|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Att inte ta med den förmodade spetshästen är ju, ja...
![]() Spelar ingen roll hur hårt streckad den är. Du tycker väl att den har stor chans att vinna? |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
Visst en rejäl kantboll där största favoriten finns är ju perfekt. Men allt bygger på sannolikhet. Du måste "vårda" ditt system och spela klokt. Att spela för att bli "ensam" på sju rätt hela tiden innebär i längden att du troligen får överlämna den strategin till nästakommande generationer i många led .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2) |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
Bara min åsikt...
|
||
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Citat:
I huvudsak Montgomery som fått toppkusk. Spikförslag ? Även Obi Wan kan vara av intresse. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
parsalian (+5) |
||
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
Jag är mest nyfiken på den franska hästen som Goop ska köra. Kan inget om hästen precis, gjorde ett montélopp sist. Joggade runt hästen i loppet såg det ut som. En flott häst. Den kanske kan pressa på i dödens, fransk som den är...? Kan i såna fall öppna upp loppet, trots allt ett långt upplopp. Det är ju 2140 m och Balogh har inte mycket respekt med sig i loppen, därav tempo? Loppet var redan lågklassigt, nu med det förmodade barfotaförbudet håller det än lägre klass... |
||
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
Lät väl sådär? Den jag är mest orolig för isåfall är nog: "7 Monster Drive (Ulf Ohlsson) har ett lite tråkigt läge. Han måste ha lite löpning. Är naturligtvis inte i någon toppform än men är på väg dit. Frågan är om han har form nog att kunna vinna men normalt sett springer han runt de där. Om han nu skulle ha vettig form alltså, säger Reijo Liljendahl." Får Uffe stallorder om att köra för att få nån slags formindikation så kan det öppna upp loppet. Då vinner nog Erik som jag ser det. Gör han inte det känns det som loppet är låst med FM i spets och ingen som gör något. Hur ofta har vi inte sett det scenariot i guld den senaste tiden? |
||
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Citat:
Hade någon av "elitkuskarna" kört FM då hade jag köpt det, 20 första tusen eller liknande... Sen vet man aldrig vad Takter hittar på. Är vi säkra på att FM passerar AOL av egen kraft? Annars sitter väl Takter i ledningen och då har du nog rätt i att det kan bli ett blufflopp... |
||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
![]() Vill så jävla gärna spika i detta lopp då jag tycker att det finns superintressanta drag i dom övriga som jag inte vill åka på... |
||
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
![]() Men du har rätt i att man ska spika i guldloppet, alltid bäst att spika där. Finns för det mesta bara 3 eller 4 realistiska vinnare... |
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
Mercedes känner Food Money, bara att spika.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Håller med till viss del i diskussionen om respekt etc. Men i det här fallet är det väl mer EKIPAGET som sådant som inger respekt, tror att alla de stora kört mot Mercan och FM vid flertalet tillfällen. Så det borde finnas både respekt och ödmjukhet
|
|
|
|
|
|
|
|