Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-23, 16:04   #136

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Vad spikar dom i femte?
14 Geisha Sund.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 16:15   #137

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 180
Standard

sessan kimbee i avd 5 tycker jag är intressant till 6 %.

trivs bra med T.jansson och går bra i både spets och bakifrån.
vann senast han körde den med skor.
Dock har den lite knepigt humör och kan hoppa emellanåt.
tandpetare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 16:20   #138
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Håller med om spelvärderna där! Men Geisha tror jag inte så mycket på, fullt fält och bakspår ser inget vidare ut. Är inte ens helt hundra på att det är bästa hästen i loppet faktiskt.

Tangen Didrik som den står inne i loppet är det en fruktansvärt dålig favorit! Eklas Superior i sista är väl den jag ser som mest spelvärda under 5% i hela omgången annars.
Vill bara påminna om V75 loppet på Bergsåker exakt ett år sedan, Geisha Sund hamnade sist och alla var väl bergis på att hästen var borta från segerstriden. men med virvlande upplopp satte Bergh sin häst först på linjen.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 16:23   #139
SO

SOs avatar

Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Vad spikar dom i femte?
Jag säger bara kolla loppet Gulijärven gjorde vid segerloppet i Umeå
(malde ner Mel Odin) och nu är det Ulf Ohlsson igen
efter en radda med tveksamma JO styrningar.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 18:41   #140

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2527
Standard

Har inte Obi degato toppchans i sista?
Trolig spets med favoriten långt bakom sig och Berghs andra häst inlåst.
Sist Cashem kördes i dödens var den kanske inte i lika bra form som nu, men Oops trot (spets) som den fick stryk av är ingen segermaskin (5 i vinnar %)
Magnus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 18:42   #141

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Intressant reaktion på Ulf Ohlsson i vass eller kass när Bacardi Hornline kom på tal. Var ju nästan så den annars så lågmälde karln ville skrika rakt ut att den är stenklar?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 18:55   #142

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Intressant reaktion på Ulf Ohlsson i vass eller kass när Bacardi Hornline kom på tal. Var ju nästan så den annars så lågmälde karln ville skrika rakt ut att den är stenklar?
Jag blev också konfunderad. Ulf har inte kört hästen sedan i november. Därefter har den inte gjort något märkvärdigt. Bara streckad på 7 %.
Ulf kör ju hårt streckade i fyra andra lopp - men ansåg Bacardi Hornline vara hans bästa chans.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 19:01   #143

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag blev också konfunderad. Ulf har inte kört hästen sedan i november. Därefter har den inte gjort något märkvärdigt. Bara streckad på 7 %.
Ulf kör ju hårt streckade i fyra andra lopp - men ansåg Bacardi Hornline vara hans bästa chans.
"2 Bacardi Hornline (Ulf Ohlsson) har ett bra läge. Jag tror nog att han får vara med i matchen direkt från början. Bra form, det känns bra i träning och allting. Det är nog min bästa chans på läget och att han känns bra också. Sedan är nog Missil Brodde mer en outsider, säger Mats Bucht."

Hade tänkt stänga det loppet på 1,2,3,5 men blev lite konfunderad när jag såg att Ögat rankar Beverly Boulevard som första A-häst? Känner ägarna till hästen och dom har inga som helst segerförhoppningar så jag fattar absolut nada om Ögats resonemang här...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 19:13   #144

Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
"2 Bacardi Hornline (Ulf Ohlsson) har ett bra läge. Jag tror nog att han får vara med i matchen direkt från början. Bra form, det känns bra i träning och allting. Det är nog min bästa chans på läget och att han känns bra också. Sedan är nog Missil Brodde mer en outsider, säger Mats Bucht."

Hade tänkt stänga det loppet på 1,2,3,5 men blev lite konfunderad när jag såg att Ögat rankar Beverly Boulevard som första A-häst? Känner ägarna till hästen och dom har inga som helst segerförhoppningar så jag fattar absolut nada om Ögats resonemang här...
3 Alternativ.

1. Han är full.

2. Han söker uppmärksamhet.

3. Han räknar in insatsprocent i rankingen (Så att en häst som har sämre vinstchans än en annan kan bli rankad högre om insatsfördelningen är tillräckligt låg, ja ni förstår..)

Själv tror jag på 1 eller 2.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 19:24   #145

Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
3 Alternativ.

1. Han är full.

2. Han söker uppmärksamhet.

3. Han räknar in insatsprocent i rankingen (Så att en häst som har sämre vinstchans än en annan kan bli rankad högre om insatsfördelningen är tillräckligt låg, ja ni förstår..)

Själv tror jag på 1 eller 2.
Förutom Åke S så finns det ingen kusk/tränare som är duktig på att bedöma sina och andra hästarts chanser.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 19:25   #146

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Vill ni ha spelvärde kan jag ge er det privat, källan jag får det ifrån vill inte att jag ger ut det här officielt mer så jag måste repsektera det.

Mvh Softpojk
Gammal 2015-01-23, 19:27   #147

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Vill bara påminna om V75 loppet på Bergsåker exakt ett år sedan, Geisha Sund hamnade sist och alla var väl bergis på att hästen var borta från segerstriden. men med virvlande upplopp satte Bergh sin häst först på linjen.
Men statten talar emot. Hur många har vunnit från bakspår på 20 meters tillägg i denna typ av proposition ?

EDIT: Det var ju dessutom ett Klass II lopp med auto och hon startade från spår 6. Lite skillnad mot lördagens utmaning.

Senast redigerad av Ztazze den 2015-01-23 klockan 19:37.
Gammal 2015-01-23, 19:28   #148

Shooters avatar

Sharp$: 39610
Standard

Canaka B.F. är jag lite inne på att singla. Bestämmer mig i morgon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 19:31   #149

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Canaka B.F. är jag lite inne på att singla. Bestämmer mig i morgon.
Hur många gånger har hon vunnit i Guld mot hingstar?
Gammal 2015-01-23, 19:38   #150

Shooters avatar

Sharp$: 39610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Hur många gånger har hon vunnit i Guld mot hingstar?
Hur många gånger har She Loves You vunnit i Guld? Canaka har slagit henne. Och She Loves You har slagit Redéns häst. En väldigt dålig gulddivision och Canaka har mött bättre hästar än så här.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td