|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Princess grif vinner väl olympiafinalen?
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
V75-2
Om man ska känna sig säker måste man väl strecka 1,2,3,4,10 och kanske 12. För mig blir det lås på 3 och 10. Egentligen tror jag liksom kollektivet, att 3 vinner SOS. Men Claes Svensson låter som att han har en överjordisk häst i 10. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Tycker även det är anmärkningsvärt att 5/6 uppsittningar av självaste Örjan Kihlström är streckade på under 5%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
L |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Luddes El magio pellini var inte så hårt jobbat inför debut efter uppehåll sist o går ut o kutar 11.3 från dödens! Tiderna har gått ur led o man kan tydligen springa hur fort som helst nuförtiden. El magio är hyfsat startsnabb o Ludde har den fördelen att kommer han till spets så brukar de andra bli lite väl försiktiga då de vet att han "aldrig släpper". För övrigt känns maven överstreckad från sitt spår. så bra är hon inte. Princess griff är var grym sist o helt bortglömd här! Känslan är annars att support justice är hästen i gänget men man blir lite brydd när han säger att han ska ladda från start. han har ju tydligen hoppat då vid nåt tillfälle. Känns som det kommer köras från start ändå på flera händer!
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Dagens drag 2:
V75:3 2 Anette du mirel. Citat:
Nu skall man kanske ta denna info med en liten nypa salt , men hästen har bra seger% ,härdad på Vincennes ,rekord 1.12.0 medel. Varning i alla fall. Mvh , L Senast redigerad av Lazze den 2015-04-25 klockan 11:29. |
||
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
Nästan canada hockey klass på det hela där de brukar skicka in bortalaget i en "städskrubb" för att byta om.
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Mitt bolagssystem. Ösregn på Åby nu.
1) 1,3 r6-7 (3 är min vinnare - andra dissar den - Björn tror på sin nr 1, 6 ser allt bättre ut, 2 går bfro ffg och med spö och "elake" Jorma i jollen) 2) 3,10 r2-1 (3 kan vara SOS, Claes Svensson är i sjunde himlen, när han beskriver 10) 3) 1,3,11 r6-2 (jag tror 11 vinner, 1 bra senast, 3 enorm i Paris för tre månader sedan) 4) 1,4,5,7 r2-6 (här bränner favoriten 1 men mitt bolag bränner mig på bål om jag inte har med den och den skulle vinna, ta med så många du har råd till här) 5) 1,2,3,8,10,12,13,14 r4-10 (Jag kan inget om kallblod men storfavoriten 3 ser för usel ut när han vinner sina lopp, mina norska kanaler säger att 10 vinner) 6) 2 r6-10 (spikar 2 som ser ut att bli en europastjärna, plastade framhovar barfota) 7) 2,7,8,9,10,12,13,15 r5-6 (trött på att evigt ryka i sista, här ska garderas) Kostar 1536:-. Lycka till med kupongerna! |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Citat:
På Åby kände man inte till detta bland journalister och kommentatorer.
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Är det nån som har koll på hur princess griff är från start? Ingen risk att hpn kan hålla ut de utvändigt?
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Citat:
|
||