|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Du får en videolänk efter varje loppresultat till det norska lopparkivet
|
|
|
|
#47 |
|
OK. Går inte via mobilen, får prova på datorn sen.
|
|
|
|
#48 |
|
Hehe... my bad! Har haft för vana att klicka på respektive lopp för att se resultat och först där valt "Se video". Har helt missat "play-knappen" till höger!
![]() Inser att jag framstår som en total idiot, men det bjuder jag på.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Varför pratas det så lite om Monster Drive i guldloppet inte helt omöjligt att han blir spik för mig, borde ju slå det här gänget
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banned
|
Behöver nog fler lopp i kroppen plus dåligt spår om du frågar mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1) |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Varit borta ett halvt år. Gjorde comeback på sin favoritdistans från spår 5 den 15/1 på Bergsåker. Fick stryk bl a av gamlingen Clear Sign. Nu startar han från full distans, dåligt spår och motståndare i full form.
MatsE (+1) |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Bara vunnit 2 av 45 på V75.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1) Senast redigerad av Perreffs den 2015-01-29 klockan 19:01. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Vad säger ni om Love Palemas chanser med Erik i sulkyn? 74% är ju en monstrus hög procent på en häst som bara mött skit och gör V75 debut?
Hur har Love palema sett ut i sina senaste lopp? Mvh |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Gjort en djupdyk i arkivet denna vecka då det är jackpott och jag tänkt vara på plats på Lördag.
V75:1 / Ser tunt ut. 2 Super Photogenic klar om den travar, men galopprisk och 4 Rocket Zet klar andrahandare. Skulle det mot förmodan bli lite körning och 10 Send in the Clowns får draghjälp i 3e spår in till upploppet kan den vinna på speed. V75:2/ 5 Asterix Hornline står bra inne i loppet. Skor är ett frågetecken dock. 9 Det är K.H.K.Boko såg grym ut senast och Uffe är minst sagt uppåt på 10 Network Broline. 11 Red Team Rex klart överspelad då han går upp rejält i klass, men kan givetvis vinna om han blir framdragen. V75:3/ 3 Food Money kan vinna i spets, men klart överstreckad. 4 Montgomery Hill går bra mest hela tiden och borde verkligen vuxit in i klassen nu. Klart enklare emot denna gång. Flemming verkar uppåt på 9 Obi Wan och låter som han tror mer på denna. 10 Goldomaster ska normalt sett va chanslös i guld, men avsluta vasst senast och kan vara en storskräll om han får lucka på upploppet. V75:4/ 5 Fossens Bonus verkar vara en enorm häst. Vart finns botten här? Ska normalt sett vara överlägsen. Svanstedt super uppåt på 7 Mr Crazed och tror på spets och slut. V75:5/ Tycker 11 Roxy Hill ser formlös ut och bör vara en svag favorit. Första häst 13 Bethel Hanover, men behöver få ett ok lopp. Gardera på.... V75:6/ 2 Henke Diablo bör ha bra chans på spets och slut. Tänkbar spik. V75:7/ 2 Raggamuffin ser ut att vara en allround häst som kan vandra uppåt i klasserna. Bra chans felfri. Ser helt överkomligt ut och kan nog glömma miljoner denna gång. Faller Fossens Bonus, så kan det säkert ge över 100 000kr ändå. Senast redigerad av Espo den 2015-01-29 klockan 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
1%:arna haglar tätt denna veckan så frågan är ju bara vilket/vilka lopp på lördag som man enbart ska satsa på att det skräller.
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
9 Max Not Sand i avdelning IV. Barfotahäst högst troligt, men spurtstark och kanske är det så att vid rätt form kvittar det om dojjor eller ej? 1 Simb Ruby i guld. Har plattat till samma sorts motstånd förr med rätt lopp och i form. 7 Saxo Holmsminde i inledningen. En grundkapabel rackare. Vid tokkörning och gynnsam löpning? Nu var jag tokig nog och plockade ut 1% jag gillar mycket i grunden!
spikpaddy (+5) |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Det hänger ju lite på hur Förutsättningarna blir på lördag..skor eller inte. Beroende på vilket lopp det blir som jag ska leta 1 %are i
|
|
|
|
|
|
|
|