Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-28, 10:40   #196

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av micho Visa inlägg
varför skulle RA ha chans mot WW nu när den va chanslös sist ?? o nu dessutom superkuskförstärkt med Goop..
Fastlåst, skor på och med Joel Uhrberg var förutsättningarna sist.

Idag är det springspår med en häst struken på tilläggsvolten samt kuskförstärkning med Johnny Takter och förhoppningsvis barfota enligt tränarintervju.

Sedan är det 5% vs 20% i spelprocent vilket gör den mest intressant även om jag hade satt procenten till 10% vs 15% då jag vill vinna pengar och inte uteslutande går efter 7 rätt i första hand varje omgång.
Gammal 2015-02-28, 10:44   #197

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Om man skall leta bortglömda med spelvärde idag så har jag vaskat fram några som jag tycker spelarkollektivet bedömer lite fel.

V75-1: 11 Nok'en Fräkkert som verkar ha fin form, men är helt bortglömd.
V75-2: 7 Man Winner har form, och 8 Ribery med Ville Karhulahti behöver inte vara med i tokkörningen som det säkert blir, då kan en formstark upploppsspurt räcka hela vägen fram.
V75-3: 11 Montgomery Hill håller formen i topp, och står på tur för en seger.
V75-4: 1 Delicious Brown är orutinerad, men har form. Örjan upp.
V75-5: 5 Boogie Man har alla glömt bort, varför då?
V75-6: 7 Ark Went In kommer med ett staket, men ratas ändå av spelarna. 9 Young Farmer har mycket fin form, men har nästan inga streck ändå.
V75-7: 6 Aroma Grim med Johan Untersteiner, på hemmaplan med en formstark häst, och knappt 4%???
Har deliocios brown form? startade för 5-6 veckor sen o la ner vapnen totalt trots att han fick bestämma i spets.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 10:46   #198

Standard

positivt för veijo med strykning på caliber tt samt för goop med strykning på kamanda, bägge kommer ner ett hack ibanan.
Gammal 2015-02-28, 10:50   #199

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Rätt obefintlig risk att Örjan eller Johan eller någon annan proffskusk släpper spets på V7 med en hysad häst till Bianchi om hästen han kör inte ens är favorit.
Jodå, tog mig en funderare runt den detaljen.
Tränarsnacket i ronden "avslöjar" lite smått att Peter, tränaren till nr 1, nog gärna ser vinnarhålet för sin häst. Det är vad jag "tolkat" mig fram till.

Johan avslöjar väl ingenting egentligen, men hans häst har varit kort i rocken två ggr i rad ifrån spets.
Han är en begåvad tränare och kusk, så frågan är huruvida han tänkt köra hästen bakifrån idag eller först i nästa start?

De lär få ta emot med varma servetter iallafall, om man ser till hur Calvados In lägger av ifrån start. Det gäller att avväga hur mycket saker och ting får lov att kosta...

I övrigt hoppas jag att hästen verkligen visar sig vara en V75-häst?
En häst som Flex Lane hade iallafall inte skuggan av en chans att hänga på till slut, trots snålskjuts i rygg hela vägen. Med i fältet satt Johan och analyserade motståndare inför framtiden?

Blir kul se detta lopp!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 10:52   #200

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Om man skall leta bortglömda med spelvärde idag så har jag vaskat fram några som jag tycker spelarkollektivet bedömer lite fel.

V75-1: 11 Nok'en Fräkkert som verkar ha fin form, men är helt bortglömd.
V75-2: 7 Man Winner har form, och 8 Ribery med Ville Karhulahti behöver inte vara med i tokkörningen som det säkert blir, då kan en formstark upploppsspurt räcka hela vägen fram.
V75-3: 11 Montgomery Hill håller formen i topp, och står på tur för en seger.
V75-4: 1 Delicious Brown är orutinerad, men har form. Örjan upp.
V75-5: 5 Boogie Man har alla glömt bort, varför då?
V75-6: 7 Ark Went In kommer med ett staket, men ratas ändå av spelarna. 9 Young Farmer har mycket fin form, men har nästan inga streck ändå.
V75-7: 6 Aroma Grim med Johan Untersteiner, på hemmaplan med en formstark häst, och knappt 4%???
Absolut, håller med i många av dina korn. Men som sagt, det är dina subjektiva bedömningar. Jag skulle nog kunna hitta 1-2 hästar i varje lopp och motivera varför de är för lågt streckade.

