|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 | |
|
Citat:
I andra tycker jag att Stig H var riktigt positiv för att vara Stig. Han tyckte att skorycket skulle ge önskad effekt och kunnigare person får man leta efter. Jansson är inte i form men någon gång ska det vända, varför inte idag. Känns som högt tempo i loppet...
|
||
|
|
|
|
|
#212 |
|
Alltså jag blir inte klok på skoinfon gällande NBC. Nu sa Peter "Det är lite grövre material än vad vi är vana vid söderöver, men det ska gå att köra barfota"
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Peter har sagt tidigare i veckan i intervju att hästen ska gå barfota fram. Att han sa att det går att köra barfota är ju inte samma sak som att hästen ska gå barfota runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Ja då är det väl så helt enkelt. Fattar inte vad han ska börja med helstängt för, men han kanske ser detta som ett preparélopp och vill testa lite.
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Citat:
Mellby Collector krossar dem idag, spets eller lugn dödens spelar ingen roll. Kan Ha ganska chanslös som någon redan sagt, behöver ledning och det blir det icke! De kör jänk på Diffacolt igen, och oddshöjande med läget och Olle i vagn! Nothing But Class lika chanslös. Hade inte haft närheten av vad den var spelad till även om den gått bfro. Magic vinner om han är i ordning och inte hoppar, men bakom är det toköppet. Love Lini klar om han tar längden på Chivas Boko. Tror han gör det, antingen av egen kraft eller med hjälp av smyg-Örjan. Kuskstärkningen och lättningen på No Gelt Face gör den till en av de mest intressanta lågstreckade i omgången. Resaca De Nando så gott som stenklar. Greenleaf Slim sårbar. Verkar inte tillräckligt startsnabb och behöver nog ledning för att kunna vinna. Adielsson eller Jansson kommer flygande långt ute i banan till seger. Frozen mer eller mindre klar.
|
|
|
|
#216 |
|
Banned
|
Royal Fighter anmld med skor nu?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2) |
|
|
|
|
|
#217 |
|
diggers elias klockren värmning goop ivagnen given vid gadd
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Chansar lite och hoppas att jag är rätt ute, Då omgången ser otäckt svår ut..(varje fall för mig. )
Tror det skäller till direkt och då i Seek And Destroy som hamnade helt fel på det från ett åttonde spår senast.. Som är startsnabb men från ett fjärdespår blir det svårt att ta ledningen.. Spikar Kan Ha som jag är inne på att det blir spets och slut. 1: 1,2,3,4,5,6,7,11 2: 6 Kan Ha 3: 4,7 4: 3 Digger Elias 5: 13 Buzz Mearas 6: 2,4,5,6,12 7: 1,2,5,6,8,10,11,12,15 Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
man märkte på ingves att han va nöjd med edward ale. kanske lite form på g!
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Gillade värmningen på Oskar J:s häst i avd 4. Måste nog dubbla med den...
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
|
|