Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-02, 14:38   #211

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Om du överlever dom 2 första så sitter du bra till. Inget fel på hästarna men Kontio och Jansson känns hopplösa nuförtiden. Åldern hinner ikapp även dom bästa.
Jo jag vet, i första tyckte jag att tränaren var väldigt positiv (vet inte hur han brukar vara) och stallformen är riktigt bra. Kontios kuskform är också i topp. Kändes som en eller alla här.

I andra tycker jag att Stig H var riktigt positiv för att vara Stig. Han tyckte att skorycket skulle ge önskad effekt och kunnigare person får man leta efter. Jansson är inte i form men någon gång ska det vända, varför inte idag. Känns som högt tempo i loppet...

Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:39   #212

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Alltså jag blir inte klok på skoinfon gällande NBC. Nu sa Peter "Det är lite grövre material än vad vi är vana vid söderöver, men det ska gå att köra barfota"
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:43   #213

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

Citat:
Alltså jag blir inte klok på skoinfon gällande NBC. Nu sa Peter "Det är lite grövre material än vad vi är vana vid söderöver, men det ska gå att köra barfota"
Peter har sagt tidigare i veckan i intervju att hästen ska gå barfota fram. Att han sa att det går att köra barfota är ju inte samma sak som att hästen ska gå barfota runt om.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:47   #214

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Peter har sagt tidigare i veckan i intervju att hästen ska gå barfota fram. Att han sa att det går att köra barfota är ju inte samma sak som att hästen ska gå barfota runt om.
Ja då är det väl så helt enkelt. Fattar inte vad han ska börja med helstängt för, men han kanske ser detta som ett preparélopp och vill testa lite.
Gammal 2015-05-02, 14:49   #215

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Jag undrar om det verkligen stämmer? Låter ju helpunschigt om Untersteiner ska ladda med helstängt osv när hästen ändå inte går med optimal balans?
Varför skulle han inte ladda bara för att det är två skor på? Ska han ta det lugnt och hamna fjärde inner? Det är ju inget alternativ såklart, helt oavsett utrustning.

Mellby Collector krossar dem idag, spets eller lugn dödens spelar ingen roll.

Kan Ha ganska chanslös som någon redan sagt, behöver ledning och det blir det icke! De kör jänk på Diffacolt igen, och oddshöjande med läget och Olle i vagn!

Nothing But Class lika chanslös. Hade inte haft närheten av vad den var spelad till även om den gått bfro. Magic vinner om han är i ordning och inte hoppar, men bakom är det toköppet.

Love Lini klar om han tar längden på Chivas Boko. Tror han gör det, antingen av egen kraft eller med hjälp av smyg-Örjan. Kuskstärkningen och lättningen på No Gelt Face gör den till en av de mest intressanta lågstreckade i omgången.

Resaca De Nando så gott som stenklar.

Greenleaf Slim sårbar. Verkar inte tillräckligt startsnabb och behöver nog ledning för att kunna vinna. Adielsson eller Jansson kommer flygande långt ute i banan till seger.

Frozen mer eller mindre klar.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:49   #216
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Royal Fighter anmld med skor nu?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:53   #217

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

diggers elias klockren värmning goop ivagnen given vid gadd
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:53   #218

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Royal Fighter anmld med skor nu?
Ja, visar så nu...
Gammal 2015-05-02, 14:54   #219

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1296
Standard

Chansar lite och hoppas att jag är rätt ute, Då omgången ser otäckt svår ut..(varje fall för mig. )

Tror det skäller till direkt och då i Seek And Destroy som hamnade helt fel på det från ett åttonde spår senast..
Som är startsnabb men från ett fjärdespår blir det svårt att ta ledningen..

Spikar Kan Ha som jag är inne på att det blir spets och slut.

1: 1,2,3,4,5,6,7,11
2: 6 Kan Ha
3: 4,7
4: 3 Digger Elias
5: 13 Buzz Mearas
6: 2,4,5,6,12
7: 1,2,5,6,8,10,11,12,15

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:55   #220

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

man märkte på ingves att han va nöjd med edward ale. kanske lite form på g!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:56   #221

Standard

Gillade värmningen på Oskar J:s häst i avd 4. Måste nog dubbla med den...
Gammal 2015-05-02, 14:56   #222

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1296
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Ja, visar så nu...
Tack!
Blir då en nödlösning och spikar då Magic Tonight på systemet ovan..
och kostnaden blir halverad.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 14:58   #223

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Varför skulle han inte ladda bara för att det är två skor på? Ska han ta det lugnt och hamna fjärde inner? Det är ju inget alternativ såklart, helt oavsett utrustning.

Mellby Collector krossar dem idag, spets eller lugn dödens spelar ingen roll.

Kan Ha ganska chanslös som någon redan sagt, behöver ledning och det blir det icke! De kör jänk på Diffacolt igen, och oddshöjande med läget och Olle i vagn!

Nothing But Class lika chanslös. Hade inte haft närheten av vad den var spelad till även om den gått bfro. Magic vinner om han är i ordning och inte hoppar, men bakom är det toköppet.

Love Lini klar om han tar längden på Chivas Boko. Tror han gör det, antingen av egen kraft eller med hjälp av smyg-Örjan. Kuskstärkningen och lättningen på No Gelt Face gör den till en av de mest intressanta lågstreckade i omgången.

Resaca De Nando så gott som stenklar.

Greenleaf Slim sårbar. Verkar inte tillräckligt startsnabb och behöver nog ledning för att kunna vinna. Adielsson eller Jansson kommer flygande långt ute i banan till seger.

Frozen mer eller mindre klar.
För att den hästen inte vinner annat än barfota runt om. Hade nog valt att spara extraväxeln med helstängt till ett lopp med realistisk vinstchans. Men det är vad jag tycker, Peter kan det där bättre. Tycker bara det var lite märkligt.
Gammal 2015-05-02, 15:00   #224

Manprinsens avatar

Standard

Spikar Mellby, Magic och Frozen idag. Kladdar på lite i övriga lopp men det blev ett ytterst begränsat system idag. Får ingen riktigt feeling alls, och så är jag lite bakfull...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-02, 15:01   #225

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Gillade värmningen på Oskar J:s häst i avd 4. Måste nog dubbla med den...
Tyckte också den var intressant. Tror faktiskt det är lite plus att Oskar kör
Svara

td