|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Jägersro
Ska man försöka fälla Alkalizer och US Dollars ??? Tror att Alkalizer med lopp i kroppen blir svårslagen....
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
New Star Power i avd 5 känns intressant, jag tror det är en tysk toppkusk (?) som sitter upp! Petri Puro har 70% i segerprocent, han tar ut hästar i bra skick helt enkelt! SOS?
Alkalizer litar jag inte på, sjukt fin häst och om han är som bäst borde det vara en enkel uppgift. Troligen vinner han detta eftersom jag inte tror Grumetti kan svara någon ledning. Men när Marcus kör själv så blir jag allt lite tveksam och hästen har visat lite ojämna tendenser förr. Däremot hoppas jag att hästen är fin för gillar verkligen ekipaget! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Värt att tänka på
Avd 1: Kerns favorit ska troligen inte gå med optimal barfota runt om balans i kväll. Enligt intervju i SDS är Light Brodde stall Kolgjinis bästa chans i kväll. Avd 3: Even Sweeter (3 procent just nu) ska eventuellt tävla barfota runt om för första gången i kväll. Lopp i kroppen. Troligen perfekta yttre förutsättningar. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Super Conclusion planerar man rycka skorna på. Vet ej hur den gått innan, låter som det är nytt. Sundsholms Fatima, andra jänkarvagn, och då gick det jättebra. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Money Lloyd ser ju ruskigt formstark ut i avd1!
3% är löjligt... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Så stryks U.S Dollars som skulle fällas.
Spets slut på New Star Power nu känns ju troligt. Alkalizer AM tror jag blir svår fälla, tyvärr.. Gick ändå klart bra i årsdebuten efter vilan och nu möter man inte Lover Face och sådana.
|
|
|
|
#7 |
|
Har lite känsla för Indian Shore, Navy Face och Thunder Lavec. Omgången ser inte jätterolig ut, så kanske att jag bara brakar iväg en raket och kör en liten 9-1,6 DD.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Conclusion ska även provas med jänkarvagns ffg. ¢¢ + jänkarvagn och en tränare som tror på rekordsänkning idag.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Idag blir det spik på New Star Power
andra spiken är inte klar
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
En del läsvärt http://www.jagersro.se/index.cfm/s/T...yheter/id/3973
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
rating 6-2 i dd1 - ingves från bricka 2 med en häst som vann
med 5 längder senast till över 20 i odds. Ingves då också...
|
|
|
|
#12 |
|
Banned
|
På allmän begäran. Ni som får ont i huvudet kan blunda.
Mitt ”Takter”iska system och dess tankar så far... V64-1: 2,5,9,7,6 3 Money LLoyd till ledningen men släpper till 6 Sundsholm Keynote. 7 Light Brodde kommer farande med Ludde och då vet ni ju hur det kan gå. Rankar ner 6,7 där av. 3 dras med och får inte se dagens ljus. Roliga är 2 Virveln som kan virvla till alla dessa om en bra dag. Äv 9 Pilevallas Krabat kan få en fin resa. V64-2: 9,10,4,15,11,7 Vill fälla favoriten i detta lärlingslopp. 9 Kopral Kanon kan sitta tidigt i ledningen. Den järve chansspikar. Dock brukar jag inte spika i lärlingslopp utan streckar på. Fynden i loppen 4 Karybdis och 15 Rajah Press. V64-3: 11 Hoppas på att de kör lite där framme sedan finner bäst Kusken. Takter till 3% V64-4: 13 Samma som ovan till 7% V64-5: 6,5,10,3,9,11 En kusk som jag inte hört talas om som favorit? Den roliga som jag har hittat i loppet är 10 Fickle Shine. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ska kolla hockey och CL fotboll i kväll så inget trav, men ser att Ludde anmält sin nyblivna fyraåring barfota runt om ffg i dd-1. Det kanske inte blir så men om det blir det så lär det blir skitodds. Expekt lät mig spela för 50 kr så det fick bli kvällens bidrag till travet när dom erbjöd 20 ggr pengarna på den.
