Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-24, 12:39   #226

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Jag menar inte att jag sätter sjuan i 86% av omgångarna. Det vore absurt.
Givetvis är det hästarna som har denna vinstchansen, om man nu kan kalla det så. Underlaget känns lite väl tunt för att kalla det vetenskap.

Sen är det bara denna omgången som blir 5X XXX rader. I andra omgångar kan det vara fler eller färre som prickar in den parametern och således kan det bli betydligt billigare och betydligt dyrare.

I 0% av omgångarna har jag lyckats hitta en spik med hjälp av detta. Men däremot får jag en fingervisning om vilka hästar, framförallt skrällar jag borde kolla lite extra på och vilka favoriter som jag bör dissa.
Kladdar jag på ett gäng hästar lite på känsla utan att läsa på har nog jag också 86% chans att sätta vinnaren i varje enskilt lopp. Du får nog förklara det fantastiska med det där lite bättre.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 12:47   #227

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kladdar jag på ett gäng hästar lite på känsla utan att läsa på har nog jag också 86% chans att sätta vinnaren i varje enskilt lopp. Du får nog förklara det fantastiska med det där lite bättre.
Har aldrig påstått att det skulle vara något fantastiskt med detta. Ville bara delge mig av hästarna som enligt mallen borde vinna.

Att spela blint efter mallen vecka ut och vecka in skulle vara urbota dumt och garanterat ge förlust i längden. För mig ger det, som sagt, en fingervisning om vilka lågt spelade hästar jag bör hålla ett extra öga på.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 12:53   #228

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1926
Standard

1 2 4 6/ Wannabe Kemp spetsar och blir svår, men vågar inte spika pga skorna.
2 5 8 11 14/Halvbra tjockehästar...Guli Järven med KUSK är förstehästen.
2 9 / She Loves You F.I.är inte distansgynnad men bra. Luckycharm Hanover speedig.
1 2 3 6 9/ Dotcard Seabrook min vinnare,stark och distansgynnad.
1 11/ 1an i spets blir svårfångad, men Ohlsson och springspår...kan bli perfekt!
9/ Diego M.Boko är lite för bra för dessa...
3/spelvärde = 0 men vinner!

C7C4 19BO 550B xxxx

Lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:01   #229

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Har aldrig påstått att det skulle vara något fantastiskt med detta. Ville bara delge mig av hästarna som enligt mallen borde vinna.

Att spela blint efter mallen vecka ut och vecka in skulle vara urbota dumt och garanterat ge förlust i längden. För mig ger det, som sagt, en fingervisning om vilka lågt spelade hästar jag bör hålla ett extra öga på.
Bra klargörande, jag tror en del missuppfattade det första du skrev en del! "Underspelade hästar enligt min statistiska modell" kanske skulle vara tydligare. Hoppas den funkar bra även framöver!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:02   #230

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Ja Dotcard Seabrook såg ju helt obekommen ut vid vinsten senast. 8% känns givet att ta ! Tror fan jag ska spika den.

Tillägg: Dem har siktat på detta loppet och hästen har tränat på bra. Karin säger det är bra läge och bra chans.

Senast redigerad av spikpaddy den 2015-01-24 klockan 13:05.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:10   #231

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

För övrigt så kan man ju hoppas att det tävlas idag. Alldeles för många favoriter som är rent av sagt usla. Blivit favoriter på 1-2 vinster i lopp som närmast liknar P21, Schaas!!!!

Lopp1: Caramella BF kanske ska vara favorit, har gått bra. men kan det inte bli vingel härifrån? Håller med Malmroth kan vara dags för 4 Quesy, min förstahäst. 2 V Highflyer gynnas av skor och Redens hästar kommer snart vinna i klasar. rebellion släpper jag, spår nio suger och den känns inte het. Då förordar jag hellre 5 Airgunner, bra spår och pakkanen har toppform och börjat 2015 lysande 38% vinster. Aborren slinker med, kunde ha rankat upp den om inte Lennartsson.

Lopp2: Mycket skrik på Guli Järven, vill gärna ha med Raske Rutger. Tror inte så mycket på Tangen Didrik men den kommer med på ramen. Skrällarna är 9,10,13 men jag plockar även med 1 & 3 efter Husses snack i vass eller kass igår. har stor respekt för Huselius som jag tycker är överlägsen de andra tomtarna som ska vara spelexperter i travtv. Men det är ju subjektivt....

