Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-11, 10:03   #16
Banned
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 44
Sharp$: 96


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
1 Kemas Magic borde ha toppchans att vinna

RayBan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 10:13   #17
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1812
Standard

Storm Forever i sista...? Visst brukar Kim vara överoptimistisk - och sist var den ju i princip "klar". Såg riktigt fin ut innan detta och jag tror på spets och slut nu! Tänkte först helgardera i montéloppet, men gör nu tvärtemot och spikar favoriten! Arn Hammering tror jag är huvudet högre än sina motståndare idag - mötte Silver Annie, Mellby Brunello, Certification mm sist...lite enklare nu.

1 2 4 5 7 8
3
1 2 3 4 9 10
7 8 9
3
5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10)
mijo14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 10:18   #18
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8282

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/554219066089435136
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 10:21   #19
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Storm Forever i sista...? Visst brukar Kim vara överoptimistisk - och sist var den ju i princip "klar". Såg riktigt fin ut innan detta och jag tror på spets och slut nu! Tänkte först helgardera i montéloppet, men gör nu tvärtemot och spikar favoriten! Arn Hammering tror jag är huvudet högre än sina motståndare idag - mötte Silver Annie, Mellby Brunello, Certification mm sist...lite enklare nu.

1 2 4 5 7 8
3
1 2 3 4 9 10
7 8 9
3
5
Kim har bra självförtroende för dagen, med ett par bra prestationer i veckan. Jag tror också på bra segerchans för SOS. Är svårslagen i spets!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+5)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 11:41   #20
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Trevliga tweetar Putte64!
Twitter...Dit har jag inte nått än. Helt klart sitter du på ett övertag inför omgången, bara där!

Omgången:

Naturligtvis vinner 3 Yankee Flair montén(Avd II). Dagens bästa spik för min del.
Jamen, hästen har inte alltid övertygat i disciplinen säger du? Nä, men endast två starter i tränarregi Aho säger jag...
Senaste gången var intrycket såpass övertygande att jag måste spika. Tiden överlägsen gänget dessutom, till synes med mycket kvar.

Avdelning I: Vi är två som är skeptiska till Cosmos. 7 Loke Revenue verkade gilla Kim vid rodret någonting alldeles xtra näst senast. Vilket spring!
Glöm inte 1 Zlatan C.K. ifrån innern. Den springer lika med dessa, har läget och vinnarskalle.

Avdelning III: Jag väljer att tro på de båda favoriterna. Ett lås.

Avdelning IV: 8 Promise Me och 9 Falk Nalan gillar jag senaste intrycken på. För Falken gäller det ju att vilja trava. 10 Mademoisselle Belle är verkligen en trevlig krabat, som kan vara streckvärd. 12 Replay Kronos gillar jag inte riktigt, fast den vann senast. Den har viss utstrålning, men känns som om att någonting inte stämmer. Hästen ska med vid stort garderingslopp tillsammans med 7 & 6 på framvolten, alternativt spikar jag Lövgren. Om 3 säger jag: Schas!

Avdelning V: 3 Arn Hammering är för stor helt enkelt. Jag försöker få upp värdet med hjälp av 6,2,7,8.

Avdelning VI: Min förstahäst är 6 Jackie Bowler. På form naturligtvis. Streck på 1 Kemas Magic för att grundkapaciteten räcker långt. Det samma gäller för 2 Donttellmeanymore, fast form och distans är stora frågetecken. 5 Storm Forever och 7 Shoemaker är hästar jag aldrig lyckats ta till mig. Givna streck i lurigt lopp dock. Jag avslutar med 4 Romeo Amok, som jag har ett gott öga till efter några framgångsrika tvillingspel på Gotlandsbanan. Kan bli en helgardering här om spiken plitas ned i fjärde.
11 Tjurkhults Gidde är en gammal favorithäst och Carl-Otto hävdar ju bestämt att resultaten ligger och lurar i vassen...

(Skrämmande lika tankar som SS...känns inte bra!)


Red: En korrigering om Yankee Flair: 3 montéstarter i nya tränarregin. Näst senast gick hästen undan på bästa tiden enligt ovan. Senast endast tvåa, men mot en kanon i sammanhanget: Palermo Tårs!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
chrisso84 (+5), Gyllaren (+5), znipstern (+5), Chiron (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-11 klockan 11:56.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 11:44   #21
 
Gyllarens avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 226
Sharp$: 1
Standard

Ryggar Klanke! med olika valörer.

3-5 * 200

2-6-8 - 5-6 * 20
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 11:48   #22
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Jag tänker ta flera hästar i avdelning I!

Tysken, alltså Conrads, i fjärde:
Tänk på att sedan nya vagnen införskaffades och huvudlagen korrigerats, så har flera av hans galoppbenägna pållar börjat ägna sig åt trav mer konsekvent...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1), hoola (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-11 klockan 11:49.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:03   #23
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Hästar kollektiver rankar upp och betalar extra för är bl.a (måste vara utfyllnad?) vad har jag annars missat?

