|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Rak DD = 11/4
Sidospel = 11/ 6 - 11/12 |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
DD1.
Öppet lopp. Tipset till Sugar di poggio som troligen hade vunnit senast utan galoppen, en riktig rejäl häst som vann tämligen enkelt på Mantorp för tre starter sedan han gör gedigna intryck varje gång och kommer han till från sitt spår är han med och strider på nytt. Favorit kommer troligen Stand B att bli och visst har han en bra uppgift på pappret men hur är formen i stallet? troligen på gång men orutinen gör att loppet blir svår att bena ut. Mr Crazed gillar jag hästen gav ett fint intryck vid enkel spets seger senast. Ett löfte som Anders tror på en del inför framtiden, kommer han vettigt till kommer ekipaget att runda många till slut, kanske alla? Scarpia ser väldigt fräsch ut för dagen och har svarat för bra insatser på slutet framför allt senast där man galopperade men reparerade det femstjärnigt och hade nog en del sparat i det skedet. (Form!) Usain Colt Besitter fin kapacitet, allround, ska inte glömmas i detta sällskap. Above all fick aldrig riktigt fritt senast och var inte alls stort slagen in mot mål senast, var läcker som tvåa gången innan kanske att man kan komma igenom från ett tråkigt läge? Skräll? Hallon Tooma har sätt formstark ut ett bra tag men segerlös ännu, svårt spår och får troligen en jobbig resa, Pengar? DD2. Två höjer sig men på en lapp skall jag spela lite mer för oddsen.. Tipset till Västerbro Darling som gav sig motvilligt i spets senast, en häst men bra kapacitet och det kan räcka hela vägen idag. Flippa Hall visade fin fart vid segern näst senast och följde upp att vara en bra tvåa efter att ha varit ifrån tävlandet ett tag. Ska givetvis räknas. Aston Hall kommer från seger, han vann överlägset den 24/11 och såg helt lysande ut, en häst men mycket fart under hovarna, inte helt borta om det klaffar. Sir Lock fick segern lite turligt näst senast fick dock aldrig riktigt chansen senast (Form!) Hausse du gull är en ganska så stark häst som skött sig exemplarisk på slutet, trist läge men inte helt borta om det klaffar utmed vägen. Krävs dock massor av tur också) Chou chou Boshoeve kom med en stark avslutning som tvåa näst senast, känns lite bortlottad men om man kanske söker ryggen på nr 11 så kanske det kan gå ändå? Plats är mer rimligt att tro på. Övrigt att nämna: Sunda spiken: Up Up And away Dragen: Syesha L.G Jula Club Låset: 3-6 i avd3. DD "IDE!" Västerbro Darling God tur! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja håller med, dagens bästa spelvärda spik
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#20 |
|
Vi får se, Han är en av flera i loppet...
Senast redigerad av Klanke den 2015-01-20 klockan 12:18. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Må så va, men behöver inte klaffa i loppet för att han ska vinna. kan vinna ändå. är väl mest spåret emot? Mvh
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
![]() Up Up And Away behövde ett lopp i kroppen senast och det fick han också, men tyvärr hade jag satt i för lite hakar i skorna, så han fick inte rätt fäste och gick därmed på sig mjölksyra. Han kändes i alla fall fräsch och fin och skall ha gått framåt rejält nu. Hästen är väldigt startsnabb och trivs överlägset bäst i ledningen, säger Daniel Redén Denna är tidig för mig, kanske första häst i loppet! Mythical Fortune var positiv i senaste starten, då hon endast fick målfotostryk av Cherion Tooma. Sedan dess har hon vilat lite, men är väl förberedd och känns ruskigt fin i jobben för dagen. Garderar man favoriten är vår häst tidig, säger Fredrik Berg. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Det är väl klart att det måste stämma under vägen för att vinna från spår 11.
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Tips på Avd 2?
|
|
|
|
#25 |
|
Sugar di poggio var jag fruktansvärt imponerad av när han var 2a från dödens på 14,9 nästa senast.. jag tror han plockar ner redéns från dödens!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Han vinner loppet om han slipper köras med brodd, tror också björn har toppchans att gå runt dem..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Usain Colt slaktar både Sugar och Stand.
Mvh Softpojk.
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
I övrigt så borde red hot snapper ha mkt god chans att runda samtliga i avd 4. Photoboy är alldeles för vek för detta motstånd på denna distans. Jula Club tror jag inte räcker trots att han har gått bra tider. Love palema om pangstart och är riktigt ordning, vilket jag är tveksam till. Big Bill Bac om han är så bra som han kan va, vilket jag inte tror han är. han har inte visat något på länge Tennis om drömlopp och spurtar ner allt med målfotovinst! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1) |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
i övrigt tycker jag Jula Club är intressant som man har höga förväntningar på, var desutom riktigt fin vid segern under Stochampionatshelgen. Är inte helt utan chans.. Sedan tycker jag även Photoboy kan vara lite kul hästen har faktiskt blivit bättre i sin nya regi (Peter U) kanske bäst på kort? Bill Bill Back är en mycket kapabel sort för klassen, positiva tongångar från stallet idag, räknas klart om han har en av sina bättre dagar Tennis har ordentlig styrka, såg finfin ut vid enkel seger näst senast då också dubbla tillägg. Jag rankar själv: A 2-13-12-5 B 11-10-7-9-4Rolig tvilling U 2 H: 5-13 * 50 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) Senast redigerad av Klanke den 2015-01-20 klockan 15:22. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Det är nästan Tennis och love palema jag är mest rädd för, kanske Jula Club om han är redo för stordåd redan nu. Men är tveksam! Håller med om att Red hot snapper hade velat ha ett halvvarv till men tycker ändå att han borde ha god chans!
|
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|