Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-31, 13:39   #226

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
Monster drive barfota runt om! SPIK
Jag blir alltid fascinerad av hur tungt spel det blir på Monster Drive. Över 10%. Han har vunnit 2 av 45 V75 lopp. Har 24 av 45 på plats. Tvivlar starkt på hans skalle.
Senast han vann var i guld juli 2013. Det var första V75 starten för Reijo efter han tagit över efter Åke S. Åke S lyckades skrapa ihop några 2:a och 3:e platser på sina 13 V75 starter med hästen.
Den andra segern på V75 stod tränare Per Lennartsson för och det skedde November 2010 och då i Silver.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 13:39   #227

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det där skriver jag under helt på, min enda matematiska spik idag! Loppet i övrigt är ganska öppet och chansen för spets och slut för Henke är ju överhängande. Risken för körning ser liten ut, det finns inga raketer eller riktiga friskuskuskar utanför och alla vet att de är kokta om de ger sig in i körning mot Johnny!
Tror du är ute och cyklar här. Bear Dancer lär laddas ifrån start och kommer ner i dödens, då får Henke kämpa...plats som bäst, men tippar på att den blir oplacerad.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 13:45   #228

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Tror du ska sluta lyssna så mycket på kuskarna, tror du inte alls på Rocket som är favorit är det ett dåligt streck. Att SITC har bättre chans än Rafiki är bara felaktigt så som förutsättningarna är med lägen och skor.
Stekel - har du någon het information från Anders Svanstedts stall eller från något annat håll, om 5 eller 10 är stallets bästa chans i detta lopp.
Vad gäller 4 Rocket övervägde jag tidigt att spika, men har ändrat mig efter att ha noggrannare studerat loppet. Han är en av de två, som först skall streckas.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 13:46   #229

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Tror du är ute och cyklar här. Bear Dancer lär laddas ifrån start och kommer ner i dödens, då får Henke kämpa...plats som bäst, men tippar på att den blir oplacerad.
Ja det är väl ett ganska troligt loppscenario, men det finns många platser björnen kan trilla ner i. Och om det nu blir så är det ganska ovisst vem som vinner, Bear Dancer är knappast klar om han får en vid sväng ner till dödens och ska gå där. Men ska man välja två hästar är det helt klart 2,8 som gäller det håller jag med om!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 13:49   #230

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Stekel - har du någon het information från Anders Svanstedts stall eller från något annat håll, om 5 eller 10 är stallets bästa chans i detta lopp.
Vad gäller 4 Rocket övervägde jag tidigt att spika, men har ändrat mig efter att ha noggrannare studerat loppet. Han är en av de två, som först skall streckas.
Nej ingen info, bara mitt eget öga. Enligt mig är Rafiki minst lika bra om inte bättre med optimal balans, och statistiken enbart sett till lägena gör att SITC måste vara mycket bättre för att man på förhand ska bedöma chanserna som likvärdiga (som Anders själv gör hörde jag precis i intervju, men han är ju kusk och tränare inte spelare).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 13:54   #231

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ser att du med den drucknes envishet återkommer om Monster Drive. Bfro är ett skäl - men har du mer substans? Han visade inget senast på sin favoritdistans. Har annars inte startat sedan i somras. Nu fel distans, fel startspår. Har inte en chans att nå sin favoritposition ledningen.
Jag har inte med den på fyra streck - vad har jag missat?
Visst spåret är ett minus absolut men möter ju betydligt enklare hästar än han är van vid. Lopp i kroppen nu o ska va bättre med det i sig. Spydervagn nu, vanlig senast. Får han bara spara speeden någorlunda så tror jag att han blåser till dem. Men de är ju bara va ja tror
mackpeter (+2)
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 13:59   #232

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8426
Standard

Tror hårt på Svandstedt i första efter att man fick köra valfri balans som höjer hästarna rejält.

Food Money måste vara spets och slut med optimal balans i en klen gulddivision. Hästen har 9 segrar på 22 starter i livet att jämföra med MH som har 1-5-2 på 11 starter 2014-2015. Jag vill gärna se lite skalle på den även om den mött bra hästar. Att plocka ner en ledare som kan gå 12 blankt kräver en jävla prestation.

Spets och slut i de sista två avdelningarna. Ingen är favorit konstigt nog trots att de båda troligtvis tar spets. Tror att spelarkollektivet överskattar bakspårsmyten om Axevalla.

