|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Men seriöst spiken diskad så jävla typiskt
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Tacka vet jag reglerna i Frankrike som inte är lika bögiga som våra svenska homofilregler.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
För att inte nämna jättetjöt av Raffe o Lennart i TVn haha (angående Snöbollen). Riktigt bra insats dock.. Värdig vinnare. Men visst borde Jörgen vunnit med de loppet? Går bäst i ledningen o bla bla bla. MEN skyller på Jörgen. Sätt upp Björn eller Erik så vinner Twilight detta loppet med 50m
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
![]() Och än en gång eloge till tvillingen!
|
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Surt när man hade lås 1 och 6. Den ena diskad och den andra tvåa.......
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Konstig diskning, de brukar kunna fria mycket värre. Han var ute och markerade och gick sen tillbaka. Så bröt finnen ut självmant kort efter och luckan fanns att köra i. Kan bli dyrt, det var sista hästen jag bantade bort på mina 7 streck.
|
|
|
|
|
#113 |
|
Jävla pissregler ärligt talat. Joel provar att gå ut men viker tillbaks inåt när han märker att det inte är fritt. Sen väljer 5:an att gå höger och luckan kommer ändå.
Tycker inte det påverkade utgången av loppet då luckan hade kommit ändå för Joel. Senast redigerad av Manprinsen den 2015-04-03 klockan 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Jag kanske hörde fel men tyckte inte Forsgren att allt var OK omedelbart efter loppet?
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Är detta dubbeln ikväll?
DD1. 6 DD2. 9,10,11 Vad tror ni, bra odds 6-11 77ggr just nu |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Visst kan Ludde vinna.Jag hoppas dock att han är sig lik och får hästen i galopp alternativt tar spets och kör undan för tidigt så att H-OS får chansen.I andra - skall inte BG vinna nåt på V75 på (nästan) hemmaplan?
Således 3-9 är min förhoppning. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Egentligen behöver det väl inte vara helt omöjligt att Reckless tar hem DD-1. Tar spets, släpper till Dream With Me NL, och Charrua blir tvungen att ta dödens. Lucka i sista sväng och Goop jobbar in den.
6,60 just nu och minsta oddset knappa 30 gånger på DD, spelvärd enligt mig! |
|
|
|
|
|
|
|