|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Mycket snack om Edge Boko...den jag tror mest på är helt klart King City.
Jag vet att det är första starten och den står 20m bakom med en passiv Örjan, men hästen har sprungit 9,5 vilket är en sjuk tid oavsett klass...nu vet jag inte vad denna tid motsvarar här men det låter positivt från stallet och att den bara är spelad till knappa 4% är ett skämt
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Junior Troy spikas idag, håller inne Unter från start & håller ut Örjans som fått mycket pengar på sig på sistone sen kör Björn mot spets & vinner. Barfota & lopp i kroppen idag.
9 Junior Troy (Björn Goop) gjorde en fin årsdebut på Örebro. Björn körde snällt. Gick med skor bak och då är han 50-60 meter sämre. Helt klart. Barfota runt om nu. Kapacitetsmässigt räds jag bara Indigious men han ska ta 40 meter. Jag blir inte förvånad om han vinner loppet, säger Anton Sverre.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Där ströks Mythical Fortune vilket förändrar loppet helt. D'One lär nu garantiladdas för spets och den är nog rejält förberedd när man anmält bfro. Bara att spika och gå vidare..
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lite minus med skoryck på Edge Boko, tror segerchansen felfri var helt i topp innan skorycket men den går ner lite nu. Är det inte konstigt att rycka skorna första gången när uppgiften redan är helt perfekt? Istället för att dra dem i en final eller så? Uppe i 70% nu men jag spikar ändå! Jag har svårt att ranka bakom och det är för sent att börja läsa på och ranka rätt där nu. 100% vinstchans kurant och felfri och felmarginalen för det med de här förutsättningarna tror jag inte är mer än 30%. Inget övervärde således, men inte tvärtom heller och det finns många öppna lopp i övrigt i omgången.
Indigious däremot är det väl ett rätt stort plus på, den trodde jag inte på innan men nu måste den nog med. Måste säga att strecken ramlat ner lite konstigt i lärlingsloppet. 12% på Erica Gertsson mot 2% på Oskar J. Spelar nästan ingen roll vilka hästar de har (och så stor skillnad är det inte på dem heller här), den där fördelningen är fel. Erica har mest kört monté. Startat på rikstoton tre gånger och nollat samtliga. Oskar däremot är bättre att köra än många proffs och stammis på V75.
|
|
|
|
|
#50 |
|
Idag överlåter jag till ena brorsan att göra V75 och slänger bara in V5 och V4. Sedan gör jag V75 tills på söndag. Man får dela på jobbet lite ibland. Inom V5 spikar jag dock Filippa Hall och Tokio Hotel Hall.
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Håller med angående lärlingsloppet. Här är det helt felstreckat. Snoopy D.K 4%? Lär garanterat vara med på målfotot från ett perfekt spår, kan dessutom vara en chansspik nu när jag ser att man anmält bfro här också... |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ja den tänkte jag också på att den stack ut! Första gången den gick ut på V75 vann den från spårt 12. På sprint. På sommarbana. Andra gången fyra bakom Big Bill Bac, Reve damour och Spark Rick. Rätt starka papper det. Kusken har jag inte stenkoll på men jag har varken plus eller minustecken i minnesbanken. Barfota på det, ja den seglar ju upp som klart mest streckvärda i loppet och lätt näst troligaste vinnaren efter Tokio Hotel Hall som jag ändå tycker är rätt favorit.
|
|
|
|
#53 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Avslutningen när den hade spår ett glömmer jag aldrig. Seg ut och pajaskusk försämrar lite...
|
|
|
|
#54 |
|
Edge Boko tror jag är helt stenklar, exakt allt talar för den så varför gå emot..
Men, om den skulle torska, så kommer det bli dunderskräll, för folk verkar inte förstå hur svårt det är för orutinerade hästar att gå runt 15-hästarsfält med 20m tillägg. Det händer iallafall väldigt sällan. Chiptheball In bästa skrällen i det loppet om nu inte Edge Boko är lika överlägsen som jag tror. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Så här blev mitt bolagssystem
1) 7 r6-4 (Örjan forcerar denna klasshäst till spets och slut, tro inte på den överoptimistiske amerikanen även om Johnny vinner "allt" just nu) 2) 6 r15-10 (orutinerad häst, som tar spets från springspår, svårt att ta 20 m, 10 vann övertygande senast) 3) 1,2,5,6,9,10 r4-3 (mycket skrik på 4 som var dålig senast och dessförinnan vann ett skitlopp, även skrik på 3, Björn positiv till 1 som inte imponerar på mig, 5 ser rätt hyfsad ut, här skräller 6) 4) 1,2,3,4,6,9,11 r8-10 (stallen tror mycket på 6 och 1, 11 kommer med två raka med samma kusk och vinner till 5 %) 5) 2,3,7,11 r10-6 (kom ihåg att norskarna brukar vinna kallblodsloppen, här tar 3 ledningen och skall slås därifrån till streckprocenten 9) 6) 3,5,6 r1-7 (favoriten 3 debuterade i knackig aktion, Hans-Owe var inte nöjd, 6 kan vara lösningen, Björn nöjd med 5, här kan skrälla) 7) 1,8,9,10,11,15 r7-6 (Örjan "bär" 11 till vinst gång på gång, Björns bästa chans säger han om 9 som inte var imponerande mot 11 senast, 15 är tuffast, 1 har läge och form, 10 ställer och far i loppen men är stark som en björn nu bortglömd till 7 % med André - se upp) Kostar 1512:-. Ett nedbantat system lägger jag in på V75-tävlingen. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Frågan är hur Takter resonerar i första...släpper han ner en årsdebuterande D'one om han kommer före från början?
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
För mig given gardering.
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det ar som att saga att alla I kvarteret har samma problem.
|
|
|
|
|