Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-08, 17:01   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

V75 Jackpot Kalmar


Lite dåligt insatt då jag knappt följt travet alls sedan jul men en snabbkoll på vad som är anmält.

Troligen valfri balans då Kalmars bana ska vara i kanonskick och då det inte verkar vara några större orosmoln vad gäller vädret i veckan.

Klass 2: Ser öppet och spelvänligt ut och helt ok för att vara vid den här tiden på året. Krävdes höga startpoäng för att komma med.

Klass 1: Ser också rätt öppet ut när man ser vad som är anmält. Kanske lite lättare efter spårlottningen. Folli, Kamada och Network Broline sticker ut vad gäller startpoäng.

Brons: Barfota och lång distans och Dernier Viking känns mycket het. Asterix Hornline kanske främsta motbudet och barfota runt om på den igen efter några starter med ej optimal balans vore ett klart plus.

Silver: Ingen höjdare. Dags för October Kronos ? Fick fint lopp i går och möter mycket sämre motstånd på lördag. Redens kanske värst emot. Ska bli intressant den dagen han plockar av skorna ffg på sin.

Guld: Inte helt ointressant även om det är en del chanslösa med. Snackisen blir kanske Riff Kronos comeback och gulddebut. Hetast är nog annars Dreams Take Time och Montgomery Hill.

Stolopp 1 (50-450 tkr): Ser rätt öppet ut. Ser att J Takter ska sättas upp på Det är KHK Boko och det känns intressant.

Stolopp 2 (300-850 tkr): Ser också rätt öppet ut. Rina Chen Hai ? Men ger inga 22 ggr nu väl. Intressant även här med Takter på Fredrik Perssons fina Britt Palema.

Sammanfattningsvis en rätt trevlig omgång för att vara februari och det blir spelhysteri igen när en massa pengar från femmorna igår flyttas till sjuorna på lördag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-08, 19:47   #2
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Trevligt att se dig i V75 trådarna igen Olle.

Min syn efter en snabb koll:

Avd1: Tveksam form på Västerbo. October Kronos gick ok igår,vinner nog från spets, men klart sårbar i dödens. Naglo' del Nord är verkligen en annan häst bfr och kan skrälla om han kommer till från spår 8a.

Avd2: Spets och slut om Darius Boko travar, men känns som 50/50. Versailles farlig om Darius galopperar.

Avd3: Dreams Take Time spets och slut!? Riff Kronos är väl klart bästa hästen, men årsdebut, gulddebut samt bakspår är tre minusfaktorer.

Avd4: Network Brolin såg grym ut mellan galopperna på Axvalla och detta kan vara en chansspik.

Avd5: Det är K.H.K. trodde jag mycket på senast och gjorde det helt ok. Sämre läge nu, men också sämre hästar emot.

Avd6: Geisha Sund härdad nu på V75 och håller hon formen uppe kan det vara vinnaren.

Avd7: Dernier Viking krossar dessa, men måste då gå bfr och trava. Öppet bakom.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 01:14   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 247
Sharp$: 832
Standard

Avd1: Aristocat Boko, endelig bra spor, ukørt i lørdag.
En chansspik

Avd4: Network Broline bliver min anden spik.
Ryg på start hurtig hest, kanske 2-3 udv, så det slut.

Avd6: Geisha Sund, gik i mål med kræfter sparet lørdag, nu med proff kusk igen, tror det en spik, men jeg er jo dansk, håber i kan forstå hvad jeg skriver, Roxy Hill en god hest som kan vinde, dog som bedst, en 4 plads i 4 starter i v75, den anden danske hest Rina Chen Hai, igen med uhrberg, tror jeg ikke på denne gang, spor 12 og for vel ikke samme drømme lopp.

Avd7: ligner et to hästars lopp, Asterix Hornline eller Dernier Viking, jeg spikar altid to hästars lopp, idag mandag kl. 02.13 tror jeg mest på Dernier Viking.

Godnat til alle og ha en bra Mandag
barner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 08:05   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1646
Standard

Il sånna runt om
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 22:19   #5
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Staro Hollywood tycker jag känns klart intressant. Borde egentligen redan passerat denna klassen men blev ju diskad på 100k för trängning som 1a med snabb avslutning från vinnarhålet. Hamnar hon bara vettigt på det och det Blir lite körning där framme avslutar hon bra. Är väl ingen som gått hennes tider (har ej infon nu på mobilen) på full distans heller för den delen?
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 22:36   #6
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

v75-1: Hade jag litat på Redéns stall och kuskform hade jag spikat Västerbo Highflyer från bästa spåret. Nu blir det nog gardering med October Kronos och Naglo del Nord

v75-2: Helgardering, vem som helst kan vinna. Versailles med Uhrberg känns intressant.

v75-3: Spik på Dreams take Time, spets och slut.

v75-4: Lizette Sisu, Network Broline och Kamanda gör upp om detta.

v75-5: Felicia VE och Det är KHK Boko känns intressantast här, dock dåliga spår. Här finns nog skrällpotential, helgardering?

v75-6: Hemmaseger för Persson? Annars Geisha Sund och Roxy Hill. Rina chen hai luring återigen?

v75-7: Untersteiner rinner undan med Asterix? Dernier Viking kan tugga ner alla på ren styrka om barfota och felfri.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 22:58   #7
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

V75-1
Helt inne på att 4 What Love Can do vinner detta. Dags nu !Hyllas i TT:s podcast dessutom. Värst emot är väl 1 Lord Rocket , som var Spelvärdes drag förra starten.

V75-2
3 Darius Boko är säkert med i segerstriden felfri, men min tipsetta i loppet är 4 No Gelt Face, som gjorde ett topplopp senast. Från spets blir den svårslagen. När två träter är 5 Versailles intressant liksom 11 Staro Hollywood. Thomas Uhrberg har två segrar med Stenströmers häst sedan tidigare.

V75-3
10 Riff Kronos är en undantagshäst. Är ändå inne på att gardera honom. Främst med mitt skrällbud i 4 Johnny Be Kemp, som nu körs av Erik Adielsson. Plus ! Tar säkert hand om spets och därifrån ska ekipaget slås ! Givna på kupongen är 1 Obi-Wan , 5 Dreams Take Time och 7 Montgomery Hill.

V75-4
5 Lizette Sisu fick en hård öppning senast, men visade prov på hårdhet när man ändå lyckades avgöra. Ute på ännu bättre distans nu. Spikalternativ.3 Winceres Win är inte så tokig och kan leda länge. Hela vägen? 9 Wingait Ida fick äntligen vinna senast. Barfota runt om var segerreceptet. Får ej nonchaleras. Plugga på !

V75-5
13 Felicia V.E. avslutade strålande senast. I striden
14 HK Boko blev ett stallskrik senast. Takter upp nu gör den segeraktuell. 8 Take Tanic är dock loppets drag! Får ej glömmas!

V75-6
4 Lovely Buv fick en bra genomkörare senast. Chansspik? 8 Britt Palema är kapabel. Långt framme trots risigt startspår. 12 Rina Chen Hai är säkert ingen bluffhäst, men får svårare upprepa bedriften från senast. Given på kupongen dock
11 Queen Koea har sett fin ut och är loppets bedövare!

V75-7
11 Dernier Viking har styrkan att lägga alla på rygg. Beroende av barfota-körning. 7 Super Photogenic är kapabel och blir säkert bortglömd nu. Dt tackar vi för. 2 Send in the Clowns värmde bra senast och är säkert med och gör upp om dt hela liksom 5 Asterix Hornline. 3 Zonguldak kan bättre än senast och får gälla som en outsider.

Senast redigerad av spalato den 2015-02-09 klockan 23:01.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 00:34   #8
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
V75-1
Helt inne på att 4 What Love Can do vinner detta. Dags nu !Hyllas i TT:s podcast dessutom. Värst emot är väl 1 Lord Rocket , som var Spelvärdes drag förra starten.
Hur ett sto, som dessutom är väldigt blöt tillslut och hittills inte räckt på V75, (förutom 2012 i klass2) ska vinna som uppanmäld i silver övergår allt logiskt tänkande. TT får hylla hur mkt dom vill, det går inte...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LeBanner (+2), abdy242 (+2), kasse (+2), Keke (+3)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 00:36   #9
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6239
Standard

Det är dags för Aristocat Boko på lördag.. Inte omöjligt att Reijo rycker skorna, då är det game set over!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abdy242 (+5), kasse (+2), Keke (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 01:01   #10
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Har gluttat igenom avd 1-4. Fått ihop en del hästar vilket är ovanligt. Brukar inte kunna få ihop något system förrän 14.25 lördag och knappt då... Tycker nedanstående verkar intressanta av olika orsaker - t ex hög startpoäng, hög segerprocent, bra kusk, bra tränare, bra tider osv.

Avd 1, silver.
7 October Kronos/PU.
3 Västerbo Highflyer, Daniel Redén, fast känner mig liter tveksam där.
8 Naglo del Nord med Veijo.

Avd 2 klass II.
9 Filippa Hall med PU.
7 Chipen Bay Petter Karlsson/Hans Karlsson. En liten skräll?
3 Darius Boko, Redén igen.
10 Usain Colt, Tobbe Jansson/Ola Samuelsson

Avd 3, guld.
5 Dreams Take Time Takter/Lars Inge Nilsson.
10 Riff Kronos/Veijo. Jösses vilka startpoäng, 18 326! Hur kan det komma sig att jag inte känner igen hästen??? Spelar inte så ofta förstås och läser inte så mkt om trav heller men ändå.
7 Montgomery Hill Haugstad/Flemming Jensen. Tror egentligen inte så mkt på denna man får se längre fram. Gäller alla hästarna förstås.

Avd 4 klass I.
Har bara kommit fram till en häst än så länge.
1 Folli Johnny Takter/Fredrik Persson.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 08:49   #11
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Hur ett sto, som dessutom är väldigt blöt tillslut och hittills inte räckt på V75, (förutom 2012 i klass2) ska vinna som uppanmäld i silver övergår allt logiskt tänkande. TT får hylla hur mkt dom vill, det går inte...
Form brukar slå klass. Man anmäler inte stoet om man inte trott på chans. Dt borde väl finnas andra lopp man kan starta i då?? Kommer ihåg hur Giant Diablo tvålade till herrarna i Sundsvall Open.......
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 08:53   #12
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Form brukar slå klass. Man anmäler inte stoet om man inte trott på chans. Dt borde väl finnas andra lopp man kan starta i då?? Kommer ihåg hur Giant Diablo tvålade till herrarna i Sundsvall Open.......
En gång är ingen gång brukar jag säga när jag spånar på statistik. Men minns när Zoccer Wadd tog ner Giant Diablo från dödens & även höll på & ta ner Triton Sund från samma position.

Senast redigerad av Björnland den 2015-02-10 klockan 08:56.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 11:04   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Form brukar slå klass. Man anmäler inte stoet om man inte trott på chans. Dt borde väl finnas andra lopp man kan starta i då?? Kommer ihåg hur Giant Diablo tvålade till herrarna i Sundsvall Open.......
Man valde denna propp för att hon inte hade poäng nog till stoloppet....... Inte för att man tror på chans i silver.

Du kan ju inte anv Giant Diablo som jämförelse.. blir ju väldigt snett..

Ang Zoccer Wadd: Hon var allt annat än blöt......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björne (+50)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 13:10   #14
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Man valde denna propp för att hon inte hade poäng nog till stoloppet....... Inte för att man tror på chans i silver.

Du kan ju inte anv Giant Diablo som jämförelse.. blir ju väldigt snett..

Ang Zoccer Wadd: Hon var allt annat än blöt......
Den som lever får se....
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 22:22   #15
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Håller med Varulv. What Love Can Do är något av en icke vinnare. Att en icke vinnare som inte vinner i brons ska gå ut och vinna i silver ser jag som mycket långsökt. Men visst resa 3e in och lucka på upploppet är det inte omöjligt då det är tveksam form och dåliga lägen på de bästa hästarna....
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 03:21   #16
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har jag synat Geisha Sund rejält i sömmarna och enligt mig är det en usel favorit.

För fyra starter sen var man i Örebro på en stenhård bana och barfotaförbud gällde. Då gjorde hästen ett bra lopp och såg ut att gå mot vinsten när man blev störd på upploppet och tappade fart till en tredjeplacering.

För tre starter sen vann man överlägset mot dåligt motstånd. Även då var det barfotaförbud.

För två starter sen vann man på bra sätt från tillägg, men det var många galopper och man fick en bra position direkt helt gratis. Även då var det barfotaförbud.

Förra starten hade man bakspår på tillägg, men även då var det mängder med galopper och man fick en riktigt bra start och hamnade direkt i 4:e invändigt. Sen körde man bara rakt fram till upploppet där luckan uppenbarade sig i ett splittrat fält. Trots ett extremt vilsamt lopp kunde man inte spurta förbi en sån som Loke Chibaba och inte heller hålla undan för Cherie Sund som gick största delen av loppet i andra- och tredjespår. Man borde ha kunnat avsluta mycket bättre för att få ett plusbetyg. Man var faktiskt bara före 4 av de felfria hästarna i mål.

I den senaste starten var det valfri balans som gällde och det är det som är hela poängen med mitt inlägg här. Geisha Sund tar sina flesta segrar på vintern med skor på hovarna. 6 av 9 segrar är med skor runt om. Bara 1 seger är tagen bfro. Den tar nog sina segrar mest pga att de andra hästarna missgynnas mer av banor som kräver skor än vad Geisha gör. Nu är det plusgrader i Kalmar och barfotakörning ska inte vara några problem. Då tror jag att någon annan är snabbare än Geisha helt enkelt.

Ytterligare minus:
75 mils resa
Ej startsnabb
Ingen bra rekordtid på distansen
26% galopp i autostart

Nej, usch och fy säger jag bara... Det rensar bra bakom Geisha och andrahandaren är jag inte heller imponerad av. Jag tar nog 10 streck här och hoppas på Jackie Bowler som är totalt borttappad av de tidiga spelarna. Zackrisson har garanterat siktat på det här loppet på hemmaplan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1), monimaker1 (+2)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 03:32   #17
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En annan dålig favorit måste väl Felicia V.E vara? Den galopperar ju i stort sett varje gång i volt... Den kan även ställa till det för Det är KHK Boko som trots det är mitt förstastreck.