Nu hör jag dessutom att Anders är lyrisk angående Listas Rafiki i första. Inlämnat och klart redan, men kanske borde ha varit spik istället till 10%.

edit: Fick bli en liten till med spik i första på Listas Rafiki efter den infon.

Avd Ordinarie hästar
1 5, 10
2 6, 7, 9, 10, 11
3 3 Food Money
4 5, 7, 9, 11
5 8, 15
6 2 Henke Diablo
7 7 Wilda Tigern Jack

80 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 40,00 kr

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4, 5, 10
2 6, 7, 9, 10, 11
3 3 Food Money
4 5 Fossens Bonus
5 2, 8, 11, 15
6 2 Henke Diablo
7 7 Wilda Tigern Jack

80 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 40,00 kr

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Listas Rafiki
2 1, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11
3 3 Food Money
4 5 Fossens Bonus
5 2, 6, 8, 11, 13, 15
6 2, 8, 10
7 7 Wilda Tigern Jack

144 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 72,00 kr

Senast redigerad av Sprite den 2015-01-31 klockan 14:02.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 14:00   #233

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Men typiskt. Analyserat färdigt trodde jag. Men nu får man veta att det är valfri balans...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 14:02   #234

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du missar poängen.
Det är olagligt, som Helge försökte hjälpa dig att förstå.
Du kan alltså bli stämd om du lämnar ut intervjuer och annan info.
Systemet är lagligt att lämna ut.

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Men vad är det som är så jävla jobbigt för dig? Varför stör allt dig så enromt?

Betalsajterna lämnar in in, det hugger i ögonen för dig. Speciellt när dom har alla rätt. Om jag köper ett tips, som ev ger mig alla rätt och bra pengar. inte f-n bryr jag mig om dem lämnar in eller inte?
Dom har väl ingen skyldighet att lämna in något, dom säljer något som en kund betalar för, tips till spelet. Du har ingen anning om hur dem spelat privat, kortar av eller fyller på.

Va inte så jävla bitter människa!

Jag lägger alltid in på Service & Pays. Men det här va lite info vad hästarna var anmäld till, ansåg det inte så jäkla viktigt. Fan du hackar ju på allt och alla som inte gör exakt rätt.

Släpp loss lite, va inte så jävla allvarlig. Livet ska va en fest, inte... en tråk....

Skål och lycka till idag.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 14:07   #235

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8426
Standard

...

Senast redigerad av Sprite den 2015-01-31 klockan 14:27.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 14:07   #236

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Det där skriver jag under helt på, min enda matematiska spik idag! Loppet i övrigt är ganska öppet och chansen för spets och slut för Henke är ju överhängande. Risken för körning ser liten ut, det finns inga raketer eller riktiga friskuskuskar utanför och alla vet att de är kokta om de ger sig in i körning mot Johnny!
normannen ska va kvick ut o svanstedt brukar gilla att jävlas lite med takter. inte omöjligt att han provar rejält en bit
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 14:10   #237

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Men vad är det som är så jävla jobbigt för dig? Varför stör allt dig så enromt?
Läs in dig på reglerna angående Service Plays innan du slänger ur dig kommentarer till Helge om saker du uppenbarligen inte har koll på!

Regler, https://www.sharps.se/forums/service-...service-plays/

*Rubriken måste innehålla datum för när spelstoppet är samt även namnet på speltjänsten.

*Skriv endast spelförslaget/ranken som tjänsten spelar på.

*Inga motiveringar är tillåtna i forumet såvida ni inte har skriftligt medgivande för detta från upphovsmakaren då motiveringar täcks utav upphovsrättslagen.
Att lägga upp inloggningsuppgifter för att ta del utav betalmaterial är tillåtet.
Helge (+5)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 14:10   #238

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Du missar poängen.
Närmaste åtgärd är varning och avstängning från Sharps, det som sker främst.
Men lägger ned, får sköta sitt själv.
uLFStR491 (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 14:11   #239

Sharp$: 2301
Standard

Lord Rocket höll på att plocka ner Kadett CD från dödens i slutet på Augusti, vart tartade Kadetten sist?
Nu hade troligen mycket sämre form just då men tycker ändå det visar att Lord Rocket är inte så dålig!
Jag tror kim spurtar ner allihopa!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-31, 14:15   #240

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Du missar poängen.
Det man kan göra som inte är olagligt är att återge vad som är skrivet, t.ex. genom att skriva att XXX skriver att YY går utan skor och att det är en fördel etc. Om man vill och orkar skriva.
Kyodai (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td