Lopp3: Antingen spik på 5 Canaka Bf eller så tar jag med i följande ordning 9,2,4,3. Men jag tror att Canaka bara är bäst

Lopp4: Ja, vad säger man? Jens Sjödén skriver det bäst i sin krönika. 4-åring som vunnit lite bluffsegrar i 30k-löp. Han kanske bara är bäst, men då står jag gärna med struten på. ALLA andra i loppet är under 10%. Bara massa norrlandskusar som är vana att gå med skor mot en 4-åring som ska gå med brodd. Jag tar alla! övriga heta 1,4,9,3. Men robban blir väl släppt till ledning och får fisa i 21-tempo

Lopp5: Svårt, svårt. Bästa hästarna på tillägg, men inte bara det utan bakspår på tillägg. Vilket annat spår hade jag spikat Geisha Sund. Nu blir det ett gäng tar med de 8 mest streckade med utgång på Geisha Sund

Lopp6 Spik på Finish Future med största sannolikhet, om jag inte fegar ur. Sos, men lite orolig för invändigt svar från 2 & 3 vilket kanske bäddar för 9 Diego. Den hästen har jag kommit så löjligt fel på, garderar jag ska jag absolut ha med 2 navaronne

Lopp7: Förstastrecket är 2 Bacardi Hornline, Bergs hästar ska ju med både två. Tycker faktiskt det låter bättre på Jethro. Tar även med 5 & 12

1 spik, utgång 1/2, minst 3 förstarankade ska vinna. Nu gäller det bara att få ihop systemet

Lycka Till alla!!!

Senast redigerad av Lillis den 2015-01-24 klockan 13:13.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:22   #232

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Vem bör man ranka som förstahäst i kallblodsloppet? Är inne på Gulijärven men den har väl fått torsk av Rino Dox några gånger nu?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:24   #233

Sharp$: 11975
Standard

...är det inte bergspets på Rocket Speed?!? o sen kör ju kontio där...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:37   #234

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

14 Rino Dox har jag kört i några
lopp på slutet och han har gått
bra varje gång. Det är en gedigen
travare som trivs på vintern.
Hoppas banan blir hård på lördag
för då gynnas han. Står lite tufft
till penningmässigt, men förutom
Stamping har de övriga hästarna
på dubbla tillägg tjänat ungefär
lika mycket som Rino Dox. Med
lite klaff är vi med och slåss igen,
säger Tomas Pettersson. (17%)

5 Canaka B.F. gjorde ett klart
godkänt lopp på Romme senast,
med tanke på att banunderlaget
inte passade. Känns bra i
träningen och jag tycker hon är
en av dem som räknas här. Läget
är dessutom bättre än på länge
och två lopp i kroppen bör höja
formen ytterligare. Fungerar bra
med skor, men jag hoppas vi slipper
köra med hakar fram, säger
Reijo Liljendahl. (18%)

15 Nelly Burge kommer att
strykas på grund av tränarbyte,
säger Jimmy Dahlman.

6 Solöns Rangel är i form och
var finfin senast. Hon kan öppna
bra och jag laddar det som går.
Hon gick utan skor senast men
nu lär det krävas skor vilket inte
är något stort minus. Jag tycker
att hon skall räknas, säger Sören
Eriksson. (12%)

Jethro Tull höll riktigt bra som
tvåa i lärlingsloppet inom V75
senast. Känns fortsatt fin, men
jag tror inte han kan försvara
innerspåret. Med rätt lopp bör
han ändå vara långt framme. Gick
bra med skor näst senast så det är
inget som bekymrar, säger Kevin
Svedlund. (12%)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:42   #235

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Så där ja, nu börjar snacket komma om lös bana. Bara plocka bort dagens största Digital Collection
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:45   #236

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Så där ja, nu börjar snacket komma om lös bana. Bara plocka bort dagens största Digital Collection
Varför då? Extremt ogynnad av löst eller?
Gammal 2015-01-24, 13:46   #237

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

3140meter. då va detta lopp över. spets och slut som alla långlopp.
Gammal 2015-01-24, 13:50   #238

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Får höra på omvägar nu att Västerbo Highflyer ser ruskigt dålig ut i värmning?!?!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 13:51   #239

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
3140meter. då va detta lopp över. spets och slut som alla långlopp.
Tror det blir liknande scenario med Bergh som vinnare i fjärde! Lös bana eller ej!
Gammal 2015-01-24, 13:52   #240

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Får höra på omvägar nu att Västerbo Highflyer ser ruskigt dålig ut i värmning?!?!
Dessutom har Redén dålig stallform så jag är inte förvånad. Tror inte ett skit på V.H. idag!

td