|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Nån som är kvar?!?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Rejäl körning och den vinnaren var inte lättfunnen oavsett.
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Den hade man! =)
8 hästar i det loppet! Den hade norskorna varnat för! |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Jag kan iaf inte vara förbannad. Den hästen hade inte åkt med på lappen förutom vid helgardering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
vilken 2 skit kuskar björn o takter piss kuskar
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Det blev ingen lång lördagsspänning för mer än 9 av 10 spelare i jakten på den 60+ jackpotmiljonerna. Vågar man gissa att spelarna i Norge fick ett jätteförsprång direkt ?
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Dom tyckte själva att svenska spelarna var helt fel på det. (från Spelvärdes intervjuer)
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Jag är inte så jävla het på dom här delade omgångarna med norrbaggarna. Totalt omöjligt att placera in deras hästar i loppen.
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
– Cadabra Tooma (V75-1) hade otur på Bjerke senast. Han blev dragen bakåt av en trött konkurrent, men spurtade sedan fort. Jag vil påstå att formen är nära topp. Han är ganska bra från start och bör få en bra position. Körspö är en fördel. Det blir jänkarvagn, helstängt huvudlag och eventuellt barfotabalans. Hästen har en förmåga att bli underskattad och blir det säkert igen, men jag skulle strecka honom på V75 för han är i toppslag och har en intressant uppgift, säger tränaren Tor Olaf Halle.
Ser även att Sportbladet varnade för den. Jag hade nog inte tagit med den ändå. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Cadabra Tooma hade Stora vinster på 4 hästar.
![]() |
|
|
|
|
|
|
|