|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Jag blir alltid fascinerad av hur tungt spel det blir på Monster Drive. Över 10%. Han har vunnit 2 av 45 V75 lopp. Har 24 av 45 på plats. Tvivlar starkt på hans skalle.
Senast han vann var i guld juli 2013. Det var första V75 starten för Reijo efter han tagit över efter Åke S. Åke S lyckades skrapa ihop några 2:a och 3:e platser på sina 13 V75 starter med hästen. Den andra segern på V75 stod tränare Per Lennartsson för och det skedde November 2010 och då i Silver. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Citat:
Vad gäller 4 Rocket övervägde jag tidigt att spika, men har ändrat mig efter att ha noggrannare studerat loppet. Han är en av de två, som först skall streckas. |
||
|
|
|
|
|
#229 |
|
Ja det är väl ett ganska troligt loppscenario, men det finns många platser björnen kan trilla ner i. Och om det nu blir så är det ganska ovisst vem som vinner, Bear Dancer är knappast klar om han får en vid sväng ner till dödens och ska gå där. Men ska man välja två hästar är det helt klart 2,8 som gäller det håller jag med om!
|
|
|
|
#230 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#231 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
||
|
|
|
|
|
#232 |
|
Tror hårt på Svandstedt i första efter att man fick köra valfri balans som höjer hästarna rejält.
Food Money måste vara spets och slut med optimal balans i en klen gulddivision. Hästen har 9 segrar på 22 starter i livet att jämföra med MH som har 1-5-2 på 11 starter 2014-2015. Jag vill gärna se lite skalle på den även om den mött bra hästar. Att plocka ner en ledare som kan gå 12 blankt kräver en jävla prestation. Spets och slut i de sista två avdelningarna. Ingen är favorit konstigt nog trots att de båda troligtvis tar spets. Tror att spelarkollektivet överskattar bakspårsmyten om Axevalla. Nu hör jag dessutom att Anders är lyrisk angående Listas Rafiki i första. Inlämnat och klart redan, men kanske borde ha varit spik istället till 10%. edit: Fick bli en liten till med spik i första på Listas Rafiki efter den infon. __________________ Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 5, 10 2 6, 7, 9, 10, 11 3 3 Food Money 4 5, 7, 9, 11 5 8, 15 6 2 Henke Diablo 7 7 Wilda Tigern Jack 80 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 40,00 kr __________________ Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 5, 10 2 6, 7, 9, 10, 11 3 3 Food Money 4 5 Fossens Bonus 5 2, 8, 11, 15 6 2 Henke Diablo 7 7 Wilda Tigern Jack 80 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 40,00 kr __________________ Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 5 Listas Rafiki 2 1, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 3 3 Food Money 4 5 Fossens Bonus 5 2, 6, 8, 11, 13, 15 6 2, 8, 10 7 7 Wilda Tigern Jack 144 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 72,00 kr
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2015-01-31 klockan 14:02. |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Men typiskt. Analyserat färdigt trodde jag. Men nu får man veta att det är valfri balans...
|
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Du missar poängen.
Det är olagligt, som Helge försökte hjälpa dig att förstå. Du kan alltså bli stämd om du lämnar ut intervjuer och annan info. Systemet är lagligt att lämna ut. Citat:
|
|
|
|
|
#235 |
|
...
Kyodai (+10) Senast redigerad av Sprite den 2015-01-31 klockan 14:27. |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Citat:
Regler, https://www.sharps.se/forums/service-...service-plays/ *Rubriken måste innehålla datum för när spelstoppet är samt även namnet på speltjänsten. *Skriv endast spelförslaget/ranken som tjänsten spelar på. *Inga motiveringar är tillåtna i forumet såvida ni inte har skriftligt medgivande för detta från upphovsmakaren då motiveringar täcks utav upphovsrättslagen. Att lägga upp inloggningsuppgifter för att ta del utav betalmaterial är tillåtet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Citat:
Men lägger ned, får sköta sitt själv. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
uLFStR491 (+2) |
||
|
|
|
|
|
#239 |
|
Lord Rocket höll på att plocka ner Kadett CD från dödens i slutet på Augusti, vart tartade Kadetten sist?
Nu hade troligen mycket sämre form just då men tycker ändå det visar att Lord Rocket är inte så dålig! Jag tror kim spurtar ner allihopa! |
|
|
|
|
|
|
|