|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#391 |
|
Det är såna här omgångar man ska gå ihop och köra ett jättesystem. Skulle säga att det är i princip omöjligt som ensam småspelare att pricka in 7:an
|
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Citat:
Jag gjorde rätt analys att det var en för svår omgång för oss småspelare och avstod V75 spelet som tur var. |
||
|
|
|
|
|
#393 |
|
..inget nytt, men så är det...
|
|
|
|
|
|
|
#394 |
|
Jag tyckte inte omgången var helt omöjlig. Jag spelade för 550kr. Jag fick fyra st femmor. Ett bra netto. Jag bommade i Avd 1 med fyra hästar och spik i Avd 2. I Avd 2 hade jag vinnaren som första häst in i det sista, innan jag hörde någon ändring på favoriten. Jag anser inte alls det omöjligt, utan man behöver enorm tur på vägen ihop med lite kunskap. Jag är ingen expert eller storspelare, men man behövde inte satsa flera tusen för att gå plus idag, jag tyckte det låg lite i luften med bra pengar och ansåg inte omgången helt omöjlig. Sen om en norrman sitter i Oslo och satsar 3000:- och får 7 rätt är det knappast hans fel att jag inte får 7 rätt. Då är han bättre än mig.
|
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
det var som det har varit, är som det är och blir som det blir?
|
|
|
|
#396 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
||
|
|
|
|
|
#397 |
|
Storvinst på ombud i Torsby. Hade fem sjuor.
En sjua i Norge, en i Danmark. Resten i Sverige. Listan inte uppe än på Spelatrav.se Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+15) |
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#400 |
|
Det man ska ta med sig är att man måste vara rätt ute/på det, tittar man på betaltjänsterna som satsar minst 5000kr på sina system så har dom inte fler rätt än vi små spelare på sharps.
|
|
|
|
#401 |
|
Man kan ha åsikter om Open stretch MEN
Alla lopp i dag på Åby var roliga att se på . |
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Jag tror också att det är viktigt att vara kall och vänta, inte bli för ivrig och höja insatserna i tron att vinna mer, detta är ett maraton lopp. (citera voltstart)
Man måste tro på det man gör och för att sätta 7:an ha rätt magkänsla den dagen och spika rätt.
|
|
|
|
#405 | |
|
Citat:
Vore intressant att se hur dom skulle klara av att tippa för en femhundring när dom måste ta hårdare ställning i loppen istället för att köpa sig ur dom. |
||
|
|
|
|
|
|