Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-18, 22:44   #451

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Många här inne har inte varit hästägare inte heller egna företagare. En del har nog varit sossar vp och varit trogna LO i hela sitt liv ( Olle kanske? med all respekt för dig). Men allt går ut på pengar. Det kostar att vara hästägare. Alla måste tjäna pengar även Atg.
Jag har haft 4 hästar, satt själv o körde 80mil tur o retur för att spara transportkostnader.
Ett 3e 4e pris var väldigt välkommet.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 22:46   #452

Standard

Oskar äger all respekt
Gammal 2015-04-18, 22:46   #453

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Haha, hållt på med det här länge eller? Väldigt lätt att gömma sig bakom pseudonym och spy galla över saker du helt saknar kunskap om.
Jag kunde tydligen inte slå Ready for More heller, men det gick ju rätt bra. Såg det ut som jag inte trodde på det då? Fick spö av den några veckor tidigare även om jag då trodde jag kunde ta honom. Åkte hem, skitförbannad och grunnade på hur jag skulle göra för att lyckas med det.
Nu får jag klura ut hur jag ska slå Saveur

Såg du överhuvudtaget Jean Valjeans lopp? Jag körde max, men han var inte tillräckligt snabb idag, flöt inte för honom. Han var mycket sämre än han tränat, jag får fundera ut ett bättre upplägg, precis som jag gjort med Usain.
Spy galla över saker jag saknar kunskap om? Du borde snarare lyssna på spelarna istället för att kritisera oss när vi kritiserar dig. Inga spelare = ingen travsport, så mycket kan du väl iaf klura ut?
Nej den var för dålig helt enkelt. Toppform igår och för dålig idag, den hade inget i loppet att göra. V75 existerar bara pga spelarkollektivet men ni pissar ständigt på oss genom att höja era hästar innan start och sen när ni är 10a i mål så är de enda man hör att han inte va tillräckligt bra. Också va de inge mer med de, ladda om för nästa lopp bara så tar vi nya tag.
salkin90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 22:55   #454

Standard

Spy galla över saker jag saknar kunskap om? Du borde snarare lyssna på spelarna istället för att kritisera oss när vi kritiserar dig. Inga spelare = ingen travsport, så mycket kan du väl iaf klura ut?
Nej den var för dålig helt enkelt. Toppform igår och för dålig idag, den hade inget i loppet att göra. V75 existerar bara pga spelarkollektivet men ni pissar ständigt på oss genom att höja era hästar innan start och sen när ni är 10a i mål så är de enda man hör att han inte va tillräckligt bra. Också va de inge mer med de, ladda om för nästa lopp bara så tar vi nya tag

Blablabla. Du låter inte som vinnare. Travtränare och kuskar har lurat dig länge va?
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 22:57   #455

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Chanslös att vinna om han svarar. Chansen att vinna var att få luckan.
Tro mig, alla kör för att vinna, många ggr är det en signal man får av hästen som avgör taktiken, sånt som ni inte ser. Men i detta fall var det för att han ville vinna, och sättet han valde har han lärt sig efter några tusen lopp.
Sen kanske hon var ytterligare ännu bättre än han, och jag, trodde.
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 23:01   #456

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av salkin90 Visa inlägg
Varför hålla på och starta hästar som inte har en chans då? Igår i v75-mixen sa du att Jean Valjean hade formen på topp och han var som bäst om han fick styra tempot lite själv, ändå kör du inte för ledningen. Du hamnar 3e invändigt och är 7a i mål. Nu hade inte jag med din häst på kupongen iaf så jag bryr mig inte så. Men det är själva mentaliteten, det är alldeles för många som ställer upp med sina hästar fast dem vet att dem aldrig kommer vinna, men vafan dem kan ju vara med och tjäna fina pengar om dem är 2a eller 3a iaf. Det är bara i skidåkning och trav man hör någon säga att dem är nöjd över att vara 2a eller 3a. Därför borde det vara ännu mindre pengar till 2an och 3an, så det bara är med hästar som går in för att vinna loppet.
Det var nog bland det mest korkade jag har läst här, enligt din logik skulle ju bara en häst starta i varje lopp, den som kan vinna....Blir inte mycket till betting på travet då du.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 23:02   #457

