Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-28, 01:12   #166

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 832
Standard

Hur snabb ut från start är USAIN HENNA.

Kan den tage ledningen?
barner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 01:45   #167

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Skulle uttryckt mig tydligare och formulerat mig annorlunda "Kan BG svara och därmed köra i ledningen..........bla bla bla" Borde det ha stått.
Känns som ganska stor risk för solfjäder när 1,2,3,4 & 8 (numera nedstruken till spår 7) alla bör ladda för spets, kanske 3 undantaget. Örjan borde vilja ha rygg ledaren oavsett vad han sa i Vass eller Kass och Oasis är häst nog att ta ner VOTN även från dödens. Men skulle det bli en jävla körning i början borde det öppna upp för både Montgomery Hill (som förtjänar en seger i Guld snart) och Riff Kronos.

Hur som så tycker jag att det vettigt att gå emot en gulddebutant när det finns bättre hästar emot. Motståndet som t.ex. Montgomery Hill mött på senaste tiden finns inte här, även om Kash's Cantab är med som fick världens smörlopp då han vann på Åby. Oasis Bi möter normalt sett inte detta klena motstånd och bör, trots vila, ha en väldigt vettigt chans att plocka ner VOTN.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 01:47   #168

Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Som jag ser det måste 1:an vara ett självspelande piano om den ska vinna. Kusken bakom är ett totalt blåbär, och nu gigantisk favorit på v75. Luktar prestationsångest och strul lång väg. Hur 10:an ska lösa det från det spåret och den kusken på korta häcken begriper jag inte.

Ärling som ändå är hyfsat rutinerad i dom här sammanhangen borde ha en bra chans från spets.
Så som det ofta löser sig från bakspår när det är lärlingar i farten - någon kör som en idiot i större delen av loppet, främre klungan tröttnar och spår 10-12 vinner loppet. Händer ju inte allt för sällan faktiskt.

Men visst, 1an ska vara jävligt bra för att vinna detta loppet om han inte sitter i spets initialt för då är loppet troligtvis över - om det, som nämnt tidigare, inte är någon som kör bara för körandets skull på honom.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 01:56   #169

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 39
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Väljer BG att köra Oasis i ledningen så finns det inte en chans i helvetet att VBOTN vinner från dödens. Antingen håller Oasis undan eller så vinner någon annan. Har nog aldrig under alla mina år varit med om att en gulddebutant vunnit från dödens, påminn mig gärna NÄR det hände isf?

Livacious Lindy fattar jag inte hur folk ens kan strecka imorgon.. Dagens sämsta favorit.

Lycka till alla
Home Alone har jag för mig vann sin debut i guld från dödens.

Edit: Så var det =) https://www.youtube.com/watch?v=JxzGfJOHfl0
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+10)

Senast redigerad av sigh den 2015-02-28 klockan 02:01.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 01:59   #170

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av barner Visa inlägg
Hur snabb ut från start är USAIN HENNA.

Kan den tage ledningen?
Som jag läser det spetsar Boogie Man och släpper till första bästa. Denna bör vara WTJ som är minst en längd snabbare än Usain Henna.
AMHC (+1)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 02:27   #171

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Som jag läser det spetsar Boogie Man och släpper till första bästa. Denna bör vara WTJ som är minst en längd snabbare än Usain Henna.
Möjligen att National Pe är snabbast i början, men resultatet borde bli det samma med WTJ i täten efter ett tag

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AMHC (+1)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 03:03   #172

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1429
Standard

Citat:
Som jag ser det måste 1:an vara ett självspelande piano om den ska vinna. Kusken bakom är ett totalt blåbär, och nu gigantisk favorit på v75. Luktar prestationsångest och strul lång väg. Hur 10:an ska lösa det från det spåret och den kusken på korta häcken begriper jag inte.

Ärling som ändå är hyfsat rutinerad i dom här sammanhangen borde ha en bra chans från spets.
Tror nog inte han är ett totalt blåbär vann ju v75 med kamanda för ett tag sen sedan satt han ju dit crowne till 92 gånger på v86 för ett år sen ! men det är klart att han är mer i fokus nu!
Emeffeff (+1)
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 05:49   #173

Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Home Alone har jag för mig vann sin debut i guld från dödens.

