|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
sessan kimbee i avd 5 tycker jag är intressant till 6 %.
trivs bra med T.jansson och går bra i både spets och bakifrån. vann senast han körde den med skor. Dock har den lite knepigt humör och kan hoppa emellanåt. |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Har inte Obi degato toppchans i sista?
Trolig spets med favoriten långt bakom sig och Berghs andra häst inlåst. Sist Cashem kördes i dödens var den kanske inte i lika bra form som nu, men Oops trot (spets) som den fick stryk av är ingen segermaskin (5 i vinnar %) |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Intressant reaktion på Ulf Ohlsson i vass eller kass när Bacardi Hornline kom på tal. Var ju nästan så den annars så lågmälde karln ville skrika rakt ut att den är stenklar?
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Citat:
Ulf kör ju hårt streckade i fyra andra lopp - men ansåg Bacardi Hornline vara hans bästa chans. |
||
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
Hade tänkt stänga det loppet på 1,2,3,5 men blev lite konfunderad när jag såg att Ögat rankar Beverly Boulevard som första A-häst? Känner ägarna till hästen och dom har inga som helst segerförhoppningar så jag fattar absolut nada om Ögats resonemang här...
|
||
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
1. Han är full. 2. Han söker uppmärksamhet. 3. Han räknar in insatsprocent i rankingen (Så att en häst som har sämre vinstchans än en annan kan bli rankad högre om insatsfördelningen är tillräckligt låg, ja ni förstår..) Själv tror jag på 1 eller 2. |
||
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Vill ni ha spelvärde kan jag ge er det privat, källan jag får det ifrån vill inte att jag ger ut det här officielt mer så jag måste repsektera det.
Mvh Softpojk
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
EDIT: Det var ju dessutom ett Klass II lopp med auto och hon startade från spår 6. Lite skillnad mot lördagens utmaning. Senast redigerad av Ztazze den 2015-01-23 klockan 19:37. |
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Canaka B.F. är jag lite inne på att singla. Bestämmer mig i morgon.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|