|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Gävle
Bästa spik? bästa drag?
Ska vi fälla Brenne Rödi eller vinner han lätt??? Tycker andra kallblods loppet ser svår ut....nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Börjar det med tre jättefavoriter?
- Mellby Collector - Brenne Rödi - Promise Gardera resten - eller välta några favoriter? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
vilka ska man ta i avd 4 ? vinner tomte. eller?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jag har tittat på en del video. I första avdelningen startar 8 Exodus Hanover med Örjan. Han gjorde en godkänd årsdebut bakom Explosive de Vie och Al Dente. Sedan gick han till Klosterskogen som favorit och fick gå hela loppet i dödens utanför Kapow Hanover med Björn Goop. Explosive felade uppgivet in på upploppet. Glöm det loppet. Idag blir han bortglömd från spår 8.
I DD-2 startar 1 Robros Brazza. Årsdebuterade starkt på Valla över 2640 m från spår 10. Den finske kusken /ägaren körde vårdat och bra. Bra fart över upploppet. Han ser inte ut att vara en snabbstartare. Håller han ledningen kan det vara SOS. Men han kan lika gärna komma bakifrån. Jag provar nog en hundring på 8-1 just nu till 68 ggr - nyss 75 ggr. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dagens spikar: Brenne rödi - bränner knappast här! Poker Kronos - Topphäst i årsdebut!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vem vinner första V4;an?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ta med 2 Ken Again, nu är det ju ingen kuskstjärna i sulkyn men Jimmy Dalman åker en bra bit för att köra en häst.
edit....... vilket ök :-) Senast redigerad av elwiz den 2015-04-23 klockan 19:01. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tog alla med utgång på Jormas i hopp om att han tar spets och sedan håller in i mål.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Testar tvilling.
Hästar: 4, 6 U-hästar: 3 Flying Postman |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tränats ovanligt lugnt i sex veckor enligt tränaren. Positivt? Tveksamt....
Tränaren säger galopp eller vinst! Innebär spik eller ta bort helt. Bara ta ställning. Jag väljer det senare! Galopp och schas!!
|
|
|
|
#18 |
|
Problemet är ju att det känns som att Tomten spetsar. Vad händer sedan? Mino ska tydligen köras lite snällare (iaf det som står). Nebbenes i rygg på Tomten i snigelfart - spurten lär ju inte bita om inte ledaren är trött.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ha ha! Tycker du att det var något fel på Nuncio?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kul att somliga som spenderar mycket tid här på forumet fortfarande inte förstår vad spelvärde är, och hur man vinner pengar.
Bara för en häst årsdebuterar och vinner är det inget faktum att grunda ett system på. Men vill du det, så gärna för oss som tjänar pengar på att andra torskar. Stein Daylight förstahäst i DD-1 och mycket intressantare odds än favoriten. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbidden_closet (+10) |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Nu är du verkligen ute i det blå. Det sista du ska uttala dig om är uppenbarligen spelvärde och hur man tjänar pengar.
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Har inte sagt någonting om DD-1 mer än att Stein Daylight är förstahäst för mig. Men nej, tycker inte Poker Kronos är spelvärd till 31 %/1,70 då den slakna av i slutet av förra säsongen samtidigt som den saknar lopp i kroppen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Och varför är jag den sista att uttala mig herr Shooter? |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Så här får det bli, tokigt men sant. 3 spikar är oftast en för mycket
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-04-23 Bana: Gävle Spelform: V64, omg. 78 Avd Ordinarie hästar 1 3 Mellby Collector 2 13 Brenne Rödi* 3 2 Promise 4 1, 2, 6, 7, 8, 10, 12, 15 5 1, 2, 4, 6, 8, 10 6 1, 2, 3, 5, 10, 11, 12, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 480 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 480,00 kr Kvittonummer: 27CA BD4F C337 1501 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
SO. I varje tråd ser jag dina system postas. Det finns andra trådar för detta, ville bara påpeka det.
