Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-05, 16:35   #16
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
[/PHP]

Så bara för att det är en regel är det automatiskt bra ?
Nej det sa jag ju inte att det är, men det finns ju nån regel om att veterinär, tränarrepresentant samt folk från banan ska träffas två timmar före första start och fatta beslut om skotvång eller inte. Att sen Åbys banveterinär redan i förväg troligen har bestämt sig för skotvång är ju en annan sak. Han försökte ju ett tag med permanent skotvång "tills vidare", men det gick ju inte för sig enligt regelverket utan man måste ha de här "mötena" ett par timmar före första start. Men eftersom banveterinären kan köra över de andra så är dt ju i realiteten ganska meningslöst eftersom han tydligen har bestämt sig redan i förväg.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 16:41   #17
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Nej det sa jag ju inte att det är, men det finns ju nån regel om att veterinär, tränarrepresentant samt folk från banan ska träffas två timmar före första start och fatta beslut om skotvång eller inte. Att sen Åbys banveterinär redan i förväg troligen har bestämt sig för skotvång är ju en annan sak. Han försökte ju ett tag med permanent skotvång "tills vidare", men det gick ju inte för sig enligt regelverket utan man måste ha de här "mötena" ett par timmar före första start. Men eftersom banveterinären kan köra över de andra så är dt ju i realiteten ganska meningslöst eftersom han tydligen har bestämt sig redan i förväg.
Jo det är ju precis så. Tycker bara att spelet är så stor del av travet så för spelarnas skull borde man kunna komma med ett besked tidigare på dagen. Men det är som det är. Det kanske inte går, vad vet jag. Och jag borde med ha förstått det skulle bli skotvång, bästa sättet att förutspå hur en människa kommer agera är att se hur den agerat förr (gäller även hästar)
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 16:43   #18
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
[/PHP]

Så bara för att det är en regel är det automatiskt bra ?
Nej, men det var heller inte det du påstod. Du påstod bara att det var pinsamt - vilket det verkligen inte är.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 16:59   #19
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Exclamation

En majoritet av spelarna


Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Pinsamt att komma med besked knappt 2 timmar innan start.
En majoritet (iaf >100%) av spelarna och betaltjänster och diverse experter
skriver av insatsprocentstrecklistan rakt upp och ner så diverse besked och
utrustningsändringar har mindre än marginell betydelse, men roligt är det.

Mvh Ulf-Eddie

Senast redigerad av Grant den 2015-02-05 klockan 17:01. Anledning: Korrektur
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:03   #20
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Lopp 1: En stor och långklivande häst är 9 Ibra Sånna. Brukar äta in metrar på motståndarna över upploppet väldigt ofta. Lite slapp och verkar mest duga i dåliga lopp. Hit hör väl det här loppet? Står hästen på benen och har kontakt in på upploppet så finns chansen till en framskjuten placering.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:06   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Stekel... Ditt drag Sound Of Matchtown är en gammal, gammal följehäst för mig som jag följt i alla tider. Blir förvånad värre om hon duger mot dessa! När man minst anar det levererar hon en bra spurt, men oftast är orken borta i väldigt god tid. Nu spikar ju du, men jag vill ändå lämna avslag då det är vad jag spontant känner. Jag gör såhär:
Ja det är ju en 1%-are så ingen jättechans, men en bortemot 5% skulle jag nog taxera det till, det är inget jätteklassigt lopp och de flesta bra har trasstrassellägen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:20   #22
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Ikväll blir det flerbong endast för sexrättspotten. Ser riktigt lätt ut på förhand.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:21   #23
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Exclamation

Mankhöjd


Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
En stor och långklivande häst är 9 Ibra Sånna. Brukar äta in metrar på motståndarna över upploppet väldigt ofta.
Var kan man läsa mankhöjden på hästarna?

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:23   #24
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ikväll blir det flerbong endast för sexrättspotten. Ser riktigt lätt ut på förhand.
Precis börjat kika lite, nör jag för ovanlighetens skull inte är på åby under en torsdag då vanliga livet kom mellan! Ser inte några direkta mega skrällar, vad har du för spik förslag? Funderade först på Antons häst i lärling serien men Joels styrning av Bosses häst som Bosse verkade lite positiv med och skulle köra offensivt gör att jag fick tänka till. Vill helst ha två spikar och har min första spik i roxie i sista, tyckte hon var duktig senast.
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:26   #25
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Avd 5: 8 Dollar. 1%. Se upp...
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bjudarn (+10), MattiasB75 (+50), Dalle82 (+20)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:26   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moozart1337 Visa inlägg
Precis börjat kika lite, nör jag för ovanlighetens skull inte är på åby under en torsdag då vanliga livet kom mellan! Ser inte några direkta mega skrällar, vad har du för spik förslag? Funderade först på Antons häst i lärling serien men Joels styrning av Bosses häst som Bosse verkade lite positiv med och skulle köra offensivt gör att jag fick tänka till. Vill helst ha två spikar och har min första spik i roxie i sista, tyckte hon var duktig senast.
Jag spikar Breezy Artist, Obsession och Roxie Lavec.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:43   #27
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Någon som har TT?
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:46   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 129
Standard

Hur fan lyckas lugauer köra sig fast på en os-bana från innerspår och alla har hoppat bort sig??
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 17:54   #29
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 171
Sharp$: 488
Standard

Forsøger mig efter lidt gevinst igår aftes

AFD 1 1,3,5 - 3 vinder hvis de andre galloppere sig væk.
AFD 2 1,2,3,4,8,10,11 - håber der kommer en overraskelse her
AFD 3 7 - vinder med mindst 2 længder
AFD 4 1,4 - 1 hele vejen rundt, dubler med 4 som er i god form
AFD 5 1,3,6 - Huge star klart 1. valg!
AFD 6 8 - Vinder overlegent
Madstdk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 18:00   #30
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50100
Standard

Search Launcher har ALDRIG presterat med skor,brukar sen länge gå utan.Synpunkter någon?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td