Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-25, 09:30   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V4 Rättvik 25/3


Avd 1

Jisses vilken samling galoppörer!

Favoritspelad 8 Sagi järven ser ut att vara mest kapabel men har galopperat i 13 av sina 15 starter i livet. Sämsta spåret.

Känns som rena lotteriet att försöka lista ut vilka som går felfritt här.
Den enda som ser ut att hålla sig på benen är väl 6 Lax Erik men den är nog sämsta hästen i loppet?

Ulf Ohlsson upp på 2 Dymo Dan Kanske? Vann sist när han satt upp, efter det 4 raka galopper. Som sagt lotteribetonat värre.

Strecka 5-6 st spelade under 10% och hoppas man fått med ett par som går felfritt? Då har man iaf ett V4 värde att bygga på om det skulle bli rätt?


Avd2

Också svårlöst?

Gillar 7 Journey men i det ekipaget får man Troels Andersen på köpet med vingelläge och det brukar gå mindre bra.

Westholms har bra läge men är osäker?

10 Paolo De lucia bra ekipage men svårt läge.

4 Leo Boy med lopp i kroppen.

Svårt.

Avd 3

Vågar man Hoppas på lite körning här mellan startsnabba 1 & 4 ?

En som kan få loppet då är 3 Lady Lee som visat bra form i år. Känns som den kommer få en bra resa här är klart streckvärd till 7% just nu.


Avd 4

Det kan vara så enkelt att 1 Alexis Goodland leder runt om. Hästen är naturligt startsnabb. Spetsat enkelt från bricka 4&5 i volt senaste 2 ggr. Intrycket är att det iaf att det inte funnits ett ton kvar i linorna över mål. Orutinerad häst. tycker det finns klart värde i att försöka fälla den.


13 MT Jorgen har ett uselt läge och kommer ut efter vila. Tycker den visade prov på fin skalle vid vinsten och får Ulf Ohlsson upp. Bortglömd till 3% just nu. Att man anlitar Uffe för styrningen tycker jag skvallrar lite om att hästen visat bättring i träning. Inga belägg för det men har känslan för att så kan vara fallet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5), kunghumle (+1)

Senast redigerad av Basse den 2015-03-25 klockan 09:41.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:16   #2
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Kollat om det finns nått kul skräll drag och hittar 7 Anders Gigant som det låter halv uppåt på från stallet 4% taget.
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:25   #3
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Risk för låg utdelning idag!

Men om det häxar lite för dom mer betrodda kan det bli några kronor till kvällen i alla fall. Provar gå kort i första och nästintill helgardera sista!

1) 8 Sagi Järven är överlägsen felfri och rapporteras ha fungerat bra i träning. Dock kan den "släppa grejjorna lite överallt" så självklart är galopprisken överhängande. Tränaren är mest orolig över Lundins häst nr.12 som hans fru äger enligt intervju på Travnet.se! Dubblar med den då den verkar vara både kapabel och inte så galopplysten! Kanske sitter i spets efter 500 med tre-fyra hästar felfria? Drömscenario...

2) 10 Paolo De Lucia gjorde comeback i ny regi sist och blev skrik! Med all rätt! Det var påställt och klart! Klar förstahäst men bakspår över 1640 med häst som är mer stark garderar jag! 7 Journey kan sitta i spets efter 500 men Troels är ingen säker kusk så det kan lika gärna bli vingel de luxe och jag garderar vidare! 3 Twilight Eyes har läge och favoritdistans och när Westholm rycker dojjorna måste den streckas! 4 Leo Boy är Witasps val i loppet. Tvåa efter galopp på Isen i byggdetrav och nu har det gått en tid sedan dess men många som kommer från bra prestationer där har vunnit direkt i starten efter! Pass upp! Tar även med 8 och 11 som har form men pissiga lägen! Behöver mycket tur!

3) Här spikar jag O.P´s Flirt som jag tror är överlägsen! Som den såg ut i comebacken! Det spekuleras i spetskamp med Delvann men den tror jag inte kan svara! Delvann är ojämnt startsnabb och har långt steg och är inte superrapp första stegen! Från innern tror jag att den blir överflyglad direkt och Westholm är nog inte supermissnöjd med rygg ledaren heller! Witasps är bortlottad även om formen är fin men från dödens slår den aldrig O.P´s! För den som garderar glömt inte 1%aren 7 Kricken C.D. som jag noterade spurten på sist! Såg bara något gult som kom flygande från kön och gick väldigt fint sist och om jag inte missminner mig var det Kricken Strömberg körde då! Sitter inte på arkiv just nu så jag kan inte kontrollera...

