Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-15, 14:48   #31
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Avd1: Ger jag tipset till Nr 2 Wink Spot. Tyckte hästen gjorde det riktigt bra från bakspår på V75 senast. Låg sist och fick runda i spåren och avslutade snabbt! Här från framspår, bra läge och Open Stretch tror jag resan blir sjukt mycket bättre! Skor är inga problem för detta stop. Motbuden Nr 3 Seronera samt Nr 4 Aroma Grim har ej gått med skor på 2 år. Jag tror de floppar (Gundar troligen detta lite på hur veckan sett ut för mig tidigare) men jag chansspikar Wink Spot till nuvarande 21%!

Spik 2

Avd2: Nr 7 Wilda Tigern Jack gjorde väldigt insats i V75 senast (tvåa på målfoto?). Samma insats och han förlorar inte här. Visat att han kan runda ute i spåren så tillägg bör inte vara några problem för denne. Toppchans och bästa spiken enligt mig!

Spik 7

Avd3: Skominus på Nr 1 Spitfire Effe, känns osäkert, ingen toppform. Bör garderas här och det finns ett par heta motbud: Största motbud som nu är nedstruket ett spår är nr 10 Metallic Beat. Han är snabb ut och kan troligen ta rygg på Spitfire Effe och få ett bra läge för Open Stretch. Känns väldigt farlig. (Goop själv tror att det blir svårt vinna om Spitfire Effe kommer till ledning, men jag tror Goop kan ha fel.)
Nr 6 Sonador kommer från V75 i Norge, får inte fram någon info i lopparkiv eller skoinfo, men vågar inte lämna honom utanför kupongen.

1, 6, 10

Avd4: Amatörlopp där en del streck ska med! Till spets kommer troligen nr 6 Quantum Striking eller Nr 8 Boogie Man. Den som kommer till spets av dessa körs troligen där och blir hästen att slå.
Skominus på den förstnämnda (nr6) som inte gått med skor på länge. Båda kommer troligen få ett bra lopp med ledare/rygg ledare och tar med båda på lappen. Tror mest på Boogie Man, dels pga av namnet som är fett! Samt att han tidigare spetsat från spår 8 bakom bilen. Känns som ett bra tvillingspel med om inte bakspårshästarna kommer upp. Nr 13 Lasken Palema ska med, går bra med skor , 37% seger förra året och streckad till 33%. Det talar för sig själv! Nr 9 Trick Express känns som ett skrällbud. En äldre herre som går bra de gånger han går felfri (raden ser taskig ut med hans 3 galopper). Skor är inget minus för denna. Speedig och kan runda själv. Min skrällvarning! Nr 14 Proud Vitory Rose vill jag också ha med på lappen. Lite av samma material som nr 9, kan gå fort i spårern, skor inget minus. Hårdkörning där framme kan gynna dessa herrar inkl tidigare nämnd Lasken Palema.

6, 8, 9, 13, 14

Avd5: Nr3 Miracle Lavec I.T spetsar (och släpper?). Får då ett bra lopp rygg ledare inför open stretch. Ingen topphäst och har hårt emot. Men till 1% vill jag ha med denna häst ( Vill ju vinna stort).
Om nr 7 Thengill går felfri blir han att räkna med. Skor inget minus för dessa två. Star of Glory går mer eller mindre alltid bra och är nog den starkaste hästen i fältet. Spår 1 kan kanske vara lite klurigt då hästen inte är något vidare snabb ut kan han hamna en bit bak. Tror dock Flemming (Jensen!) löser detta fint och hästen ska ses med bra vinstchans. I övrigt plockar jag bara med lite i loppet och (målar på som alla säger så fint). Landar på:

1, 3, 7, 9, 10, 11, 12


Avd6: Står mellan Callum och Tintin och blir dagens ''säkra” lås.

Lås: 3, 6

Totalt : 210 Rader.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:49   #32
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1989
Standard

Oj oj. Nu är alla Flemmings strukna...
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:54   #33
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Oj oj. Nu är alla Flemmings strukna...
Det var ju jävligt kul, inte bara spelen ska gå åt helvete. Nu har jag slängt bort min tid på analyser som är borta...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+10)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:54   #34
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Biccs HoneyBee SOS nu. finns chansen? orkar hästen?
Troligen inte. Thengill tar nog över?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:55   #35
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Faaaaaaaaaaaaan detta fuckar upp för mej, givna spiken i Avd 1 struken... fucka ur spika strong reasons
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:56   #36
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Faaaaaaaaaaaaan detta fuckar upp för mej, givna spiken i Avd 1 struken... fucka ur spika strong reasons
Japp, samma här...
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:56   #37
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Faaaaaaaaaaaaan detta fuckar upp för mej, givna spiken i Avd 1 struken... fucka ur spika strong reasons
Aroma Grim lär väl galoppera i starten (bara en känsla). Seronera får bestämma?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:57   #38
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Japp, samma här...
Nu får jag spika Lasken Palema & Nu åker strong reasons med på lappen!
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:59   #39
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Aroma Grim lär väl galoppera i starten (bara en känsla). Seronera får bestämma?
den har inte galopperat bakom bilen sedan 2012-11-29....Men visst, är ju hästar vi pratar om, allt kan hända.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 14:59   #40
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Aroma Grim lär väl galoppera i starten (bara en känsla). Seronera får bestämma?
What love can do chillar o plöjer ner barfota hästarna på OS. Sen kommer strong reasons och plockar fältet och vinner spelad till 1%!
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:01   #41
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
den har inte galopperat bakom bilen sedan 2012-11-29....Men visst, är ju hästar vi pratar om, allt kan hända.
Tänkte mest på ovana av skor. Gick med dessa för snart tre år sedan? Hade väl "rulligt" trav i början av karriären, berodde väl på skorna?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:01   #42
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Faaaaaaaaaaaaan detta fuckar upp för mej, givna spiken i Avd 1 struken... fucka ur spika strong reasons
Jag testade samma, får bära eller brista
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:02   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37725
Standard

Å ena sidan så blir det inte alls det system jag tänkt från början då jag trodde på Flemmings i första. Å andra sidan så blir det mer intressant nu då jag tycker att en del lopp blir lite lurigare.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:05   #44
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
What love can do chillar o plöjer ner barfota hästarna på OS. Sen kommer strong reasons och plockar fältet och vinner spelad till 1%!
Nilsson bakom denna häst. 11 starter: 2 andraplatser och 2 tredjeplatser som bäst, 5 nollor...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:05   #45
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Hallå sluta snacka att Flemming är borta!

Vi har fortfarande kvar Flemming Larsen i V64-5 med Passion Flame!

Glöm inte att han kommer vinna å Flemming 1's vägnar!!!

Han blir riktigt farlig nu när han kan komma ut bakom Miracle Lavec istället bakom bilen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-01-15 klockan 15:07.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td