Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-24, 23:12   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag har för mig att det är Lischla Dunder som flera på forumet velat ha in bra länge, stämmer det? Vore häftigt isåfall om nån på $harps plockar stor vinst på att den vinner en jackpottomgång.
_____
Kombinationen Solvalla-Bergsåker passar mig dåligt, då jag oftast kan mindre om djuren i norr. En analys för att bidra till att hålla forumet levande:

Avd VI: Jag gillar 12 Angel France som typ. Rejäl och relativt långklivande. I regi Nurmos har hästen varit riktigt fin vid ett par tillfällen, sämre andra gånger.
På kort hinner hästen inte med, vilket senaste loppet skvallrade om iallafall.
Nu är det åter medeldistans och ett svåranalyserat lopp med spårtrappa. Svårlöst känns det alla dagar i veckan, åtminstone för mig.
Jag vill ändå puffa för Jormas uppsittning, då hästen har låga 13-tider i kroppen och definitivt tillhör ekipagen som lär vara gynnade av eventuellt överpace. Till 7% känns hästen som ett måstestreck vid minsta gardering. Jag skulle naturligtvis ha chansspikat.
Sneglade på Lischla som jag också följt, men den står rätt tufft inne här. Litet fält och det är för många som ska göra bort sig för att det ska gå. Är nog inte mer trolig än vad den är spelad till.

Angel france tänkte jag först skippa men helmålar nu. Tänkbar men ser inte så spelvärd ut, rätt påpassad. Bättre värde då på Sanna Vint där bak! Stabil och bra häst med Erik upp!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 23:48   #17

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2260
Standard

Bergsåkers Travbana
Vad säger vi om banan? emil sellen

emil sellen:
jag kom precis därifrån och det ser lovande ut. Jag har lagt på nytt grus idag. Aningen grovt men det behövs nu, med bra hov kommer inte barfota vara något problem.
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 23:55   #18

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Alla får väl lön i morgon. Det borde innebära flera miljoner extra i omsätting, för det har nog varit en mycket tung månad nästan alla spelkonton med alla skräputdelningar och jackpots. Hoppas nu att inte alla har spelat bort hela lönen på söndag med jackpot i morgon, på torsdag, på lördag och sedan extra V75 på söndag. Det är ju en i mars sen som det börjar hända lite i startlistorna när dom som vintervilat börjar visa sig igen, och då kan det vara bra att ha lite flis kvar på kontot.

Redéns i sista är det ju intressanta utrustningsändringar på, men det har stått överallt så knappast något nätbolagens bookmakers missat när oddsen släpps i morgon. Hos atg kommer den bli ospelbar när det lyser dubbelrött och när denna info nu kablats ut överallt blir det säkert inget streckvärde på V86 heller för dom som ska spela det.

Landers Power i första ska upp och möta Norrlandshästar. Har mött bra hästar i söder. Går resan bra borde chansen till första segern sedan 2013 kunna komma, men spåret blev skit. Är väl Fredrik Laday av norrlandsgänget som är hyfsad och om det blir barfotabalans på den extra plus.

Caddie Heart debuterar för Bergh. Bergh och Love You hästar brukar inte vara fel, speciellt om det skulle bli tal om skoryck direkt.

Som insatsfördelningen ser ut och som den brukar se ut på detta svåra spel blir de betrodda extra överspelade. Men man behöver inte gå långt ner i listan i resp lopp för att hitta hästar med mindre än 10 procent av insatserna. Det är dom som kan sätta fart på utdelningen på V86.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 04:43   #19

Jollyjumpers avatar

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 76
Standard

Solvalla idag Valfri Balans! Synd att man inte följde sitt eget tips om Danskar på Jägersro igår!
Jollyjumper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 05:35   #20

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fel tråd

Senast redigerad av LeBanner den 2015-02-25 klockan 05:38.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 08:22   #21

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Only In Its Class Nu blir det barfota runt om och det blir även jänkarvagn den här gången

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 08:25   #22

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Vad hände med medlemmen Jackpot?
Gammal 2015-02-25, 08:33   #23

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Vad hände med medlemmen Jackpot?
Den och den andra Snickarboa försvann igår, gissar båda nicken var en tidigare känd avstängd medlem.

