|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#227 | |
|
Citat:
Att spela blint efter mallen vecka ut och vecka in skulle vara urbota dumt och garanterat ge förlust i längden. För mig ger det, som sagt, en fingervisning om vilka lågt spelade hästar jag bör hålla ett extra öga på. |
||
|
|
|
|
|
#228 |
|
1 2 4 6/ Wannabe Kemp spetsar och blir svår, men vågar inte spika pga skorna.
2 5 8 11 14/Halvbra tjockehästar...Guli Järven med KUSK är förstehästen. 2 9 / She Loves You F.I.är inte distansgynnad men bra. Luckycharm Hanover speedig. 1 2 3 6 9/ Dotcard Seabrook min vinnare,stark och distansgynnad. 1 11/ 1an i spets blir svårfångad, men Ohlsson och springspår...kan bli perfekt! 9/ Diego M.Boko är lite för bra för dessa... 3/spelvärde = 0 men vinner! C7C4 19BO 550B xxxx Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#230 |
|
Ja Dotcard Seabrook såg ju helt obekommen ut vid vinsten senast. 8% känns givet att ta ! Tror fan jag ska spika den.
Tillägg: Dem har siktat på detta loppet och hästen har tränat på bra. Karin säger det är bra läge och bra chans. Senast redigerad av spikpaddy den 2015-01-24 klockan 13:05. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
För övrigt så kan man ju hoppas att det tävlas idag. Alldeles för många favoriter som är rent av sagt usla. Blivit favoriter på 1-2 vinster i lopp som närmast liknar P21, Schaas!!!!
Lopp1: Caramella BF kanske ska vara favorit, har gått bra. men kan det inte bli vingel härifrån? Håller med Malmroth kan vara dags för 4 Quesy, min förstahäst. 2 V Highflyer gynnas av skor och Redens hästar kommer snart vinna i klasar. rebellion släpper jag, spår nio suger och den känns inte het. Då förordar jag hellre 5 Airgunner, bra spår och pakkanen har toppform och börjat 2015 lysande 38% vinster. Aborren slinker med, kunde ha rankat upp den om inte Lennartsson. Lopp2: Mycket skrik på Guli Järven, vill gärna ha med Raske Rutger. Tror inte så mycket på Tangen Didrik men den kommer med på ramen. Skrällarna är 9,10,13 men jag plockar även med 1 & 3 efter Husses snack i vass eller kass igår. har stor respekt för Huselius som jag tycker är överlägsen de andra tomtarna som ska vara spelexperter i travtv. Men det är ju subjektivt.... Lopp3: Antingen spik på 5 Canaka Bf eller så tar jag med i följande ordning 9,2,4,3. Men jag tror att Canaka bara är bäst Lopp4: Ja, vad säger man? Jens Sjödén skriver det bäst i sin krönika. 4-åring som vunnit lite bluffsegrar i 30k-löp. Han kanske bara är bäst, men då står jag gärna med struten på. ALLA andra i loppet är under 10%. Bara massa norrlandskusar som är vana att gå med skor mot en 4-åring som ska gå med brodd. Jag tar alla! övriga heta 1,4,9,3. Men robban blir väl släppt till ledning och får fisa i 21-tempo Lopp5: Svårt, svårt. Bästa hästarna på tillägg, men inte bara det utan bakspår på tillägg. Vilket annat spår hade jag spikat Geisha Sund. Nu blir det ett gäng tar med de 8 mest streckade med utgång på Geisha Sund Lopp6 Spik på Finish Future med största sannolikhet, om jag inte fegar ur. Sos, men lite orolig för invändigt svar från 2 & 3 vilket kanske bäddar för 9 Diego. Den hästen har jag kommit så löjligt fel på, garderar jag ska jag absolut ha med 2 navaronne Lopp7: Förstastrecket är 2 Bacardi Hornline, Bergs hästar ska ju med både två. Tycker faktiskt det låter bättre på Jethro. Tar även med 5 & 12 1 spik, utgång 1/2, minst 3 förstarankade ska vinna. Nu gäller det bara att få ihop systemet Lycka Till alla!!! Senast redigerad av Lillis den 2015-01-24 klockan 13:13. |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Vem bör man ranka som förstahäst i kallblodsloppet? Är inne på Gulijärven men den har väl fått torsk av Rino Dox några gånger nu?
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
...är det inte bergspets på Rocket Speed?!? o sen kör ju kontio där...
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
14 Rino Dox har jag kört i några
lopp på slutet och han har gått bra varje gång. Det är en gedigen travare som trivs på vintern. Hoppas banan blir hård på lördag för då gynnas han. Står lite tufft till penningmässigt, men förutom Stamping har de övriga hästarna på dubbla tillägg tjänat ungefär lika mycket som Rino Dox. Med lite klaff är vi med och slåss igen, säger Tomas Pettersson. (17%) 5 Canaka B.F. gjorde ett klart godkänt lopp på Romme senast, med tanke på att banunderlaget inte passade. Känns bra i träningen och jag tycker hon är en av dem som räknas här. Läget är dessutom bättre än på länge och två lopp i kroppen bör höja formen ytterligare. Fungerar bra med skor, men jag hoppas vi slipper köra med hakar fram, säger Reijo Liljendahl. (18%) 15 Nelly Burge kommer att strykas på grund av tränarbyte, säger Jimmy Dahlman. 6 Solöns Rangel är i form och var finfin senast. Hon kan öppna bra och jag laddar det som går. Hon gick utan skor senast men nu lär det krävas skor vilket inte är något stort minus. Jag tycker att hon skall räknas, säger Sören Eriksson. (12%) Jethro Tull höll riktigt bra som tvåa i lärlingsloppet inom V75 senast. Känns fortsatt fin, men jag tror inte han kan försvara innerspåret. Med rätt lopp bör han ändå vara långt framme. Gick bra med skor näst senast så det är inget som bekymrar, säger Kevin Svedlund. (12%) |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Så där ja, nu börjar snacket komma om lös bana. Bara plocka bort dagens största Digital Collection
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Varför då? Extremt ogynnad av löst eller?
|
|
|
|
#237 |
|
3140meter. då va detta lopp över. spets och slut som alla långlopp.
|
|
|
|
#238 |
|
Får höra på omvägar nu att Västerbo Highflyer ser ruskigt dålig ut i värmning?!?!
|
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#240 |
|
Dessutom har Redén dålig stallform så jag är inte förvånad. Tror inte ett skit på V.H. idag!
|
|
|
|
|