Måstestrecket i det loppet är väl Take Tanic? 2% i nuläget smakar mumma. Var det ingen som såg spurten sist eller är folk fulla?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 19:02   #18
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vågar man ta bort Västerbo Highflyer? Förtjänar inte ett streck i nuläget, enligt mig. Men om den helt plötsligt skulle vara i form är det ju en spik...
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 21:05   #19
 
joback1s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 89
Sharp$: 133
Standard

Är 1640 ett minus för Network Broline?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 21:22   #20
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 4
Sharp$: 1115
Standard

Gjort en start på distansen13/12 Mantorp:
TEMPO 500, 14,2 (I Love Champagne), 1000, 14,9 (d:o), sista 1000, 13,0, 500, 13,1.
NETWORK BROLINE lämnade andrapar utvändigt 750 meter från mål. Kom fort fram till ledaren och avgjorde lätt över upploppet. I LOVE CHAMPAGNE snabbstartade till ledningen. Blev utmanad sista halvvarvet och kunde inte värja sig på upploppet. 2,5 längd.
oddset är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 22:16   #21
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Vore intressant att få höra dagsstatus och form på Zonguldak. Spåret och streckprocenten känns väldigt lockande. Hästen är ju väldigt kapabel då den är i form!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 00:13   #22
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vore intressant att få höra dagsstatus och form på Zonguldak. Spåret och streckprocenten känns väldigt lockande. Hästen är ju väldigt kapabel då den är i form!
Osäker form men distansgynnad och rejäl, dessutom låg procent och inga överdjur emot, den ska med på 4 streck eller fler enligt mig.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 00:51   #23
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Är 1640 ett minus för Network Broline?
Borde snarare vara ett plus. Det är vad jag tror i alla fall.

TILLÄGG: dessutom har hon rygg på fältets två startsnabbaste. Kan lösa sig fint, även om det alltid är knepigt att spekulera om var man hamnar från bakspår.

Senast redigerad av overpace den 2015-02-13 klockan 00:56.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 01:51   #24
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/566046574380208128
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 01:52   #25
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/566051537495937025
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 07:10   #26
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Djali boko. Skyhög kapacitet. Startsnabb när han går iväg. Intressant från fint läge
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 07:54   #27
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Roxy Hill just nu 8%, är det ett skämt? Man tackar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 07:58   #28
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Roxy Hill just nu 8%, är det ett skämt? Man tackar
Ja, helt sjukt.
Kanske hela omgångens mest streckvärda häst.
Men det blir nog tyvärr det dubbla
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 08:16   #29
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 125
Sharp$: 2069
Standard

Sågning av hårt spelade hästar.
Riff Kronos har inte startat på två och halv månad. Han kommer inte att gå ut från bakspår och bara vinna i guld.

Lizette Sisu har inte visat något som gör att han räcker i detta lopp.

Labrusca Sand har inte alls imponerat på mig. Får vara nöjd om hon ta peng.

Geisha Sund är långsam ut och inte travsäker när det är lite snabbare bana. Jag tycker att hon är alldeles för stor favorit.

Asterix Hornline är långsam ut men har bra löpskalle. Jag tycker inte att han ska vara favorit i detta lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bajenmartin (+10)
macken11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 10:39   #30
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Det är dags för Aristocat Boko på lördag.. Inte omöjligt att Reijo rycker skorna, då är det game set over!
Tycker du har helt rätt i det du säger,du har mkt bra inlägg här! lycka till !
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 12:35   #31
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Erik Adielsson skrev på twitter för någon timme sedan att han ligger hemma sjuk i feber och att det är 50/50 om han kör i Kalmar i morgon. Håll koll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 13:28   #32
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 13:32   #33
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Avd 4, Folli, hårt spelad, knappt startad? Ärligt talat så vet jag noll om denna häst, någon som har koll?
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 13:33   #34
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Det är dags för Aristocat Boko på lördag.. Inte omöjligt att Reijo rycker skorna, då är det game set over!
Verkar bli skor på?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 13:36   #35
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Verkar bli skor på?
Ja, enligt intervju har Reijo sagt så, men man vet ju aldrig...

De kan ju ändra sig
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 13:39   #36
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Staro Hollywood tycker jag känns klart intressant. Borde egentligen redan passerat denna klassen men blev ju diskad på 100k för trängning som 1a med snabb avslutning från vinnarhålet. Hamnar hon bara vettigt på det och det Blir lite körning där framme avslutar hon bra. Är väl ingen som gått hennes tider (har ej infon nu på mobilen) på full distans heller för den delen?
Nedstruken 2 spår.

Glöm inte denna nu!
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 13:40   #37
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Ja, enligt intervju har Reijo sagt så, men man vet ju aldrig...

De kan ju ändra sig
Tror varulv har bäst koll, då han har haft hästar hos honom och bra kontakt.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 13:42   #38
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Nedstruken 2 spår.

Glöm inte denna nu!
Den har även fått 10 och 9ans streck på sig så den är högre spelad än vad som syns. Även om det kommer vara marginellt på lördag.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 14:05   #39
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Den har även fått 10 och 9ans streck på sig så den är högre spelad än vad som syns. Även om det kommer vara marginellt på lördag.
Det gör det ju ännu mindre kul att inte ha med den om den vinner.

Då ryker man själv medans värdet inte ökar så mycket

Men, nej jag förstår vad du menar
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 14:07   #40
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Send in the clowns känns extremt underspelad. Duglig häst med en betydligt bättre kusk än Anders i sulkyn nu. Måste ju bara med om man inte bestämmer sig för att spika favoriten (varför i helvete man nu skulle göra det...?)

Förövrigt så är det jävligt märkligt att Riff Kronos är andrahandare i en gulddebut från spår 10. Statistiskt sett så kan det inte vara överdrivet ofta en sån häst vinner, även om Riff är en undantagshäst. Men 32%? Vansinne. Montgomery Hill och Riff borde ligga betydligt närmare varandra. Men det är väl bara att tacka och ta emot, just nu är det ganska spelvärt att spika DTT..

Senast redigerad av oggeb den 2015-02-13 klockan 14:12.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 14:10   #41
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Takter sitter på leken imorgon tror han tar minst 2 kan bli 3-4 med...
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 14:28   #42
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1806
Standard

Lyssnade på intervjun med Reijo angående Aristocat Boko...Det var ju fan vad han var negativ om hästens chanser.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 14:46   #43
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Lyssnade på intervjun med Reijo angående Aristocat Boko...Det var ju fan vad han var negativ om hästens chanser.
Något måste vara lurt då Reijo väl alltid är överoptimistisk över alla sina hästar eller har jag fel där?

Jag har svårt att se Aristocat Boko vinna imorron när han inte lyckats vinna i de lopp där alla motståndare tvingats gå med skor tidigare.

Visst, han har haft kassa spår, men några av hästarna här känns vassare än flera av de han mött tidigare.

Mycket möjligt att jag har fel, men jag tror inte på Aristocat Boko
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 15:06   #44
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Roxy Hill just nu 8%, är det ett skämt? Man tackar
Alla är spelvärda i det loppet utom Geisha och möjligtvis Lovely Buv. Finns inte en enda chanslös.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 15:15   #45
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Bästa hästen eller fartfylldast kanske man ska säga är utan tvekan Kimono Pearl men det gäller ju att gå felfritt också. Distans och lägesmissgynnad men vilken merza det är i det här lusgänget. Jag spikar fan tror jag trots alla minus.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 16:36   #46
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Är vissa tipstjänster fredagsfulla?
Djali Boko rankad etta på en, lås med D Viking på den andra.

Hallå!! Sist jag kollade så är det fortfarande Per Nordström som tränar och Per Nordström som kör.

Herregud, 10% är ju minst 8 för mycket
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
peozz (+20)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 16:39   #47
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Synd om Erik inte kan köra.

Kuskplusset på Twins divigaflinga är ju inte av denna värld.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 16:41   #48
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Den har även fått 10 och 9ans streck på sig så den är högre spelad än vad som syns. Även om det kommer vara marginellt på lördag.
En 4 & en 1-%are, inte många streck som flyttar.

Helt klart en Chansspik
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 16:57   #49
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3956
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Är vissa tipstjänster fredagsfulla?
Djali Boko rankad etta på en, lås med D Viking på den andra.

Hallå!! Sist jag kollade så är det fortfarande Per Nordström som tränar och Per Nordström som kör.

Herregud, 10% är ju minst 8 för mycket
Samt så verkar det som speltjänsterna nödspikar i 6:e avdelningen i brist på annat....största skämtet är nog ögats spik på djali boko. Per Nordström vinner v75 en gång om året, och det brukar vara i december månad, inte februari...
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 17:09   #50
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 351
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Något måste vara lurt då Reijo väl alltid är överoptimistisk över alla sina hästar eller har jag fel där?

Jag har svårt att se Aristocat Boko vinna imorron när han inte lyckats vinna i de lopp där alla motståndare tvingats gå med skor tidigare.

Visst, han har haft kassa spår, men några av hästarna här känns vassare än flera av de han mött tidigare.

Mycket möjligt att jag har fel, men jag tror inte på Aristocat Boko
Reijo var väl inte på världens bästa humör när han kom in studion (om det nu är intervjun från Valla idag du menar) :-)

Första frågan Per ställde när Reijo kom in i studion: Är du besviken över att L´amour underpresterade idag?

Det blev rätt dålig stämning efter det :-)
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 17:20   #51
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Hur kan inte Dreams Take Time vara jättefavorit? Inte ens störst i omgången.. Spik på allt..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 17:23   #52
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Synd om Erik inte kan köra.

Kuskplusset på Twins divigaflinga är ju inte av denna värld.
Funderade på att spika på spelvärdet.
Men det kanske inte blir något???
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 18:21   #53
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 668
Standard

Hur går tankarna kring network broline?
patrikhuset är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 18:57   #54
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrikhuset Visa inlägg
Hur går tankarna kring network broline?

En sjätteplacering som bäst på 3 tidigare starter från bakspår. En av de med högst kapacitet i loppet, men borde inte vara favorit från bakspår. Å andra sidan är det upplagt för en snabb öppning och då kan den vara bäst till slut.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 19:10   #55
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
En sjätteplacering som bäst på 3 tidigare starter från bakspår. En av de med högst kapacitet i loppet, men borde inte vara favorit från bakspår. Å andra sidan är det upplagt för en snabb öppning och då kan den vara bäst till slut.
Man kan ju inte bara benämna bakspår som bakspår.

Vilket bakspår är det och vilka hästar står framför honom?

I detta loppet kan han ta rygg på Nr 3 Vincere Scis Vin som blåser till spets.

Network själv är med snabb ut.

Lite skillnad på det eller att stå på spår 12 bakom 2 hästar som inte kan öppna och enbart ska letas ner i spåren.
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 19:25   #56
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Man kan ju inte bara benämna bakspår som bakspår.

Vilket bakspår är det och vilka hästar står framför honom?

I detta loppet kan han ta rygg på Nr 3 Vincere Scis Vin som blåser till spets.

Network själv är med snabb ut.

Lite skillnad på det eller att stå på spår 12 bakom 2 hästar som inte kan öppna och enbart ska letas ner i spåren.
Förra loppet hade Network spår 10 och Vincere spår 3, precis som nu alltså. Gick ju jättebra att följa ryggen där va???

Det är inte många hästar som klarar av att sitta klistrad i rygg på den framför i autostart och Network Broline är definitivt inte en av dem.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 19:28   #57
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1646
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Är vissa tipstjänster fredagsfulla?
Djali Boko rankad etta på en, lås med D Viking på den andra.

Hallå!! Sist jag kollade så är det fortfarande Per Nordström som tränar och Per Nordström som kör.

Herregud, 10% är ju minst 8 för mycket
Tror också på DB riktigt bra polle som blir bortglömd Per kan köra rakt fram i ledning runt om,det borde även herr Nordström klara av.den o Aristocat blir mina spikar iaf
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 19:31   #58
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1646
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrikhuset Visa inlägg
Hur går tankarna kring network broline?
Jag tar 3 hästar där 1.3(spets). Och 10.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 19:45   #59
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Tror också på DB riktigt bra polle som blir bortglömd Per kan köra rakt fram i ledning runt om,det borde även herr Nordström klara av.den o Aristocat blir mina spikar iaf
dom kan sätta vilken kusk som helst på djali boko. Han hoppar antagligen ändå. felfritt har jag ingen feeling för att han vinner ändå. Norström menar ju att det fattas form i honom. Många tipstjänster spikar lovely buv, då måste de tro att erik får köra 17 på varvet. den hästen räcker nämligen inte på v75
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 19:56   #60
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Tror också på DB riktigt bra polle som blir bortglömd Per kan köra rakt fram i ledning runt om,det borde även herr Nordström klara av.den o Aristocat blir mina spikar iaf
Jag tar nog inte med Djali Boko även om hästen är bra.
Han lär få en tryckare av Asterix Hornline eller Super Photogenic i början och jag tror ledaren vem det än är kommer få en del massage sista varvet av Dernier Viking.

Tror nödvändigtvis inte att Dernier Viking vinner, men den som kör i spets gör det nog inte :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 19:57   #61
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 668
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Man kan ju inte bara benämna bakspår som bakspår.

Vilket bakspår är det och vilka hästar står framför honom?

I detta loppet kan han ta rygg på Nr 3 Vincere Scis Vin som blåser till spets.

Network själv är med snabb ut.

Lite skillnad på det eller att stå på spår 12 bakom 2 hästar som inte kan öppna och enbart ska letas ner i spåren.

Klarar vincere och Stefan att hålla spets?
patrikhuset är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:00   #62
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrikhuset Visa inlägg
Klarar vincere och Stefan att hålla spets?

han är riktigt snabb o högst sannolikt sitter han i spets. Kan nog tänkas släppa dock om takter skulle komma tidigt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:01   #63
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrikhuset Visa inlägg
Klarar vincere och Stefan att hålla spets?
Digital Photo är ruggigt snabb ut, men med fördel av spår innanför så borde Vincere hålla ledningen.

