|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#376 |
|
Gillar verkligen On Hold och haft den tidigt ofta men idag får jag se mig slagen. Kändes som han stod taskigt till och att uppgiften var helt fel. Fel fick man och han gjorde ju faktiskt ett ruskigt bra lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#377 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Stig H och Jeppe Juul håller inte med dig.
|
|
|
|
#379 |
|
Där blev man blåst på 7an...trodde inte on hold skulle klara vecka vecka å blåsas ur. Hade 1-5-8-12-15. Så vinner 14
Less |
|
|
|
|
|
|
#380 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#381 | |
|
Citat:
Uppenbarligen trodde väldigt många med mig det eftersom dödens stod skrivet för Frozen när startlistan kom. |
||
|
|
|
|
|
#382 |
|
Det var ju jätteskrik på den senast i V75 finalen trots dåligt spår även då. Det var för två starter sedan inte senast som jag skrev. Idag var den nästan ospelad på V75. Men hade inte varit tidig för mig heller om jag gått in på V75an idag.
|
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Hur kunde On hold vinna? fattar ingenting! Även fast resultatet är klart har jag svårt att tro det.. han borde varit chanslös! Dock var han verkligen värd segern, grym!
|
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Hahaha Jakobsson blåser mig på pengar stup i kvarten
Bla bla svårt å sia om hur det går , bra igång är han. Så sa han Less |
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Så kan det gå, 4 st rader med 6 rätt. Trodde aldrig att On Hold skulle va med, speciellt med så täta starter. Grattis till er som hade sjuan i alla fall. Det blev ju några pengar till slut.
|
|
|
|
#386 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#387 |
|
Tror faktiskt att On Hold hade nytta av att han fick en liten urblåsare förra veckan.
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Ja. Kanske. Vi får se i Harpers. Sprack på V7 på Frozen, och ett vinnarspel, men jag hade inte hoppats på ett sådant hårt lopp. Avancemang till dödens möjligen men Jeppas och Frozen och Indigious tog slut på varann i det tempot.
|
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Men näst senast (och även senast) såg uppgiften klart enklare ut än idag. Men det är väl också det som är charmen med trav. Det blir inte alltid som man tänkt sig.
|
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
En skräll självklart, men det blev ju en del galopper så den fick till en bra position. Hästen har gjort bra prestationer i Örebro och sen har jag för mig att de på 40-tillägg vinner för det mesta i Örebrostayern. Men jag trodde inte heller att det skulle gå, som någon skrev så vecka-vecka trodde jag skulle bli för tufft.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
|