Som du mycket riktigt påpekade tidigare, inga breddhästar med. Vilket gör att det för första gången på länge blir lite mer spekulerande och analyserande. I många lopp kan flertalet hästar vinna med rätt resa, så har det ju absolut inte varit tidigare i vinter på de stora streckspelen.

Nok'en Fräkkert, Delicious Brown och Young Farmer kommer högt upp i min ranking.

Man Winner och Ark Went In kommer med på sluttampen. De andra ratar jag.

Boogie Man har jag missat så den får jag ta mig en titt på, MILJONHÄSTEN kanske
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 10:53   #201

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3047
Standard

Hur är det ställt med barfota eller inte i dag?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 10:54   #202

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Valfri balans gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 10:55   #203

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
humor det är halmstad o valfri balans som vanligt
Gammal 2015-02-28, 10:55   #204

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Har deliocios brown form? startade för 5-6 veckor sen o la ner vapnen totalt trots att han fick bestämma i spets.
Kommer med tre ettor i raden. En infektion kan naturligtvis vara förödande för formen, men jag tror det är rätt så påställt när man anmäler till V75.
Gammal 2015-02-28, 10:58   #205

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
positivt för veijo med strykning på caliber tt samt för goop med strykning på kamanda, bägge kommer ner ett hack ibanan.
Är det så jävla bra?

Såg din kommentar, kikade på hästarna runt om kring och jag tror snarare att det är åt andra hållet.

I lopp1 får Veijo spår 3, kanske är obetydligt. Men min ide For Pleasure As får helt plötsligt spår 5. Klart intressant!

BG får helt plötsligt spår 9, vilket är ett skitspår. klart överskattat!

Som back-up tar jag med mig Jens statistik om startspår etc etc

Summa summarum: Lopp1 blev ännu mer skruvat och skräll på lut, Lopp5 minskar BGs chanser.

Det är så JAG läser strykningarna, men det sköna är ju att vi alla får tycka olika.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 10:58   #206

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Kommer med tre ettor i raden. En infektion kan naturligtvis vara förödande för formen, men jag tror det är rätt så påställt när man anmäler till V75.
1 Delicious Brown (Örjan Kihlström) är kanske inte i extrem toppform eftersom han inte har startat på fem, sex veckor. Men jag hoppas att han ska göra ett vettigt lopp. Tror på ett defensivt upplägg nu. Jag tror att han får smyga, om han inte klipper i själv. Trea, fyra på ett bra läge, säger Peter Andersson.
Gammal 2015-02-28, 10:59   #207

Standard

Citat:
Var det infektion sist? Hur som heslt kan man bara tro att den har form precis som vad det gäller Oasis Bi. vi får se i eftermiddag
Gammal 2015-02-28, 11:02   #208

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Är det så jävla bra?

Såg din kommentar, kikade på hästarna runt om kring och jag tror snarare att det är åt andra hållet.

I lopp1 får Veijo spår 3, kanske är obetydligt. Men min ide For Pleasure As får helt plötsligt spår 5. Klart intressant!

Summa summarum: Lopp1 blev ännu mer skruvat och skräll på lut, Lopp5 minskar BGs chanser.

Det är så JAG läser strykningarna, men det sköna är ju att vi alla får tycka olika.
Jo jag vet vad statistiken säger om spår 9. vad det gäller naglo så är det ju stor fördel då det är mindre risk att han blir hängande nu. 1 o 2 lär ju sprinta iväg från start o Veijo bör lätt kunna vika ner i andra spår direkt.
Gammal 2015-02-28, 11:03   #209

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Är det så jävla bra?

Statistiken får säga vad den vill, men med spår 9 kan Goop välja spår direkt bakom Wilda Tigern Jack och befinner sig direkt i 2:a-spår.
Jag tror att Björn gillar förutsättningarna åtminstone?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 11:05   #210
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Chanspik för Björn Goop i BJÖRNKOLLEN efter loppet på Åby 18/12 då Björn körde Sugar di Poggio(2;a) och blev mäkta imponerad av Delicius och nu riktigt kuskplus dessutom,
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td