Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-24, 15:52   #346
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ett par skrällbud med motiveringar:

Avd V: Nr 10 Lina Liv. Min uppfattning är att hästen slår favoriten Nikita Broline senast om en kusk av Oskars kaliber börjar på att gunga redan i början av upploppet. Tänker du strecka favoriten, så tar du givetvis med Lina också! 4%

Avd VII: Nr 12 Liberty Face. Hästen har den typen av steg som gärna avgör upploppsdueller. Senast klev han förbi betydligt mer spelade 1 Jethro Tull "enkelt" över upploppet. 5%

Båda gillar skor runt om tillräckligt mycket för att kunna prestera bra lopp.

____________
Dagens mest uppsnackade kuse, som jag väljer att hålla för iskall:

Avd VII: Nr 5 Obi Degato. Näst mest spelat på en häst jag tycker saknar skallen för att vinna mot V75-motståndare. Nu är det ju Norrland, men det känns ytterst tveksamt. En fin modell förvisso, men vid flera av loppen har hästen fått smörresor utan att kunna göra vidare vasst intryck till slut. Mot Hero Sjöhammar bet det förvisso okej, men loppet blev kört helt för hästen, så det var det minsta att begära. Jag tycker hästen måste vinna en riktig upploppsstrid innan den går att haussa.(Övrig motivering går att finna i tråden om Rommes tävlingar. Där går dessutom att finna länk till var Putte64 sitter å silar sand mellan tårna...)

Lycka till!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 15:52   #347
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

6 rätt på en 50kr harry yeah haha. Dubbeln....som vanligt 1 rätt men kastade inte en förmögenhet i sjön,tur fotbollsflowet flyter på
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 15:57   #348
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

10 an fick ett perfekt lopp bakom 12 kunde inget liberty face var grym
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 15:59   #349
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

tar nya tag imorgon..
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:01   #350
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Såja! 7an satt.
Stort grattis. Bra påläst !!
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:06   #351
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Älskar Liberty Face! Satte 7an jag med. Tyvärr efterhandare för jag haft fullt upp idag med annat. Tänkte spika Liberty Face sist på Sharpest andelsbolag men då blev han struken. Fick igen det idag
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:10   #352
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Ni som såg lopp 12 nyss. Förklara för mig varför kusken till 10:an byter andra utvändigt till första invändigt (med krafter kvar) när man har ett par hundra meter kvar av loppet?

Jag spelade inte, är bara nyfiken...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:14   #353
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Ni som såg lopp 12 nyss. Förklara för mig varför kusken till 10:an byter andra utvändigt till första invändigt (med krafter kvar) när man har ett par hundra meter kvar av loppet?

Jag spelade inte, är bara nyfiken...
Förklara för mig varför Uffe vinner förmodligen 95 av 100 finishkörningar mot Micke Melander? Jag vet få så iskalla saker som att hålla Melander i handen när det vankas upploppsstrid...(slår sällan fel!)

Möjligt hästen var skillnaden denna gång, jodå.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:14   #354
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard



Bra start på året. Kanske, kanske kan slå fjolåret...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+5), Fulsprit (+10), finkel (+5), Viroid (+2), Tamuli (+5)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:17   #355
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Förklara för mig varför Uffe vinner förmodligen 95 av 100 finishkörningar mot Micke Melander? Jag vet få så iskalla saker som att hålla Melander i handen när det vankas upploppsstrid...(slår sällan fel!)

Möjligt hästen var skillnaden denna gång, jodå.
Just det här fallet var det nog kusken tror jag. Melanders såg starkare ut sista 100...

Självfallet Ohlsson - Melander. Ganska stor skillnad...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:18   #356
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg


Bra start på året. Kanske, kanske kan slå fjolåret...
Snyggt. Grattis.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LeBanner (+11)
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:29   #357
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
För övrigt så kan man ju hoppas att det tävlas idag. Alldeles för många favoriter som är rent av sagt usla. Blivit favoriter på 1-2 vinster i lopp som närmast liknar P21, Schaas!!!!

Lopp1: Caramella BF kanske ska vara favorit, har gått bra. men kan det inte bli vingel härifrån? Håller med Malmroth kan vara dags för 4 Quesy, min förstahäst. 2 V Highflyer gynnas av skor och Redens hästar kommer snart vinna i klasar. rebellion släpper jag, spår nio suger och den känns inte het. Då förordar jag hellre 5 Airgunner, bra spår och pakkanen har toppform och börjat 2015 lysande 38% vinster. Aborren slinker med, kunde ha rankat upp den om inte Lennartsson.

Lopp2: Mycket skrik på Guli Järven, vill gärna ha med Raske Rutger. Tror inte så mycket på Tangen Didrik men den kommer med på ramen. Skrällarna är 9,10,13 men jag plockar även med 1 & 3 efter Husses snack i vass eller kass igår. har stor respekt för Huselius som jag tycker är överlägsen de andra tomtarna som ska vara spelexperter i travtv. Men det är ju subjektivt....