Pågående Datum Spel Insats Odds Möjlig vinst 24/02/2015 16:36 Trav, Jägersro Jägersro 7 Vinnare : Panchiao 50 kr 20,00 1000 kr |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Värdet på New Star Power som favorit med alla streck från US Dollars? Ännu mer givet att försöka fälla den än det var att försöka fälla Lövgrens kuse. 41% i nuläget + strecken från US Dollars.. Nej tack!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
När det är Jägersro V64 är alltid Ludde förbered! Det är också "Danskarna" som vinner ovanligt mycket på Åby å Jägers! Men vill i alla fall lyfta fram Paula Petterson en skit duktig tjej hoppas hon vinner med Favon 10 Alfa Giacomo! Detta var första men inte sista kommentaren från Joll............
asgaya3141 (+30) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En annan är ju från KIL! I Värmland! Som en del kallar Goopland med rätta! För igår körde han över oss spelare igen när han går å vinner i första V64:an! Ujamejen å inte ta det på allvar!! Ha alltid med BJÖRN GOOP!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
V64 Jägerso Analys av Avd !
Klas och Ludde kör som vanligt! Å jeppe vill gärna komma fram i slag läge!, därför har Joakim Lövgren med perfekt startspår 2 väntat , och på upploppet så viker han ut å kör över resten! Klart 10% En analys eller dröm välj själv? Vi ser ju sedan. Eller hur! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Är det någon gång ATG live nämner en annan förstahäst än den som är streckad mest? xD
|
|
|
|
#21 |
|
U.S Dollars hade vunnit det loppet med 30 meter. En undantagshäst, det kan jag garantera er!
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
![]() Skämt åsido, ja US Dollars var stenklar.. |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
avd1. 6 Sundsholms Keynote kunde senast smärtfritt komma till ledningen och väl där var segern aldrig hotad och etta via 1.13 sista varvet. Från ett springspår kan det vara läge för spets och slut.
avd2. 10 Alfa Giacomo har inte vunnit på ett tag, men det beror till viss del på att han stött på tufft motstånd. Denna gång ser uppgiften klart tilltalande ut och strular det bara inte från ett lite chansartat läge är det en bra segerchans. 7 Young Mystic gör sin första start i sin nya regi hos Thomas Uhrberg och ska bli spännande att följa både ikväll och framöver. 6 Amoroso Blou håller fin form och har samlat ihop till en fullträff. Med rätt lopp är det möjligt att han står som vinnare denna kväll. 9 Kopral Kanon har inte fått utdelning på sin fina form på slutet, ska tas på allvar här. avd3. 3 Across the Fire hängde senast på klart bra efter ett lopp i rygg på ledaren. Med hjälp av sin startsnabbhet bör det bli en bra position, kanske också i ledningen, men oavsett ska han ses med goda möjligheter i ett inte alltför högklassigt lopp. 1 Victorious Pine har inte levererat på ett tag, men fart finns och utgångsläget går knappast att klaga på. Liksom min tipsetta är hon snabb den första biten och sitter garanterat bra till direkt. 6 Try Osted Antik har inte fått till det på slutet, men kan en hel del i grund och botten varför strecket är givet. avd4. 9 O.Boy Face hade man ändrat utrustning på inför senast och snacka om att det föll väl ut. Trots ett lopp utvändigt utan rygg klev han fram och kopplade grepp redan runt sista sväng varpå segern blev hur enkel som helst. Bra chans om lika bra på nytt! 12 We can As kommer från seger på Charlottenlund och visar fin form för dagen. Given. avd5. 3 New Star Power Petri Puro visar, som säkert alla märkt, fortsatt kanonform på stallet. Drag! avd6. 6 Alkalizer Am kunde senast överta ledningen efter ett knappt halvvarv och efter att ha fått dämpa en bit satte utvändige Lover Face upp farten ut på slutvarvet. Att han inte orkade stå emot denne och att det tog emot lite till slut var honom förlåtet. Denna gång ser lite enklare ut är det bra chans till snabb revansch. 1 Grumetti gör sin tredje start i sin nygamla regi hos Lövgren, Strider utan strul. Spiken: 6 Sundsholms Keynote Draget: 3 New Star Power God tur! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ok, då åker nog skorna på innan det är dags, Hade varit mer intressant om det varit Robert Bergh, Stefan Melander eller JO Persson typ som lämnat avslag på en häst som är anmäld barfota runt om ffg. Ludde brukar inte mörka sina chanser direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nej
|
|
|
|
#30 |
|
Sundsholms Keynote ska gå med bakskor och det är minus enligt Klaus. Han kommer även släppa ledningen då hästen går bättre bakifrån.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Slim shady i första, kan den vara ett hot? bfro ffg?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Anmärkningsvärt att Go Green Pellini är streckad till 2% bara. Spår 12, återkommer efter uppehåll och ingen vidare kusk men med tanke på vilken häst och stallform det är måste det ändå vara i lägsta laget. Hästen är väl ändå bland de tre bästa i loppet?
