|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Tänker långsiktigt här! )
|
|
|
|
#123 |
|
Så här blev mitt V86 system
1) 4 spik ( har tidigare motiverat den som dagens bästa spik) 2) 1,5,8,10 (favoriterna och 1 eftersom Olle Alsén alltid har vältränat) 3) 9,11 (hoppas Danmarks svar på Stig H - Birger J - vinner) 4) 2,3,6 (lås på de bästa) 5) 2,4,8,12 (heltäckt) 6) 10 (min favoritkusk Erik spikas) 7) 2,3,6,11 (håller tummarna för sharpsskriket 5) 8) 3,5,6,9,10,12 (här ryker vi inte) Kostar 576:-. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Tror att Prince Orlando kan va draget i avd 1 trots Stefan Persson i jollen.....
Edit: NOT!!......en riktig besvikelse trots bra resa, inte går det att skylla på Persson heller...
Senast redigerad av tomtom2 den 2015-02-18 klockan 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bara jag eller såg Adrian måttligt glad ut på Kim ?
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
det där var på håret. iskallt av Johan! han sjabblade lite med travet på sista bottre
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Säkert vunnet av Johan och kvällens bästa spik inne.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Tack Johan. Kvällens bästa spik!
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Kim hade vunnit om han inte varit så kylig va? Såg ut som att han satt lugn för länge.
|
|
|
|
#131 |
|
Kim lät inte Adrian bluffa bort loppet i alla fall
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Är väl nästan alltid sån innan. Hade nästan varit mer orolig om hon var lugn.
|
|
|
|
#133 |
|
Lirar vinnare på Portovenere. Tror den här kan bli riktigt bra och såg fin ut i debuten för Cattis.
Jäklar vad de spelade ner den nu. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
|
|