Den andra startade några vimsiga trådar igår, allt raderat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+1), Rickart (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 08:36   #24

capones avatar

Standard

Har någon hört om det går köra barfota på Bergsåker

Gammal 2015-02-25, 08:39   #25

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Har någon hört om det går köra barfota på Bergsåker
Det ser lovande ut enligt rapporter från banan igår men inget beslut taget ännu.
capone (+1)
Gammal 2015-02-25, 08:47   #26

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Det ser lovande ut enligt rapporter från banan igår men inget beslut taget ännu.
Alla verkar ha skor, men jag får nog lägga mig igen

Twitter: @Batmantyp
Helge (+10)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 08:49   #27

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Alla verkar ha skor, men jag får nog lägga mig igen
Tack för skratt (igen)
Lycka till med dagens spel!
Gammal 2015-02-25, 09:41   #28

capones avatar

Standard

Kan inte Landers Power skrälla i avd1

Gammal 2015-02-25, 09:45   #29

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Kan inte Landers Power skrälla i avd1
Bet365 släpper den till 25 ggr kl 10 (Unibets startodds 9,50). Det känns spelvärt. Det gäller nog att vara snabb för att få det oddset.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 10:37   #30

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jättebank imorgon är Rocket Zet om det inte vankas skoryck på Aristocat som det var snack om sist.
Överlägset bästa hästen och Erik kör, känns som den kombinationen brukar sluta i seger.
Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Only in its class däremot tycker jag borde vara omgångens största ihop med Didrik. Skoryck på den och med det facitet skolöst ska det bara vara kross imorrn!
Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Ledningen tar Fredrik L, och den vinner från ledningen imorgon (om barfota runt om).
Intressanta analyser. Sånt jag gillar med ett travforum.
Omgången känns iskall för mig analysmässigt, men andra ser sig kunna finna lättlösta scenarion i en del avdelningar.
_____
AndyMart...gillar att gå rakt ut på hästar han gillar och där han ser passande motstånd och möjligt/troligt loppscenario framför sig.
När det kommer till häst får du medhåll av mig, Rocket Zet lär göra ett riktigt strongt lopp. Aristocat Boko är en häst som lurar på en seger om någon. Flera bra V75-starter i skymundan nu, då med bra avslutningar eller suttit fast som inlåst. Avslutat lika bra som Art on Line, vilket är vasst. Nu känns motståndet överkomligt, frånsett favoriten, jämfört med V75-loppen. (Varulv instämmer nog?)
_____
Stekel... Att spika Only In Its Class tilltalar inte mig. Det är en häst som inte visat någonting "extra" ännu i årets starter(Jodå, ville allt avsluta senast å grundkapabel rackare!). Då grundas spikbeslutet helt på att allt är iordningställt på flera starters sikt. Jag som spelare vill helst se att form har gått att skönja i starter gjorda nyligen alternativt att motståndet är riktigt uselt. Dessutom är det väl få hästar med chans, så loppet går nog att köpa billigt(eller reducera in på fåtalet önskade hästar)?
(...gjorde min analys i VI:e avdelningen, då jag tyckte det kändes som en utmaning. Tror det är ett bra lopp för stor gardering, men i omgångar där jag saknar känsla helt gällande spikar, brukar jag gå för budgetlösningen vid spel och sätta garderingar i lopp där jag når hyfsad kontroll på fåtal antal hästar.)
_____
varulv...tror du är inne på helt rätt spår. Det är ett mediokert gäng och hästen tar högst troligt spets.
Nu är jag inget fan av Fredrik Laday, då han underpresterar rejält mellan varven och är extremt ojämn. En häst jag inte litar det minsta på.
Nu var det inget roligt upplopp senast heller(Nog fanns det tidig lucka för hästen i rygg senast och med mer vaken kusk i sulkyn där, så är det tveksamt om segern bärgats?).
Motståndet är av sådan kaliber att garderingsalternativ känns svårt att urskilja. Det känns sunt att testa med hammaren, låta det bära eller brista.
Det är lätt hänt att svaga spikar kröker sig dock...
_____

Sådär, lite reflektioner.
Ser fram emot att se 4 Araw Hoss(V5:1). Vann väldigt enkelt senast, repris?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td