Jag var inne på sås på Vincere, men det kommer kosta om han ska hålla ledningen och sedan tror jag det finns risk för att Anders Zackrisson av alla kommer blanda sig i utgången av loppet och inte låta ledaren sitta i fred
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:02   #64
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Fel tråd

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:03   #65
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Angående ev skoryck på Aristocat Boko:

StallReijoLiljendahl ‏@StallLiljendahl 15m15 minutes ago View translation
Kalmar imorn. Aristocat boko vanlig vagn, skor ro, Open eye hlag. Fin form. Tränar bra. Chans till seger finns absolut.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:17   #66
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Joina mitt miljonbolag för Sharpsare!!

https://tillsammans.atg.se/lagsida/13960

2 Spikar, 2 Helgarderingar.

100:-/Andel.

Bara för sharpsare

Välkomnaa!!
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:18   #67
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Svårt att hitta andraspiken i morgon. Dreams take time borde ju vinna enligt all logik och statstik.

Men sen då? Är ju minus i stort sett på alla. Den enda jag kan tycka är någorlunda vettig är väl Folli om Takter lyckas hålla upp från innerspåret. Har dålig koll på hur startsnabba dom övriga är?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:25   #68
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Folli är chanslös på spets. Men tar den sig ut i andraspår direkt tror jag den vinner.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:43   #69
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Svårt att hitta andraspiken i morgon. Dreams take time borde ju vinna enligt all logik och statstik.

Men sen då? Är ju minus i stort sett på alla. Den enda jag kan tycka är någorlunda vettig är väl Folli om Takter lyckas hålla upp från innerspåret. Har dålig koll på hur startsnabba dom övriga är?
håller med. mycket svårt att hitta andra spiken. folli kan med största sannolikhet inte hålla upp då vincere är riktigt snabb. hittar takter ut så är det nog bra chans om han är lika bra som senast
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 20:54   #70
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man måste inte ha 2 spikar
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:04   #71
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

är det nån som har koll på om unique gowan gått i jänkarvagn innan?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:08   #72
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Svårt att hitta andraspiken i morgon. Dreams take time borde ju vinna enligt all logik och statstik.

Men sen då? Är ju minus i stort sett på alla. Den enda jag kan tycka är någorlunda vettig är väl Folli om Takter lyckas hålla upp från innerspåret. Har dålig koll på hur startsnabba dom övriga är?
Send in the Clowns är din andra spik.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:10   #73
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Send in the Clowns är din andra spik.
Den har inte vunnit sen Åke körde, och Åke är inte med i morgon

Har lite feeling för Zonguldak där, försöker bara luska ut hur det står till med dagsformen...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:16   #74
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Den har inte vunnit sen Åke körde, och Åke är inte med i morgon

Har lite feeling för Zonguldak där, försöker bara luska ut hur det står till med dagsformen...
Kört jobb på 16/3000m så formen är det nog inget fel på. Oroar mig mer för galopprisken.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:16   #75
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 57
Sharp$: 224
Standard

Varför är Arn Hammering så lite spelad? Vinner ju som en galning från alla spår och på alla distanser?
Apetass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:17   #76
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
är det nån som har koll på om unique gowan gått i jänkarvagn innan?
Nej, aldrig.

"Jag slog en signal till hemmaprofilen Niklas Robertsson som fått ett fint läge med sin 2 Unique Gowan i avdelning 6. Här får du Niklas Robertssons syn på uppgiften:

– Det blev ett passande preparelopp för 2 Unique Gowan senast och även om hon inte var märkvärdig då så tar jag inte hårt på det. Hon har gjort många topprestationer hos mig och med tanke på att läget blev så dåligt senast samtidigt som detta lopp fanns i tankarna så fick hon gå med skor den gången. Nu blir det barfota runt om och eventuellt jänkarvagn för första gången. Hon har tidigare gått med en Customvagn som är en halvvariant av jänkarvagn. Vi ska prova om hon ryms i en riktig jänkarvagn nu med hennes breda bakaktion. Jag har nu dessutom vässat henne extra i jobb inför detta och hon känns precis som jag vill ha henne för dagen. Enda frågetecknet är att hon inte är speciellt snabb den första biten och jag hoppas att hon inte tappar för mycket position. Positivt dock att hon inte riskerar bli instängd och hon ska absolut gå i andraspår den här gången. Jag tycker hon ska räknas tidigt här."

/ http://www.travtipset.se/v75-intervj...ce=twitterfeed
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5), Champinj0nen (+1), Ardberg (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:36   #77
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Apetass Visa inlägg
Varför är Arn Hammering så lite spelad? Vinner ju som en galning från alla spår och på alla distanser?
hårt emot. kan bli jänkarvagn dock
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:46   #78
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Jag tänker mig 12 Daydream Rapida som en storskräll i avd 2. Smyger med bakom 11 Staro Hollywood. Då behöver det såklart vara körning o galopper där framme. Vad säger ni om denna?
Har känslan att 7 Super Photogenic vinner sista. Där framme tidigt o med lite klaff så sitter den.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 22:28   #79
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Jag tänker mig 12 Daydream Rapida som en storskräll i avd 2. Smyger med bakom 11 Staro Hollywood. Då behöver det såklart vara körning o galopper där framme. Vad säger ni om denna?
Har känslan att 7 Super Photogenic vinner sista. Där framme tidigt o med lite klaff så sitter den.
Trodde folk hade lärt sig vid det här laget att Kim Eriksson inte funkar så bra på v75. Hästen kommer dessutom med 50% sannolikhet galoppera. Ska du leta skrällar i det loppet så är Zonguldak och Send in the clowns betydligt intressantare.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 22:58   #80
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Har inte läst igenom alla sidor men kastar in min fråga. I fjärde avdelningen stoloppet, tränaren av Googla (Och även Optimal Photo) Åker alltså från Bollnäs till Kalmar med sina hästar? Det är ju en liten nätt tripp på dryga 70 mil för att starta tre hästar. Lär väl inte ha kört dit utan att ha chans med åtminstone någon av kusarna?
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 23:07   #81
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag bjuder på tre spelvärda till morgondagens omgång:

11 Staro Hollywood har vunnit mot hårdare motstånd än favoriten på imponerande sätt och är förstahäst kapacitetsmässigt. Två strykningar invändigt innebär rygg på favoriten inledningsvis och att Johnny snabbt kan hamna i främre träffen. Oavsett om det blir rygg på Redéns eller dödens så är det bra vinstchans. Bortglömd!

2 Flash Oak är en grundkapabel häst för klassen och inte sämre än någon annan i loppet som jag ser det. Vann för tre starter sedan mot Veijos nye finne, Callum, och höll godkänt från dödens på V75 näst senast. Spelvärd till 5 %!

12 Tärnan är en häst som många säkert inte har särskilt bra koll på. Hon tränades tidigare i regi Flemming Jensen och har gått många bra lopp i Danmark. Senast galopperade hon i debuten för Stenströmer när kusken styrde ut för attack. Såg ut som det fanns mycket sparat och det var säkert en framskjuten placering som rök. Imorgon blir det förmodligen optimal balans, till skillnad från senast (Stenströmer sade att det kändes som en barfotahäst då), och det ska bli intressant att se vad hästen kan i avslutningen om den håller sig på benen den här gången. Omgångens drag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5), Champinj0nen (+1)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:07   #82
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5131
Standard

Liten analys
Avd 1-
Ett utav de sämsta silverförsöken på länge, tycker det ser ut som en bunt icke vinnare, hemmalaget brukar av tradition vinna på Kalmar , kanske att Persson satt Caliber TT 3% i topptrim att Jonny Takter är ju ett plus , bara han sätter sig i andra spår från start så kan han säkert få andra ytter.
Således rankar jag 9-5-8-3

Avd 2- Il Sånna 9% , galopperade sist segern som rök ? sämst tvåa ialla fall, märkligt bortglömd idag. Tror eller hoppas att Jorma försöker svara om han tar ledningen, klar andrahäst 11 Staro Hollywood 17% som lyser av form.
Ranken ser ut så här 1-11-2-3

Avd 3 - Kanske är lite fel ute men har aldrig sett nån riktig vinnarhäst i Dreams Take Time, Skall Mongomery Hill 9% gå barfota så tror jag att han är huvudet högre än de han möter idag, frågan är hur Redéns hästar är på formkurvan, en svårlöst gulddivision i mina ögon.
Rank 7-10-5-1

Avd 4 -Här kan vi få dagens snabbaste öppning, 3 Vinceres scis vin, 4 Digital photo och även 1 Folli är alla snabba ut och kommer köra för bästa positionerna, loppet kommer 9 Wingait Ida 4% (hallå är folk fulla....) få kört för att vinna och mitt i banan så tar Stefan Persson årets första V75 seger (kan bli en dubbel idag), 10 Network Broline (spik sist) men även att den blev störd så såg den inte riktigt bra ut.
Rank 9-5-2-1

Avd 5 -Stolopp spetshästen brukar hålla väldigt länge och här är jag inne på att chansspika nr 1 Googla 4% som jag tror sitter i spets och sedan med ett jämnt 16 tempo kan hålla undan för tilläggshästarna , motbuden är i första hand Tvings divigaflinga och Felicia V.E
Rank 1-13-11-9

Avd 6 - Dagens två hästars lås 9 Roxy Hill 8% (barfota)och 12 Rina Chen hai 3%(storform) med bra fart och veckans sämsta favorit i Geisha Sund så ligger loppet öppet för dessa två.
Ranken blir så här 9-12-2-7

Avd 7 - Super photo genic och Zonguldak är båda lite streckade ,men tycker att de står för klassen i detta långlopp, brukar spelas hårt men är helt bortglömda idag. Tidiga på min lapp.
Rankar så här 7-3-9-11

Som ni ser så har jag lyft fram många lågprocentare och hoppas på hög utdelning
i eftermiddag,
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:22   #83
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Liten analys
Avd 1-
Ett utav de sämsta silverförsöken på länge, tycker det ser ut som en bunt icke vinnare, hemmalaget brukar av tradition vinna på Kalmar , kanske att Persson satt Caliber TT 3% i topptrim att Jonny Takter är ju ett plus , bara han sätter sig i andra spår från start så kan han säkert få andra ytter.
Således rankar jag 9-5-8-3

Avd 2- Il Sånna 9% , galopperade sist segern som rök ? sämst tvåa ialla fall, märkligt bortglömd idag. Tror eller hoppas att Jorma försöker svara om han tar ledningen, klar andrahäst 11 Staro Hollywood 17% som lyser av form.
Ranken ser ut så här 1-11-2-3

Avd 3 - Kanske är lite fel ute men har aldrig sett nån riktig vinnarhäst i Dreams Take Time, Skall Mongomery Hill 9% gå barfota så tror jag att han är huvudet högre än de han möter idag, frågan är hur Redéns hästar är på formkurvan, en svårlöst gulddivision i mina ögon.
Rank 7-10-5-1

Avd 4 -Här kan vi få dagens snabbaste öppning, 3 Vinceres scis vin, 4 Digital photo och även 1 Folli är alla snabba ut och kommer köra för bästa positionerna, loppet kommer 9 Wingait Ida 4% (hallå är folk fulla....) få kört för att vinna och mitt i banan så tar Stefan Persson årets första V75 seger (kan bli en dubbel idag), 10 Network Broline (spik sist) men även att den blev störd så såg den inte riktigt bra ut.
Rank 9-5-2-1

Avd 5 -Stolopp spetshästen brukar hålla väldigt länge och här är jag inne på att chansspika nr 1 Googla 4% som jag tror sitter i spets och sedan med ett jämnt 16 tempo kan hålla undan för tilläggshästarna , motbuden är i första hand Tvings divigaflinga och Felicia V.E
Rank 1-13-11-9

Avd 6 - Dagens två hästars lås 9 Roxy Hill 8% (barfota)och 12 Rina Chen hai 3%(storform) med bra fart och veckans sämsta favorit i Geisha Sund så ligger loppet öppet för dessa två.
Ranken blir så här 9-12-2-7

Avd 7 - Super photo genic och Zonguldak är båda lite streckade ,men tycker att de står för klassen i detta långlopp, brukar spelas hårt men är helt bortglömda idag. Tidiga på min lapp.
Rankar så här 7-3-9-11

Som ni ser så har jag lyft fram många lågprocentare och hoppas på hög utdelning
i eftermiddag,
Är du full redan? Loppets enda sto har bättre rekordtid på lång med galopp inräknat än de du lyftet fram som klassen i gänget i sista
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:26   #84
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Oavsett hur det går så tänker du rätt.
Finns tveksamheter hos favoriterna så är det bara att leta upp alla motbud och strecka samtliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Liten analys
Avd 1-
Ett utav de sämsta silverförsöken på länge, tycker det ser ut som en bunt icke vinnare, hemmalaget brukar av tradition vinna på Kalmar , kanske att Persson satt Caliber TT 3% i topptrim att Jonny Takter är ju ett plus , bara han sätter sig i andra spår från start så kan han säkert få andra ytter.
Således rankar jag 9-5-8-3

Avd 2- Il Sånna 9% , galopperade sist segern som rök ? sämst tvåa ialla fall, märkligt bortglömd idag. Tror eller hoppas att Jorma försöker svara om han tar ledningen, klar andrahäst 11 Staro Hollywood 17% som lyser av form.
Ranken ser ut så här 1-11-2-3

Avd 3 - Kanske är lite fel ute men har aldrig sett nån riktig vinnarhäst i Dreams Take Time, Skall Mongomery Hill 9% gå barfota så tror jag att han är huvudet högre än de han möter idag, frågan är hur Redéns hästar är på formkurvan, en svårlöst gulddivision i mina ögon.
Rank 7-10-5-1

Avd 4 -Här kan vi få dagens snabbaste öppning, 3 Vinceres scis vin, 4 Digital photo och även 1 Folli är alla snabba ut och kommer köra för bästa positionerna, loppet kommer 9 Wingait Ida 4% (hallå är folk fulla....) få kört för att vinna och mitt i banan så tar Stefan Persson årets första V75 seger (kan bli en dubbel idag), 10 Network Broline (spik sist) men även att den blev störd så såg den inte riktigt bra ut.
Rank 9-5-2-1

