Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-25, 17:16   #391

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Det är såna här omgångar man ska gå ihop och köra ett jättesystem. Skulle säga att det är i princip omöjligt som ensam småspelare att pricka in 7:an
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:16   #392

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Olle
Men Norska spelare får väl spela varje vecka, då borde de lagt pengar till Jackpotten från Mantorp!

Sedan var det väl kanske lite mer spel idag dr Norge än vad som är vanligt.
Men Sverige och Norge körde väl gemensam V75a idag ? Annars hade inte omsättningen blivit 130 mkr. Så stor effekt har inte lönehelg och jackpot.

Jag gjorde rätt analys att det var en för svår omgång för oss småspelare och avstod V75 spelet som tur var.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:17   #393

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

..inget nytt, men så är det...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:20   #394

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Jag tyckte inte omgången var helt omöjlig. Jag spelade för 550kr. Jag fick fyra st femmor. Ett bra netto. Jag bommade i Avd 1 med fyra hästar och spik i Avd 2. I Avd 2 hade jag vinnaren som första häst in i det sista, innan jag hörde någon ändring på favoriten. Jag anser inte alls det omöjligt, utan man behöver enorm tur på vägen ihop med lite kunskap. Jag är ingen expert eller storspelare, men man behövde inte satsa flera tusen för att gå plus idag, jag tyckte det låg lite i luften med bra pengar och ansåg inte omgången helt omöjlig. Sen om en norrman sitter i Oslo och satsar 3000:- och får 7 rätt är det knappast hans fel att jag inte får 7 rätt. Då är han bättre än mig.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:21   #395

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
..inget nytt, men så är det...
det var som det har varit, är som det är och blir som det blir?
Gammal 2015-04-25, 17:24   #396

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Jag tyckte inte omgången var helt omöjlig. Jag spelade för 550kr. Jag fick fyra st femmor. Ett bra netto. Jag bommade i Avd 1 med fyra hästar och spik i Avd 2. I Avd 2 hade jag vinnaren som första häst in i det sista, innan jag hörde någon ändring på favoriten. Jag anser inte alls det omöjligt, utan man behöver enorm tur på vägen ihop med lite kunskap. Jag är ingen expert eller storspelare, men man behövde inte satsa flera tusen för att gå plus idag, jag tyckte det låg lite i luften med bra pengar och ansåg inte omgången helt omöjlig. Sen om en norrman sitter i Oslo och satsar 3000:- och får 7 rätt är det knappast hans fel att jag inte får 7 rätt. Då är han bättre än mig.
Jag brukar gå in på V75 som spelform ungefär 10 ggr per år. Omgångar som inte ser för lätta eller för svåra ut och där det finns intressant spelinformation på några hästar som inte är favoriter. Jag tror inte det är optimalt att spela alla de ca 70 omgångar som numera körs varje år och framförallt blir det oerhört dyrt när man varken är yrkesspelare eller vill riskera att spela bort tiotusentals kronor varje månad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:25   #397

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Storvinst på ombud i Torsby. Hade fem sjuor.
En sjua i Norge, en i Danmark. Resten i Sverige.

Listan inte uppe än på Spelatrav.se
Major (+15)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:25   #398

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Det är inte hans fel att du inte får 7 rätt. Däremot är det en avsevärd fördel att kunna spela ett system för 3000kr jämfört med 500kr. Då kan man inte tala om att han är bättre än dig om han sätter 7:an utan snarare att hans plånbok gör att han inte behöver förlita sig lika mycket på tur.
Gammal 2015-04-25, 17:27   #399

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det är inte hans fel att du inte får 7 rätt. Däremot är det en avsevärd fördel att kunna spela ett system för 3000kr jämfört med 500kr. Då kan man inte tala om att han är bättre än dig om han sätter 7:an utan snarare att hans plånbok gör att han inte behöver förlita sig lika mycket på tur.
Visst är det så. Men ingenting är omöjligt. Jag tror garanterat det finns en system för femhundringen som fick alla rätt idag. Men jag är nöjd med ett extremt bra netto idag med mina femmor och dd. Dagen började ju radikalt dåligt med bom i både Avd 1 & 2. Då hade man inte stor tro.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:28   #400

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Det man ska ta med sig är att man måste vara rätt ute/på det, tittar man på betaltjänsterna som satsar minst 5000kr på sina system så har dom inte fler rätt än vi små spelare på sharps.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:30   #401

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5997
Standard

Man kan ha åsikter om Open stretch MEN

Alla lopp i dag på Åby var roliga att se på .
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 17:30   #402

Helges avatar

Standard

Major (+25)
Gammal 2015-04-25, 17:32   #403

Helges avatar

Standard

Vinstlista V5.

Gammal 2015-04-25, 17:33   #404

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Jag tror också att det är viktigt att vara kall och vänta, inte bli för ivrig och höja insatserna i tron att vinna mer, detta är ett maraton lopp. (citera voltstart)
Man måste tro på det man gör och för att sätta 7:an ha rätt magkänsla den dagen och spika rätt.
Gammal 2015-04-25, 17:34   #405

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Det man ska ta med sig är att man måste vara rätt ute/på det, tittar man på betaltjänsterna som satsar minst 5000kr på sina system så har dom inte fler rätt än vi små spelare på sharps.
Precis! Därav har jag slutat kolla på betaltjänster. Känns meningslöst att köpa förslag om hur man ska tippa ett 5000kr system som man ändå inte har råd att spela.

Vore intressant att se hur dom skulle klara av att tippa för en femhundring när dom måste ta hårdare ställning i loppen istället för att köpa sig ur dom.
Svara

td