Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-25, 00:11   #91

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Hur kommer det sig att On Track Piraten alltid är så underskattad? Är hästen i närheten av sin toppform ska den helt klart vara förstastreck, kanske rentav en chansspik...
Det är väl bara att tacka och ta emot Jag och farsan funderar på att spika men det känns som vem som helst kan vinna, speciellt när ludde är med!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 00:14   #92

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Hästen är helt klart bra för klassen. Jag har följt den ett tag också i Danmark, styrkan är hans främsta vapen och han går ofta rejäla avslutningar i spåren sista varvet. Det är dock ingen ledning att tala om här, han är något långsammare än medel ut så troligen hamnar han någonstans runt tredje, fjärde utvändigt. Annars skulle det vara om Jeppe testar någon ny utrustning, men ledning blir det knappast oavsett.
Snack om jänkarbike i morgon, men är den långsam från start så lär det inte hjälpa värst mycket.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 00:15   #93

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Hur kommer det sig att On Track Piraten alltid är så underskattad? Är hästen i närheten av sin toppform ska den helt klart vara förstastreck, kanske rentav en chansspik...
Underskattad? Hästen är streckad på drygt 10 % i en Olympiatravsfinal från spår 7. Vilken procentenhet tycker du är rimlig?

Det blir dock intressant att se vilken taktik Erik väljer med On Track Piraten imorgon. Jag har förstått det som att både El Mago Pellini och BBS Sugarlight ska laddas från start och då lär det bli en dryg inledning om Erik laddar med sin. Samtidigt brukar On Track Piraten nästan alltid laddas från start trots spår långt ut på vingen om jag inte missminner mig. Förutsätter dock att Erik tar en lugnare start imorgon och försöker hitta en bra position först och främst.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 00:22   #94

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Snack om jänkarbike i morgon, men är den långsam från start så lär det inte hjälpa värst mycket.
Intressant info. Kanske inte hjälper så mycket i startmomentet men kan nog få positivt utslag ändå. Tyvärr är väl risken överhängande att Redéns häst får loppet kört i halsen med tanke på att de värsta motbuden med stor sannolikhet hamnar långt bak. Hoppas Jeppe ändå kan skärpa upp startsnabbheten lite på Tonicetobetrue, han har nog aldrig laddat fullt ut med hästen.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 00:26   #95

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Någon som har Travrondens tipsettor?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 00:38   #96

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Någon som har Travrondens tipsettor?
De brukar man väl hitta överst i strecklistan i resp. avdelning?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 01:22   #97

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
De brukar man väl hitta överst i strecklistan i resp. avdelning?
Där har du fel.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 01:38   #98

Standard

Det har jag säkert. Läser inte Ronden ändå... Prenumererade på Guiden ett tag men avslutade den i ren ilska ganska snabbt. Där kan va snacka om fantasilös ranking iallafall. Antog att Ronden var av samma skrot och korn.

Det är bättre att läsa så lite experttips som möjligt.
Helge (+10)
Gammal 2015-04-25, 01:42   #99

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Det har jag säkert. Läser inte Ronden ändå... Prenumererade på Guiden ett tag men avslutade den i ren ilska ganska snabbt. Där kan va snacka om fantasilös ranking iallafall. Antog att Ronden var av samma skrot och korn.

Det är bättre att läsa så lite experttips som möjligt.
SORRY, har inget belägg alls för det jag skrev

Men deras tips i tisdagstidningen, är tidiga på marknaden. Å där kan ranken var allt annat än stecklistan i begynnelsen.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 01:46   #100

Oscars avatar

Sharp$: 3548
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matte70 Visa inlägg
Hörde C.S på lunchen och han lät väldigt uppåt angående 10.King Sir Kir och sa att de är en av de bästa han har tränat! och får han inte för mycket strul på vägen så ska de va en bra chans!! 16% nu!
Har hört precis samma. Ska ha sagt det redan i lördags!
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 03:34   #101

Standard

Spikar man inte i avd 2 så tycker jag att Cab Hornline är hyperintressant.

På minussidan finns den överhängande dödensrisken och kusken, men så är den spelad till 1% också... Men det är ett klass 2-lopp detta och det är väl där det oftast skräller?

Senaste starten blev det startgalopp och man hamnade en bit bakom klungan direkt. Offrade en speed för att komma ikapp och lade sig sist utvändigt. Sen blev det lite galopper framför och man fick andra ut "gratis". Gick i mål som femma på lite halvstumma ben men visade lite vilja iallafall. Tiden blev 15,0 över 2640, vilket även är hästens bästa notering på 2140. Beaktar man tiden trots startgaloppen så måste man väl nu anta att hästen är i toppform och redo för ny rekordsänkning. 1% speglar garanterat inte vinstchansen iallafall!
Om_sommaren (+2)
Gammal 2015-04-25, 07:18   #102

Sharp$: 1436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tror sista loppet är låst på Berghs 3 hästar. Kommer bli stallkörning så det sjunger om det. Spets och slut på Lohman med Torbjörn och Örjan som bromsar fältet.

Kallblodsloppet tror jag vinnaren återfinns på startvolten eller mellanvolten. Bakspårshästarna känns iskalla här, ser inte hur dom ska plocka 40m på snabb sommarbana.
Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tänker exakt likadant. Cash Em är intressant om de gör väldiga förändringar, annars öppnar han som en snigel och är nästan chanslös. Konstigt spikbud, men om det kommer klara besked om ändringar imorrn kan han bli lite intressant att ta med på ramen (inte mer).
Har för mig att jag hörde att Bergh själv sa att han trodde mest på Cash Em. Tror det var på travsurr med Eklöf.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 07:20   #103

Sharp$: 1436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Har hört precis samma. Ska ha sagt det redan i lördags!
Ja men kommer han att köra hårt på hästen? Eller tar han det lugnt. Tror inte han kommer att köra slut på hästen på detta lopp. Han är rädd om denna häst.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 08:29   #104

Sharp$: 592
Standard

Urryckare testade på Whitehouse Express
2015-04-23

I dagens jobb drog vi urryckarna för första gången på Whitehouse Express med mycket bra effekt. Han kommer att tävla med dom på Åby. Den extra växeln kan behövas i ett hårt klass två lopp.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 09:18   #105
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Har för mig att jag hörde att Bergh själv sa att han trodde mest på Cash Em. Tror det var på travsurr med Eklöf.
Nu ska man inte ta så allvarligt på vad Bergh säger. Det har väl alla lärt sig vid det här laget hoppas jag. I alla fall är han nog bäst på att ställa i ordning när det är läge. En tumregel hörde jag när han interjuvas i TV. Tittar han in i kameran är det han säger OK, men flackar han med blicken då ska man ana ugglor i mossen. Sägs det. Om han ställer in klockan på 14.5 för Lohman (som han verkar kunna) då måste i rimlighetens namn dom med tillägg få ganska jobbigt???????????????
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td