Avd 5 -Stolopp spetshästen brukar hålla väldigt länge och här är jag inne på att chansspika nr 1 Googla 4% som jag tror sitter i spets och sedan med ett jämnt 16 tempo kan hålla undan för tilläggshästarna , motbuden är i första hand Tvings divigaflinga och Felicia V.E
Rank 1-13-11-9

Avd 6 - Dagens två hästars lås 9 Roxy Hill 8% (barfota)och 12 Rina Chen hai 3%(storform) med bra fart och veckans sämsta favorit i Geisha Sund så ligger loppet öppet för dessa två.
Ranken blir så här 9-12-2-7

Avd 7 - Super photo genic och Zonguldak är båda lite streckade ,men tycker att de står för klassen i detta långlopp, brukar spelas hårt men är helt bortglömda idag. Tidiga på min lapp.
Rankar så här 7-3-9-11

Som ni ser så har jag lyft fram många lågprocentare och hoppas på hög utdelning
i eftermiddag,
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:31   #85
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Är du full redan? Loppets enda sto har bättre rekordtid på lång med galopp inräknat än de du lyftet fram som klassen i gänget i sista
Alla vet hur sjukt bra dernier kan vara, men amatörtränad nu.
Bakom känns det vidöppet.
Motbudet enligt alla är en snigel ut och blir hängande.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:40   #86
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:45   #87
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Alla vet hur sjukt bra dernier kan vara, men amatörtränad nu.
Bakom känns det vidöppet.
Motbudet enligt alla är en snigel ut och blir hängande.
dernier har bara bytt tränare på papperet, inte i verkligheten.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:48   #88
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Det mesta brukar gå fel när fredrik persson ska göra taktiska bedömningar i loppen, men han sitter nog bakom bästa hästen i loppet (britt palema) o den är sjukt lågt streckad. Kan va läge att ta en rövare o spika i en knepig omgång.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:49   #89
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
dernier har bara bytt tränare på papperet, inte i verkligheten.
Jodå även i verkligheten. Veijo sköter inte träningen längre enligt honom själv.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:51   #90
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
dernier har bara bytt tränare på papperet, inte i verkligheten.
Såvitt jag vet är Veijo inte inblandad i träningen numera.
Å andra sidan kanske de följer hans koncept ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:53   #91
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Det mesta brukar gå fel när fredrik persson ska göra taktiska bedömningar i loppen, men han sitter nog bakom bästa hästen i loppet (britt palema) o den är sjukt lågt streckad. Kan va läge att ta en rövare o spika i en knepig omgång.
Spikar man inte någon annan ska den streckas
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:05   #92
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Kuskändring på Jormas uppsittningar idag, lämnat återbud. Någon som vet varför?

Senast redigerad av Helge den 2015-02-14 klockan 09:08.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:16   #93
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

Tänk om peter u kunde sitta upp på Il Sånna :-)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:19   #94
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 6827
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Kuskändring på Jormas uppsittningar idag, lämnat återbud. Någon som vet varför?
Han er vel syck, men det vel vel knappest blive sämre med hans øjeblikkelige form.
Painkiller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:27   #95
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Painkiller Visa inlägg
Han er vel syck, men det vel vel knappest blive sämre med hans øjeblikkelige form.
Erik blev frisk, Jorma blev sjuk (hoppas inget allvarligt).

Skulle vilja ha som med hästarna på ST, strykningsorsak, feber, hälta mm
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Painkiller (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:31   #96
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 6827
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Erik blev frisk, Jorma blev sjuk (hoppas inget allvarligt).

Skulle vilja ha som med hästarna på ST, strykningsorsak, feber, hälta mm

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Painkiller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:34   #97
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Jorma fortfarande uppsatt på Il Sånna ser det ut som.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:37   #98
 
CamillaSs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 56
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Kuskändring på Jormas uppsittningar idag, lämnat återbud. Någon som vet varför?
Jag bara gissar nu men han var bara uppsatt på 3 inom V75 och ingen uppsittning alls i kringloppen...
Jag tror att han inte ansåg att det var lönsamt att åka till Kalmar för 3 styrningar...

Men som sagt, jag bara gissar nu...
__________________
~ Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
CamillaS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:45   #99
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Så var det färdigknåpat med bolaget. Det ska bli 2600 rader

Hittat tre avdelningar där det blir U-häst

avd 2 11 Staro Hollowood
garderingar 1 Il Sånna, 2 Flex lane och 3 Darious Boko

avd 4 1 Folli
garderingar 2 Flash oak 3 Vincere scis win 4 Digital Photo 5 Lizette Sisu
9 Wingait Ida 10 Network Broline och 11 Under sund

avd 7 11 Dernier Viking
garderingar 2 Send in the Clowns 3 zonguldak 5 Asterix Hornline 7 Super Photogenic
och 9 Listas rafiki

Minst 2 avd de 3 U hästarna ska vinna- Kan kanske bli lite knepigt?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:49   #100
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Apetass Visa inlägg
Varför är Arn Hammering så lite spelad? Vinner ju som en galning från alla spår och på alla distanser?
Ja, på Gotland och vad är det för motstånd där ute? Som du kan se så har han startat V75 fem gånger med raden 0-0-0-0-2. Dessutom har han tjänat minst pengar i fältet. Finns väl ingenting som talar för att han ska vinna idag.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:53   #101
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Så var det färdigknåpat med bolaget. Det ska bli 2600 rader

Hittat tre avdelningar där det blir U-häst

avd 2 11 Staro Hollowood
garderingar 1 Il Sånna, 2 Flex lane och 3 Darious Boko

avd 4 1 Folli
garderingar 2 Flash oak 3 Vincere scis win 4 Digital Photo 5 Lizette Sisu
9 Wingait Ida 10 Network Broline och 11 Under sund

avd 7 11 Dernier Viking
garderingar 2 Send in the Clowns 3 zonguldak 5 Asterix Hornline 7 Super Photogenic
och 9 Listas rafiki

Minst 2 avd de 3 U hästarna ska vinna- Kan kanske bli lite knepigt?
Känns ganska sårbart med 2 av 3 bakspårshästar? Ska du inte spika någon idag?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:56   #102
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1498
Standard

Söderqvist blev det på Il Sånna.
Bra spetskusk.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:58   #103
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Känns ganska sårbart med 2 av 3 bakspårshästar? Ska du inte spika någon idag?
Det hade ju varit sämre om de hade framspår (läs spår 8)?

Staros spår har ju blivit mer eller mindre bästa tänkbara, hade ju aldrig kunnat spetsa här oavsett framspår och nu står hon klar i 2:a spår. Spår 2 hade väl givetvis varit bättre men annars är detta finemang ju.

Dernier Viking är ju inte heller precis missgynnad av att inte starta i framspår, det är ju en riktigt starkhäst.

Sen kan jag hålla med om att 2 av 3 kan bli hårt men allt är ju hårt.

Rankar båda först i loppen iaf!
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 09:58   #104
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Såvitt jag vet är Veijo inte inblandad i träningen numera.
Å andra sidan kanske de följer hans koncept ?
Helt rätt Putte. Veijo kör inte ens fort veckan före start. Risk att hästarna nu i amatörträning återgår till tidigare form och resultat.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:08   #105
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CamillaS Visa inlägg
Jag bara gissar nu men han var bara uppsatt på 3 inom V75 och ingen uppsittning alls i kringloppen...
Jag tror att han inte ansåg att det var lönsamt att åka till Kalmar för 3 styrningar...

Men som sagt, jag bara gissar nu...

Å min gissning är, giltig anledning till frånvaron. Jorma är mannen som ställer upp för alla tränare, stora som små. Tror han åkt om så bara en uppsittning han lovat.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:10   #106
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Såvitt jag vet är Veijo inte inblandad i träningen numera.
Å andra sidan kanske de följer hans koncept ?
...å lill-svanen och Glenn H kör efter Åkes koncept i stort, högst troligt.
Ibland blir det inte riktigt lika bra ändå?

Hursomhelst är det väl denna dagen det är upp-till-bevis för Admir och övrig personal?
Dagens spelvärde lägger jag på 9 L'Hertier till 8%, ett måstestreck! Barfotagynnad riktigt bra häst med stark avslutning att tillgå.
Nu snackar jag V4, förstås.

(V75? Fina lopp, men saknar känsla för omgången. Mycket beroende på att Veijos lånestyrningar känns omöjliga att tro någonting om för dagen.)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:15   #107
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Det hade ju varit sämre om de hade framspår (läs spår 8)?

Staros spår har ju blivit mer eller mindre bästa tänkbara, hade ju aldrig kunnat spetsa här oavsett framspår och nu står hon klar i 2:a spår. Spår 2 hade väl givetvis varit bättre men annars är detta finemang ju.

Dernier Viking är ju inte heller precis missgynnad av att inte starta i framspår, det är ju en riktigt starkhäst.

Sen kan jag hålla med om att 2 av 3 kan bli hårt men allt är ju hårt.

Rankar båda först i loppen iaf!
Jag rankar nog Darius Boko före Staro Hollywood, bättre spår dessutom. Men det är hugget som stucket, kraftigt kuskplus på den sistnämnda i alla fall.

Kittlande tanke att Takter faktiskt har segerchans i samtliga avd 1-5
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:16   #108
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Känns ganska sårbart med 2 av 3 bakspårshästar? Ska du inte spika någon idag?
Långt upplopp på Kalmar. men en får ju spricka!!

Jo valde mellan guld och avd 6 och det blev spik på Dreams Take Time och

därigenom kunde jag gardera upp Geisha Sund med 4 Lovely Buv som en av betaltjänsterna ansåg vara dagens bästa spik

Systemet är inte inlämnat än och det som jag nu grubblar över är att det kanske blev för mycket johnny takter

Men V75 är ju världens svåraste spel
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:20   #109
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag rankar nog Darius Boko före Staro Hollywood, bättre spår dessutom. Men det är hugget som stucket, kraftigt kuskplus på den sistnämnda i alla fall.

Kittlande tanke att Takter faktiskt har segerchans i samtliga avd 1-5
Jo Darius är bra och även om jag gillar Réden som tusan tror jag det är han som kommer ge loppet till Staro Sånt ska man ju inte förlita sig på, men nja hugget som stucket. I mina ögon är Staro bättre (trots bakspår)
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:28   #110
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

Tycker att Zonguldak är väldigt spelvärd idag
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:29   #111
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Långt upplopp på Kalmar. men en får ju spricka!!

Jo valde mellan guld och avd 6 och det blev spik på Dreams Take Time och

därigenom kunde jag gardera upp Geisha Sund med 4 Lovely Buv som en av betaltjänsterna ansåg vara dagens bästa spik

Systemet är inte inlämnat än och det som jag nu grubblar över är att det kanske blev för mycket johnny takter

Men V75 är ju världens svåraste spel
Långt upplopp måste vara en klar fördel för starkt avslutande 8 Naglo' Del Nord i inledningen. Veijo säger att det är helt annat tryck i hästen numera. Det känns ju som ett klartecken, eller? Känns onödig att åka på iallafall.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:31   #112
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 159
Sharp$: 1303
Standard

Putte vilka är bästa spikarna!��
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:44   #113
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1284
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jorma fortfarande uppsatt på Il Sånna ser det ut som.
Citat:
Ursprungligen postat av magohl Visa inlägg
Putte vilka är bästa spikarna!��
beror på vad du ska ha spikarna till. Två tum fyra?
Bridgeman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:47   #114
 
Steffe1988s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 755
Sharp$: 1367


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett plats spel som jag ej kan släppa pga oddset =). ¨

COME AND WISH Odds: 10 Finns flera bra idag med

RINA CHEN HAI

SEND IN THE CLOWNS

KAMANDA

DAYDREAM RAPIDA

NAGLO' DEL NORD

Senast redigerad av Steffe1988 den 2015-02-14 klockan 10:51.
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:49   #115
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:52   #116
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Dernier Viking har varit ifrån ett tag, men ska ändå ses med goda möjligheter. Den långa distansen är bara en fördel och så fort tillfälle ges kan vi vänta oss ett avancemang via spåren. Tror att han krossar allt innan det är slut... Omgångens mest spelvärda spik!

Dragen:

Det är K.H.K. Boko gick näst senast ett starkt slutvarv fram till en snygg seger. Då som nu sitter Johnny Takter i sulkyn och kommer man bara någorlunda vettigt på det fram tills spurten dras upp är det en bra chans.

Kimono Pearl Står perfekt inne i loppet och kommer denna gång att kunna gå optimalt balanserad.

Montgomery Hill gör det bra varje gång och verkar hålla sin fina form, han ska ses som ett av flera tänkbara segerbud.


Dammsugaren:

No Gelt Face har hittat flera växlar sedan ankomsten till Lugauer, men han står aningen hårt inne.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:54   #117
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 159
Sharp$: 1303
Standard

Tja hade tänkt snickra ihop ett bra system! Tänkte först spika Erik o veijo i de två sista men börjat vackla nu
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 10:58   #118
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Har lite dålig koll hur Veijo brukar bedöma sina hästar. Men under intervjun igår i V65 direkt verkade han verkligen positiv på Naglo del nord, är detta standard för Veijo eller kan man lita på att hästen verkligen kändes så bra som han gav intryck för?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:03   #119
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 1128
Standard

Tycker Alfas Farao i V75 4 måste med på kupongen, stark till slut..
marko67 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:10   #120
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Är det inte ganska stor risk att PU kör fram tidigt i första och får överta?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:13   #121
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är det inte ganska stor risk att PU kör fram tidigt i första och får överta?
Det är så jag läser loppet i alla fall.
Frågan är om Ingves släpper om det är han som sitter i spets, men det får man väl hålla som troligt.

Nordström släpper iaf garanterat om det är han som spetsar
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:18   #122
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Det är så jag läser loppet i alla fall.
Frågan är om Ingves släpper om det är han som sitter i spets, men det får man väl hålla som troligt.

Nordström släpper iaf garanterat om det är han som spetsar
Spontant känns det som att han spetsar initialt, Per.
Ni kan ha kommit på lösningen genom badkarskörning!

Känslan är att October mest kom 3:a senast för att han fick rygg ledaren. Det lyser inte form, så motståndarna borde vara sugna på att tävla emot. I vilken silver ska man annars välja ta strid, då den känns ruskigt svag?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:24   #123
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Daniel har laddat






Senast redigerad av Helge den 2015-02-14 klockan 11:25.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:25   #124
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Det är så jag läser loppet i alla fall.
Frågan är om Ingves släpper om det är han som sitter i spets, men det får man väl hålla som troligt.