Lycka till på spelet, ni som spikar Kern i första får gå tillbaka till skolbänken...
|
|
|
|
#33 | |
|
Banned
|
Citat:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
( Från ett springspår kan det vara läge för spets och slut. )
När fan börja de med springspår i bilstart
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
![]() Andymart, litar på er som kan era grejer! Då var det bra för mig den blev struken, för hade garderat den
|
|
|
|
#37 |
|
V64 Jägersro
Avd 1: Nr 2 Virvel Spik! Får loppet Avd 2: Nr 10 Alfa Giacomo Spik! Bara för Paula är så bra kusk fixar hon detta! Avd 3: Här har vi en favorit i fara p.g.a Kusken! D-Å Olsson 0% i år ! Tror 1 Victorius Pine vinner men garderar med nr 4 Jullex Hero. Avd4: Måla på 2 3 6 7 8 9 13 Avd5: Mikael Lönnborgs verkar ha fart, Peter Ingves med K.Q.M vad kan den? Spar lopp 2.5 Avd6: Tror att favoriten är illa ute 6: e spår och inte har varit pålitlig! Nä gardering å tar inte med den! 1 3 4 5 10 Om ni spelar, vinner ni tala om, vinner ni inte säg inge!
Senast redigerad av Jollyjumper den 2015-02-24 klockan 18:32. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+3) |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
5 Smedjans Santos v 64 3 Snuskigt snabb ut, BRF RO. Vet inte hur den gått i Danmark, se upp 4 % nu!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Prince lurifax har fin form och är ute på rätt distans här. Peter låter nog galningarna kör i början o tar dem till slut. Alkalizer am står för klassen i sista och Marcus behöver misslyckas kapitalt med styrningen om han ska bränna detta lopp. Tjurkhults Sigge är en helt ok häst o ska gå barfota runt om. Tycker inte motståndet skrämmer så värst å den är intressant på %en. Jag spikar alla tre på min lilla lapp
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Enligt mig skall inte ett avslag vara en ostreckad.. vad ger det mig som läser tipsen??
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Inte ffg ¢¢, Varulv hade koll. Det är dessutom ändrat till skor nu.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Uhrberg kommer få loppet med Oboyen när Adrian och Stefan kör mot varann.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
Varulv verkar ha koll. Hur ser Varulv system ut så här innan start eller är det hemligt?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banned
|
I första v64-1 tror jag Ludde bara kommer köra till ledningen. Om det sedan håller hela vägen är lite oklar...
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
frågan är om inte 10 i avd 2 är en rätt bra spik.. rätt lite streckad!
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Står ju skrivet i programmet att Light Brodde sitter i spets efter några hundra meter i första avdelningen. Hästen är bra och Ludde vinner ju en hel del på Jägersro, så 16 % känns klart spelvärt. Dock inte optimal balans så kanske ingen självklar spik, men mycket intressant!
SK går sämre när den inte går bfro. Två drag; Smedjans Santos i tredje känns klart rolig, ganska kallt motstånd och är inte helt främmande för att Simoni kan hitta ledning och leda runt om. Kan vinna även utan spets då hästen är underskattad. Fickle Shine duger bra i femte. Möter inte allt för tufft motstånd nu när Jockes strukits och har sett fin ut på slutet, även om det inte är den där riktiga stjärnglansen. Med lite flyt på vägen kan den ändå vara med och strida. 15 gånger på vinnarspelet och 6 % just nu. Favoriten är bra men vad är det för kusk? Here To Rock F och Go Green Pellini i sista måste jag också nämna, två procent på båda är ju lite kul trots iskalla lägen. Rock F debut hos PU, bfro. Alkalizer Am är överstreckad även om det är rätt att den är favorit. Dagens bästa spik är O Boy Face som går runt dem. Senast redigerad av AndyMart den 2015-02-24 klockan 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banned
|
Alkalizer Am kommer bara glida till ledningen efter ett tag! Synnerligen svårslagen.
