|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Jag tycker Il Sånna har en riktigt bra chans här och borde vara en av de bättre hästarna.
Han har gått 3 V75-lopp på slutet och övriga 11 hästar har tillsammans gått 5 st. Där har Blue Star 2 galopper i sina och även Normans har galopp i sitt V75-lopp. Jag tycker de flesta hästarna i loppet mest har mött skräp så deras fina rader är lite svårt att ta på allvar. En som däremot har mött en hel del bra hästar är Manhattan Club. Blue Star är farlig om den går felfri, men 5 raka galopper med framspår bakom bilen.. nja De två bästa kuskarna kör iaf dessa 2, så de är mina närmaste motbud
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Icor den 2015-02-20 klockan 11:09. |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Highspeed Call är definitivt en favorit i fara. Rebellion kan kanske med helstängt utmana om spets. Carambole P med ett lopp i draget?!
|
|
|
|
#64 |
|
Om det blir tungbana så är det väl bara att plocka bort det enda motbudet till Inken, Amaru Boko eller?
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Första blir väl bara ett taktiklopp med Miss Sue V till spets på sin favoritdistans. Caramella blir över från start. Redén med Bostonz ser till att Caramella hålls instängd. Björn lägger en ny pinne på sin V75-hög.
Eller har Redén något annat i bakfickan? |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Dock värt att alltid ha i baktanken som spelare är att en långsiktig vinnares största fiende är variansen. Vare sig det handlar om trav,sportspel,poker eller finansvärlden. Senast redigerad av NicklasJ den 2015-02-20 klockan 11:45. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
banan på gävle är blött just nu men banmästaren trodde det skulle gå ändå...
ps: Pinracer ger infirar chansen till 96,15% att Amour boko vinner Guld.... Det var längesedan Inken hade 3 varv att spinga, haft toppform i 4 månader snart tar det slut... Bergh är lurig! Hästen såg riktigt löpglad ut senast och gjorde det bra i debuten, spets och körs där? oavsett bra chans! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) Senast redigerad av Klanke den 2015-02-20 klockan 11:45. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Det där skulle kunna vara ett tänkbart projekt faktiskt, för ett par år sedan köpte jag alla böcker om trav som var skrivna mer eller mindre ur ett spelarperspektiv och det var minst sagt skralt. Ingen guldgruva för målgruppen är ganska begränsad och det är ingen lek att marknadsföra billigt, men jag tror nog det går runt och lite till för den som har kunnande, kan konsten att formulera sig och har driv nog att dra det i mål.
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
För mig känns Il Sånna mycket het i vinstsnacket, då den visar prov på härligt intryck och full form/spänst. Grejen är att just jag vill inte gå på hästen som spik. -En anledning är att jag gillar flera hästar väldigt mycket i detta loppet, vissa kanske lite mer än Il. -En annan anledning är att hästen visade "spurtkrut" i paritet med senast vid en start med Dalborg i jollen för ett tag sedan(På det lanserade jag hästen här som skrälltanke inför en Åby-V75:a). När hästen sedan testades i spets på Solvalla vek den ner sig för enkelt för min smak. Sådant brukar ofta upprepa sig på individer. De tenderar vara fortsatt svaga för vissa löpningsförlopp. Personligen vill jag inte gå emot min uppfattning i frågan runt hästen i ett enligt mig hårt V75-lopp för klassen. Än mindre då jag har spiktankar på andra håll. 6: Den gillar jag! 12: En bulldozer som ej visat botten? ___ 8: Slog en i mitt tycke kapabel häst enkelt senast. 1: Toppform, utmärkt utgångsläge och tung till slut efter en stund i ryggar. ___ 3,9&10: Blir nog C-hästar på reducerat, då de har visat bra takter. Jag håller 2,11 lägst följt av 5. De känner jag inte alls för. Typ! ![]() (Kom ihåg att trav är svårt! Det är roligare att vinna på system där ens egna tankegångar fått lov ta stor plats vid streckandet!) |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|