Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-20, 11:24   #16

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Rak DD = 11/4

Sidospel = 11/ 6 - 11/12
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 11:49   #17

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 937
Standard

DD1.
Öppet lopp. Tipset till Sugar di poggio som troligen hade vunnit senast utan galoppen, en riktig rejäl häst som vann tämligen enkelt på Mantorp för tre starter sedan han gör gedigna intryck varje gång och kommer han till från sitt spår är han med och strider på nytt. Favorit kommer troligen Stand B att bli och visst har han en bra uppgift på pappret men hur är formen i stallet? troligen på gång men orutinen gör att loppet blir svår att bena ut. Mr Crazed gillar jag hästen gav ett fint intryck vid enkel spets seger senast. Ett löfte som Anders tror på en del inför framtiden, kommer han vettigt till kommer ekipaget att runda många till slut, kanske alla? Scarpia ser väldigt fräsch ut för dagen och har svarat för bra insatser på slutet framför allt senast där man galopperade men reparerade det femstjärnigt och hade nog en del sparat i det skedet. (Form!) Usain Colt Besitter fin kapacitet, allround, ska inte glömmas i detta sällskap. Above all fick aldrig riktigt fritt senast och var inte alls stort slagen in mot mål senast, var läcker som tvåa gången innan kanske att man kan komma igenom från ett tråkigt läge? Skräll? Hallon Tooma har sätt formstark ut ett bra tag men segerlös ännu, svårt spår och får troligen en jobbig resa, Pengar?

DD2.
Två höjer sig men på en lapp skall jag spela lite mer för oddsen.. Tipset till Västerbro Darling som gav sig motvilligt i spets senast, en häst men bra kapacitet och det kan räcka hela vägen idag. Flippa Hall visade fin fart vid segern näst senast och följde upp att vara en bra tvåa efter att ha varit ifrån tävlandet ett tag. Ska givetvis räknas. Aston Hall kommer från seger, han vann överlägset den 24/11 och såg helt lysande ut, en häst men mycket fart under hovarna, inte helt borta om det klaffar. Sir Lock fick segern lite turligt näst senast fick dock aldrig riktigt chansen senast (Form!) Hausse du gull är en ganska så stark häst som skött sig exemplarisk på slutet, trist läge men inte helt borta om det klaffar utmed vägen. Krävs dock massor av tur också) Chou chou Boshoeve kom med en stark avslutning som tvåa näst senast, känns lite bortlottad men om man kanske söker ryggen på nr 11 så kanske det kan gå ändå? Plats är mer rimligt att tro på.

Övrigt att nämna:

Sunda spiken: Up Up And away

Dragen:

Syesha L.G

Jula Club

Låset: 3-6 i avd3.

DD "IDE!"

Västerbro Darling

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 11:59   #18

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mellerud Visa inlägg
Tycker det finns en hel del som talar för Alston Hall ikväll.
Häst i form,kusk i flyt,går bra med skor,långt upplopp på Axevalla.

Vankas väl körning också mellan 4 och 6 om ledningen.
Ja håller med, dagens bästa spelvärda spik
Gammal 2015-01-20, 12:00   #19

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
DD1.
Öppet lopp. Tipset till Sugar di poggio som troligen hade vunnit senast utan galoppen, en riktig rejäl häst som vann tämligen enkelt på Mantorp för tre starter sedan han gör gedigna intryck varje gång och kommer han till från sitt spår är han med och strider på nytt. Favorit kommer troligen Stand B att bli och visst har han en bra uppgift på pappret men hur är formen i stallet? troligen på gång men orutinen gör att loppet blir svår att bena ut. Mr Crazed gillar jag hästen gav ett fint intryck vid enkel spets seger senast. Ett löfte som Anders tror på en del inför framtiden, kommer han vettigt till kommer ekipaget att runda många till slut, kanske alla? Scarpia ser väldigt fräsch ut för dagen och har svarat för bra insatser på slutet framför allt senast där man galopperade men reparerade det femstjärnigt och hade nog en del sparat i det skedet. (Form!) Usain Colt Besitter fin kapacitet, allround, ska inte glömmas i detta sällskap. Above all fick aldrig riktigt fritt senast och var inte alls stort slagen in mot mål senast, var läcker som tvåa gången innan kanske att man kan komma igenom från ett tråkigt läge? Skräll? Hallon Tooma har sätt formstark ut ett bra tag men segerlös ännu, svårt spår och får troligen en jobbig resa, Pengar?