Red: Även för mig som hatar Jackpott skall tilläggas!
Senast redigerad av jackpott den 2015-02-24 klockan 19:01. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Registrerat spel
V64 Jägersro 2015-02-24 Avd1- 2 Avd2- 10 Avd3- 1.4 Avd4- 2.3.6.7.8.9.13 Avd5- 2.5 Avd6- 1.3.4.5.10 Kvitto 2008 9C00 4880 9505 |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nämner Money Lloyd som skräll i V64-1 innan ni lämnar in. Avslutade bra mellan hästar på Åby senast, strecka vid gardering!
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Money Llloyd gav mig 7 rätt på Kalmar i somras, alltid given på kupongen efter det
Emeffeff (+1) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
Paula Petterson |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Tänk om Adrian får till det i avd 4?
och Veijo i avd 5? 1 - 1,2,5,7 2 - 9,10,11 3 - 1,3,6 4 - 7 5 - 3,10 6 - 6 |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ja det där loppscenariot var ju inte direkt oväntat. Lite besviken på Jacobsens styrning dock, onödigt passiv.
|
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#62 |
|
Jag kan inte fatta att betalsidorna inte kunde räkna ut det där...
![]() Travnet som förvisso är en gratissida tyckte t.om att man kunde chansa bort den som hårt betrodd . |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro T Spelform: V64, omg. 39 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 7 (5, 10) 2 4, 6, 7, 9, 10, 11, 13, 15 (12, 5) 3 4 Jullex Hero (3, 1) 4 6, 7, 9, 13 (3, 8) 5 3 New Star Power* (5, 6) 6 6 Alkalizer Am (1, 4) Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: 0D00 5C58 4FB0 nbhn bhkm
|
|
|
|
#64 |
Dagens rader (sent..jag vet..)
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro T Spelform: V64, omg. 39 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 6, 7 2 9 Korpral Kanon 3 3, 6, 9 4 7 Thunder Lavec 5 3, 4, 5, 6 6 3, 5, 6 Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr Kvittonummer: 6BE4 3C7C 6B12 XXXX Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro T, omg. 9 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6, 9 2 7 Thunder Lavec 3 3, 5, 6 4 5, 6 Vadet gäller startnummer 18 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 36,00 kr Kvittonummer: 2DC0 923A 8B32 XXXX Lycka Till! , Hoppas på K.Kanon nu.. Mvh , L |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banned
|
Jan Hansen kan han volta? funderar på att spel till 7ggr
![]() Red: Nu står den i 45 för 10.... Senast redigerad av jackpott den 2015-02-24 klockan 19:29. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro Tr, omg. 9 Lopp: 4 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 9 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: 0D02 1C10 4594 1145 |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
hhhhhh chans spikat Peter Ingves ,får jag in det blir pengar
|
|
|
|
#71 |
|
Har 9, 10 på V64 - får bli mitt tvillingspel.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Vilken trött kusk bakom 2 Bokito Twiko
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banned
|
Men Urban Johansson är han köpt eller???
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banned
|
Bästa hästen vinner !! Snyggt!!
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Men varför kunde inte Raja galoppera på upploppet då? Hade ju varit smakligt att pricka in en 2%are istället för en 6%are..
alle (+10) |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Paula försökte sänka dom i 3:e spår hela vägen, gick inte riktigt...
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Travnet är de enda som kan trav av tipsarna. Gång på gång.
Fan man plocka bort den trots det xD
|
|
|
|
#79 |
|
Grattis Alle till fina andraplatsen med Ernst Hugo
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
Ha Ha...
Urban Johansson 45 starter 0 segrar svarar med en 0% are...undrar vad han fick "under bordet" ??
Man undrar ibland... |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
äsch, hade plats till 7 gånger degen på T.sigge .
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Sigge hade nog räckt lång här om inte idiot-Urban varit framme...
