteiner en riktig skrällkusk.
Gammal 2015-01-11, 17:05   #80

chrisso84s avatar

Chrisso

Standard

Fyfan vilka jävla kameler
Chiron (+1)
Gammal 2015-01-11, 17:06   #81

Standard

bra

KVITTERING

11-JAN-2015
Løb 4 KALMAR
1,00 Kr. V64
AFD 1 1,2,4,8
AFD 2 3
AFD 3 2
AFD 4 8
AFD 5 3
AFD 6 5,7
8,00 Kr.
8 SPIL TOTAL 8,00 Kr.
11-JAN-2015 14:58:43
Fulsprit (+25), AMHC (+1)
Gammal 2015-01-11, 17:08   #82

Sharp$: 2670
Standard

Finns det inte en egen tråd där man visar sina efterhandare?
Frasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 17:10   #83

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
KVITTERING

11-JAN-2015
Løb 4 KALMAR
1,00 Kr. V64
AFD 1 1,2,4,8
AFD 2 3
AFD 3 2
AFD 4 8
AFD 5 3
AFD 6 5,7
8,00 Kr.
8 SPIL TOTAL 8,00 Kr.
Hur många såna småsystem har du?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 17:13   #84

AMHCs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Snyggt oavsett! Grattis!
michel65 (+25)
Gammal 2015-01-11, 17:16   #85

Sharp$: 1290
Standard

Sitter med 1, 5 till sista.. Galopp för båda jävla åsnorna...

Alltid samma sak..
Chiron (+1)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 17:21   #86

Standard

tja

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
alle a-heste vandt .så x 10
AMHC (+5)
Gammal 2015-01-11, 17:22   #87

allaballakaitozs avatar

Sharp$: 1127
Standard

Faan, ingen jackpot till imorgon :(
Gammal 2015-01-11, 17:24   #88

Standard

løb 10

tv x 150
7
12
Gammal 2015-01-11, 18:08   #89

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1869

Standard

Hestfaust du verkar vara en sjukt otrevlig typ som har dryga 34 inlägg och kallar folk som har skrivit här i flera år för pajaser.
Tagga ner!
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 18:14   #90

Manprinsens avatar

Sharp$: 2373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
KVITTERING

11-JAN-2015
Løb 4 KALMAR
1,00 Kr. V64
AFD 1 1,2,4,8
AFD 2 3
AFD 3 2
AFD 4 8
AFD 5 3
AFD 6 5,7
8,00 Kr.
8 SPIL TOTAL 8,00 Kr.
Snyggt!!
michel65 (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 18:19   #91

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2802
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
HAHAHA PAJAS
Matchstraff för dig.
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 19:21   #92

Standard

Citat:
"Marcus Lindgren ‏@MarLin1609 7 minför 7 minuter sedan
>> Amour du Coglais satt med mkt sparat som trea. Han uppträdde mkt positivt på resan. Nu siktar vi på V75 25/1 om det verkar bra efter"

Här kommer orsaken till hans styrning idag!!
Gammal 2015-01-11, 19:31   #93

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
>> Amour du Coglais satt med mkt sparat som trea. Han uppträdde mkt positivt på resan. Nu siktar vi på V75 25/1 om det verkar bra efter"

En klassisk prepare, som en del otroligt nog inte tror existerar.
Alla, utan ett enda undantag, vill förbereda sig på bästa sätt inför större uppgifter.
Gammal 2015-01-11, 19:41   #94

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Spelatrav.se visar i sina vinstlistor att flerbongsspelarna hade en enorm dag. Inte mindre än 450 rader med sex rätt fördelat fem spelare via ATG.se. Den värsta hade 250 rätta rader, en satte en enkelrad x 100 via mobilen.
Gammal 2015-01-11, 19:45   #95

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Spelatrav.se visar i sina vinstlistor att flerbongsspelarna hade en enorm dag. Inte mindre än 450 rader med sex rätt fördelat fem spelare via ATG.se. Den värsta hade 250 rätta rader, en satte en enkelrad x 100 via mobilen.
SS rankade lysande.
Nog många av deras kunder.
Gammal 2015-01-14, 15:19   #96

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gyllaren Visa inlägg
Ryggar Klanke! med olika valörer.

3-5 * 200

2-6-8 - 5-6 * 20
Detta är ju BARA för roligt!!! Gyllaren ryggar sig själv...hahahaha
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 22:23   #97

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg

Idag användes krafterna däremot...
Svara

td