Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-02, 17:27   #376

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Gillar verkligen On Hold och haft den tidigt ofta men idag får jag se mig slagen. Kändes som han stod taskigt till och att uppgiften var helt fel. Fel fick man och han gjorde ju faktiskt ett ruskigt bra lopp.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:27   #377

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
3 varv i dödens i det tempot, ska inte gå, och det gjorde det inte heller.
Han är knappast frisk...aldrig att han skulle slakna så annars.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:28   #378

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
3 varv i dödens i det tempot, ska inte gå, och det gjorde det inte heller.
Stig H och Jeppe Juul håller inte med dig.
Gammal 2015-05-02, 17:29   #379

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Där blev man blåst på 7an...trodde inte on hold skulle klara vecka vecka å blåsas ur. Hade 1-5-8-12-15. Så vinner 14

Less
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:29   #380

TOBYTYKEs avatar

Sharp$: 9493
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Han är knappast frisk...aldrig att han skulle slakna så annars.
Nä kan nog vara så. Min danska är inte så bra men om jag fattar rätt trodde Jeppe att nåt var galet. Tror inte han hade vunnit loppet ändå efter ett så hårt lopp. Det kan ingen häst göra.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:31   #381

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Nä kan nog vara så. Min danska är inte så bra men om jag fattar rätt trodde Jeppe att nåt var galet. Tror inte han hade vunnit loppet ändå efter ett så hårt lopp. Det kan ingen häst göra.
Det är nog jävligt få som skulle kunna göra det men jag tror att Frozen är en utav dem som skulle kunna göra det!

Uppenbarligen trodde väldigt många med mig det eftersom dödens stod skrivet för Frozen när startlistan kom.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:32   #382

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Gillar verkligen On Hold och haft den tidigt ofta men idag får jag se mig slagen. Kändes som han stod taskigt till och att uppgiften var helt fel. Fel fick man och han gjorde ju faktiskt ett ruskigt bra lopp.
Det var ju jätteskrik på den senast i V75 finalen trots dåligt spår även då. Det var för två starter sedan inte senast som jag skrev. Idag var den nästan ospelad på V75. Men hade inte varit tidig för mig heller om jag gått in på V75an idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:32   #383

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Hur kunde On hold vinna? fattar ingenting! Även fast resultatet är klart har jag svårt att tro det.. han borde varit chanslös! Dock var han verkligen värd segern, grym!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:33   #384

Sharp$: 6492
Standard

Hahaha Jakobsson blåser mig på pengar stup i kvarten

Bla bla svårt å sia om hur det går , bra igång är han. Så sa han

Less
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:35   #385

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Så kan det gå, 4 st rader med 6 rätt. Trodde aldrig att On Hold skulle va med, speciellt med så täta starter. Grattis till er som hade sjuan i alla fall. Det blev ju några pengar till slut.
Gammal 2015-05-02, 17:35   #386

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
var ju dessutom ute bara för en vecka sen o gick ett riktigt tufft lopp. Kusen är ju stenhård! roligt för Berne som jag gillar skarpt likaså Magnus
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:35   #387

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 280
Standard

Tror faktiskt att On Hold hade nytta av att han fick en liten urblåsare förra veckan.
torgilsrud73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:36   #388

TOBYTYKEs avatar

Sharp$: 9493
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Det är nog jävligt få som skulle kunna göra det men jag tror att Frozen är en utav dem som skulle kunna göra det!

Uppenbarligen trodde väldigt många med mig det eftersom dödens stod skrivet för Frozen när startlistan kom.
Ja. Kanske. Vi får se i Harpers. Sprack på V7 på Frozen, och ett vinnarspel, men jag hade inte hoppats på ett sådant hårt lopp. Avancemang till dödens möjligen men Jeppas och Frozen och Indigious tog slut på varann i det tempot.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:36   #389

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var ju jätteskrik på den senast i V75 finalen trots dåligt spår även då. Det var för två starter sedan inte senast som jag skrev. Idag var den nästan ospelad på V75. Men hade inte varit tidig för mig heller om jag gått in på V75an idag.
Men näst senast (och även senast) såg uppgiften klart enklare ut än idag. Men det är väl också det som är charmen med trav. Det blir inte alltid som man tänkt sig.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 17:37   #390

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Hur kunde On hold vinna? fattar ingenting! Även fast resultatet är klart har jag svårt att tro det.. han borde varit chanslös! Dock var han verkligen värd segern, grym!
En skräll självklart, men det blev ju en del galopper så den fick till en bra position. Hästen har gjort bra prestationer i Örebro och sen har jag för mig att de på 40-tillägg vinner för det mesta i Örebrostayern. Men jag trodde inte heller att det skulle gå, som någon skrev så vecka-vecka trodde jag skulle bli för tufft.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td