|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
V75-1 vinner 2. 4 är favorit (Björn spikar sig själv) men den har inte övertygat på mig. Förstår inte stimmet på 5 - som tom Anders ligger lågt på.
V75-2 vinner 10, som Ulf S säger är stallets bästa chans. 4 tar ledningen. 5 är medel från start och alldeles för stor favo. V75-3 tror jag 4 vinner. Har mött värre motstånd och får elitkusk i jollen. V75-4 vinner dagens ankare 5 (trots att han inte var 100 i travet senast på upploppet). 11 blir tvåa. V75-5 vinner Johan Untersteiner med sin debutant 8. V75-6 leder startsnabbe 2 med Johnny från start till mål. Spik. V75-7 tror jag inte favoriten 2 vinner. Litar heller inte på kusken till bästa hästen 11. Så här blev mitt bolagssystem. Det kontstruerades innan jag visste om valfri balans. Men i grunden står jag fast. 1) 2,4,9,10,11 (5-1) 2) 4,5,9,10,11 (2-1) 3) 2,3,4,9 (7-10) 4) 5 (11-6) 5) 3,8,11,13,15 (6-4) 6) 2 (4-8) 7) 2,3,7,9,11,12 (1-10) Kostar 1500:-. Lycka till att ta en stor del av jackpotten. Det gäller att ha 7 rätt! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5) |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Många som spekulerar här. Roligt! Sånt är kul. Men man ska nog avvakta med utspel tills man hört intervjuer och hundraprocent rätt balans.
Mvh Softpojk.
|
|
|
|
#198 |
|
Svårslagen? Kanske. Men Frank har inte vunnit V75 sedan 2011. Så jag är tveksam till svårslagen. Ett ekipage innehåller häst och kusk. inte bara häst.
Mvh Softpojk.
|
|
|
|
#199 |
|
Food Money 4,50 på bet365, för den som tror på den...verkar ju bli optimal balans dessutom...
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Alltså - jag är imponerad över hur mycket tankar och analyser det finns här om dagens V75:a!! Nu är det ju många som skriver -- men det är ju faktiskt ett rent hästjobb (he he)
att så fördjupa sig i loppen, hästarna, möjliga löpförlopp, banunderlag, stats, och alla twitter, facebook, social media + gå genom alla kusar i lopparkiv. Alltså - mer än vanligt heltidskneg helt klart. Själv är man ju lite dojig efter en veckas jobb - vill mest slappa lite - träna nå och sen ta't lugnt. Då orkar man inte med så mycket huvudbry på helgen,,, Därför ett stort tack till er som har tid, energi, intresse och kunnande -- och som dessutom delar med er här på forumet! Helt ovärdeligt faktiskt -- och med den basen kan ju även en amatör som jag sno ihop nåt kul spel
|
|
|
|
#201 |
|
Har han inte vunnit sen 2011? känns ju märkligt. tror inte han vinner idag heller. kan bli rejält vingel här om det vill sig illa. Det är khk boko gick i tredjespår sista varvet sist. fruktansvärd prestation o given på lappen idag
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Är nu BFR på Denim Boko
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+25) |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Citat:
Så instämmer Ja den är GIVEN! Att spika en favorit vars kusk inte vunnit V75 på fem år. Är för mig ett stort ?
|
|
|
|
#204 |
|
Haha snacka om att det kommer bli High Chaparall i avd 1 när lillsvanen ska köra barfota mot hetsporren Kim Eriksson. Tror jag spikar Björn Goop nu...
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Posta rena system med siffror i egen tråd, ni riskerar både varning och avstängning enligt moderators inlägg tidigare ang. detta.
Senast redigerad av Helge den 2015-01-31 klockan 12:21. |
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Citat:
Mind your face är ganska ny i klassen, står benhårt inne i loppet även om den visat form. Valfri balans på axevalla..
|
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
avd1.
Divas R är en grundkapabel travare med fint läge. Inget fel på formen, Drag! avd2. Öppet! Skräller? avd3. Vidöppet! 2 Art on Line verkar trivas förträffligt tillsammans med Johnny Takter i vagnen kan vara draget. Rysaren (dammsugaren) Classic Son Kan mycket. Hängde med godkänt senast, möjligen bland de tre främsta här med minsta klaff! 0% avd4. Fossens B har toppchans och vi spikar! avd5. Draget är Bethel Hanover som har vaknat till i nya regin. Visat att hon tål att gå en repa i spåren till slut. 0a på bestform. Rysaren är Alice the trotter som är en speedig dam som kommer från seger. Inte otänkbar om det klaffar med positionerna. 2% avd6 Jag gillar Henke Diablo som är en gamling som radat upp segrarna på slutet, är i toppslag. Gör upp om det. Mind your face står stentufft inne i klassen borde få det jobbigt. Rysardraget är nr 6 som satt fast med sparat senast. Vann överlägset på fin tid 22/10. Tuffing som blir svår att plocka ner om spets. avd7. Min vinnare startar från bakspår och jag tänker på Odin töll som står rätt inne i detta lopp och gillar lång distans. Kan vara vinnaren. Wilda tigern Jack höll bra som tvåa senast. Strålande insats som knappt slagen gången före. Körs till spets och blir svårslagen. God tur! |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
bästa spiken avd:5 bethel hanover med rätt resa till tre fyra hundra meter kvar så kommer han blåsa förbi dom med en förbannad magnus för han bränt stor favoriten i avd innan.
bästa skrällarna avd:2 fuzz avd:4 jaccaroo 9 av 10 segrar är ingen duvunge och körning i loppet kommer gynna denna. dagens avslag avd:4 fossens bonus |
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Citat:
Loppet avgörs inte från start med så mediokra hästar där framme. Det vinns av någon bakifrån. Betänk att Ulf Stenströmer, som vinner så många lopp inte minst på V75 och med Noras Bean) säger, att hans bästa vinstchans idag är 10 Network Broline, vars kusk är mycket duktig. Min förstarank är 10. Eftersom lärlingslopp per definition ger skrällar streckar jag 4,5,9,10 och 11. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) |
||
|
|
|
|
|
|