Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-03, 21:23   #106
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Bry dig inte softpojk. Han har gjort 24 inlägg tror han är berusad av icke vinster
Frågan ÄR befogad och inget konstigt. Men har man ställt den så får man vidareutveckla.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 21:25   #107
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Frågan ÄR befogad och inget konstigt. Men har man ställt den så får man vidareutveckla.
Men Helge. Jag förstår att du tycker den är befogad, men jag tycker inte personen ska säga att jag inte är den ja utger mig för o vara? för jag undrar VEM har jag sagt att jag är? Nu är det så att jag känner Melander "in-real" så han vet vem jag är.

Jag tycker vi sätter punkt, vet att vi har tjafsat, och jag vill be om ursäkt för att jag varit elak emot dig. men det är min jävla skit impuls som tar över ibland. Du behövs här och är en frisk fläkt.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+10)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 21:28   #108
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4701
Standard

Kommer aldrig att hända Helge att ha/hon /hen kommer att vidareutveckla det vet både du och jag!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 21:35   #109
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Men Helge. Jag förstår att du tycker den är befogad, men jag tycker inte personen ska säga att jag inte är den ja utger mig för o vara? för jag undrar VEM har jag sagt att jag är? Nu är det så att jag känner Melander "in-real" så han vet vem jag är.

Jag tycker vi sätter punkt, vet att vi har tjafsat, och jag vill be om ursäkt för att jag varit elak emot dig. men det är min jävla skit impuls som tar över ibland. Du behövs här och är en frisk fläkt.
Tack för ursäkten, uppskattas även om det inte var här du kallade mig för nolla, golfitta mm. Är ok.

Din impuls - är jobbig.

Jag vet jobbar med det dagligen, kan förstå men det innebär inte att jag tar skit = skillnad.

Vi jobbar vidare, har viss tolerans med dig.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 22:12   #110
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Kommer aldrig att hända Helge att ha/hon /hen kommer att vidareutveckla det vet både du och jag!

DET där fattade jag nada av ?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 23:03   #111
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Å ni två ihop.. snälla..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 23:24   #112
 
Indeeds avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 42
Sharp$: 425
Standard

12 kr plus idag! Kanon! Rök i sista givetvis nummer 4 Järvsö Moa pallade visst inte med alla dessa jävla omstarter.

Avd 1: guli järven
Avd 2: 1,6,7,8,9,11
Avd 3: 3,10
Avd 4: 2 fashioned diva
Avd 5: 8 staro green river
Avd 5: 4 järvsö Moa

12 rader/kr

Har man råd men en Liten V5:a imorgon
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 07:52   #113
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Å ni två ihop.. snälla..
Vi spelar ihop på ATG tillsammans och är vänner på Facebook. Även spelat vi v64 o så igenom swish. Melander o ja menad inget illa. Men han ville nog bara säga att som de var. Förlåt om du tog illa upp
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 19:01   #114
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Man lär sig mycket nytt på Sharps. Golfitta har jag nog aldrig sagt. Tror inte jag kommer göra det heller, var rätt kul men inte så optimalt att kalla någon om man inte menar något illa.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td