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Blablabla. Du låter inte som vinnare. Travtränare och kuskar har lurat dig länge va?
Nej inte speciellt, om du läst tråden tidigare så har jag kritiserat v75 för att det är för mkt jackpotar. Men slutar spela v75 nu för det är för tråkigt. Men ni som vill slicka atg och kuskarna i brunan får väl göra de. Jag tar bara fram fakta.
Gammal 2015-04-18, 23:07   #458
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det kallas att köra för bästa placering. Vinstchansen kanske ökar om han svarar ledning, men också risken att han inte får pengar. I mitt tycke var båda valen ungefär lika bra spel, med den enda skillnaden att ledning var ett vinna eller försvinna-spel och släpp var mer ett säkert kort, väldigt god chans på topp 3-placering och segerchans med lite flyt. Ska du klaga på någon kusks taktiska kunnande är nog Erik en av de sista du borde ge dig på! Extra konstigt att gnälla när han kör helt programenligt, för vilken spelare hade inte favoriten i spets, Youana bakom och Tess tredje inner som första och absolut troligaste läge efter 500 meter??? Alla någorlunda pålästa spelare var nog på det klara att det var så det sannolikt skulle bli iallafall...
Jag vill att någon med en bra häst i alla fall försöker ge favoriten (Your Highness) en tryckare, eftersom den galopperade i sista kurvan senast mot Maven. Men nej nej så får man inte göra, en favorit ska ingen jävlas med. Kommer ihåg när Royal Fighter fick tre st tryckare på sig i Bronsfinalen i Åby men vann ändå som en KUNG barfota.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 23:14   #459

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det var nog bland det mest korkade jag har läst här, enligt din logik skulle ju bara en häst starta i varje lopp, den som kan vinna....Blir inte mycket till betting på travet då du.....
Nej det va väl inte det jag sa, jag vill se lopp med 12 hästar där alla går för in för att vinna, kosta va de vill. Det är helt meningslöst att ha lopp med utfyllningshästar som tränare/kuskar höjer till skyarna som "outsiders" innan start fast dem inte ens är i närheten av att va med i gamet. Alla borde kolla på Kolgjini och ta efter hur han kör. Han skiter i om det sitter en 50% i ledningen han går dit och trycker ändå för han tror på sin häst och ger den en ärlig chans. Om han sen är 10a i mål har jag absolut inga problem med man har iaf sett att han gett allt vad han hade.
Gammal 2015-04-18, 23:15   #460

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Jag vill att någon med en bra häst i alla fall försöker ge favoriten (Your Highness) en tryckare, eftersom den galopperade i sista kurvan senast mot Maven. Men nej nej så får man inte göra, en favorit ska ingen jävlas med. Kommer ihåg när Royal Fighter fick tre st tryckare på sig i Bronsfinalen i Åby men vann ändå som en KUNG barfota.
Om det Varit mer till tvåan är det ett troligare scenario. Men eftersom risken är stor att bli krossad av your highness var bästa valet att köra på speed.
Jag hade kanske svarat iofs, men så får jag ju oxå skit av experterna här...
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 23:17   #461

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Ingves gav väl Your Highness tryckare mest hela vägen eller?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 23:24   #462
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Om det Varit mer till tvåan är det ett troligare scenario. Men eftersom risken är stor att bli krossad av your highness var bästa valet att köra på speed.
Jag hade kanske svarat iofs, men så får jag ju oxå skit av experterna här...
Absolut inte, kör så det ryker när du får chansen i framtiden. Det är underhållning på högnivå även för oss spelare. Alla kan inte vara nöjda jämt. Det är det oväntade som skapar större värden för travsporten.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 23:25   #463
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Ingves gav väl Your Highness tryckare mest hela vägen eller?
Och vad hade han för startspår?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 23:31   #464

Standard

Alla borde kolla på Kolgjini och ta efter hur han kör. Han skiter i om det sitter en 50% i ledningen han går dit och trycker ändå för han tror på sin häst och ger den en ärlig chans. Om han sen är 10a i mål har jag absolut inga problem med man har iaf sett att han gett allt vad han hade.

NEJ. Han är bara en stolt Alban
Gammal 2015-04-18, 23:33   #465

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Sämre Tv

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Sämre tv-sändningar? Vad menar du???
Kvälls sändning kommer att ske i tv4sport betalkanal som många inte har tillgång till det gynnar inte travet
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td