Zlatan ck har varit Klen på slutet och har normalt inte med loppets utgång att göra. Jag förstår inte varför man rankar upp denne, har hästen käkat anabola? (ler)

Alfa Star S agerar ojämnt och är sällan svår att lita på, kapacitet finns dock...

Indian Nalan som inte har vunnit på ett bra tag, har fart men sticker sällan nosen först.

Romeo Amok har inte vunnit på länge och jag ser inget som ser ljusare ut just idag (utfyllnad)

Tjurhultens Gidde har svårt att övertyga och desutom bortlottad.. Peng vore en framgång.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:20   #24
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Hästar kollektiver rankar upp och betalar extra för är bl.a (måste vara utfyllnad?) vad har jag annars missat?

Zlatan ck har varit Klen på slutet och har normalt inte med loppets utgång att göra. Jag förstår inte varför man rankar upp denne, har hästen käkat anabola? (ler)

Alfa Star S agerar ojämnt och är sällan svår att lita på, kapacitet finns dock...

Indian Nalan som inte har vunnit på ett bra tag, har fart men sticker sällan nosen först.

Romeo Amok har inte vunnit på länge och jag ser inget som ser ljusare ut just idag (utfyllnad)

Tjurhultens Gidde har svårt att övertyga och desutom bortlottad.. Peng vore en framgång.
Kalmar 31/10 för Zlatan. Går jämnstarkt med Bonito Hornline över upploppet. Bonito hade varit lampa här? Två vinster innan dess på bra vis. Innerspår å 5% känns väl som ett bra spel på relativt grundkapabel häst mot ytterst tveksam favorit?

Indian Nalan springer låga 13 vid form på medel och bra spurt följer med på köpet. Vilka sorts hästar gillar du att testa vid 4% spelade?

De övriga har jag mindre vettiga åsikter om. Lycka till!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:24   #25
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Någom som lägger sitt fokus på Frankrikes vassa V4 som jag? Ser ju riktigt kul ut.
Nä ,men delge gärna några tankar. Då har jag att följa när jag tittar på fintrav!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:34   #26
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Lund
Inlägg: 20
Sharp$: 1291
Standard

Visst känns Indian Nalan understreckad sett till kapacitet.
Tycker även Alfas Star S anmäld barfota fram är intressant till 8%. "är sällan svår att lita på"??? Pålitligheten själv således?
Romeo Amok barfota runt om till knappa 4 % känns också aptitligt. Gjorde riktigt bra prestationer för 5-6 starter sedan mot tufft motstånd.

Väljer nog att gå mest på Westline, Yankee Flair och What Love Can Do.

Donttellmeanymore har faktiskt gjort bra insatser även på medeldistans och en felfri Unexpected Guest är intressant i avd 1.
Wingswept är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:38   #27
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Lund
Inlägg: 20
Sharp$: 1291
Standard

Promise Me har gått bra med bike. Någon som vet hur det blir nu när det är voltstart?
Wingswept är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 12:43   #28
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nä ,men delge gärna några tankar. Då har jag att följa när jag tittar på fintrav!
Spikar 11 Couleur Citron i tredje V4;an. Ser ut att vara en klasshäst i arkivet och tål tunga resor, allt handlar om att han inte ska köra för sent bara, men så tror jag inte blir fallet. Har tidigare bevisat att den är bättre än dagens motstånd och tror att den gör det igen. Toppchans utan strul och i en omgång utan många spikförslag får denna bli den jag lutar systemet mot.

Tror Texas Charm vinner andra men då jag är lite rädd för att det inte blir körning för vinst på det hållet garderar jag upp med 2 Vabellino som kan leda hela vägen, 6 Uhlan Du Val som duger bra i sällskapet och 10 Up And Quick som har toppform just nu och ska köras ordentligt. 25 meter efter men hästen kommer att bli en av favoriterna i PDA och kan vinna trots tillägget.

Första är mycket öppet, streckar en hel del hästar här. Mest tror jag dock på 8;an Urasi De La Vallee.

Fjärde är också öppet. Solvato (kommer nog inte köras fullt ut) och Maven mina förstahästar men Viking De Val och Voltigeur De Myrt måste med också då de kan sänka rubb och stubb över ett upplopp. Mosaiquen åker också med, för första gången ska den köras offensivt!


Registrerat spel

Datum: Söndag 2015-01-11
Bana: Vincennes, omg. 6
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 16
2 2, 6, 9, 10
3 11 COULEUR CITRON*
4 7, 8, 9, 10, 11

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 360,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+25)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 13:09   #29
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Vad talar emot Hekate Sund? Är det inte spets och slut som gäller? Värsta motståndet på sämre spår bakom?

"- I träningen biter hon ifrån sig bättre när hon är först och det är ju enklaste vägen. Hekate Sund har gjort två lopp för mig och varit bra. I dag kommer jag att låta henne gå barfota runt om, bara banan tillåter, och det är jag säker på passar bra och ger en extra kick. Jag måste vara optimist."
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 13:13   #30
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Lugauer kapar benen på Chrebas häst och vinner lopp 1. Ska bli intressant se hur de dömer?
Är det okej att kapa ben, är den stora frågan?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td