Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-28, 21:36   #196
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 248
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tycker synd om den jäveln som satt med alla rätt efter 7 lopp och spik på zigenaren i sista
Låg kommentar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), oggeb (+5), Emeffeff (+5)
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 22:42   #197
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Sprack för 8an nu på Ruth. Segt, va ju riktigt pottläge!
Är det nödvändigt att ge en sån kommentar i efterhand?

Speciellt när alla vet var du får lön.

Nu dalade du lite.. sett dig ge efterhandare flera gånger. Varför?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)

Senast redigerad av Helge den 2015-01-28 klockan 23:09.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 07:26   #198
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är det nödvändigt att ge en sån kommentar i efterhand?

Speciellt när alla vet var du får lön.

Nu dalade du lite.. sett dig ge efterhandare flera gånger. Varför?
Skrev väl av mig lite i affektion eftersom jag sprack, men en torskbong har jag svårt att se som en efterhandare. Det kan inte vara speciellt många gånger som jag i efterhand skrivit att jag vunnit något men kanske skriver jag just sånna här onödiga inlägg när jag spricker. Ber om ursäkt om du tagit illa upp.

Jag är bara uppskriven som extraarbetare och du vet att jag i första hand har en annan huvudsyssla. Har inte jobbat en enda dag hittills detta år. Vore väldigt tråkigt om jag på grund av det inte ska få skriva något alls om sporten/spelet som jag älskar. Har försökt vara väldigt restriktiv men tydligen har det inte räckt eftersom du stört dig..

Senast redigerad av NicklasJ den 2015-01-29 klockan 07:32.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 12:37   #199
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Skrev väl av mig lite i affektion eftersom jag sprack, men en torskbong har jag svårt att se som en efterhandare. Det kan inte vara speciellt många gånger som jag i efterhand skrivit att jag vunnit något men kanske skriver jag just sånna här onödiga inlägg när jag spricker. Ber om ursäkt om du tagit illa upp.

Jag är bara uppskriven som extraarbetare och du vet att jag i första hand har en annan huvudsyssla. Har inte jobbat en enda dag hittills detta år. Vore väldigt tråkigt om jag på grund av det inte ska få skriva något alls om sporten/spelet som jag älskar. Har försökt vara väldigt restriktiv men tydligen har det inte räckt eftersom du stört dig..
Menar inte att du postar efterhandare i form av vinster utan när du klivit av streckspelet. Är väl mest min egna besvikelse att du inte delat dina fina vinnare innan här, så man kunnat rygga, för dig ryggar jag gärna.

Inget illa menat annars, gillar dig hur som helst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td