|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
V75-1: Gillar inte att Your Highness hoppade bort sig sist, det kan vara något som stör, och då vinner hon inte det här. Youana och Eketorpets Tess skall nog med också. Rosella Ross räckte inte till mot H/V senast, men nu är det åter bara ston. Monas Invercote är hemma från Frankrike där hon tjänat smått ohyggliga pengar, just nu 1,86%. Det är alldeles för lite, tycker jag.
V75-2: Edge Boko är stor favorit, och visst kan han vinna, men han är som sagt hårt betrodd. No Gelt Face kunde bli fyra i senaste loppet, och ändå stanna kvar i klassen. Han blev fyra... Se upp med den. Melander tror ju på Nose Gear, så den skall väl med på lappen. V75-3: Jag tror man kör preparé med inken, men det kan ju räcka ändå om inte Magic Tonight är ordentligt förbättrad. Oasis Bi vill nog göra ett bra lopp, och så tycker jag man skall se upp med O´Grady. Lopp i kroppen, och vinst direkt vid årsdebuten (i klent motstånd). Kan ju en del i sina ljusa stunder, och brukar gå bra på våren. V75-4: Ett mycket öppet lopp där de flesta har chans att vinna om det löser sig för dem. Långsökt kanske att Celebrity Marke skulle vinna, men den har form. V75-5: Saveur har blivit megafavorit, men som Usain Henna såg ut senast är det svårt att inte ta med den. Send In The Clowns har gått bra länge, men spelarna dissar hårt. Se upp med den. V75-6: Jag har fått för mig att Ivar Sånna är huvudet högre än de här konkurrenterna, och tycker det är en sund spik. V75-7: Ett fint lopp, som är väldigt öppet. Naglo del Nord tror jag en del på. A Hannibal är en häst jag inte vill lämna utanför systemet. Mellby Apollo är också bortglömd, men är inte sämre än de mer betrodda en bra dag. Jag tror inte på någon hög utdelning i morgon, blir det femsiffrigt på sju rätt skall man nog vara nöjd.
Torstens (+3) Senast redigerad av Viroid den 2015-04-17 klockan 23:26. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Citat:
Jag är inne på att spika kusen!
|
||
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
Har tänkt hela veckan att Ivar är en spik, letade motbud nu och det finns ju några men det ser fortsatt ut som en bra spik. Djali Boko tror jag har bara fjärde bästa vinstchansen i loppet och är inte alls intressant att strecka imorrn. Kan ha fel, men analysen känns stabil!
|
|
|
|
#139 |
|
Trist omgång spelmässigt, antingen kan man lämna ett 128 raders med spets och favoriten och förhoppningsvis få igen de 64:00 eller chansa och gardera alla favoriterna och det sista låter lite roligare. Min första spik blir därför 2 Victor A.U i avd 2. Satsar på spets och slut, enligt ViTippas senaste nytt blir det skor på 3 och 9 i det här loppet, vilket är negativt för båda. Min andra spik blir i avd 4, nr 1 Holy Heart. Hästen har vunnit flera ggr på Mantorp även från spår 1, och Takter kan Mantorp. Sedan tar jag ett sparlopp i avd 6: 3,5,8 punkt. Jag tror att nr 2 Djali Boko missgynnas av att bli nerstruken medan däremot 3 och 8 gynnas. I avd 3 sällar jag mej till alla som dissar K H som kusk, speciellt när Redén tänker ladda med 1 Travelling Man. Jag tror inte att man kör livet ur Inken som givetvis kan vinna ändå. Är inne på att PU kan få ett drömlopp med 9 Nothing but Class, men med mina spikar så har jag råd med 1,2,4,6,9. Första loppet känns intressant, klar A-häst nr 5 Your Highness, tror att hon kan bli släppt till spets av 2 Youana. Utöver dessa så känns 7 Jumble Ås och 12 Dernier Viking intressanta. I brons är givetvis Saveuer första hästen. I brons har jag inte riktigt bestämt mej än, ja 11 Saveur blir "väl" a-häst..i DD2 blir det än så länge 2,4,5,7 och det är mkt möjligt att jag nöjer mej med dessa , 2,4,5 är väl de bästa spåren i silver, och ledningen är guld värd och det är förmodligen 2 eller 5 som sitter där. Erik A och Mind your face funkar bra ihop och att formen sitter där visade de senast. 7 Naglo del Nord är ett måste, evt så är 10 Greenleaf Slim så bra som alla snackar om, och tar jag med den så åker 1 Bar Plombier också med så fyra eller 6 hästar i DD2. Där är jag nu....
|
|
|
|
#140 |
|
Amor Winner - 7%
Folk är fan alkoholister! Såg ingen hur hästen vispade runt dom som en lätt bris i rosa stjärten sist? Fullkomligt lyste om den! Stark som få och med toppform och en lååååång speed som får övriga att kräkas! Omgångens bästa värde! Nästan lika bra värde har 3 Papagayo E. i sjätte och 10 Greenleaf Slim i sista! 7 och 5%! Spikar Magic i guld och då gör det inget att Lindblom vinner med Saveur! Det blir kaka ändå imorgon!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2015-04-18 klockan 00:36. |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Kan mycket väl bli en "Hysén" i avd.2!
"Tåbbe eee klaaar!!!" Ha det gott! Glenn
|
|
|
|
#142 |
|
Digitalen struken, någon som vet något?
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Guldfavoriten sjuk! Digital Ink har drabbats av feber och är struken idag (V75-3) på Mantorp.
mantorptravets twitter |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Feber, ajdå. Då spikar jag Traveling, spets och slut. 5% ja. Härlig säger jag.
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Turordningen fördelaktig så lite värde kvar.... Nu är den ju dessutom precis stenklar så varför avstå V75 helt?
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2015-04-18 klockan 08:52. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
Jag uppfattar situationen precis motsatt till dig - kanon spelvärdesmässigt nu med Inken borta! |
||
|
|
|
|
|
|