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Grymma på det. Iaf på sistone. Hade själv med den men blev för tagen av alla som låste på 9-10. Visserligen fick de ju skitlopp båda två xD Men den här var bara bäst
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banned
|
Jag hade inte glömt den hästen! Bara kolla i arkivet vad hästen gjort! 13,2 kan de andra inte stava till
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Citat:
Säger ju det, just Jönsson är kanon duktig! Skrällarna är en av hans starka sidor. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+3) |
||
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Citat:
De tycker jag själv är helt fjantiga , typ att man ska sätta 1000 kr på varje DD. Mm.... Varför inte bara skriva vilken kombination som rekommenderas. XD
|
|
|
|
#92 |
|
Jens, Thomas, Veijo, Markus så får avslutningen gärna bli. Då blir det två sexor!
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banned
|
V64-2: 9,10,4,15,11,7
Vill fälla favoriten i detta lärlingslopp. 9 Kopral Kanon kan sitta tidigt i ledningen. Den järve chansspikar. Dock brukar jag inte spika i lärlingslopp utan streckar på. Fynden i loppen 4 Karybdis och 15 Rajah Press. Hoppas ni ryggade!!
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Ouch...såg nu Rajah Press stat..1.13.2 medel rekord (lite torsk på rekordtider)hatar att missa sån info , men hann inte analysera idag ..Damn..
Tyskt i nästa..K.Kern till 3% Tack! Skor fram ryckta.. L Senast redigerad av Lazze den 2015-02-24 klockan 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banned
|
Skönt man har bästa kusken i nästa som spik!
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro Tr, omg. 9 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 4, 6 (12, 1) 2 9, 13 (7, 6) 3 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (1, 11) 4 6 Alkalizer Am (1, 4) Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: 2F00 9C90 A9f0 amsjda
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Tvilling Lopp 5
Hästar 1-4 1x10 Kr Toppen Odds
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro Tr, omg. 9 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 5, 6, 7, 12 2 9 O.Boy Face 3 3 New Star Power* 4 6 Alkalizer Am Vadet gäller startnummer 6 rader x 5 x 2,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: CF04 9810 8590 1145 |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Spår 2 storfavo hamnar på innespår
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Luddes hästar verkar på gång spännande till helgen!
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Där rök man då. Tog inte ens med danskarselet på min kupong.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
Andra no 7 för Kolgini?
Jag hoppas iaf spik på V4 och V64 (bara kvar för 5/4 rätt där)
Känns bra ,trolig spets ..sen blir det dryga spår för favven. *Better to burn out , than to fade away * Mvh , L |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro T, omg. 9 Lopp: 6 Spelform: Trio 1:a 13 Yankee Doodle 2:a 9 O.Boy Face 3:a 8, 12 Vadet gäller startnummer 2 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 4,00 kr Kvittonummer: EB40 D810 87bghg nbnghg
|
|
|
|
#107 |
|
Kern, Paula P och Dan-Åke Olsson fick bära favorittrycket i de 3 första loppen...spelvärlden är snedvriden...
Jollyjumper (+5) |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Tvilling lopp 6 Jägersro
Hästar 3-8 Utgång 13 2x10 20KR Johnny Takter fixar tvillin!
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banned
|
Ja det är pengatvätt i sista. Det är bara att lasta in
|
|
|
|
|
|
#110 |
Spelvärde |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banned
|
Och andra sidan så behöver man bara lista ut ett lopp om man vill ha en DD
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Känner mig hyfsat sodomiserad av Sten Juul idag :(
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Återigen, en piss dag.
|
|
|
|
#115 |
|
Titta på Uhrbergs statistik hur han sjunker mille efter mille...år efter år.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Nej, den hade ingen. Nu kan vi sova.
|
|
|
|
#117 |
|
är det nån som har koll på vem den här Paal är?
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Tysk kusk/tränare som har varit många år i Italien och kört.
Senast redigerad av NicklasJ den 2015-02-24 klockan 20:36. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
provar fideli star mot alkalizer. hoppas paal gör bort sig
alle (+5) |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 109 Avd Ordinarie hästar 1 3 New Star Power* 2 6 Alkalizer Am Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: 2F06 1818 6790nnnn
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Kan tvilling sitta nu då med 3 som u och 156 10 på det..
|
|
|
|
#124 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-02-24 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 109 Avd Ordinarie hästar 1 2, 7 2 6 Alkalizer Am Vadet gäller startnummer 2 x 25,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: 2F06 1418 A5D012221
|
|
|
|
|
#125 |
|
Nej det kunde det inte.
