|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Angel france tänkte jag först skippa men helmålar nu. Tänkbar men ser inte så spelvärd ut, rätt påpassad. Bättre värde då på Sanna Vint där bak! Stabil och bra häst med Erik upp!
|
|
|
|
#17 |
|
Bergsåkers Travbana
Vad säger vi om banan? emil sellen emil sellen: jag kom precis därifrån och det ser lovande ut. Jag har lagt på nytt grus idag. Aningen grovt men det behövs nu, med bra hov kommer inte barfota vara något problem. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Alla får väl lön i morgon. Det borde innebära flera miljoner extra i omsätting, för det har nog varit en mycket tung månad nästan alla spelkonton med alla skräputdelningar och jackpots. Hoppas nu att inte alla har spelat bort hela lönen på söndag med jackpot i morgon, på torsdag, på lördag och sedan extra V75 på söndag. Det är ju en i mars sen som det börjar hända lite i startlistorna när dom som vintervilat börjar visa sig igen, och då kan det vara bra att ha lite flis kvar på kontot.
Redéns i sista är det ju intressanta utrustningsändringar på, men det har stått överallt så knappast något nätbolagens bookmakers missat när oddsen släpps i morgon. Hos atg kommer den bli ospelbar när det lyser dubbelrött och när denna info nu kablats ut överallt blir det säkert inget streckvärde på V86 heller för dom som ska spela det. Landers Power i första ska upp och möta Norrlandshästar. Har mött bra hästar i söder. Går resan bra borde chansen till första segern sedan 2013 kunna komma, men spåret blev skit. Är väl Fredrik Laday av norrlandsgänget som är hyfsad och om det blir barfotabalans på den extra plus. Caddie Heart debuterar för Bergh. Bergh och Love You hästar brukar inte vara fel, speciellt om det skulle bli tal om skoryck direkt. Som insatsfördelningen ser ut och som den brukar se ut på detta svåra spel blir de betrodda extra överspelade. Men man behöver inte gå långt ner i listan i resp lopp för att hitta hästar med mindre än 10 procent av insatserna. Det är dom som kan sätta fart på utdelningen på V86. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Solvalla idag Valfri Balans! Synd att man inte följde sitt eget tips om Danskar på Jägersro igår!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fel tråd
Senast redigerad av LeBanner den 2015-02-25 klockan 05:38. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Only In Its Class Nu blir det barfota runt om och det blir även jänkarvagn den här gången
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vad hände med medlemmen Jackpot?
|
|
|
|
#23 |
|
Den och den andra Snickarboa försvann igår, gissar båda nicken var en tidigare känd avstängd medlem.
Den andra startade några vimsiga trådar igår, allt raderat. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har någon hört om det går köra barfota på Bergsåker
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det ser lovande ut enligt rapporter från banan igår men inget beslut taget ännu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1) |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10) |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kan inte Landers Power skrälla i avd1
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Omgången känns iskall för mig analysmässigt, men andra ser sig kunna finna lättlösta scenarion i en del avdelningar. _____ AndyMart...gillar att gå rakt ut på hästar han gillar och där han ser passande motstånd och möjligt/troligt loppscenario framför sig. När det kommer till häst får du medhåll av mig, Rocket Zet lär göra ett riktigt strongt lopp. Aristocat Boko är en häst som lurar på en seger om någon. Flera bra V75-starter i skymundan nu, då med bra avslutningar eller suttit fast som inlåst. Avslutat lika bra som Art on Line, vilket är vasst. Nu känns motståndet överkomligt, frånsett favoriten, jämfört med V75-loppen. (Varulv instämmer nog?) _____ Stekel... Att spika Only In Its Class tilltalar inte mig. Det är en häst som inte visat någonting "extra" ännu i årets starter(Jodå, ville allt avsluta senast å grundkapabel rackare!). Då grundas spikbeslutet helt på att allt är iordningställt på flera starters sikt. Jag som spelare vill helst se att form har gått att skönja i starter gjorda nyligen alternativt att motståndet är riktigt uselt. Dessutom är det väl få hästar med chans, så loppet går nog att köpa billigt(eller reducera in på fåtalet önskade hästar)? (...gjorde min analys i VI:e avdelningen, då jag tyckte det kändes som en utmaning. Tror det är ett bra lopp för stor gardering, men i omgångar där jag saknar känsla helt gällande spikar, brukar jag gå för budgetlösningen vid spel och sätta garderingar i lopp där jag når hyfsad kontroll på fåtal antal hästar.) _____ varulv...tror du är inne på helt rätt spår. Det är ett mediokert gäng och hästen tar högst troligt spets. Nu är jag inget fan av Fredrik Laday, då han underpresterar rejält mellan varven och är extremt ojämn. En häst jag inte litar det minsta på. Nu var det inget roligt upplopp senast heller(Nog fanns det tidig lucka för hästen i rygg senast och med mer vaken kusk i sulkyn där, så är det tveksamt om segern bärgats?). Motståndet är av sådan kaliber att garderingsalternativ känns svårt att urskilja. Det känns sunt att testa med hammaren, låta det bära eller brista. Det är lätt hänt att svaga spikar kröker sig dock... _____ Sådär, lite reflektioner. Ser fram emot att se 4 Araw Hoss(V5:1). Vann väldigt enkelt senast, repris? |
||||
|
|
|
|
|
|