|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 | |
|
Citat:
Det gäller att ta rätt beslut och samtidigt tänka på hästen inför framtiden vissa ggr. Det var väl bara Kolgjinistallet som trodde att de kunde stå emot Dumas?
|
||
|
|
|
|
|
#137 |
|
Är väl bara orolig för denna i nästa mot spiken...
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Fin kuse, kan villigt erkänna att jag precis när hon drog på vid 1300 kvar att jag trodde det var dumdristigt att hon drog iväg så mycket men hon visste vad hon hade i tömmarna!
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Sådär, dagen BÄSTA spik i mål!
|
|
|
|
#146 |
|
Omgångens näst största favorit vann överlägset och ingen annan försökte ens.
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Helt sjuk häst!
![]() Sen kan man ju undra varför Torbjörn satt och sov så länge? |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Snyggt! Och snyggt huvudlag! Undrar hur långt det därkan bära. Men grymt otaktiskt av Örjan att inte gå före, är ju walk over att släppa iväg en sån där.
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Citat:
Svårt spel som absolut har sin tjusning. När jag väl spelar V86 så är jag på någon annans större system. För att sedan fylla på själv på de rader som ger tråkiga utdelningar.
|
|
|
|
|
|