Edit: Så var det =) https://www.youtube.com/watch?v=JxzGfJOHfl0
Fy fasiken, vad jag älskade den hästen! Som ung pojkspoling så stod man på Ströget och nästan lipade när båda favorithästarna Home Alone/Victory Tilly galopperade i Kriteriet :-) Helt otroligt vilken årskull det var.

Måste nog ta en whiskey till för att hedra dem.
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 06:05   #174

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Orutinerad kusk i sammanhanget får allt serverat?

Jag har spånat mig fram till, genom klassisk badkarsanalys, att det är Riccardo Bianchi:s tur att defilera hem lopp ifrån spets!

När det kommer till avdelning IV, så måste jag nämna att favoriten 12 Scarpia visat fartresurser och varit fin. Spåret och den anledningen att hästen visar mycket galopptendenser gör ändå att jag har svårt att ta till mig favoritskapet.

Jag gillade nr 6 Calvados In som mest måttligt inledningsvis av tävlingskarriären. Tipssnacket var hett runt kusen inför tävlingsstarten.
Först när hästen sedan vann den 6/12 gillade jag vad jag såg, men höjde endast en aning på ögonbrynet vid det tillfället.
Det var sedan vid starten efter jag reagerade på att hästen åstadkommit två härliga segerryck och lämnat motståndarna på tilltalande vis. Det är ju i min smak det här, var genast tanken! Senast fick hästen inget fäste, så den starten glömmer vi.

Conrads 5 Breidabliks G.T. visade härlig tåga över upploppet ifrån ledningen vid senaste vinsten, så den vill jag inte se startsnabbhet ifrån.

Min tanke är att Örjan eller Johan kan ta spets initialt. Vad jag tror är att de faktiskt önskar söka rygg på Calvados In, just för att de båda hemmatränarna Johan och Peter högst troligt har sett segerloppen?
I min värld får ekipaget som hamnar utvändigt om Calvados In ytterst svårt att hänga med när tempot dras upp på sluttampen, vilket talar för lucka ifrån vinnarhålet...

Jag bär tro om att hästen kan visa sig "bara vara bäst", baserat på avslutningarna vid nämnda vinster.(Grattis då till Örjan eller Johan som kan snålåka i rygg fram till 2:a-platsen med flämtande och mycket trött häst i tömmarna!)
Rätt obefintlig risk att Örjan eller Johan eller någon annan proffskusk släpper spets på V7 med en hysad häst till Bianchi om hästen han kör inte ens är favorit.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 07:48   #175
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Lät ju bra på Oasis Bi i Björnkollen, vore riktigt fräckt att spika den.
Viktigt att lyssna på liven i morgon innan man tar ställning i det loppet. Björn skulle köra för SOS om hästen känns bra som jag fattade det.
Sedan kan du lägga till vad Puro sa i aftonbladet, Hans häst vinner absolut inte från dödens och ska han hamna längre ner 2;a eller 3;e ytter kan det faktiskt bli för långt fram. Björn är ju bra tempobedömare,
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 08:00   #176

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2248
Standard

var dubbla openstretch också på åby då kan vilken häst som helst som ligger bakom ledarn vinna
grannybar är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 09:08   #177

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Kommer inte Naglo del’Nord till spets i första?

2 Maffioso Face kör för spets och släpp....
3 Caliber T.T. kör för spets och släpp....

Känns som det är i alla fall 50/50 att någon av dessa snor spets från 1an!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 09:14   #178

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Till dagens V75 finns det inga breddloppshästar med i startlistorna (hästar med mindre än 500 startpoäng). Det är första gången på mycket länge man lyckats få ihop det så, och det finns väldigt få hästar i dagens startlistor som saknar kapacitet att vinna med rätt löpningsförlopp.
Gammal 2015-02-28, 09:39   #179

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5044
Standard

Ang avd 1, hur snabb ut är Naglo del Nord jämfört med de utanför, tänker närmst på 5 och 7?
MrJoke är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 09:40   #180

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Till dagens V75 finns det inga breddloppshästar med i startlistorna (hästar med mindre än 500 startpoäng). Det är första gången på mycket länge man lyckats få ihop det så, och det finns väldigt få hästar i dagens startlistor som saknar kapacitet att vinna med rätt löpningsförlopp.
Missade du att jag skickade detta till dig igår morse?

Viroid (+50)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td