|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Ja skämmig spik den där lovely buv.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Bara fyra favoritvinster så omgången är ju inte ALLS tråkig
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2015-02-14 Bana: Kalmar, omg. 3 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 7, 14 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 5,00 kr Totalt: 5,00 kr Kvittonummer: 0548 0224 ABF4 9505 Utbetalt: 443,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2015-02-14 Bana: Kalmar, omg. 3 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 10 U-hästar: 4 Johnny B.Kemp Vadet gäller startnummer 2 x 5,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: 6580 0C64 ABF4 9505 blinda hönor... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2) |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Tråkig blir en omgång bara om man inte vinner!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gasellen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Citat:
Att Geisha var bästa hästen i loppet var ingen överraskning, men att hon var så enormt mycket bättre var lite otippat för mig iallafall.
|
|
|
|
#261 |
|
Håller tummarna för att bästa veterinären sätter den, hennes rad nedan
![]()
drakdead (+10) |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#263 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Det låter ganska mycket som att du är en spelare som aldrig spikar något annat än favoriter och tycker att alla spel på hästar som inte vinner är dåliga spel. Lycka till med det.
|
|
|
|
|
#265 |
|
Kan lätt ge dej Sharps,för att du är en trevlig deltagare här,som delar med dej av dina tankar till oss som intew kan M.VH
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Citat:
Jag valde att spika den sistnämnda istället. |
||
|
|
|
|
|
#267 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Det var då själva fan att man skulle ta bort den pga att jag ogillar kusken....
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Citat:
PAJSSSTRUT PÅ NU BAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
||