Lycka till ikväll allihopa. |
|
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
Citat:
Citat:
Filmtokig (+50) Senast redigerad av Shooter den 2015-04-23 klockan 20:09. |
|||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
2. Hur tänker du med att inte spela endast V6 när du spikar 2 monsterfavoriter och 1 favorit? Har du 6 rätt kan det inte bli utdelning på 4, förmodligen inte ens 5 rätt? Då spelar du bara om 30-40% av potten = KASS återbetalning! |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
2. Du vill inte hålla på med kukmätning, men måste ändå få med att du dragit in mer pengar än mig. Det är det som är kukmätning om du inte visste det. 3. Med tanke på de system du publicerar här kan jag utan tvekan konstatera att jag kan mer om spelvärda än dig eftersom du är totalt inkompetent inom det området. 4. TP, Twitter, javisst, sitter där hela dagarna och snackar skit om andra spelare och blir riktigt nöjd varje gång någon annan torskar, då runkar jag obegränsat. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
NEJ NEJ, så här i efterhand borde jag nog ha gjort det.Men det har varit en stressig eftermiddag så kolugnet är som bortblåst.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hen har mer att dela för mig och hen all rätt att leverera på sitt sett. Hen är ursäktad. Hen kan bara lägga in tips och jag tycker det är motivering nog. Hen har verkligen levererat
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
![]() Hoppas din v64 går in. Jag har gjort en ungefär likadan! |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Mvh. |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Man har hjärtat i halsgropen och undrar om någon galopperande nolla ska ta benen på Bränne Rödi. Men nu leder den och kan knappast loosa.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vi har nog med klimateriepoliser så det räcker på sharps
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Förstår vad Sharps drar in pengarna på. Frihet, egna åsikter smarta duktiga spelberoende torskar. Nu pratar jag om mig.
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tycker det är synd att Helge, duktig tjej ifrågarsätter Major och Spalato för att dom lägger ut och gillar dom som lägger ut och KRÄVER Sharps. Twitter?
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Trodde Sharps var till för att diskutera det man brinner för (Trav), dela tips med varandra och ha en trevlig ton. Inte tjafsa om meningslösa saker.
Om jag spelar på ett sätt kan jag omöjligt förstå hur det kan störa en annan. Men jag är ju bara människa. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Det finns ett fåtal som skriver på diverse travsidor av andra skäl, och som när det kommer till kritan inte bryr sig så mycket om trav.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ja, jag tror det. Annars blir det inte många korvören idag.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Du är ingen bra människa bara elak. Shooter gillar att spela favoriter och ibland skrällar. Sluta mobba.
|
|
|
|
#56 |
|
Snygg A häst av TT till 8%
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Där åkte man, plocka bort den och tog nian istället.
Lycka till ni som är kvar. Nu ska jag heja Växjö till SM Guld. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Jag missade det inte du tydligen
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Triooddsen verkar bli intressanta om Tomtegubben torjkar. Det står ju 6 först i hur många odds som helst. Bra spelvärde om man utgår från 1 Nebbenes Jahn som vinnare, problemet är ju bara att hästen ska vinna också, Jepson jag föreslår SOS. tack
PS Postar inget system numera Senast redigerad av SO den 2015-04-23 klockan 21:08. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Jag brukar som oftast vinna på tidiga tankar, eller när jag analyserat som minst. Fast det kanske bevisar att jag är dålig på att analysera? Men jag vinner ibland när jag studerar & analyserar såklart. Men dom stora vinsterna, är inte när man "Pluggat" i flera timmar, utan när man kollat igenom typ en timme. Jag kanske borde spela Harry Boy istället? Ibland kan man vara så jävla rätt ute med en skräll, men ibland så totalt fel med en gardering på fem hästar.
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Torbjörn + kallblod
+
|
|
|
|
#68 |
|
Hahaha Magnus Jakobsson. Ska köras lugnt, det här är en upprepande spelkupp som sist, när han vann med 2 på lunchen som max skulle vara platschans. Som ja sa då minibergharn
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Dags för DD. En jag tror extremt hårt på är 6-12.
