|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#451 |
|
Många här inne har inte varit hästägare inte heller egna företagare. En del har nog varit sossar vp och varit trogna LO i hela sitt liv ( Olle kanske? med all respekt för dig). Men allt går ut på pengar. Det kostar att vara hästägare. Alla måste tjäna pengar även Atg.
Jag har haft 4 hästar, satt själv o körde 80mil tur o retur för att spara transportkostnader. Ett 3e 4e pris var väldigt välkommet.
|
|
|
|
|
#452 |
|
Oskar äger all respekt
|
|
|
|
#453 | |
|
Citat:
Nej den var för dålig helt enkelt. Toppform igår och för dålig idag, den hade inget i loppet att göra. V75 existerar bara pga spelarkollektivet men ni pissar ständigt på oss genom att höja era hästar innan start och sen när ni är 10a i mål så är de enda man hör att han inte va tillräckligt bra. Också va de inge mer med de, ladda om för nästa lopp bara så tar vi nya tag. |
||
|
|
|
|
|
#454 |
|
Spy galla över saker jag saknar kunskap om? Du borde snarare lyssna på spelarna istället för att kritisera oss när vi kritiserar dig. Inga spelare = ingen travsport, så mycket kan du väl iaf klura ut?
Nej den var för dålig helt enkelt. Toppform igår och för dålig idag, den hade inget i loppet att göra. V75 existerar bara pga spelarkollektivet men ni pissar ständigt på oss genom att höja era hästar innan start och sen när ni är 10a i mål så är de enda man hör att han inte va tillräckligt bra. Också va de inge mer med de, ladda om för nästa lopp bara så tar vi nya tag Blablabla. Du låter inte som vinnare. Travtränare och kuskar har lurat dig länge va?
|
|
|
|
#455 |
|
Chanslös att vinna om han svarar. Chansen att vinna var att få luckan.
Tro mig, alla kör för att vinna, många ggr är det en signal man får av hästen som avgör taktiken, sånt som ni inte ser. Men i detta fall var det för att han ville vinna, och sättet han valde har han lärt sig efter några tusen lopp. Sen kanske hon var ytterligare ännu bättre än han, och jag, trodde. |
|
|
|
|
|
|
#456 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#457 |
|
Nej inte speciellt, om du läst tråden tidigare så har jag kritiserat v75 för att det är för mkt jackpotar. Men slutar spela v75 nu för det är för tråkigt. Men ni som vill slicka atg och kuskarna i brunan får väl göra de. Jag tar bara fram fakta.
|
|
|
|
|
|
|
#458 | |
|
Guest
|
Citat:
|
|
|
|
|
#459 |
|
Nej det va väl inte det jag sa, jag vill se lopp med 12 hästar där alla går för in för att vinna, kosta va de vill. Det är helt meningslöst att ha lopp med utfyllningshästar som tränare/kuskar höjer till skyarna som "outsiders" innan start fast dem inte ens är i närheten av att va med i gamet. Alla borde kolla på Kolgjini och ta efter hur han kör. Han skiter i om det sitter en 50% i ledningen han går dit och trycker ändå för han tror på sin häst och ger den en ärlig chans. Om han sen är 10a i mål har jag absolut inga problem med man har iaf sett att han gett allt vad han hade.
|
|
|
|
|
|
|
#460 | |
|
Citat:
Jag hade kanske svarat iofs, men så får jag ju oxå skit av experterna här... |
||
|
|
|
|
|
#461 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#462 |
|
Guest
|
Absolut inte, kör så det ryker när du får chansen i framtiden. Det är underhållning på högnivå även för oss spelare. Alla kan inte vara nöjda jämt. Det är det oväntade som skapar större värden för travsporten.
|
|
|
|
#463 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#464 |
|
Alla borde kolla på Kolgjini och ta efter hur han kör. Han skiter i om det sitter en 50% i ledningen han går dit och trycker ändå för han tror på sin häst och ger den en ärlig chans. Om han sen är 10a i mål har jag absolut inga problem med man har iaf sett att han gett allt vad han hade.
NEJ. Han är bara en stolt Alban
|
|
|
|
|