|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#212 |
|
Givetvis skulle man torska i sista även om det inte gav några pengar
![]() Trodde Örjan var klar men icke... |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Härligt. Då fick nog inte spelbolaget behålla 7 rättspengarna i alla fall och lite mer tillbaka till spelarna.
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Citat:
Ditt argument måste varit det sämsta jag läst på tio år. Du menar att om Marta och Messi knullar och du köper deras barn blir det en bra fotbolls spelare??!?!?!?!? Nä, det blir man när man är äldre, när man vet vad man vill. Det har travsporten också bevisat. Jesus. Vilken kalle anka kommentar. Men din kommentar var bra, det bevisar att folk går på historia och inte framtid. Tack för beviset! Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-08 klockan 21:58. |
||
|
|
|
|
|
#216 |
|
Vad i helvete hände med Amalia!?
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Rigatoni är ännu inte bra nog att vinna från dödens. Men bra ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Får man några sharps om man säger följande "det var bättre förr?"
|
|
|
|
|
#222 |
|
Om jag räknar rätt så backar jag en hundring på V86:an. Har ändå lirat in lite pengar på dagen, så det kan jag leva med.
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Nej där är en annan som borde ta pension. Måste faktiskt säga att jag respekterar Stig-H som hade vett nog att sluta i tid.
Ska bli intressant att se hur länge Torbjörn får första tjing på Jeppas Maxi t.ex Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Det visar bara att Stig H var väldigt klok som slutade köra i tid och lät yngre förmågor ta över styrningarna. Varför Gooparna inte låter sina lärlingar köra i större utsträckning är obegripligt, måste väl va många gånger bättre än att skicka upp en 70-åring.....
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|