I första så är i mina ögon 6 Stein bara stenklar... Beautyson går ju ner i klass, men hur är formen? Och hur e formen hos Bergh?! Njaa.... Har min vinnare i DD-1. Men DD-2. Någon som kan flika in? Nu säger jag inte att Beatuy är klar på någotvis, men på min kupon är den stenklar. Men jag kommer lira tvilling med spetshästen Fashion Diva |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Vill dunka DD har inte hunnit att spela något
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Håller med. Sades så. Jag tog bort den pga det. Men med tanke på att det blev toktempo fick de ju det kört i halsen... Inget konstigt.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Spelvärde 2 spik? i första
TT 6 8 1??
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Jadå, men han såg då ut som han satsade ordentligt
hade med den och 11an i förra på 2 hästar så för mig gör det inget. Men ändå, när Örjan säger han ska köras snällt så är det 4-5 inv. Å kaaaanske en truddelutt
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
DD2 Spårtrappa 9 10 11 12 13 14 15
Dom har ju inte 40 tillägg som det brukar va i långlopp Går på någon av dom. Vem tror ni av någon av dom?
|
|
|
|
#77 |
|
Manne SE
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Blir en rak för mig 6-12. (DD-1 Tvilling 2-6)
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Har lite för mycket pengar på kontot
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-04-23 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 225 Avd Ordinarie hästar 1 2, 8 2 1, 10, 11 Vadet gäller startnummer 6 x 200,00 kr Totalt: 1 200,00 kr Kvittonummer: 4D02 1B81 4591 1111
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#85 |
|
Lirar en CP dubbel 9-10 mot 7-11 30 spänn, kommer sätta v6an IAF
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ingen ville tävla mot Fashion Diva. De underskattade henne rejält.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Hade aldrig trott att de skulle lämna henne ifred...
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Fräsch spik av spelvärde.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Gav allt till Softboy???
|
|
|
|
#92 |
|
Haha så går det Leif
ingen pressade , men kul för tina
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Gav du alla sharps till Softpojk ?
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
Tack Major Tack än så länge för Spelvärde Filmtokig Hoppas det går bra i Andra
|
|
|
|
|
#96 |
|
Jag ser att du kallar mig softpojk (dagisnivå). Och att du gett mig Sharps (vilket jag inte lagt märke till nu. Men jag vet inte varför, självklart får du tillbaka dem. Jag tror du har mer nytta av dem än vad jag har.
asgaya3141 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
I fyllan och viljan ser det ut som det. Vart ifrågasatt om mitt inlägg, ranking från spelvärde, NEJ det var ju inte Softpojk, Det var ju våran nya medlem Filmtokig!!! Lool.
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
Filmtokig (+5) Senast redigerad av Major den 2015-04-23 klockan 21:57. |
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Nu håller jag på dig asgaya3141!
asgaya3141 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
O shit har inte kollat hamdulla ish allah som mussarna säger
|
|
|
|
#101 |
|
Du gav alla din sharps till softpojk för ett bra tag sedan om jag inte missminner mig fel ?
jag uppskattar ditt intresse för trav och viljan att vinna pengar, jag håller mig utanför om du och Filmtokig har någon typ av "Biff"
|
|
|
|
#102 |
|
Sen skoändring på 1an här i DD-2. Gillas inte, men som vanligt är det mesta tillåtet inom travet.
Manne S.E. krossar? |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Vad är utdelningen på 2,5 eller 11
Senast redigerad av Dalle82 den 2015-04-23 klockan 21:51. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Filmtokig gav jag dig inte mina Sharps? Administratoren säger så?
|
|
|
|
#105 |
|
2= 3624kr
4= 65.465kr 6= 27.101kr
|
|
|
|
#106 |
|
Kom precis hem från träning. Nu hoppas viRegistrerat spel
Datum: Torsdag 2015-04-23 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 225 Avd Ordinarie hästar 1 2, 6 2 5, 11 Vadet gäller startnummer 4 x 500,00 kr Totalt: 2 000,00 kr Kvittonummer: 2746 1941 2DD1 9101 |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Ingen bif snälla rara
|
|
|
|
#108 |
|
5= 3656kr
11=2126kr
|
|
|
|
#109 |
|
Vad har man ens sharps till, nån som vill ha en 5-6 tusen?