DD2.
Två höjer sig men på en lapp skall jag spela lite mer för oddsen.. Tipset till Västerbro Darling som gav sig motvilligt i spets senast, en häst men bra kapacitet och det kan räcka hela vägen idag. Flippa Hall visade fin fart vid segern näst senast och följde upp att vara en bra tvåa efter att ha varit ifrån tävlandet ett tag. Ska givetvis räknas. Aston Hall kommer från seger, han vann överlägset den 24/11 och såg helt lysande ut, en häst men mycket fart under hovarna, inte helt borta om det klaffar. Sir Lock fick segern lite turligt näst senast fick dock aldrig riktigt chansen senast (Form!) Hausse du gull är en ganska så stark häst som skött sig exemplarisk på slutet, trist läge men inte helt borta om det klaffar utmed vägen. Krävs dock massor av tur också) Chou chou Boshoeve kom med en stark avslutning som tvåa näst senast, känns lite bortlottad men om man kanske söker ryggen på nr 11 så kanske det kan gå ändå? Plats är mer rimligt att tro på.

Övrigt att nämna:

Sunda spiken: Up Up And away

Dragen:

Syesha L.G

Jula Club

Låset: 3-6 i avd3.

DD "IDE!"

Västerbro Darling

God tur!
Så det måste klaffa för Aston hall? Överlägsen i DD-2. Är det p.g.a spåret eller? Ge dig själv sharps
Gammal 2015-01-20, 12:14   #20

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Så det måste klaffa för Aston hall? Överlägsen i DD-2. Är det p.g.a spåret eller? Ge dig själv sharps
Vi får se, Han är en av flera i loppet...

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-20 klockan 12:18.
Gammal 2015-01-20, 12:36   #21

softpojks avatar

Standard

Citat:
Vi får se, Han är en av flera i loppet...
Må så va, men behöver inte klaffa i loppet för att han ska vinna. kan vinna ändå. är väl mest spåret emot? Mvh
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 13:18   #22

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4309
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Det som kan fälla favoriten i första är väl skotvånget? Axevalla har liksom Åby tillsvidare permanent skoförbud. Dock känns det som att tränarna borde ha koll på detta och veta om hästen kan prestera eller inte vid det här laget med skor på hovarna.

Barfota är annars UP UP AND AWAY's normalbalans.
72 % just nu på Redens i första...

Up Up And Away behövde ett lopp i kroppen senast och det fick han också,
men tyvärr hade jag satt i för lite hakar i skorna, så han fick inte rätt
fäste och gick därmed på sig mjölksyra. Han kändes i alla fall fräsch och
fin och skall ha gått framåt rejält nu. Hästen är väldigt startsnabb och
trivs överlägset bäst i ledningen, säger Daniel Redén

Denna är tidig för mig, kanske första häst i loppet!

Mythical Fortune var positiv i senaste starten, då hon endast fick målfotostryk
av Cherion Tooma. Sedan dess har hon vilat lite, men är väl förberedd
och känns ruskigt fin i jobben för dagen. Garderar man favoriten är
vår häst tidig, säger Fredrik Berg.
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 14:10   #23

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Må så va, men behöver inte klaffa i loppet för att han ska vinna. kan vinna ändå. är väl mest spåret emot? Mvh
Det är väl klart att det måste stämma under vägen för att vinna från spår 11.
Gammal 2015-01-20, 14:14   #24

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Det är väl klart att det måste stämma under vägen för att vinna från spår 11.
Nämt spåret som enda minus. Men jag tycker det är relativt, bara hitta en bra rygg och ta ner dom vid sista sväng. svårare än så är det inte, allt är relativt. dra inte för stora parametrar och överdriv nu. Mvh

Tips på Avd 2?
Gammal 2015-01-20, 14:28   #25

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Sugar di poggio var jag fruktansvärt imponerad av när han var 2a från dödens på 14,9 nästa senast.. jag tror han plockar ner redéns från dödens!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 14:30   #26

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Sugar di poggio var jag fruktansvärt imponerad av när han var 2a från dödens på 14,9 nästa senast.. jag tror han plockar ner redéns från dödens!
Han vinner loppet om han slipper köras med brodd, tror också björn har toppchans att gå runt dem..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
Gammal 2015-01-20, 14:32   #27

softpojks avatar

Standard

Usain Colt slaktar både Sugar och Stand.

