|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
Jackpot för 5e lördagen i rad. Nu blir det spelhysteri igen till nästa omgång och spelbolaget jublar igen.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Dödödödöö... Hen CHANSspikade ju faktiskt Folli idag.
|
|
|
|
|
#273 |
|
Härlig insats i sista, ska bli intressant att följa Djali framöver! För väl att inte Elias fick segern med sig i andra, det hade varit tungt att åka på en favorit då. Grattis ni som satte sjuan (måste väl ha varit nån härinne iallafall)!
|
|
|
|
#274 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Banned
|
Åkte ut på Geisha Sund
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Inga storvinster till USA idag så kanske det där skumbolaget verkligen är avstängt ? Bara Österrike som tog lite storvinster idag.
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Endast Österike av utland klämde sig in i vinstlistan.
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Återigen meningslöst att ha spelat V75 utan att ha satt 7an. Det som fanns att hämta i övriga pooler även denna lördag hade varit lättare att vinna på ett 100 kr platsspel på en betrodd häst.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Tack för infon. Då vet vi.
|
|
|
|
#281 | |
|
Citat:
Folk som spelar för enstaka tusenlappar på V75 har sig själv att skylla. Det gör inte V75 till ett kasst spel. Det finns massor av spel där endast samtliga rätt belönas. ______ Nu förväntar jag mig att Anders Z vinner lopp 13. Mycket snack av "ny egen tränare", vilket ställer krav på att leverera. Står hästen i starten tycker jag att en bra insats är att "kräva". ![]() Red: Startgunga, men gick bra sedan. Får godkänt vad gäller upphämtningen. Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-14 klockan 17:27. |
||
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#283 |
|
Vinner gör 3. Till 99x pengarna.
|
|
|
|
#284 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#285 |
|
pratade med en travprofil som sade att förr i tiden när Per Nordström jobbade hos Mats Rånlund KUNDE man spela vinnare på hästar som Per körde till bra odds.
De som spela Per idag tjänade en peng. Per behöver en överlägsen häst för att vinna på V7 är min slutsats. Önskar honom lycka till i fortsättningen. Ready cash avkomman är till att ta till beaktning nästa gång. |
|
|
|
|
|
|
|