Filmtokig (+700) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Nu dog datorn gick över till telefon
|
|
|
|
#112 |
|
SNYGGT BLEV DET ÄNDÅ 18.180KR !!!!
Stor grattis till DD:n
|
|
|
|
|
#113 |
|
Gratulerar, riktigt vacker DD!
asgaya3141 (+50) |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
Lirade en rejäl tvilling på 1-2.
Major (+10) Senast redigerad av mackpeter den 2015-04-23 klockan 22:01. |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
grattis alla som vann .. nya tag imor
AndyMart (+5000) |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Grattis Asgaya
![]() Skulle Lirat dd kanske men valde att lira v3 istället, ni får hjälpa till å jobba bort favoriterna i sista har alla utom dom 2 mest spelade i sista på v3 Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-04-23 Bana: Gävle, omg. 12 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 2, 6, 8 2 1, 11 3 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 600,00 kr Kvittonummer: 0D06 1381 6DB5 9541 |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
oj ingen jackpot till boden v64 imor. hm
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ryker på det berömda fitthåret på både dd och v6 ibland hatar jag trav! Eller oftast......tur fotbollen levererar cash ikväll
![]() alltid skönt att ha något att luta sig emot
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Vi som tror på att växla in sharps mot Bitcoins (samma kurs/antal) väntar då förgäves ???
|
|
|
|
|
#121 |
|
tack mannen , om jag säger att jag har fått 5 rätt nu fem dagar i rad, kommer du inte tro på mig, så jävla otur jag har haft senaste tiden, helt otroligt.. nya tag imor v64 boden, fina hästar.. hoppas vi vinner alla imor..
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Nu måste det bli en slant på 4:an på V3 !! Snyggt att du jobbade bort favoriterna
|
|
|
|
#123 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
11 500 borde v3 ge, snyggt lirat
Basse (+10) |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Respekt kanske
|
|
|
|
#125 |
|
V3 satt klockrent
![]() fick en fjärdedel av potten tror det blir runt 11 500kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+20) |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nu sover du gott. På återseende.
|
|
|
|
#127 | |
|
Citat:
![]() Oj! Mitt grattis skulle gå till Basse. Hoppas även du tjänade en slant idag. Själv gick jag + med 8000 tack vare Robros Brazza. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10) Senast redigerad av mackpeter den 2015-04-23 klockan 22:19. |
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Det har jag missat, otur MANNEN
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
Jag körde din DD för 100kr bra rekat med 1 Robros Brazza synd att första dd inte gick vägen, men tack ändå för tipset tar dom nästa gång. mvh |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Ett STORT TAck till Torstens och Filmtokig som la ut TT och Spelvärde. Tog all info från dessa Fantastiska BETALTJÄNSTER. Ranking 1a 1a
![]() ![]() Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-04-23 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 225 Avd Ordinarie hästar 1 2, 8 2 1, 10, 11 Vadet gäller startnummer 6 x 200,00 kr Totalt: 1 200,00 kr Kvittonummer: 4D02 1B81 4591 1141 Utbetalt: 18 194,00 kr
|
|
|
|
|
#131 |
|
Mackpeter
|
|
|
|
#132 |
|
Jag är så tacksam för alla mina vänner sharpsare. Någon stölle måste väll köra Vätternrundan. Mitt ex, o jag äger Sibylla jag är bara där för namnets skull. Bättre pasta o köttfärsås finns inte i hela Sverige. Jag vill träffa er och bjuda på pasta. En Italienare från Sicilien lärde mig detta grymma recept. Intresseanmälan sker på .............................................. har ingen aning
|
|
|
|
|