Nordström släpper iaf garanterat om det är han som spetsar
Jag tror Ingves vill ha en bra rygg så det är högst sannolikt att han släpper till PU. Sen är ju bara frågan om den håller hela vägen? Frågan är hur Veijo tänker här?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:30   #125
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 184
Sharp$: 1025
Standard

[QUOTE=Voltstart;407265]Spontant känns det som att han spetsar initialt, Per.
Ni kan ha kommit på lösningen genom badkarskörning!

Känslan är att October mest kom 3:a senast för att han fick rygg ledaren. Det lyser inte form, så motståndarna borde vara sugna på att tävla emot. I vilken silver ska man annars välja ta strid, då den känns ruskigt svag?[/QUOTE

har kört detta loppet så länge så huden börjar skrynkla ihop sig, slutar med att jag kommer fram till naglo del nord hela tiden!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:30   #126
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

La märke till att Per Nordström rycker båda skorna på Djali Boko, kanske värd ett streck fast min personliga åsikt är att Per Nordström inte är den bästa kusken om vi säger så.
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:31   #127
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3632
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moozart1337 Visa inlägg
La märke till att Per Nordström rycker båda skorna på Djali Boko, kanske värd ett streck fast min personliga åsikt är att Per Nordström inte är den bästa kusken om vi säger så.
Man behöver inte ens ha en personlig åsikt, kuskstatistiken talar för sig om att Per Nordström inte direkt tillhör kuskeliten!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:31   #128
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moozart1337 Visa inlägg
La märke till att Per Nordström rycker båda skorna på Djali Boko, kanske värd ett streck fast min personliga åsikt är att Per Nordström inte är den bästa kusken om vi säger så.
Känslan är att Per måste ladda för att hålla ut Torbjörn. Känns som det är bäddat för galopp isåfall
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:32   #129
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 299
Standard

Vad heter bolaget? Kan inte hitta det från din länk...
thorlog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:39   #130
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Känslan är att Per måste ladda för att hålla ut Torbjörn. Känns som det är bäddat för galopp isåfall
Jo jag var väl lite av samma åsikt, men skulle ju vara ofantligt tråkigt att åka på den bara för att Per vinner ett v75 om året! Men ja galopprisken är ju överhängande i vanliga fall, och speciellt nu när hästen måste laddas.
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:39   #131
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3956
Standard

Skor bak på October Kronos känns ju verkligen skitkasst...dessutom har Peter varit osäker på om han ens ska ladda ifrån start. Jag tror att det blir ett defensivt upplägg denna gång. Synd att Naglo har ett så dåligt spår, vinner nog detta lopp om den bara hittar ner någonstans...

Men man får se det positiva, spåret är iaf oddshöjande om inget annat
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:40   #132
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thorlog Visa inlägg
Vad heter bolaget? Kan inte hitta det från din länk...
2 spikar 2 helgarderingar

Inte så spikvänligt idag!

4: Kamanda 2%
5: Twins Divigaflinga 8%
6: Britt Palema 5%
7: Send in the clowns 6%

Bra hästar som är löjligt lite spelade! Tyvärr finns det många av dom i varje avdelning, riktigt svårt att få ihop ett system idag!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:41   #133
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3956
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moozart1337 Visa inlägg
bara för att Per vinner ett v75 om året!

Om du kollar mitt tidigare inlägg så ser du att Per vinner på V75 i december

Skämt åsido, jag tror tyvärr att Djali inte kommer ha nåt att göra med segerstriden idag...spår 1 är det absolut sämsta för den hästen med en startraket utvändigt om sig. Om den nu lyckas hålla sig i trav så lär den bli het på kuppen och det kommer inte fungera över lång distans mot dessa hästar..
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:43   #134
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Om du kollar mitt tidigare inlägg så ser du att Per vinner på V75 i december

Skämt åsido, jag tror tyvärr att Djali inte kommer ha nåt att göra med segerstriden idag...spår 1 är det absolut sämsta för den hästen med en startraket utvändigt om sig. Om den nu lyckas hålla sig i trav så lär den bli het på kuppen och det kommer inte fungera över lång distans mot dessa hästar..
Haha ja det var faktiskt det inlägget jag tänkte på när jag skrev det, glömde bara att ge dig cred för det

Jo, du har nog rätt precis som tidigare skribenter. Kul att kunna utbyta idéer! Jag är fortfarande lite nyfiken om det är någon som vet om Veijo brukar vara positiv om sina hästar, för igår lät han väldigt uppåt på Naglo del nord under telefonintervjun i V65 direkt
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:52   #135
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
2 spikar 2 helgarderingar

Inte så spikvänligt idag!

4: Kamanda 2%
5: Twins Divigaflinga 8%
6: Britt Palema 5%
7: Send in the clowns 6%

Bra hästar som är löjligt lite spelade! Tyvärr finns det många av dom i varje avdelning, riktigt svårt att få ihop ett system idag!
Ja precis, det heter det!

Men verkar inte få ihop tillräckligt med andelar i det laget, så blir inget spel där.

Däremot har jag 3 platser i "Reduceringsspel med säkra spikar"

Där blir det ett andelsspel för cirka 2000 kronor.

Andel kostar 50:-

https://tillsammans.atg.se/lagsida/13527

Så den kan du joina om du vill!
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:54   #136
 
newbranchs avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 546
Sharp$: 1891
Standard

Fräck fråga, men är det någon utav er som vill/vågar/kan lägga ut hur Spelarservice, tänker idag?
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 11:58   #137
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 452
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Fräck fråga, men är det någon utav er som vill/vågar/kan lägga ut hur Spelarservice, tänker idag?
Kolla under Service Plays..
Salamander76 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:00   #138
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Skor bak på October Kronos känns ju verkligen skitkasst...dessutom har Peter varit osäker på om han ens ska ladda ifrån start. Jag tror att det blir ett defensivt upplägg denna gång. Synd att Naglo har ett så dåligt spår, vinner nog detta lopp om den bara hittar ner någonstans...

Men man får se det positiva, spåret är iaf oddshöjande om inget annat
Peter laddar från start. Bakskor ger grepp, som göt hästen bättre från start.
Men över det långa upploppet är Naglo' del Nord bäst till 16 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:04   #139
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Peter laddar från start. Bakskor ger grepp, som göt hästen bättre från start.
Men över det långa upploppet är Naglo' del Nord bäst till 16 %.
Det var mycket snack om Axevallas långa upplopp också och det gjorde inte nån skillnad. Dom flesta loppen vanns från spets.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:05   #140
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Långt upplopp måste vara en klar fördel för starkt avslutande 8 Naglo' Del Nord i inledningen. Veijo säger att det är helt annat tryck i hästen numera. Det känns ju som ett klartecken, eller? Känns onödig att åka på iallafall.
Åka kan du inte göra.
Minifält och långt upplopp.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:09   #141
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Iofs om det är lika bra tryck i Naglo som det precis var i L'Heriter så tar nog Veijo detta
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:10   #142
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
...å lill-svanen och Glenn H kör efter Åkes koncept i stort, högst troligt.
Ibland blir det inte riktigt lika bra ändå?

Hursomhelst är det väl denna dagen det är upp-till-bevis för Admir och övrig personal?
Dagens spelvärde lägger jag på 9 L'Hertier till 8%, ett måstestreck! Barfotagynnad riktigt bra häst med stark avslutning att tillgå.
Nu snackar jag V4, förstås.

(V75? Fina lopp, men saknar känsla för omgången. Mycket beroende på att Veijos lånestyrningar känns omöjliga att tro någonting om för dagen.)
Såg lysande ut! Personalen verkar veta vad de sysslar med! Riff å Dernier?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Micke (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:16   #143
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Åka kan du inte göra.
Minifält och långt upplopp.
Det är en härlig individ det där, Naglo. "Extra tryck" i jobben e ju sånt man vill höra. SO har ju travöga torrt nog att förstå vad jag syftar på.

Såg ett lopp i arkivet där hästen avslutar lysande, men ändå är chanslös mot Nescafé, Reijos italienare. Hoppas Reijo skickar ut den till våren igen.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:20   #144
 
newbranchs avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 546
Sharp$: 1891
Standard

Tack Salamander för svar. Är ny på siten. Visste inte var jag skulle leta.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:22   #145
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Det är en härlig individ det där, Naglo. "Extra tryck" i jobben e ju sånt man vill höra. SO har ju travöga torrt nog att förstå vad jag syftar på.

Såg ett lopp i arkivet där hästen avslutar lysande, men ändå är chanslös mot Nescafé, Reijos italienare. Hoppas Reijo skickar ut den till våren igen.
Förordar du spik på den rentav?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:24   #146
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Kör ett baktungt system och hoppas ha lite flyt i de första fyra loppen.

1) 7,8
2) Spik 11 - Takter har många fina chanser idag och det här är nog den bästa.
3) Spik 7 - Kan bli svårt att ta ner storfavoriten som aldrig torskat i spets, men jag har feeling för den här.
4) Spik 1 - Inte så oäven från start och bör inte fastna. Toppchans!
5) 3,6,9,11,12,13,14,15
6) 2,4,5,8,9,12
7) 1,2,3,5,7,11
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:24   #147
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Mitt bolagssystem

1) 2,3,5,7,8 r9-4 (Veijo vinner med 8)
2) 2,3,11 r1-5 (här vinner 11)
3) 5 r10-1 (spikar i brist på bättre alternativ - känner dock osäkerhet)
4) 1,2,3,5,8,9,10 r4-6 (3 leder, 1 kan bli fast - strecka många)
5) 3,8,11,12,13,14 r1-6 (här skräller 8)
6) 4 r5-8 (rätt kusk, 18 %)
7) 2,3,5,7,11 r1-6 (stort skrik på 7 senast, nu får vi bra betalt med 6 %)

Kostar 1575:-. Hoppas någon/några på sharps tar en stor del av jackpotten.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:37   #148
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 20
Sharp$: 175
Standard

Avd2: Skoryck på 7 Chipen Boy. Någon som vet ngt om hästen?
Navy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:40   #149
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Ja jag spikar veijo i första på ett system. han har mer tid att lägga på sina egna hästar nu och det syns på hur dem presterar.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:41   #150
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Har sådan grov beslutsångest om jag skall ha min andra spik i form av Naglo del nord eller Asterixen. Suger lika mycket att ha spik i första som sista dessutom!
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:43   #151
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

En spik i femte, nån som har något förslag? Favorit som 0% Spelar ingen roll!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:45   #152
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
En spik i femte, nån som har något förslag? Favorit som 0% Spelar ingen roll!
Det är KHK boko utan att tveka!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:47   #153
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Har jag nån felinställning eller varför visar det inte när det är omstart?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:48   #154
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
En spik i femte, nån som har något förslag? Favorit som 0% Spelar ingen roll!
Tärnan!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:48   #155
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moozart1337 Visa inlägg
Har sådan grov beslutsångest om jag skall ha min andra spik i form av Naglo del nord eller Asterixen. Suger lika mycket att ha spik i första som sista dessutom!
Naglo, dels för spelvärde, och borde ha minst lika bra chans att vinna sitt lopp som Asterix har att vinna sitt.
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:53   #156
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Känns ju som att de blir en galen körning i fjärde! Network Broline känns helrätt!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 12:58   #157
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Tycker att Arn Hammering känns rolig Bf ev JW kuskförstärkt gillar distansen 6%!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:07   #158
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Hiiyaaaa!!!
Grymt , pank och gick och panta för denna rad......
Registrerat spel

Datum: Lördag 2015-02-14
Bana: Kalmar, omg. 3
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 9 Snoopy D.K.*
2 9, 10
3 6, 8, 9
4 8, 10

Vadet gäller startnummer

12 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 24,00 kr

Kvittonummer: 0940 CA4C ED32 XXXX
mvh ,
L
Du är nog en snäll människa,Gud ser dej
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:08   #159
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Förordar du spik på den rentav?
Med din V4-vinst i ryggen, så är jag inte rätt man att fråga!

Peter ligger lågt, så varför inte? Veijo är ju uppåt. Nä, ställningstaganden får du stå för själv.

Roliga race idag! Det känns som om att kuskarna inte lägger sig på rygg i eftermiddag.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:24   #160
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

fel tråd
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:28   #161
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Rak tvilling i lopp 5. 5-8.
Varulvs drag i veckan till sharps var 5. Reijo mycket positiv idag.
Veijo har aldrig känt 8 så bra som nu. Han ser lysande ut i värmning och provstart.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:29   #162
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Naglo dn snackas ner i tv4 till rena skämtoddset på v spelet.

Noterar även att Forsgren hyllar Redéns efter värmingen. På Kalmartravets hemsida (Brundin) skriver man så här: 3 Västerbo Highflyer 13,5/300, såg inte ut att gå så fort, aningen tveksamt intryck och formen är dessutom svårbedömd.

Blev ingen V75 för mig idag. Har inga ekonomiska muskler att utmana storspelarna i USA när det är jackpot.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:33   #163
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Veijo jävla kung!!!!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:33   #164
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Härligt Veijo!! Spik på 2 system och utgång på 2 andra!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:34   #165
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Naglo, dels för spelvärde, och borde ha minst lika bra chans att vinna sitt lopp som Asterix har att vinna sitt.
Japp, blev faktiskt den till slut. Känns skönt i efterhand!
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:35   #166
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Härligt Veijo! Och all heder åt Kim som körde loppet rakt i halsen på Naglo!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:36   #167
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Fin början!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:38   #168
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Perfekt!!!
Krav 1XA kamel inne.
Lycka Till!!
Mvh,
L
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:40   #169
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Kim bjuder på härligt tempo han måste tro att han sitter bakom Viktory Tilly !!!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:48   #170
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
Kim bjuder på härligt tempo han måste tro att han sitter bakom Viktory Tilly !!!
Tror det var Lord som bjöd Kim på tempo...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:51   #171
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Ja nu får man väl sin första hästspark i ansiktet!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:55   #172
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Helvetes jävla skit!!!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:55   #173
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Japp där kom den
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:56   #174
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Staro Hollywood var urusel idag!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:56   #175
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 33
Sharp$: 2098
Standard

hatar odugliga favoriter som vinner tack vare en grym kuskprestation...
doncasanova är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:56   #176
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5273
Standard

Fan att inte fyran kunde hålla ut. Hade suttit fint :(
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:56   #177
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Förbannat så Adielsson alltid har flytet med sig... Men det är väl så bra med bra kuskar
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:56   #178
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Staro Hollywood var urusel idag!
Tror den lessnade när Takter var tvungen att packa fältet.