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Jo körde i Elitloppet bl.a 1992, 2002 och 2004.
Senast redigerad av NicklasJ den 2015-02-24 klockan 20:42. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Använd bongtråden!!!
Helge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Fan vad kul att Fredrik Persson fick vinna. Så jävla skön snubbe
spiifii (+5), Helge (+5), alle (+1), Om_sommaren (+1) |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Undra om det inte blev jackpot nu?
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Vilket jäkla lopp Go Green Pellini gjorde!
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Märkligt beslut av uhrberg att svara spets. inte likt honom lite småroligt dock
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Haha Uhrberg är i bra form nu...
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Man måste ju undra hur Uhrberg tänker när han kör i spets med en monté häst.
Inte för att jag är förvånad att Lindgren förlorade med en storfavorit. Inte första och absolut inte sista. |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Bara att smälla på halva lönen på Örebro då! Blir kanske svårt att få tillbaka insatsen då, men 6 rätt är respekt! Först ska 86an in!
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Där kom den!
(...fast jag lirar ju ej för tillfället.) Jag antar att de flesta som lirade 7:an enbart gick efter Borgås intervju? För mig var det en häst i "boken", som äntligen kom någorlunda bra på det. Just denna har jag framhållit här på $harps tidigare. Jag försöker att inte upprepa mina idéer som har gjort bra insater i skymundan. Jag hoppas på att folk gör som jag och läser här för att ha hästarna som nämns kvar i bakhuvudet för ett antal starter framåt i tiden? Skrev följande i tråden för Mantorp 12/1: "Nu tänker jag att det är dags för 8 Fideli Star att äntligen få lov att vinna. Hästen har 2 st verkligen mersmakande insatser i ryggen närmast. Bra ifrån dödens och nedplockad av bra Riordan-häst. Senast fin spurt i skymundan. Se till att ha kontakt in på upploppet, Robin! ![]() Red: Trist loppscenario, helt omöjligt med gunga..." ___________ Tur att Borgås fick gjort intervjun! ![]() Snart ska jag heja på A.U. Bismarck, förstås! Roligt lopp med flera volter. ![]() Red: Nån med idé till lopp 9? Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-24 klockan 21:10. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Det är en sån här rad man drömmer om att sätta nån gång utan att behöva bli ruinerad över insatsen... Men det känns som en utopi.
Den vågade hade spikat i dom 3 första och sen målat på i resterande lopp. Men även då blir det en jävligt dyr kupong. Ska man köra reducerat så har jag svårt att se varför man skulle ranka Son of a gun, Fideli Star eller Pioneer FH som nån sorts A/utgångshäst. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Han hade ju faktiskt kunnat välja andra ytter i början o lugnat ner sig lite. Men å andra sidan kan man inte klandra honom. vem trodde uhrberg skulle svara?
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
Voltstart (+1) |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
senaste dagar har v64 blivit bästa spel, vilka pengar delas.. väntar på örebro torsdag..
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Nä, såg du inte Bismarcken? En personlig favorit!
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Jo, självklart!
Ibland så bara måste jag säga emot. Det gäller speciellt i ett travforum, när en av mina personliga favorithästar avslutar sylvasst! Då är trav riktigt roligt.
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#148 |
![]() "- Det är tufft och första gången med voltstart. Men han var grym hästen. Han är lite småseg. Jag var beredd på at få en rygg men det fick jag inte. Men jag fick fart på honom i sista sväng. Tittade inåt hela tiden och såg inte att det kom någon där ute förrän jag hörde honom skrika på sin häst, sa Dante som tog stallets andra seger under kvällen med sjuårige Orione Spin som ägs av Ludde tillsammans med Star Face AB. Det var Bo Örberg som skrek på A.U.Bismarck och det gav andraplatsen före Sagarmäthä och Robert Andersson som så när hade lyckats utnyttja sin ensamma plats på startvolten till ledning runtom." Senast redigerad av Helge den 2015-02-24 klockan 22:18. |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Dante blir nog bättre kusk än både far och bror inom sinom tid.
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Man kan ju lugnt säga att Dante vet hur pisken skall användas. Två segrar och två avstängningar för felaktigt bruk av körspö.
|
|
|
|
|
|
|
|