Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-15, 15:08   #46
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Nilsson bakom denna häst. 11 starter: 2 andraplatser och 2 tredjeplatser som bäst, 5 nollor...

Uppbäddat för seger idag, synd att det är i Avd 1.
Avd 1 brukar väl inte skrälla så ofta? Hade det varit 2 eller 5 hade den varit stenklar! Nu får vi jobba in den med armflaxningar under loppet.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:11   #47
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Uppbäddat för seger idag, synd att det är i Avd 1.
Avd 1 brukar väl inte skrälla så ofta? Hade det varit 2 eller 5 hade den varit stenklar! Nu får vi jobba in den med armflaxningar under loppet.
Japp, skräller nog nästan aldrig i första avd. Om det nu ska göra det så är det nog What Love Can Do. Södervall är positiv ang. segermöjligheterna (atg.se).
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:13   #48
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Japp, skräller nog nästan aldrig i första avd. Om det nu ska göra det så är det nog What Love Can Do. Södervall är positiv ang. segermöjligheterna (atg.se).
Loppet låser jag på 1, 3 & 6 tror jag.

Hur ser det ut för din del?
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:16   #49
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Loppet låser jag på 1, 3 & 6 tror jag.

Hur ser det ut för din del?
Man måste chansspika i första avdelningen. Bara sex hästar. Beror mycket på vad Peter Untersteiner säger ang. Seronera. Untersteiner är alltid bra på att värdera sina chanser tycker jag. Ligger han lågt blir det nog spik på What Love Can Do. Men jag är i en svacka just nu, så mina idéer ska man kanske inte gå på...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:18   #50
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Faaaaaaaaaaaaan detta fuckar upp för mej, givna spiken i Avd 1 struken... fucka ur spika strong reasons
Hittar du några starka anledningar till att spika nr 6 i Avd 1?

Jag hittar en!

(Kunde inte låta bli)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:18   #51
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Man måste chansspika i första avdelningen. Bara sex hästar. Beror mycket på vad Peter Untersteiner säger ang. Seronera. Untersteiner är alltid bra på att värdera sina chanser tycker jag. Ligger han lågt blir det nog spik på What Love Can Do. Men jag är i en svacka just nu, så mina idéer ska man kanske inte gå på...
Peter ligger lågt på Seronera. Jag tar nog några hästar här då skor på kan vara tveksamt för de betrodda.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:22   #52
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1989
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Har bara gjort 10 starter. Vunnit i 3 av dom! Vilket är bra. Gick dessutom en 15-tid i någon av sina första 5 starter vittnar om att det borde vara en bra häst för klassen. Som du sa, kraftigt kuskpluss...

Vi får hoppas nån har mer info om den här mkt intressanta kusen så kan de vara en kanon SPIK!!!
Hur nu kollat på 5 senaste loppen i arkivet.

23/9- kördes passivt inv o hade krafter kvar. Dock i dåligt trav.

4/10- satt kvar vid attacker o hamna sist men sköljde över fältet trots de varvat på 18. Mkt bra denna gång o visade styrka. Dock i dåligt trav igen..

2/11- kördes offensivt i dödens o pressade. Dock i mkt dåligt trav o hade 2 korta galopper på upploppet. Men höll starkt till ett 4e pris. Såg inte fräch ut...

12/12- återkom nu efter nästan 6v uppehåll o travade klart bättre. Dock inte hårt jobbad??? Då han som favorit körde i 3 inv. Blev kvar med allt.

3/1- V75. Hårt motstånd o missade starten. Hamnade sist o körde inv hela vägen. Var mkt trög o kom ikapp dom till i sista sväng. Hade till slut krafter kvar imål.

Den här verkar stark o tål att göra jobb. Måste vara mkt gynnad av körspö då han agerat mkt trög o oinspirerad i loppen. Kan vi få bike o helstängt ikväll så tror jag den norske gästen krossar dom till slut... ( Dock ingen koll på vilken balans den gått eller går bäst på) Hoppas den infon går att få fram på något sätt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3)
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:24   #53
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Hittar du några starka anledningar till att spika nr 6 i Avd 1?

Jag hittar en!

(Kunde inte låta bli)
Inte någon superstark, anledningarna är väl att den går bra med pjux & det gör inte dem mer betrodda. Dock så är väl 1 What Love Can do bra med till segern.
Betrodd leder till OS. 1 ligger rygg och plockar ner dom OS. 6 går yttre men räcker inte fram? Tvilling till mega odds och en skräll på ett lås. 5 lopp kvar.


Haha.. Dröm scenario, DRÖM!
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:25   #54
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Hur nu kollat på 5 senaste loppen i arkivet.

Den här verkar stark o tål att göra jobb. Måste vara mkt gynnad av körspö då han agerat mkt trög o oinspirerad i loppen. Kan vi få bike o helstängt ikväll så tror jag den norske gästen krossar dom till slut... ( Dock ingen koll på vilken balans den gått eller går bäst på) Hoppas den infon går att få fram på något sätt...
Blir jänkarvagn och andra ev. ändringar om Untersteiner vill enligt atg.se.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valla94 (+2)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:31   #55
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37725
Standard

Jag slänger in mitt system redan nu, även om jag egentligen borde avvakta värmningarna.

1) Alla - Frågetecken på favoriterna och även om ett par hästar i loppet bör få väldigt svårt, så jag känner för att helgardera.
2) 4,7 - Bästa hästen på vardera fållan.
3) Spik 6 - Testar att gå emot favoriten som går med dojorna på idag.
4) Spik 13 - Proud Victory Rose är nog bra, men behöver troligen loppet. Jag tror på Lasken!
5) 5,7,9,10,12 - Thengill är inte att lita på, annars en spik. Passion Flame och Paleo Pride är intressanta vid gardering.
6) 3,6 - Veijo tror mycket på sin häst och det känns bara som Tintin emot. Finish Brandon är tredje häst, men nja ...
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:37   #56
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1989
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Blir jänkarvagn och andra ev. ändringar om Untersteiner vill enligt atg.se.
Hahaha. Kanon där. Tackar!!! Då lär det bli helstängt på till 99% för att få mer fokus på hästen. Men vi får höra på liven vad Untersteiner säger. Klart intressant till bara 11% i nuläget!
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:40   #57
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Någon som vet om det blir tung bana idag?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:41   #58
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22766
Standard

Callum kommer krossa dem i sista, ingen ide och gardera. Fram och ta över och kör i tuffare tempo ikväll Veijo. Inte ens dagens största favorit. Som en viss Doob säger, folk är onyktra på en torsdag
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:46   #59
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Avd 1 är ju 2 mot 1 nu, Untersteiners mot stackars Eriksson...

1 spetsar, 4 i dödens, 3 i rygg ledare..

Någon av dessa vinner men kan inte dra slutsatsen
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-15, 15:50   #60
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Callum kommer krossa dem i sista, ingen ide och gardera. Fram och ta över och kör i tuffare tempo ikväll Veijo. Inte ens dagens största favorit. Som en viss Doob säger, folk är onyktra på en torsdag
Gick bra sist mot sämre motstånd.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td