Med facit i hand så kan man ju undra varför Uhrberg svarar dödens med Versailles. Darius är ju en bra rygg trots galopp.

Senast redigerad av sigh den 2015-02-14 klockan 13:59.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:57   #179
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Il sånna vinner nästa gång han får vila till 3-400 kvar !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:58   #180
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Grym han är Adielsson
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:58   #181
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Adielsson är fan grym... snart kan bara skita i hästarna och bara gå på kusken
Han vinner med skräp som inte ens hör hemma på v75
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 13:59   #182
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

jag vet att dom skulle köra lugnt idag med il sånna...
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:00   #183
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Förbannat så Adielsson alltid har flytet med sig... Men det är väl så bra med bra kuskar
Det var helt klart en körning för framtiden, som gick hem.
En häst som visat sådan form verkar det tveksamt att släppa ledningen med om man tror på hästen och verkligen går för seger.
__________
No Gelt Face har verkligen blivit bra!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:00   #184
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3632
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Grym han är Adielsson
Kan bara instämma, många hyllar Örjan Kihlström MEN Erik Adielsson & Björn Goop är i en klass för sig!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+10), softpojk (+5)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:01   #185
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Adielsson är fan grym... snart kan bara skita i hästarna och bara gå på kusken
Han vinner med skräp som inte ens hör hemma på v75
Denna och "Stenströmers" förra veckan är knappast skräp. Det går att vinna på chans med bra hästar med.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:02   #186
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Det var helt klart en körning för framtiden, som gick hem.
En häst som visat sådan form verkar det tveksamt att släppa ledningen med om man tror på hästen och verkligen går för seger.
__________
No Gelt Face har verkligen blivit bra!
Nybliven 4-åring som mötte bra hästar är det väl oftast bäst att släppa med trots form. Är ju win/win med det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:03   #187
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Adielsson är fan grym... snart kan bara skita i hästarna och bara gå på kusken
Han vinner med skräp som inte ens hör hemma på v75
Håller med,han är ju en av Sveriges bästa kuskar,men kör inte så många rubrikhästar
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:03   #188
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50110
Standard

Lågprocentare jag hoppas på:

avd.4 - Wingait Ida (4%)
avd.5 - Take Tanic (3%)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:03   #189
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Det var helt klart en körning för framtiden, som gick hem.
En häst som visat sådan form verkar det tveksamt att släppa ledningen med om man tror på hästen och verkligen går för seger.
__________
No Gelt Face har verkligen blivit bra!
Tror han visste på förhand att Takter hade mer att åka med. Sen räknade han kallt med att Uhrbergs skulle slakna på upploppet och att luckan skulle komma.

Bara att lyfta på hatten för en så kylig kusk med en helt vansinnigt bra fingertoppskänsla.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:05   #190
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Denna och "Stenströmers" förra veckan är knappast skräp. Det går att vinna på chans med bra hästar med.
Skräp var väl lite att ta i men jag trodde inte den kunde vinna ens med Erik bakom.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:06   #191
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Hallå ! , då har man spelat på hästar igen då .... hur kan man följa loppen ? sänds det på tv ?
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:07   #192
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Adielsson är fan grym... snart kan bara skita i hästarna och bara gå på kusken
Han vinner med skräp som inte ens hör hemma på v75
I så fall är det bara att spika i avd 5, för det är väl där det största kuskpluset ligger på Eriks styrningar idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:08   #193
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Fan att inte fyran kunde hålla ut. Hade suttit fint :(
kan bara hålla med No Gelt Face hade smakat mumma!
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:13   #194
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Nu sitter man med spik DTT på nästan rubbet... pray to the lord
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:16   #195
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

vilka vann avd 1 och 2?
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:18   #196
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Jesus Christ, där såg det tom ut i mål alltså.... Ingen imponerande favorit men det gick vägen
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:18   #197
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Spikade Dreams Take Time på V5:an. Det är alltid en fördel när man har sett hur kuskarna kör några lopp under dagen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:18   #198
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Åh fyfan vad svettigt det blev ! Han såg trött ut ! Men skönt att ha satt båda spikarna, utgångarna kvar då!
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:19   #199
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
vilka vann avd 1 och 2?

Gottt! Trodde faktiskt MH skulle vinna där men skönt att man är med fortfarande!


8 Naglo och 2 Flex lane

Senast redigerad av whalz den 2015-02-14 klockan 14:20.
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:19   #200
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1023
Standard

Avd1:8 och i 2a nr 2
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:19   #201
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Nu börjar det lukta jackpot för 5e veckan i rad på V75.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:19   #202
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Loppet avgörs när Untersteiner kör fram utvändigt. Hade Veijo hunnit före så finns det inte en chans i helvetet att den här vinner...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:21   #203
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Vad är det med Takter?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:23   #204
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Avd1:8 och i 2a nr 2
tackar och 6 rätt ger inge tusenlappar antar jag ? bara att riva lappen
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:25   #205
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
I så fall är det bara att spika i avd 5, för det är väl där det största kuskpluset ligger på Eriks styrningar idag.
......och även avdelning 6 - min spik Lovely Buv.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:28   #206
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1866
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nu börjar det lukta jackpot för 5e veckan i rad på V75.
Nejdå! Först ett öppet sprinterlopp där Folli och Network Broline väl är överstreckade och sårbara!? , och sedan följer två stolopp...
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:34   #207
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Trist guldlopp.
Genom åren har Erik A påtalat hur viktig ledningen är i högsta klassen. Han lär vara besviken på sig som kusk att han inte stannade kvar där med en duglig häst i en blek guldupplaga.

Det är för trist att kuskarna inte vill köra om det i guld oftare. Favven ska vinna till varje pris och därför blir det färglösa omgångar på V75. Lägg ner ordinarie guld och kör flerklasslopp med tillägg där guldhästarna är med.

Sedan kan de köra ordinarie guldlopp en gång i månaden med halv mille i förstapris, fast vanliga 75 i andra. Då blir det nog mer ta än att ge i loppen?

Fina hästar som nu i trista lopp är ju helt förkastligt!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:39   #208
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Härligt! Den chansspiken gick hem denna gång
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:40   #209
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Usch, favoritparad idag också...
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:41   #210
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Härligt! Den chansspiken gick hem denna gång
Magstarkt att kalla en favorit chansspik...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:41   #211
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jaha - där hade man övergarderat favoriten Folli.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:42   #212
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jaha - där hade man övergarderat favoriten Folli.
Det gjorde jag med tyvärr, dom strecken hade säkert behövts i nästa lopp..
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:43   #213
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Magstarkt att kalla en favorit chansspik...
Den var inte jättehårt streckad heller, därav en chansning!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:47   #214
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Skönt att båda spikarna har satts och även en utgång nu! Kan vi väl jobba in LITE värde iaf! Känns skönt att ha spikat Naglo i sista stund!
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:47   #215
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Usch, favoritparad idag också...
Men härligt för atg. Dom skriker om att en ensam vinnare kan dra hem 40-50 miljoner vecka efter vecka, men inte om alla miljoner man inte delar ut när det blir jackpot på femmorna. Det enda som händer är att det spelas mer, för de pengar som man delar ut extra på 7 rätt tar man tillbaka genom att inte dela ut något från femrättspoolen. Trav på vintern är iskallt men snart kommer våren och sommaren med bättre startrfält och mer jämna lopp.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:48   #216
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 71
Sharp$: 390
Standard

3 spikar avklarade. Naglo, Dreams och Folli... Nu ska det börja skrälla!!
Jobbalitemer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:55   #217
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jobbalitemer Visa inlägg
3 spikar avklarade. Naglo, Dreams och Folli... Nu ska det börja skrälla!!
hade samma spikar sitter med 7-8-5 kvar men lär väl inte hända ett skit. synd i andra att inte No Gelt Face fick nosen först men hoppet finns än på hyggliga pengar
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:56   #218
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Har vi några bra dubblar idag ?
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:56   #219
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Spikade Dreams Take Time på V5:an. Det är alltid en fördel när man har sett hur kuskarna kör några lopp under dagen.
Hade du inte spik där på nr7 på V75?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:57   #220
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Har vi några bra dubblar idag ?
2/11?
Johan och rejält påställt mot en Veijo med fart iom valfri balans idag
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spikpaddy (+2)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:58   #221
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Lirar vinnare på Twins Dvingaflinga.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 14:59   #222
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Hade du inte spik där på nr7 på V75?
Jo, men körde inte samma på V5. Har även singlat femman i sista på V5.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:00   #223
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

tvilling på 8-14 lopp 9
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:02   #224
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Uhrberg alltså...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:04   #225
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Hmm! Smart av Dahlborg, men i övrigt fanns en del att önska.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:04   #226
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Kul, lämnade bort den där som sistastreck på mina system. Jävla skit när man är dumsnål
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:05   #227
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kul, lämnade bort den där som sistastreck på mina system. Jävla skit när man är dumsnål
Det var ju dumt, kanske skulle du kunnat ha chansspikat Dreams Take Time och haft råd med fler streck
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Rickart den 2015-02-14 klockan 15:06.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:05   #228
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1866
Standard

Här snackar vi kuskprestation! Att våga öka tempot som han gjorde med en häst som står i 35 ggr!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:06   #229
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Jag tror alla kuskar hade tummen upp i *****.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:06   #230
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Kom ni ihåg snacket här på forumet om huruvida Dalborg körde bort hästen eller ej senast?
Vann på V7 idag.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:08   #231
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Det var ju dumt, kanske skulle du kunnat ha chansspikat Dreams Take Time och haft råd med fler streck
Jag spikade den!

Men jag valde bort Dalborg för att jag inte trodde på den helt enkelt... Hade mer feeling för 6:an som skräll
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:09   #232
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Kom ni ihåg snacket här på forumet om huruvida Dalborg körde bort hästen eller ej senast?
Vann på V7 idag.
Japp minns även i torsdags när han vann på Örebro att det nog var dags för Dalborg att börja skrälla igen och att statistiken brukar jämna ut sig till slut (1 % låg han på innan det loppet).
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:10   #233
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Kom ni ihåg snacket här på forumet om huruvida Dalborg körde bort hästen eller ej senast?
Vann på V7 idag.
Minns snacket och tror fortfarande inte att den vunnit loppet med mer offensiv styrning den gången. Men nu satt den fint och Dalborg kanske är på G igen, snygg styrning! Adielsson och Nordström nu för sjuan (långskottsspikar på TV-systemet). Kunde ha blivit helt andra spikar, var tidigt inne på Geisha och Zonguldak men singlade Erik på spelvärde till slut och inser att det ska klaffa en del för att Zonguldak ska duga. Vinna eller försvinna för Jali. Kan mycket väl smälla i två raka lopp nu som det känns. Spetskörningen kommer bli intressant!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2015-02-14 klockan 15:15.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:10   #234
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Men DD nu!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:11   #235
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Inte mycket till rens på den 2-procentaren. Knappt värdet rör sig på en i princip omöjlig häst. Inte lätt att vara V75-spelare nu för tiden...
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:12   #236
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kul, lämnade bort den där som sistastreck på mina system. Jävla skit när man är dumsnål
Det där känner man igen... hade 10 streck i loppet, tog bort Siri som sista ändring.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jevfritz (+5)
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:16   #237
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Rejäl sänkning från 1.17.5 Medel/volt till dagens 1.14.8.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:17   #238
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag spikade den!

Men jag valde bort Dalborg för att jag inte trodde på den helt enkelt... Hade mer feeling för 6:an som skräll
Valde bort Dalborg till förmån för Uhrberg...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:18   #239
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Nu kör jag vinnarspel på Alchemilla Rich, borde ge fina pengar
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:20   #240
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nu kör jag vinnarspel på Alchemilla Rich, borde ge fina pengar
Mycket fina tvillingodds på den snabbstartaren också!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:20   #241
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

N.Robertsson talar om toppning och bra jobb på Unique Gowan!

Han brukar sätta sina hästar 2-3 sekunder bättre då! Det märkliga är att det endast inträffar vid enstaka och unika viktiga tillfällen! Det måste vara någon EXTREMT dyr havre....

Racerbalans idag dessutom! Allt ryckt och påtaget!

STENKLAR??
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:20   #242
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Inte mycket till rens på den 2-procentaren. Knappt värdet rör sig på en i princip omöjlig häst. Inte lätt att vara V75-spelare nu för tiden...
Tog bort 100 k system...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:21   #243
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Rak DD: 8-11!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:21   #244
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
N.Robertsson talar om toppning och bra jobb på Unique Gowan!

Han brukar sätta sina hästar 2-3 sekunder bättre då! Det märkliga är att det endast inträffar vid enstaka och unika viktiga tillfällen! Det måste vara någon EXTREMT dyr havre....

Racerbalans idag dessutom! Allt ryckt och påtaget!

STENKLAR??
Lyckades projektet att klämma in den i en jänkarvagn ffg?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:22   #245
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Minns snacket och tror fortfarande inte att den vunnit loppet med mer offensiv styrning den gången. Men nu satt den fint och Dalborg kanske är på G igen, snygg styrning! Adielsson och Nordström nu för sjuan (långskottsspikar på TV-systemet). Kunde ha blivit helt andra spikar, var tidigt inne på Geisha och Zonguldak men singlade Erik på spelvärde till slut och inser att det ska klaffa en del för att Zonguldak ska duga. Vinna eller försvinna för Jali. Kan mycket väl smälla i två raka lopp nu som det känns. Spetskörningen kommer bli intressant!
Kul att just du tog med den! (Jag låtsas som om att du inte köpte loppet.)

Djali vann ju genrep inför sprintermästaren med en gäspning, så varför inte?
Lovely känns mer som "i brist på annat".

