|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#137 |
|
apropå spelvärde..Väldigt många "understreckade " idag..
Lärt mig att allt handlar om Timing.. Inne på att spika i 2 lopp. väljer mellan 4%/6%/17% ..chansar idag.. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Bra att ATG Tillsammans har tekniska problem just nu!
|
|
|
|
#139 |
|
Return to Sweden är intressant i sista. Rygg på Lohman och så lucka på upploppet?
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Jävligt onödig körning och Lover Face hoppar bort sig.
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Silverdivisionsloppet var för lätt för att läggas på V75 enligt spelbolaget. Det blev ju ett härligt lopp som hade varit betydligt bättre att ha på V75 bongen än loppet med 8 norsktränade kallblod.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Kan inte Backfire i avd.3 anses som en bra spik? Vässad på Vincennes, bra tider, formtopp av raden att döma och spåret måste ju anses som skitbra?!
Men min tveksamhet, hur startsnabb är hon jämfört med de andra? Möjlighet till Spets(OS)? |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Jag är inte så säker på det. Nu hoppade visserligen favoriten efter en dumkörning (hade ju vunnit annars), men det fanns bara tre hästar som kunde vinna (Falcon har jag följt så det var surt). Kallblodsloppet är desto öppnare. Så ska man få upp utdelningen på V75 är det ett bättre val.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
criba (+10) |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Angående Backfire V75:3
Kanske bästa hästen ..men inte startat sedan Januari , tar ej spets(men speedig som få) Min vinnare och eventuell spik är 2 Anne.D.M. Mvh , L Offtopic:(he he ..Jeppe Jul ser ut som en marvel "superhero") In med hakan Jeppe! Senast redigerad av Lazze den 2015-04-25 klockan 13:40. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Banned
|
Citat:
Backfire ej startat på 3 månader. Sen om On Track Piraten vinner Olympiafinalen slutar jag med trav. Chanslös i min bok. Senast redigerad av trance_error den 2015-04-25 klockan 13:40. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Har spikat bästa hästen i loppet D'One. Bakspår, men fina pengar och då skärper sig Örjan.
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Backfire är snabb ut, spetsfavorit i mina ögon om Johnny laddar. Formtopp är väl dock svårt att hålla med om med tanke på att hästen inte har startat på tre månader. Svårt att bedöma Tumble Dusts prestation senast, men Backfire står väl förmodligen i närheten av var den stod i sin comeback förra veckan. Då laddade man mot ledningen och körde där så inte omöjligt att det blir samma här. Tumble Dust är väl dock lite mer av en spetshäst än Backfire.
|
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Citat:
Är 4 längder före Dóne i mål.. L |
||