|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
Avd3 Om det blir körning i början så räkna med porthos o Disco
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Bfr ffg på Lotuscherie men har haft brunstperiod nu men tränaren tror att det ska gå ur idag. :eek:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+1) |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Royal Fighter. Jag tycker att silverhästar hävdar sig bra överlag när dom gulddebuterar
|
|
|
|
#155 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det kommer bli en rejäl körning.
|
|
|
#156 |
|
toppinsats? det var promenadtempo hela loppet o han gick ifatt fältet. Nu är han storfavorit från spår långt ut o kommer inte till ledning om de innanför inte släpper honom dit. Helt offatbart enligt mig
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Klart första A-häst men vågar nog inte spika den tror mycket på 6 No Gelt Face och eventuellt barfota
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Daniel Redén @StallZet 3 minför 3 minuter sedan
Glöm inte Rocket Zet idag. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Hur kommer banan att vara idag? Hård, tung...?
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Hur pass vass är Jeppe Juel på voltstart egentligen?
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Är nog ingen Adielsson eller Untersteiner, men förmodligen inte sämre än hälften av kuskarna i loppet...
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Anmält ja. Man får nog vara lite försiktig med skoinfon idag. Kommer det in regn så är det nog många som slår på skor i sista sekunden. enligt smhi kommer det inget regn under eftermiddagen o då kommer nog banan va fin idag. Då blir det spik på chivas boko o greenleaf slim som bägge leder runt om
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Nu är jag bortrest och har knappt lagt ner en minut på omgången, men jag ser att halva forumet tror på spets och slut för KLM... Vad har de hällt i dricksvattnet i Sverige nu??? Spår 7, överskattad startsnabbhet, snabbare kusar invändigt... Helt omöjligt att den spetsar i min bok. Visst kan man köra sig till spets med vilken häst som helst, men då kostar det nog mer än det smakar.
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
|