Vi för se!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:23   #246
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 163
Standard

DD 9-1 till 67 gånger känns lite väl högt va..
pialtnn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:26   #247
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Varför blev den där så hårt dissad egentligen?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:26   #248
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Tyckte väl att Lovely Buv var ett märkligt skrik idag. Erik borde ha släppt till Britt Palema.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:27   #249
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

enormt bra geisha sund skulle inte kommit imål ! superbra
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:27   #250
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 131
Standard

Varför kör Unte Jr så "snyggt" med starka entaktade Unique Gowan som de preppat extra mkt för det här loppet? Hästen har ju bara ett tempo så hur ska den speeda ner dem?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:27   #251
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50110
Standard

Där rök både Spelarservices och Spelvärdes bästa spik!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:28   #252
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tyckte väl att Lovely Buv var ett märkligt skrik idag. Erik borde ha släppt till Britt Palema.
Redan full?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:28   #253
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Lite komiskt hur mycket dem "slog ner" Geisha sund i Vass eller Kass och den vara bar BÄST. Totalt, bäst!
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:28   #254
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Bergh! Tobbe måste ha kul, alltså!
Det är bara "sitta upp" och bomba, vecka för vecka!
Det är som att plocka godis ifrån småbarn. Annat än ett sketet guldlopp detta!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:29   #255
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Där rök både Spelarservices och Spelvärdes bästa spik!
Dom har all den där personalen som scoutar och samlar in information och kan inte ta reda på när Widegren senast hade en kuse som vann på v75 innan dom spikar?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:30   #256
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Ja skämmig spik den där lovely buv.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:30   #257
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Bara fyra favoritvinster så omgången är ju inte ALLS tråkig
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:33   #258
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Hade du inte spik där på nr7 på V75?
Registrerat spel

Datum: Lördag 2015-02-14
Bana: Kalmar, omg. 3
Lopp: 9
Spelform: Tvilling

Hästar: 7, 14
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 5,00 kr Totalt: 5,00 kr

Kvittonummer: 0548 0224 ABF4 9505

Utbetalt: 443,00 kr
Registrerat spel

Datum: Lördag 2015-02-14
Bana: Kalmar, omg. 3
Lopp: 7
Spelform: Tvilling

Hästar: 5, 10
U-hästar: 4 Johnny B.Kemp

Vadet gäller startnummer

2 x 5,00 kr Totalt: 10,00 kr

Kvittonummer: 6580 0C64 ABF4 9505
blinda hönor...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:35   #259
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3632
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Bara fyra favoritvinster så omgången är ju inte ALLS tråkig
Tråkig blir en omgång bara om man inte vinner!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gasellen (+5)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:36   #260
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Dom har all den där personalen som scoutar och samlar in information och kan inte ta reda på när Widegren senast hade en kuse som vann på v75 innan dom spikar?
Rätt pinsam efterhandskommentar, speciellt som det inte är mer än tiotalet försök sedan han vann V75 och då just med den hästen och kusken.

Att Geisha var bästa hästen i loppet var ingen överraskning, men att hon var så enormt mycket bättre var lite otippat för mig iallafall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:37   #261
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Håller tummarna för att bästa veterinären sätter den, hennes rad nedan

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:39   #262
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Rätt pinsam efterhandskommentar, speciellt som det inte är mer än tiotalet försök sedan han vann V75 och då just med den hästen och kusken.

Att Geisha var bästa hästen i loppet var ingen överraskning, men att hon var så enormt mycket bättre var lite otippat för mig iallafall.
Jag tycker det är mer pinsamt att ta betalt av folk och förorda den som spik. Möjligtvis förstahäst vid gardering men spik, nej.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:40   #263
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Tråkig blir en omgång bara om man inte vinner!
Nej där håller jag faktiskt inte med.
Jag vinner, men det ska till lite roligare omgångar än det som körts de senaste helgerna för att det ska vara roligt
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:42   #264
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tycker det är mer pinsamt att ta betalt av folk och förorda den som spik. Möjligtvis förstahäst vid gardering men spik, nej.
Det låter ganska mycket som att du är en spelare som aldrig spikar något annat än favoriter och tycker att alla spel på hästar som inte vinner är dåliga spel. Lycka till med det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), stoffolainen (+20), Milsson (+5), smak (+4)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:43   #265
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Håller tummarna för att bästa veterinären sätter den, hennes rad nedan

Kan lätt ge dej Sharps,för att du är en trevlig deltagare här,som delar med dej av dina tankar till oss som intew kan M.VH
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:44   #266
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det låter ganska mycket som att du är en spelare som aldrig spikar något annat än favoriter och tycker att alla spel på hästar som inte vinner är dåliga spel. Lycka till med det.
Den var hårdare spelad än t.ex Naglo Del Nord som hade betydligt större segerchans.

Jag valde att spika den sistnämnda istället.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:45   #267
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Kan lätt ge dej Sharps,för att du är en trevlig deltagare här,som delar med dej av dina tankar till oss som intew kan M.VH
har tydligen inga Sharps att6 ge
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:50   #268
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Det var då själva fan att man skulle ta bort den pga att jag ogillar kusken....
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:50   #269
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Är vissa tipstjänster fredagsfulla?
Djali Boko rankad etta på en, lås med D Viking på den andra.

Hallå!! Sist jag kollade så är det fortfarande Per Nordström som tränar och Per Nordström som kör.

Herregud, 10% är ju minst 8 för mycket
JAG ABDIKERAR

PAJSSSTRUT PÅ

NU BAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), MatsE (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:52   #270
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Vilken insats!!!!!!

Kul att Per får lyckas igen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:53   #271
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Jackpot för 5e lördagen i rad. Nu blir det spelhysteri igen till nästa omgång och spelbolaget jublar igen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:54   #272
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det låter ganska mycket som att du är en spelare som aldrig spikar något annat än favoriter och tycker att alla spel på hästar som inte vinner är dåliga spel. Lycka till med det.
Dödödödöö... Hen CHANSspikade ju faktiskt Folli idag.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:54   #273
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Härlig insats i sista, ska bli intressant att följa Djali framöver! För väl att inte Elias fick segern med sig i andra, det hade varit tungt att åka på en favorit då. Grattis ni som satte sjuan (måste väl ha varit nån härinne iallafall)!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:54   #274
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Vilken insats!!!!!!

Kul att Per får lyckas igen!
Underbart när kuskar/tränare vinner som ofta får skit här

Idag Veijo, Dalborg och Nordström.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 15:57   #275
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Åkte ut på Geisha Sund
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:00   #276
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Inga storvinster till USA idag så kanske det där skumbolaget verkligen är avstängt ? Bara Österrike som tog lite storvinster idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:00   #277
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Endast Österike av utland klämde sig in i vinstlistan.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:09   #278
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Åkte ut på Geisha Sund
Samma här, Spikade Lovely Buv. :(
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:11   #279
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Återigen meningslöst att ha spelat V75 utan att ha satt 7an. Det som fanns att hämta i övriga pooler även denna lördag hade varit lättare att vinna på ett 100 kr platsspel på en betrodd häst.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:15   #280
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Återigen meningslöst att ha spelat V75 utan att ha satt 7an. Det som fanns att hämta i övriga pooler även denna lördag hade varit lättare att vinna på ett 100 kr platsspel på en betrodd häst.
Tack för infon. Då vet vi.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:20   #281
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Återigen meningslöst att ha spelat V75 utan att ha satt 7an. Det som fanns att hämta i övriga pooler även denna lördag hade varit lättare att vinna på ett 100 kr platsspel på en betrodd häst.
Jo, men det heter V75. Vem bryr sig lätta omgångar? Det är de svåra omgångarna man blir glad med en hyfsad sudd som tröst. Bra upplägg ger inte noll tillbaka.
Folk som spelar för enstaka tusenlappar på V75 har sig själv att skylla. Det gör inte V75 till ett kasst spel.

Det finns massor av spel där endast samtliga rätt belönas.

______
Nu förväntar jag mig att Anders Z vinner lopp 13. Mycket snack av "ny egen tränare", vilket ställer krav på att leverera. Står hästen i starten tycker jag att en bra insats är att "kräva".

Red: Startgunga, men gick bra sedan. Får godkänt vad gäller upphämtningen.

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-14 klockan 16:27.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:24   #282
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, men det heter V75. Vem bryr sig lätta omgångar? Det är de svåra omgångarna man blir glad med en hyfsad sudd som tröst. Bra upplägg ger inte noll tillbaka.
Folk som spelar för enstaka tusenlappar på V75 har sig själv att skylla. Det gör inte V75 till ett kasst spel.

Det finns massor av spel där endast samtliga rätt belönas.

______
Nu förväntar jag mig att Anders Z vinner lopp 13. Mycket snack av "ny egen tränare", vilket ställer krav på att leverera. Står hästen i starten tycker jag att en bra insats är att "kräva".
Ja, fördelen med V75 är de enorma pengar det finns att spela om, men det är trots det inte lätt att lyckas. Nyckeln idag var att helgardera det mest öppna loppet på förhand samt att sätta rätt spikar. Då var inte sjuan svår att hitta även för ganska små system.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:24   #283
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Vinner gör 3. Till 99x pengarna.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:31   #284
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja, fördelen med V75 är de enorma pengar det finns att spela om, men det är trots det inte lätt att lyckas. Nyckeln idag var att helgardera det mest öppna loppet på förhand samt att sätta rätt spikar. Då var inte sjuan svår att hitta även för ganska små system.
Jag har inte för avsikt att någonsin vinna V75 när det är i just skrälloppet det händer "mest" avseende lågprocentare. Jag hoppas på att vara med nån av de andra gångerna.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:35   #285
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 374
Sharp$: 2502
Standard

pratade med en travprofil som sade att förr i tiden när Per Nordström jobbade hos Mats Rånlund KUNDE man spela vinnare på hästar som Per körde till bra odds.
De som spela Per idag tjänade en peng.
Per behöver en överlägsen häst för att vinna på V7 är min slutsats.
Önskar honom lycka till i fortsättningen.
Ready cash avkomman är till att ta till beaktning nästa gång.
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:39   #286
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, men det heter V75. Vem bryr sig lätta omgångar? Det är de svåra omgångarna man blir glad med en hyfsad sudd som tröst. Bra upplägg ger inte noll tillbaka.
Folk som spelar för enstaka tusenlappar på V75 har sig själv att skylla. Det gör inte V75 till ett kasst spel.

Det finns massor av spel där endast samtliga rätt belönas.

______
Nu förväntar jag mig att Anders Z vinner lopp 13. Mycket snack av "ny egen tränare", vilket ställer krav på att leverera. Står hästen i starten tycker jag att en bra insats är att "kräva".

Red: Startgunga, men gick bra sedan. Får godkänt vad gäller upphämtningen.
Jo, men detta var en svår omgång. V75 har spårat ur. Även svåra omgångar blir lätta= det finns inte längre någon anledning att spela V75?

Kanske spela favoritbetonade flerbongar då? Jackpotvansinnet gör väl detta till den sämsta strategin av alla. Ofta får man då sex eller fem rätt, som inte ger något. Lite skillnad att få 100 femmor som ger 10 spänn styck än inget alls.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:44   #287
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

VI SOM FÖLJER ER HÄR,MEN INTE ÄR SÅ INSATTA,VÅGAR JU INTE YTTRA SEJ.DÄRFÖR LADE JAG INTE UT MITT VINNARSPEL OCH TVILLING I 5:E PÅ DAHLBORG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10), Fulsprit (+5)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:46   #288
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Jo, men detta var en svår omgång. V75 har spårat ur. Även svåra omgångar blir lätta= det finns inte längre någon anledning att spela V75?

Kanske spela favoritbetonade flerbongar då? Jackpotvansinnet gör väl detta till den sämsta strategin av alla. Ofta får man då sex eller fem rätt, som inte ger något. Lite skillnad att få 100 femmor som ger 10 spänn styck än inget alls.
Nä, det var en väldigt enkel omgång relativt sett. 4 favoriter och mest självklara andrahandaren vann. Minusfaktorer på favven där inför omgången.

"Alla" som lirar lite större tillsammans och går på trygga spikar har ju rätt denna gången, förmodligen.
Jag har redan glömt omgången och ser framåt.

Jodå, jag avskyr allt vad jackpott heter.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:50   #289
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
VI SOM FÖLJER ER HÄR,MEN INTE ÄR SÅ INSATTA,VÅGAR JU INTE YTTRA SEJ.DÄRFÖR LADE JAG INTE UT MITT VINNARSPEL OCH TVILLING I 5:E PÅ DAHLBORG
Grattis iaf, det var snyggt. Enorm rekordsänkning idag!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:53   #290
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nä, det var en väldigt enkel omgång relativt sett. 4 favoriter och mest självklara andrahandaren vann. Minusfaktorer på favven där inför omgången.

"Alla" som lirar lite större tillsammans och går på trygga spikar har ju rätt denna gången, förmodligen.
Jag har redan glömt omgången och ser framåt.

Jodå, jag avskyr allt vad jackpott heter.

Ja, den var enkel. Vad hade sjuan gett utan alla extra jackpotmiljonerna för 7 rätt?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:53   #291
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nä, det var en väldigt enkel omgång relativt sett. 4 favoriter och mest självklara andrahandaren vann. Minusfaktorer på favven där inför omgången.

"Alla" som lirar lite större tillsammans och går på trygga spikar har ju rätt denna gången, förmodligen.
Jag har redan glömt omgången och ser framåt.

Jodå, jag avskyr allt vad jackpott heter.
Ok. Jag menade att omgången var svår på förhand. Så som det blev betalade ju sjuan mycket bra, så lätt som det blev. En rejäl jackpot-effekt där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1), Helge (+5)
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 16:59   #292
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Tack för infon. Då vet vi.
Haha, du är en så otroligt oskön och dryg människa. Ofattbart. Lycka till i livet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), softpojk (+5)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:04   #293
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, den var enkel. Vad hade sjuan gett utan alla extra jackpotmiljonerna för 7 rätt?
16 032 kr. Med reservation för utlandsvalutaeffekter, men de kan inte vara stora i så fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:10   #294
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
16 032 kr. Med reservation för utlandsvalutaeffekter, men de kan inte vara stora i så fall.
Tack!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:24   #295
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Fulsprit är på besök! Såg du gav Sharps till nån DU är saknad så du vet. Hoppas du är tillbaka snart.