4) Här är risken stor att det bara är spets och slut på 1 Alexis Goodland som enligt tränaren ska vara startsnabb och dra i eget hårt tempo. Lite tung ännu och inte på topp men man tror på bra vinstchans. Det gör kollektivet också men OM mjölksyran slår till och hästen inte är på topp idag så kan vem som helst komma bakifrån. Har gjort något superdumt och streckat alla utom en men jag bedömmer 8 Jarl som totalt chanslös! Håller tummarna för skräll och köper loppet!


Den som kör multi bör lira 8,12 - 3,4,7,10 - 4 - 1 x valfritt belopp!


Lycka till!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:27   #4
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2724
Standard

jag spikar Jarl i sista som tydligen är helt klar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25)
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:29   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Mina spikar idag är Twilight Eyes, som går barfota och som jag hoppas kan köras i spets, samt Alexis Goodland, där man nu ändrat till skor på, och som står fint till.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:29   #6
 
alexberg9s avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 100
Sharp$: 1570
Standard

haha 0% och helt klar? vad har jag missat
__________________
Win big or go home...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
alexberg9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:30   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57248
Standard

Ja ser att både Westholms i avd 2 och megafavoriten i sista ska tävla barfota (ffg gången). Dom kommer därmed att bli ännu större favoriter och helt ointressanta spelmässigt.

Har inte tid med lunchtraven själv och är inte påläst och ska inte spela.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:32   #8
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexberg9 Visa inlägg
haha 0% och helt klar? vad har jag missat
retas med doob
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:35   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja ser att både Westholms i avd 2 och megafavoriten i sista ska tävla barfota (ffg gången). Dom kommer därmed att bli ännu större favoriter och helt ointressanta spelmässigt.

Har inte tid med lunchtraven själv och är inte påläst och ska inte spela.
Du får nog kolla igen. Westholms andrahandsfavorit till 17 % och favoriten i sista anmäld med skor (ursprungligen barfota).
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:41   #10
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Ja, hur Twilight Eyes ska bränna detta från spets övergår mitt förstånd. Märkligt att den inte ens är favorit. Omg bästa spik utan tvekan.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:43   #11
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Avd.1 - 1.Lillsves Erik kanske..? Blev tvåa sist han hade spår 1. Sen ska man nog inte glömma 4.Leofaks. de tre senaste loppen 3,4,3 och snart kommer nog en etta
Avd.2 - 3.Twilight Eyes måste väl ses med bra chans av hans rad att döma? Verkar gå bra barfota
Avd.3 - Mina streck blir 3,4,8,11. Lady Lee 7%? Det är ett skämt med tanke på spåret! Dock skor men borde funka bra ändå.
Avd.4 - 1,3,5 blir det här.

Sen har vi ALLTID blicken på Ulf Ohlsson i v4, så han ska alltid streckas
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 10:53   #12
 
alexberg9s avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 100
Sharp$: 1570
Standard

Unique Julia i andra blev det ju skrik på senaste på valla, en andraplats blev det då, helt annat läge nu men kan kanske komma in i matchen vid körning..10%..
__________________
Win big or go home...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
alexberg9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 11:07   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 201
Sharp$: 57248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Du får nog kolla igen. Westholms andrahandsfavorit till 17 % och favoriten i sista anmäld med skor (ursprungligen barfota).
Westholms blir nästan med garanti favorit, åtminstone på toton, på att det lyser dubbelrött i barfotalistan och kommer sjunka i värde även på V4.
Stor favorit på Unibets fasta odds.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 11:12   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Westholms blir nästan med garanti favorit, åtminstone på toton, på att det lyser dubbelrött i barfotalistan och kommer sjunka i värde även på V4.
Stor favorit på Unibets fasta odds.
6 ggr fläsket just nu och tredjehandsfavorit på streckningen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 11:20   #15
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

1) 8,11 (hoppas Niclas Benzon kör felfritt med 11)
2) 10
3) 1,3,4,6,11 (Chip Dealer bara streckad på 10 %)
4) 1

Kostar 20:-. Fleris.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td