Lopp3: Antingen spik på 5 Canaka Bf eller så tar jag med i följande ordning 9,2,4,3. Men jag tror att Canaka bara är bäst

Lopp4: Ja, vad säger man? Jens Sjödén skriver det bäst i sin krönika. 4-åring som vunnit lite bluffsegrar i 30k-löp. Han kanske bara är bäst, men då står jag gärna med struten på. ALLA andra i loppet är under 10%. Bara massa norrlandskusar som är vana att gå med skor mot en 4-åring som ska gå med brodd. Jag tar alla! övriga heta 1,4,9,3. Men robban blir väl släppt till ledning och får fisa i 21-tempo

Lopp5: Svårt, svårt. Bästa hästarna på tillägg, men inte bara det utan bakspår på tillägg. Vilket annat spår hade jag spikat Geisha Sund. Nu blir det ett gäng tar med de 8 mest streckade med utgång på Geisha Sund

Lopp6 Spik på Finish Future med största sannolikhet, om jag inte fegar ur. Sos, men lite orolig för invändigt svar från 2 & 3 vilket kanske bäddar för 9 Diego. Den hästen har jag kommit så löjligt fel på, garderar jag ska jag absolut ha med 2 navaronne

Lopp7: Förstastrecket är 2 Bacardi Hornline, Bergs hästar ska ju med både två. Tycker faktiskt det låter bättre på Jethro. Tar även med 5 & 12

1 spik, utgång 1/2, minst 3 förstarankade ska vinna. Nu gäller det bara att få ihop systemet

Lycka Till alla!!!
Det här ju jättebra skrivet, plockar tom upp Stamping sent iom positivt om brodd. garderar FF med trean Pave the Way.

Men åker på att jag spikar Nikita Broline istället, hur dum i huvudet är man då.

vilket annat spår och jag spikat", IDIOT!!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 16:54   #358
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Det här ju jättebra skrivet, plockar tom upp Stamping sent iom positivt om brodd. garderar FF med trean Pave the Way.

Men åker på att jag spikar Nikita Broline istället, hur dum i huvudet är man då.

vilket annat spår och jag spikat", IDIOT!!!
Det är ju detta som är tjusningen med trav. Trots att man har tänkt rätt så sätter man inte sjuan eller vilket spel det nu gäller.

Allt måste stämma för att få alla rätt. Du måste analysera rätt. Rangordna rätt. Tränare och kuskar måste vara pålitliga i informationen etc...

Synd. Men du kan snabbt revanschera dig imorgon, en ny V75:a.

Trägen vinner. Lycka till i fortsättningen!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 17:21   #359
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Det här ju jättebra skrivet, plockar tom upp Stamping sent iom positivt om brodd. garderar FF med trean Pave the Way.

Men åker på att jag spikar Nikita Broline istället, hur dum i huvudet är man då.

vilket annat spår och jag spikat", IDIOT!!!
Då är vi två...

Jag satt med myntet i handen...

Antingen spik på Nikita Broline och 2,4,9 i Guld.

Eller spik på She Loves You och 11, 14, 15 i Avd5.

Väljer som alltid fel och spikar Nikita Broline, enbart för att inte spika en stor favorit för att det är jackpot..

Då pekade trots allt på seger för She Loves You, minus på skor på 5, formminus på 4, bakspår på Luckycharm (som också torskat ganska klart mot she loves you)..

Det är inte meningen jag ska vinna dem stora pengarna....

Är så jävla trött på det...Förra veckan 6 rätt på samma grunder, hela veckan 5 rätt på V64 pga små ändringar i sista sekund..

Kan inte vinna.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 17:29   #360
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Då är vi två...

Jag satt med myntet i handen...

Antingen spik på Nikita Broline och 2,4,9 i Guld.

Eller spik på She Loves You och 11, 14, 15 i Avd5.

Väljer som alltid fel och spikar Nikita Broline, enbart för att inte spika en stor favorit för att det är jackpot..

Då pekade trots allt på seger för She Loves You, minus på skor på 5, formminus på 4, bakspår på Luckycharm (som också torskat ganska klart mot she loves you)..

Det är inte meningen jag ska vinna dem stora pengarna....

Är så jävla trött på det...Förra veckan 6 rätt på samma grunder, hela veckan 5 rätt på V64 pga små ändringar i sista sekund..

Kan inte vinna.
I efterhand kanske du tycker att du spelat fel. Men det finns ju en anledning till att du spelar som du gör?

Ex. Om Kontio kanske inte släppt ledningen (vilket han nästan aldrig gör om han kör en någorlunda bra häst) till She Loves You eller om Kihlström gick fram utvändigt (vilket han ibland gör när han har en bra häst) om She Loves You, kanske det hade sett annorlunda ut.

Nikita Broline galopperade liksom fem andra hästar. Därför löste det sig perfekt gör Geisha Sund. Svårt att säga om Bergh hade vunnit om Nikita inte galopperat...

Äsch, vad vet jag. Är i en svacka. Ganska länge nu. Är irriterande.

Handlar om uthållighet, får inte ge upp. Hoppas att du inte gör det.

Ny chans imorgon. Lycka till Icewinner!

Senast redigerad av Chiron den 2015-01-24 klockan 17:31.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td