Kram Minna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5), alle (+5), Fulsprit (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:41   #296
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57249
Standard

Nästa lördag Gävle. Ska bli milt i mitten/slutet av veckan enligt svt-s väderkartor. Tjällossning ?

Risk för en trist omgång för det är väl inte så många som är sugna på att bege sig norrut i februari. Blir väl någon eller några bra hästar i resp lopp och sen mycket norrlandsskräp som utfyllnad.

Blir nog roligare i Halmstad om två veckor.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:48   #297
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Förra veckan var Bolt Boko enormt förbättrad. Tyckte int det fanns något som tydde på att den skulle vinna ens i efterhand.

Siri Lock kanske inte var riktigt lika omöjlig, men kan inte hitta många faktorer som talar för. Att han rekord sänker flera sekunder, helt omöjligt att kunna lista ut som spelare.

Nej två riktiga skitomgångar som gör att endast Herr Spik Harry skulle kunnat hitta rätt. Lotto trav senaste veckorna och sänker verkligen min motivation till botten nivå. Men jackpott jackpott och åter jackpott, så det är väl bara att börja plugga på i arkivet igen....
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 18:52   #298
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Förra veckan var Bolt Boko enormt förbättrad. Tyckte int det fanns något som tydde på att den skulle vinna ens i efterhand.

Siri Lock kanske inte var riktigt lika omöjlig, men kan inte hitta många faktorer som talar för. Att han rekord sänker flera sekunder, helt omöjligt att kunna lista ut som spelare.

Nej två riktiga skitomgångar som gör att endast Herr Spik Harry skulle kunnat hitta rätt. Lotto trav senaste veckorna och sänker verkligen min motivation till botten nivå. Men jackpott jackpott och åter jackpott, så det är väl bara att börja plugga på i arkivet igen....
Ja verkligen. https://www.sharps.se/forums/405689-post348.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 19:07   #299
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Tack för infon. Då vet vi.
Olle är mycket duktig att bedöma omgångar. Tycker du skiter han på näsan nu.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 19:26   #300
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Hoppas du förstår ironi.

Faktum är dock att inlägget du reffar till visar att amerikanerna tog större delen av potten. Det gjorde de inte främst av travkuskap utan att de lyckats få till nått lyckat systembygge.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 19:49   #301
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Haha, du är en så otroligt oskön och dryg människa. Ofattbart. Lycka till i livet.
Jag har samma känsla runt dig! / "Mannen"

(Onödigt inlägg på onödigt inlägg...)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 20:06   #302
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag har samma känsla runt dig! / "Mannen"

(Onödigt inlägg på onödigt inlägg...)

Det klargjorde allt.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 20:18   #303
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Fulsprit är på besök! Såg du gav Sharps till nån DU är saknad så du vet. Hoppas du är tillbaka snart.

Kram Minna
Jag saknar Fulsprit!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 21:49   #304
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1374
Standard

Hur såg vinstlistan ut? Inga int partner?......
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 22:26   #305
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Jag saknar Fulsprit!!
Pröva billig gammal silverrom -- fy för hondan -- den är då inte
långt från riktig fulsprit...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), alle (+1)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 23:01   #306
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Ok. Jag menade att omgången var svår på förhand. Så som det blev betalade ju sjuan mycket bra, så lätt som det blev. En rejäl jackpot-effekt där.
Fast det måste väl till att det skräller till några ggr i en omgång som är "lätt" på förhand för att utdelningen verkligen ska dra iväg?

7 rätt idag gav fantastiskt bra. 32k istället för det förväntade värdet på 20k är grymt bra betalt.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 23:37   #307
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Fast det måste väl till att det skräller till några ggr i en omgång som är "lätt" på förhand för att utdelningen verkligen ska dra iväg?

7 rätt idag gav fantastiskt bra. 32k istället för det förväntade värdet på 20k är grymt bra betalt.
Helt klart kan de riktigt häftiga "överutdelningarna" komma i på förhand lätta omgångar. Publikum förväntar sig favoritsegrar och spelar därefter. Kanske fick vi idag se raka motsatsen? "Alla" tyckte att det såg svårt ut. Själv tyckte jag definitivt så. Och spelar därefter.

Men vad händer? Fyra favoriter, en andrahandare, en tredjehandare och en skräll i det på förhand svåraste loppet. Ja, man får nog bättre betalt i lätta omgångar som blir svåra, och i svåra omgångar som blir lätta.

Men det brukar ge rätt bra betalt i svåra omgångar som blir svåra också.

Fast de omgångarna blir ju mer och mer sällsynta.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 06:52   #308
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Förra veckan var Bolt Boko enormt förbättrad. Tyckte int det fanns något som tydde på att den skulle vinna ens i efterhand.

Siri Lock kanske inte var riktigt lika omöjlig, men kan inte hitta många faktorer som talar för. Att han rekord sänker flera sekunder, helt omöjligt att kunna lista ut som spelare.

Nej två riktiga skitomgångar som gör att endast Herr Spik Harry skulle kunnat hitta rätt. Lotto trav senaste veckorna och sänker verkligen min motivation till botten nivå. Men jackpott jackpott och åter jackpott, så det är väl bara att börja plugga på i arkivet igen....
Du skall få lite statistiska nyckeltal att ha koll på, som hittar både Bolt Boko och Siri Lock.

Mer än 3 gånger av 4 så slutar ranksumman mellan 16 - 28 på rätta V75-raden. Blir ranksumman lägre än 16 så blir utdelningarna riktigt usla. Då det dessutom inträffar relativt sällan så är det inget man fiskar efter precis, återbetalningen är usel.

Blir ranksumman högre än 28 så är det oftast miljonutdelning på gång, undantag för om något frivarvat andelssystem hos ombud satt sjuan gånger 10-15-20. Har man idéer som drar upp ranksumman här är det inte fel att betala för dem, det blir ju bra återbäring om det slår, men det sker inte så ofta att raderna blir så svåra. Det finns all anledning att inte sväva iväg för mycket.

3 favoritsegrar i en omgång är vanligast, tätt följd av 2 favoritsegrar. Knappt 2/3 av alla omgångar slutar med 2 eller 3 favoriter i rätt rad. Därefter följer 4 favoritsegrar, sedan 1 favoritseger. 1 och 4 favoriter har tillsammans drygt 1/4 av alla rader. Det verkligt ovanliga är 0, 5, 6 och 7 favoritsegrar.

I 40% av alla omgångar vinner en häst som är sämre än sjundehandare på insatsfördelningen. Däremot är det i mer än 90% av alla omgångar inte mer än en vinnande häst som är sämre än sjunderankad.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Major (+5), znipstern (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 09:05   #309
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Du skall få lite statistiska nyckeltal att ha koll på, som hittar både Bolt Boko och Siri Lock.

Mer än 3 gånger av 4 så slutar ranksumman mellan 16 - 28 på rätta V75-raden. Blir ranksumman lägre än 16 så blir utdelningarna riktigt usla. Då det dessutom inträffar relativt sällan så är det inget man fiskar efter precis, återbetalningen är usel.

Blir ranksumman högre än 28 så är det oftast miljonutdelning på gång, undantag för om något frivarvat andelssystem hos ombud satt sjuan gånger 10-15-20. Har man idéer som drar upp ranksumman här är det inte fel att betala för dem, det blir ju bra återbäring om det slår, men det sker inte så ofta att raderna blir så svåra. Det finns all anledning att inte sväva iväg för mycket.

3 favoritsegrar i en omgång är vanligast, tätt följd av 2 favoritsegrar. Knappt 2/3 av alla omgångar slutar med 2 eller 3 favoriter i rätt rad. Därefter följer 4 favoritsegrar, sedan 1 favoritseger. 1 och 4 favoriter har tillsammans drygt 1/4 av alla rader. Det verkligt ovanliga är 0, 5, 6 och 7 favoritsegrar.

I 40% av alla omgångar vinner en häst som är sämre än sjundehandare på insatsfördelningen. Däremot är det i mer än 90% av alla omgångar inte mer än en vinnande häst som är sämre än sjunderankad.
Vad ligger medianutdelningarna på om man delar upp det på antal vinnande favoriter och minst en vinnare rankad 8a eller sämre?

De 10% av omgångarna där det vinner mer än en skräll utgör nästan helt säkert lejonparten av nettovinsten för de som visar upp långsiktiga vinster.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 09:59   #310
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Medianutdelningen är enligt följande:

En streckfavorit, en rankad 8 eller sämre = 509.788kr
Två streckfavoriter, en rankad 8 eller sämre = 548.506kr
Tre streckfavoriter, en rankad 8 eller sämre = 153.889kr
Fyra streckfavoriter, en rankad 8 eller sämre = 28.900kr

Att det är högre utdelning vid två streckisar än vid en beror på för få omgångar för att få det riktigt stabilt med statistiken.

Man bör tänka på att det reducerar väldigt mycket mer om man ställer krav på 4 streckisar istället för 1.

Vad gäller omgångar med mer än en skräll så är de relativt sällsynta, och många gånger är det en "once-in-a-lifetime" även för en skicklig spelare att sätta en sådan rad. Det kräver enormt stora system att tacka upp sådant om man inte har åtminstone en av dem som en idé i en omgång.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 10:03   #311
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Medianutdelningen är enligt följande:

En streckfavorit, en rankad 8 eller sämre = 509.788kr
Två streckfavoriter, en rankad 8 eller sämre = 548.506kr
Tre streckfavoriter, en rankad 8 eller sämre = 153.889kr
Fyra streckfavoriter, en rankad 8 eller sämre = 28.900kr

Att det är högre utdelning vid två streckisar än vid en beror på för få omgångar för att få det riktigt stabilt med statistiken.

Man bör tänka på att det reducerar väldigt mycket mer om man ställer krav på 4 streckisar istället för 1.

Vad gäller omgångar med mer än en skräll så är de relativt sällsynta, och många gånger är det en "once-in-a-lifetime" även för en skicklig spelare att sätta en sådan rad. Det kräver enormt stora system att tacka upp sådant om man inte har åtminstone en av dem som en idé i en omgång.
Det där var hälften.

Sedan medianutdelningen för samma antal favoriter men noll häster 8a eller sämre.

Det var ju jämförelsen mellan noll och minst en skräll för resp. antal fav som var intressant!

Bör tokrasa...annars är det något märkligt.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 10:07   #312
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

En streckfavorit, ingen rankad 8 eller sämre = 381.853kr
Två streckfavoriter, ingen rankad 8 eller sämre = 25.147kr
Tre streckfavoriter, ingen rankad 8 eller sämre = 12.980kr
Fyra streckfavoriter, ingen rankad 8 eller sämre = 9.882kr
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 10:15   #313
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
En streckfavorit, ingen rankad 8 eller sämre = 381.853kr
Två streckfavoriter, ingen rankad 8 eller sämre = 25.147kr
Tre streckfavoriter, ingen rankad 8 eller sämre = 12.980kr
Fyra streckfavoriter, ingen rankad 8 eller sämre = 9.882kr
Exakt. Särskilt på 2-3 favvar så rasar värdet om man inte får med minst en skräll också.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 10:45   #314
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Exakt. Särskilt på 2-3 favvar så rasar värdet om man inte får med minst en skräll också.
Ja, det är verkligen något för normala spelare att fundera över. Det är svårt att sätta även en "enkel" sjua, och de gånger man gör det kan man ju passa på att få bra betalt.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 10:59   #315
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Ja, det är verkligen något för normala spelare att fundera över. Det är svårt att sätta även en "enkel" sjua, och de gånger man gör det kan man ju passa på att få bra betalt.
Hur fördelar sig "med skräll" / "utan skräll" för varje antal vinnande favoriter?

I snitt är det 40%. Men hur stor andel av omgångarna har både 2-3 favoriter och minst en skräll?

2-3 fav var ca 67% och minst en skräll var ca 40%. Men är andelen där BÅDA slår in över eller under 27%?
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 11:15   #316
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Hur fördelar sig "med skräll" / "utan skräll" för varje antal vinnande favoriter?

I snitt är det 40%. Men hur stor andel av omgångarna har både 2-3 favoriter och minst en skräll?

2-3 fav var ca 67% och minst en skräll var ca 40%. Men är andelen där BÅDA slår in över eller under 27%?
Det är ungefär förväntat antal skrällar oavsett det är 1, 2, 3 eller 4 favoritvinster. Någon omgång mer än förväntat med skräll vid 1 favoritseger, de senaste två omgångarna har rätat upp statistiken för 4 favoritsegrar, som annars varit lite klena.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 11:23   #317
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 678
Sharp$: 2421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det är ungefär förväntat antal skrällar oavsett det är 1, 2, 3 eller 4 favoritvinster. Någon omgång mer än förväntat med skräll vid 1 favoritseger, de senaste två omgångarna har rätat upp statistiken för 4 favoritsegrar, som annars varit lite klena.
Den som kräver 2-3 favvar och minst en 8a eller sämre kan alltså förvänta sig att själva kraven går in nästan 3 av 10 omgångar.

Den som kräver 2-3 favvar och ingen sämre än 8a får in kraven 4 av 10 omgångar.

3 av 10 med en 10-20 ggr högre utdelning än 4 av 10. Lätt val för mig iaf!


Sedan måste man såklart sätta ramen, sätta spiken eller spikarna ändå. Där finns det inga genvägar. Förutom möjligen att man kan göra en större ram om man sållar bort raderna som ändå inte ger så bra utdelning.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+10)

Senast redigerad av Strappa71 den 2015-02-15 klockan 11:24.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 11:28   #318
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

2-3 favoriter och 1-2 5-7 streckade är bra statistiskt sett.
Framförallt omgångar med 2 favoriter och 2 5-7 streckade.
Systemen blir inte så dyra, genererar inga miljonvinster, men det gäller att "grinda".
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 12:01   #319
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Thumbs up

Viroid och Strappa


Viroid och Strappa i framkant igen. Ett konstaterande.

Det jag tycker är spännande är om chansen ges att spela V75 14/2 idag
igen så missar majoriteten igen trots att facit finnes. Kan det vara
spelvärdesvidhäftningen som spökar?

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 18:31   #320
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Fel.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td