Mvh Softpojk.
Gammal 2015-01-20, 14:54   #28

Standard

Citat:
Han vinner loppet om han slipper köras med brodd, tror också björn har toppchans att gå runt dem..
Har svårt att se att det ska bli brodd fram.. vore märkligt!

I övrigt så borde red hot snapper ha mkt god chans att runda samtliga i avd 4.

Photoboy är alldeles för vek för detta motstånd på denna distans.
Jula Club tror jag inte räcker trots att han har gått bra tider.
Love palema om pangstart och är riktigt ordning, vilket jag är tveksam till.
Big Bill Bac om han är så bra som han kan va, vilket jag inte tror han är. han har inte visat något på länge
Tennis om drömlopp och spurtar ner allt med målfotovinst!
Klanke (+1)
Gammal 2015-01-20, 15:18   #29

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Har svårt att se att det ska bli brodd fram.. vore märkligt!

I övrigt så borde red hot snapper ha mkt god chans att runda samtliga i avd 4.

Photoboy är alldeles för vek för detta motstånd på denna distans.
Jula Club tror jag inte räcker trots att han har gått bra tider.
Love palema om pangstart och är riktigt ordning, vilket jag är tveksam till.
Big Bill Bac om han är så bra som han kan va, vilket jag inte tror han är. han har inte visat något på länge
Tennis om drömlopp och spurtar ner allt med målfotovinst!
Red Hot snapper hade nog velat ha ett varv längre i övrigt tycker jag Jula Club är intressant som man har höga förväntningar på, var desutom riktigt fin vid segern under Stochampionatshelgen. Är inte helt utan chans.. Sedan tycker jag även Photoboy kan vara lite kul hästen har faktiskt blivit bättre i sin nya regi (Peter U) kanske bäst på kort? Bill Bill Back är en mycket kapabel sort för klassen, positiva tongångar från stallet idag, räknas klart om han har en av sina bättre dagar Tennis har ordentlig styrka, såg finfin ut vid enkel seger näst senast då också dubbla tillägg. Jag rankar själv: A 2-13-12-5 B 11-10-7-9-4

Rolig tvilling U 2 H: 5-13 * 50
alle (+1)

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-20 klockan 15:22.
Gammal 2015-01-20, 16:04   #30

Standard

Citat:
Red Hot snapper hade nog velat ha ett varv längre i övrigt tycker jag Jula Club är intressant som man har höga förväntningar på, var desutom riktigt fin vid segern under Stochampionatshelgen. Är inte helt utan chans.. Sedan tycker jag även Photoboy kan vara lite kul hästen har faktiskt blivit bättre i sin nya regi (Peter U) kanske bäst på kort? Bill Bill Back är en mycket kapabel sort för klassen, positiva tongångar från stallet idag, räknas klart om han har en av sina bättre dagar Tennis har ordentlig styrka, såg finfin ut vid enkel seger näst senast då också dubbla tillägg. Jag rankar själv: A 2-13-12-5 B 11-10-7-9-4

Rolig tvilling U 2 H: 5-13 * 50
Big bill bac är en häst jag alltid gillat, och har skyhög kapacitet. Men tror inte han har 100% form efter som han aldrig riktigt få gå ordentliga lopp. När han väl skötte sig senast fick han visserligen ett extremt jobbigt lopp men tycker inte det var de rätta trycket i honom!
Det är nästan Tennis och love palema jag är mest rädd för, kanske Jula Club om han är redo för stordåd redan nu. Men är tveksam!
Håller med om att Red hot snapper hade velat ha ett halvvarv till men tycker ändå att han borde ha god chans!
Svara

Ämnesverktyg

td